تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۶۲۲۶۲

رئیس شنای استان در دوره کلینیک مربیگری واترپلو

۰
کبنا ؛ 
یک دوره کلینیک مربیگری واترپلو زیر نظر دنیس کمنی مدرس فدراسیون جهانی شنا (فینا) از تاریخ 10 الی 15 شهریور در محل فدراسیون شنا درحال برگزاریست.
به گزارش کبنااسپورت، پژمان بارون زاده در گفتگوی اختصاصی با کبنااسپورت اظهار داشت: یک دوره کلینیک مربیگری واترپلو از دهم شهریور ماه به مدت 5 روز در محل فدراسیون شنا درحال برگزاریست .
بارون زاده هدف از برگزاری این دوره را بالا بردن سطح دانش مربیان فعال کشورعنوان کرد وافزود:این کلنیک زیرنظر دنیس کمنی یکی از بزرگترین مربیان حال حاضردنیا که بهترین نتایج را در مسابقات جهانی و المپیک همراه تیم مجارستان کسب کرده است برگزار می شود.
رئیس هیئت شنای استان گفت:این دوره مربیگری برای مربیان داخلی خیلی پربار خواهد بود و از آنجا که مربیان بازیکن ساز هستند با استفاده موثر و بهینه از این کلینیک هم مربیان و هم بازیکنان بهره مند خواهند شدو اگر بخواهیم به سطح مربیگری خوبی دست پیدا کنیم، باید از دانش وتجربیات اونهایت استفاده را ببریم .
وی تصریح کرد:از طرف فدراسیون شنا این جانب(پژمان بارون زاده) وآقای وحید رضایی از استان کهگیلویه وبویراحمدبه همراه 33نفر ازمربیان فعال کشور دعوت ودر این کلینیک حضورداریم.
بارون زاده در پایان گفت: از فدراسیون محترم شنا بخصوص جناب آقای محسن رضوانی که زمینه حضور این مربی بزرگ را فراهم نمودند تشکر میکنم وامیدوارم که شکوفایی وپیشرفت واترپلوی کشورمان را درآینده نزدیک در سطح بین المللی و جهانی شاهد باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1