تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۶۲۹۶۱

انتقاد تعزیرات از اجاره های دوبله در آبشار یاسوج

۰
کبنا ؛در نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد موضوعاتی مختلفی مطرح شد از جمله اینکه ادارات در استان هنگامی به فکر اجرای قانون هستند که سرمایه‌گذار به آنها مراجعه می‌کنند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز کارگروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، فرماندار شهرستان دنا و سایر مدیران دستگاه‌های اجرائی برگزار شد.
در این نشست که به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد و برخی از اعضا پیرامون مشکلات حوزه گردشگری مطالبی را ارائه دادند.

*تعطیلی سی‌ان‌جی سی‌سخت مردم و گردشگران را نگران کرده

فرماندار شهرستان دنا در این نشست با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای حوزه گردشگری باید بلند مدت باشد، اظهار کرد: شهر سی‌سخت یک منطقه کاملاً گردشگرپذیر و توریستی است که مسئولان باید به بحث گردشگری در این شهر نگاه بلند مدت داشته باشند تا در سال‌های آینده دیگر با مشکلات کنونی روبرو نشود.
سید نظام‌الدین رضایی با بیان اینکه تعطیلی سی ان جی سی‌سخت در بعضی از مواقع بویژه در زمان تعطیلات و اعیاد از مشکلات جدی این شهر است، گفت: تعطیلی تنها سی‌ان‌جی شهر سی‌سخت یکی از مشکلات جدی این شهر است که این مسئله موجبات نگرانی مردم و مسئولان را بوجود آورده است.
فرماندار دنا تصریح کرد: با توجه به اینکه سی‌سخت از شهرهای گردشگرپذیر است و کشاورزی در این منطقه رونق دارد، ایجاد سی‌ان‌جی یکی از نیازهای مهم این شهر است.

* اداراتی که سرمایه‌گذار را فراری می‌دهند

مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد که به تازگی مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بر عهده گرفته است در نشست کارگروه گردشگری استان به موضوعاتی در خصوص سرمایه‌گذاری پرداخت و گفت: چگونه است که مسئولان گذشته بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در رامسر مازندران سرمایه‌گذاری کردند ولی این استان خوابگاه هم ندارد.
ابراهیم فرزانه در ادامه با بیان اینکه ادارات کهگیلویه و بویراحمد باید همکاری کنند تا اعتبارات سرمایه‌گذاری را از دست ندهیم، گفت: وقتی یک سرمایه‌گذار وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود، ادارات همه می‌خواهند قانون را اجرا کنند و بدین طریق سرمایه‌گذار را فراری می‌دهند.

*شهرداری یاسوج به تعهداتش عمل کند

شاهرخ کناری معاون برنامه‌ریزی فرماندار بویراحمد نیز در این نشست گفت: شهرداری یاسوج به تعهدات خود در زمینه اختصاص هزار متر زمین برای موزه مردم‌شناسی بویراحمد عمل کند.
کناری در ادامه با بیان اینکه شهرداری یاسوج هنوز این تعهدات خود را عملی نکرده است، اظهار کرد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی ایجاد مکان گردشگری در کنار سد شاه قاسم مشخص شد.
معاون فرماندار بویراحمد افزود: در کنار سد شاه قاسم چندین مکان‌های تفریحی و گردشگری در نظر گرفته شده است.
کناری بیان کرد: پارک روستایی در دشتروم ایجاد می‌شود.

*انتقاد مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد از اجارهای بالا در مکان‌های شهر یاسوج

مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد از اجاره‌های بالای مکان‌های شهر یاسوج انتقاد کرد و گفت: با بررسی در آبشار یاسوج که از همه واحدهای اجاره داده شده به عمل آمد، متوجه شدیم که این واحدها با مبالغ زیادی اجاره داده شدند.

ولی دهبانی‌نژادیان در ادامه اظهار کرد: هفت و نیم میلیون تومان برای اجاره یک غرفه کوچک در کنار بیمارستان ظلم است.
مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دریافت کرایه‌ها و اجاره‌ها در برخی از اماکن گردشگری یاسوج یک بحران است، گفت: وقتی برای ورود به آبشار یاسوج پولی را دریافت می‌کنند، چرا دیگر برای هر امکاناتی که در آن ارائه می‌شود مبلغی را می‌گیرند، لذا گرفتن پول در ورودی آبشار یاسوج معنایی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1