تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۶۲۴۰۱

حضور ورزشکار هم‎استانی در تیم ‎ملی کیک‌بوکسینگ

۴
۰
کبنا ؛با تلاش وپیگیری مدیرکل ورزش استان،حضور قهرمان هم استانی کیک بوکسینگ کشور در مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا فراهم شد.
امید جشان زاده در گفتگو با کبنااسپورت گفت: صابر جهانیانی در شهربابل در وزن 65 کیلوگرم کیک بوکسینگ به مقام قهرمانی کشور رسید.
جشان زاده افزود: صابر جهانیانی به جای شادی نگران عدم اعزام به مسابقات جهانی بود زیرا پس از مسابقات و اعلام اسامی تیم ملی به مسابقات جهانی ، نام ایشان در این لیست اعزامی نبود.
وی ادامه داد:با مراجعه به فدراسیون ورزشهای رزمی ودیدار با مهندس رشیدی ریاست این فدراسیون نسبت به اقدام کمیته فنی تیم های ملی اعتراض خود را اعلام کردیم.
مربی صابر جهانیانی تصریح کرد :با ملاقاتی که به همراه صابر جهانیانی با مدیرکل محترم ورزش استان جناب ایزدپور داشتیم وموضوع را باایشان مطرح نمودیم وایشان پیگیری مسرانه وجدی در این زمینه به عمل آوردند.
جشان زاده گفت: نهایتا" پس از کش وقوس های وتلاش های مدیرکل وجناب مهندس امیری رئیس هیئت رزمی استان مقررشد که انتخابی مجدد در تهران برگزار شود که در صورت پیروزی در انتخابی ،صابر جهانیانی پیراهن تیم ملی را جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان که اواخر مهرماه در ایتالیا برگزار میگردد را خواهد پوشید.
گفتنی است امید جشان زاده قهرمان سابق کشور وسابقه حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2009 وکسب نشان برنز جهانی این رشته را در کارنامه خود دارد واکنون در کسوت مربی تجربیات خود را برای صابر جهانیانی که در چند سال اخیر قهرمان کشور می باشد، توانایی های فنی خو د را بکار گرفته است.
1 2 3
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای مدیر کل . اول تشکر ودوم اینکه این جوانان را باید خود به تهران برد یاریشان کرد و الا گرگها نمیزارن به سادگی استان ما .... دمتون گرم
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
افتخار میکنیم و خواهشمندیم این افراد را حمایت قاطع کنید
حمید روشندل
Iran, Islamic Republic of
سلام

مشکل ورزش استان ما با حرف زدن حل نمیشه...!!!
به عمل کار براید به سخندانی نیست
کهگلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان .تا دلتون بخوادحق استات کهگلویه وبویراحمدو خوردن دیگه بسه نباید بزاریم حق جوونای شجاع وغیرتیمون خورده بشه ....
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1