تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۶۱۹۴۰

در انتقاد از تاجگردون جز حسادت نمي‌بينم

۵۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سيد جاسم دانشور
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

وقتي مطلبي را در سايتها مي نويسم عده اي موافق هستند و تاييد مي كنند. تعدادي مخالف هستند و سكوت مي كنند كه نشان از منطقي بود نشان دارد اما اقليتي هستند كه مخالف هستند و مي دانند كه حقايق را مي گويم اما توهين مي‌كنند. اينجاست كه احساس مي كنم موفق شده ام چون اگر در اظهار نظرها و نقدهايم ايرادي وارد بود با پاسخ منطقي مواجه مي شدم و برخورد و يادداشتهاي توهين آميز از طرف مقابل نشانگر قوت و صحت مطلب ارائه شده مي‌باشد از danshvrروزهاي پاياني سال گذشته تا به الان نقدهاي زيادي راجع به عملكرد آقاي تاجگردون نماينده محترم مردم شهرستان هاي گچساران و باشت در سايتها خوانده ام كه نت برداريهايي كرده ام تا در زمان مناسب به آنها بپردازم. عزيزي اسفند ماه گذشته قلم فرسايي كرده بودند كه اصول گرايان احتمالاً مهندس جشن ساز را به عنوان كانديد خود انتخاب خواهند كرد. اولاً با اطمينان مي گويم كانديد شدن جشن ساز محال و غير ممكن است مگر بخواهند روي حرف هاي گذشته خود پا بگذارند كه بعيد مي دانم و ايشان عاقل تر از اين چيز ها هستند دوم اينكه مگر همين آقايان نبودند زير پاي جشن ساز را خالي كردند؟ مگر جشن ساز يكي از گزينه هاي اصلي تصدي پست وزارت نفت نبود؟ ولي مدير عاملي او را هم تاب نياوردند كه رفتن او ضربه سنگيني به گچساران و استان وارد كرد. حالا اگر اصول گرايان چنين قصدي داشته باشند يا بايد برخورد گذشته با جشن ساز را اشتباه و خيانت به مردم بدانند يا حمايت خود در انتخاب بعدي مجلس شوراي اسلامي از ايشان را گناهي بزرگ بدانند. يكي هم اظهارات آقاي رحماني اصل از جبهه مؤتلفه اسلامي است كه گفته اند: (من به جز تبليغات چيزي از تاجگردون نديده ام). ابتدا بايد از آقاي رحماني اصل عذر خواهي كنم چون احترام سن و سال ايشان بر من كه كوچكتر هستم واجب است ولي از منافع جامعه و شهرهاي گچساران و باشت كه سالهاي سال با داشتن بيشترين منابع نفتي و گازي و معدني در محروميت بسر برده است. نمي توان گذشت. چون ضربه زدن به يك نماينده توانمند مانند تاجگردون كه به لطف خدواند و لياقتهاي فراوانشان رئيس كمسيون برنامه ريزي و بودجه مجلس شوراي شده‌اند ضربه زدن به يكايك مردم ستمديده و فراموش شده گچساران و باشت و حتي استان كهگيلويه و بويراحمد مي‌باشد. انصافاً آقاي رحمان اصل شما از تاجگردون فقط تبليغات ديده‌ايد؟! جنابعالي استاد من و امثال من هستيد. شما بايد الگوي كم تجربه ‌تر ها باشيد و بهتر از من مي‌دانيد كه حرف انسان از تمام وجود انسان نشأت مي گيرد اعم از اخلاقي، ديني و معرفتي. پس بايد خيلي مواظب باشيم. آقاي رحماني اصل آيا شما تخصيص اعتبار 150 يكصد و پنجاه ميليارد توماني به شهرستان هاي گچساران و باشت را نديديد؟ رفع مشكل چند ساله فرهنگيان را نديديد. تخصيصي بخشي از اعتبارات نفتي به همان مناطق را نديديد. پيشرفت در ايجاد منطقه آزاد اقتصادي در گچساران را نديد ؟ پيشرفت در آبرساني به زمين هاي كشاورزي امامزاده جعفر را نديديد؟
پيشرفت و تخصيص اعتبار قابل توجه به پتروشيمي گچساران را نديديد كه اخيراً قطعاتي از تجهيزات آن هم در محل اجراي طرح تخليه شده است ؟! شهيد دكتر علي شريعتي مي گويد: و چه زيبا مي گويد: (كسي را كه خوابيده مي‌توان بيدار كرد اما كسي كه خودش را به خواب زده نمي توان بيدار كرد!) البته زنده ياد عسكر اولادي هم در زورهاي آخر عمرشان مي‌گفتند اگر ما با آمريكا رابطه برقرار كنيم تورم ده برابر مي شود.
در ادامه بايد بگويم متأسفانه گروهي از منفعت طلبان ( اث لاح طلبان ) هم براي تاج گردون شمشير را از رو كشيده اند كه قبلاً در مطلبي اشتباه واهدافشان را مطرح كرده ام كه هيچ پاسخ قانع كننده اي براي افكار عمومي داده نشد. تكرار مي كنم اگر تاج گردون و هر نماينده و مسئول كلان ديگر بخواهد در كمك كردن به مردم موفق باشد بايد با ديگر مسئولين كشور ارتباط قوي، خوب و سازنده داشته باشد. حقير شخصاً با هر اصلاحات مثبت و سازنده اي موافق هستم اما با تنش آفريني و جوسازي صزف مخالفم . در دوران رياست جمهوري سيد محمد خاتمي مجلس شوراي اسلامي هم يكدست اصلاح طلب بودند تا جايي كه دست به تحسن هم زدند. البته انقاد بر بعضي از مديريتها وارد است ضعفها زياد هستند شرايط كشور بايد خيلي بهتر از اينها باشد لياقت مردم ايران بيشتر از اينهاست اما با انتقاد سازنده ارائه راهمارهاي مناسب و منطقي و همگرايي اشتباهات را برطرف كنيم نه با سنگرسازي . ما در استان مگر چند پست مديريتي داريم كه آقاي تاج گردون بايد حداقل به دهها نفر اصلاح طلب منتقد خودشان و متوقع، اختصاص بدهند؟ تفسير ديگري در سايتهاي خبري خواندوم كه تاجگردون دوست دارند نمايندگان ديگر استان ضعيف باشند!! با قاطعيت مي‌گويم هر شخصيتي در استان نماينده هر حوزه اي شود از آقاي تاج گردون توانمندتر نخواهد بود . و تاج گردون نيازي ندارند كه بخواهند ببينند چه كسي نمايند ديگر حوزه هاست.
آيا حجه الاسلام بزرگواري كه چند دوره متوالي نماينده مردم محترم كهگيلويه شده اند نماينده ضعيفي هستند ؟ اگر اينطوربود كه چند دوره انتخاب نمي شدند؟ آيا آقاي دكتر زارع نماينده ضعيفي هستند؟ ملاحظه بفرمائيد مرتب وزراي مختلف را براي برنامه هاي توسعة بويراحمد به منطقه مي آورند طرح هاي گازرساني به روستاها و غيره چقدر پيشرفت داشته است؟ عرضم اين است كه عده اي چشم ندارند موفقيت، بزرگي و اعتبار تاج گردون را كه همان اعتبار و آبروي گچساران – باشت و استان كهگيلويه و بوير احمد است ببينند. شما ملاحظه بفرمائيد وقتي آقاي حجه الاسلام بزرگواري مي فرمايند با بودن آقاي تاج گردون نيازي به حضور ما در بعضي جلسات با هيأت دولت و كسب اعتبار و امتياز از كميسيون‌هاي مختلف مجلس نيست نبايد به خودمان بباليم؟ آيا بايد باز به تخريب ايشان بپردازيم؟ خواننده اي ياداشت گذاشته بودند اين اعتبارات كه تاج گردون مي گيرند رديف خاصي دارد و قبلاً تصويب شده!! بايد بگويم پس چرا جمع 18 نفره نمايندگان خوزستان به خاطر كاهش اعتبار استانشان در سال 93 استعفا دادند؟! عزيز ديگري يادداشت گذاشته بودند در طرح زيرگذر گچساران تاج گردون نقشي نداشتند. ابتدا بايد از زحمات مسئولين محترم گذشته بخصوص سيد قدرت حسيني نماينده پيشين محترم مجلس شوراي اسلامي تشكر كرد اما با اطمينام ميگويم اگر تذكرات جدي و پيگيري مستمر تاج گردون نبود هنوز زيرگذر گچساران به بهره برداري نرسيده بود همة مردم ه به اين موضوع اذعان دارند. اما علي رغم اينكه دوستي ديگر از مصاحبة سيد قدرت حسيني بيشتر برداشت منفي كرده بودند بايد بگويم شجاعانه ترين اظهارنظر آقاي سيد قدرت حسيني در آن مصاحبه بود.
دليل اول اين بود كه چون آلان خيلي در فضاي سياسي قرار ندارند و از مشاوره هاي ارائه شده غلط به دور هستند ( چيزي كه در دوره نمايندگي ايشان بارها اشاره كردم ) و ديگر اينكه ايشان هم نماينده بوده اند و بهتر و بيشتر از هر كسي ارزش كارهاي آقاي تاج گردون را مي دانند و خدا و وجدانشان را در نظر گرفتند و حرف زدند و حقيقتاً هرگونه اظهار نظر غير منصفانه‌اي به شخصيت او لطمه وارد مي‌كرد كه شاه بيت حرف‌هايشان اين بود: ( هركاري من بخواهم انجام بدهم آقاي تاج گردون بهتر انجامش مي دهد) همين يك جمله بايد حساب كار را به دست تمامي گروه ها و جناحها بدهد و دست از لجاجت بردارند و براي آراء دهها هزار نفري به تاج گردون در دوره بعد آماده شوند نماينده اي كه رئيس كميسيون برنامه ريزي و بودجه مجلس شوراي اسلامي شده است. همة دستگاه‌هاي اقتصادي و نظام بانكي كشور با او در ارتباط هستند. آقايان، روزي بود كه در هنگام پخش اخبار چشم چشم مي كرديم تا احتمالاً يكي از نمايندگان استان را در جمع نزديك به 300 نفره مجلس ببينيم اما حالا گاهي در صحن علني مجلس يا برنامه ويژه خبري و برنامه هاي متنوع كه آخرين آن نشست مشترك با صدا و سيماي جمهوري اسلامي بود تاج گردون را مي بينيم كه باعث افتخار و دلگرمي ماست. عزيزان ديگر نمايندگان گاهي بايد هماهنگ كنند تا بتوانند با اعضا، بخصوص رئيس كميسيون بودجه نشست داشته باشند چرا بعضي ها دارند اينقدر ناسپاسي مي كنند؟ چرا ارزش كارهاي تاج گردون را در اين شرايط سخت تحريم نمي فهميم . شما ببينيد وزير محترم ورزش هفتة گذشته گفتند براي تكميل طرح هاي نيمه تمام ورزشي سالهاي سال و ميلياردها تومان اعتبار لازم است اما در همين شرايط مي بينيم كه آقاي تاج گردون چه حجم اعتباراتي را به گچساران و باشت آوردند.
كه بيش از 10 ده زمين چمن فوتبال مصنوعي فقط در روستاها دارد ساخته مي شود به اضافة دهها طرح ورزشي ديگر و ساخت پارك هاي محله اي. ديگر شهرها آرزو دارند شخصي با شرايط آقاي تاج‌گردون نماينده آنها باشد. به خاطر مردم دست از اين تخريب‌ها و ناسپاسي ها برداريد. عده اي هم گلگي مي كنند چرا آقاي تاج گردون از بستگان خودش در فلان پست مهم استفاده كرده ؟! آقايان عزيز مگر بستگان آقاي تاج گردون حق اشتغال و زندگي ندارند ؟ كدام قانون گفته بستگان يك نماينده حق اشتغال و قبول مسئوليت ندارند؟! جايي مي توان ايراد گرفت كه مثلاً قرار باشد 20 نفر در جايي استخدام شوند آقاي تاج گردون 10 ده نفر از بستگانش را در بين اين 20 نفر قرار دهد. مطمئن باشيد در سال اخر (البته اين دوره) نمايندگي آقاي تاج گردون اتفاقات بسيار خوشايندي رخ خواهد داد كه پيشرفت پتروشيمي يكي از اينهاست. در آخر خواهش من اين است كه اگر نارضايتي خاصي داريم هر مشكلي را به نماينده نسبت ندهيم چون در جايي مي‌خوانيم 2 جوان در رودخانه غرق شدند، مي گويند: (قابل توجه نماينده) مي گويند در فلان جاده تصادف شد و 2 نفر كشته شد مي‌نويسند: (قابل توجه نماينده) [آقاي تاج گردون همه اش تقصير شما بود كه در جام جهاني و بازي با آرژانتين ليونل مسي را مهار نكرديد تا دقيقه 91 به ايران گل بزند. خواهش مي‌كنم جام جهاني بعدي (4 سال ديگر) اگر دوباره با آرژانتين همگروه شديم ليونل مسي را كنترل كنيد به ايران گل نزند حتي شده بر روي او خطا كنيد نهايتاً يك كارت زرد مي‌گيريد.
انتقادهاي مغرضانه و گاهي بچه‌گانه از تاجگردون به حدي است كه وقتي با جمعي از شهروندان كارآفرين جلسه برگزار مي‌كنند مخالفان مي‌گويند از عده‌اي خاص براي حضور در جلسه دعوت شده بود. چند روز بعد با جمعي از جوانان جلسه برگزار مي‌كند مي‌گويند اين حركات براي جمع آوري آراء در انتخابات بعدي است. واقعاً جاي تأسف است كساني كه نخواهند خوبي را ببينند با هيچ عينك و ميكروسكوپي خوبي ديگران را نمي‌بينند به قول سعدي انسان‌هاي بدسگال و بدانديش از 70 خصلت انسان اگر 69 خوبي و تنها يك بدي باشد آنها فقط همان يك بدي و ضعف را مي‌بيند ولي انسان‌هاي خوش قلب از 70 خصلت ديگران اگر 69 بدي و تنها يك خوبي وجود داشته باشد آنها آن يك خوبي را مي‌بيند.
در اينجا به شعري از مولانا اشاره مي‌كنم كه مي‌گويد:
يـك سـگ است و در هـزاران مـي‌رود/ هر كه در وي رفت، او، او مي‌شود
هر كه سردت كرد مي‌دان كو در اوست /ديو پنهان گشته ‌اندر زير پوسـت
يك (سگ) منظور حيوان نيست بلكه استعاره از خودكامگي، حب مقام و جاه طلبي، دنيا پرستي يا ثروت اندوزي مي‌تواند باشد كه در وجود انسان‌هاي زيادي رسوخ مي‌كند و هر شخصي كه اين حس در او رخنه كرد داراي آن صفت مي‌شود و بدان كه هر كسي در مسير رسيدن به حقيقت و معرفت و خدمت به مردم باعث دلسردي تو شد و در اين راه برايت سنگ اندازي كرد او يكي از اين شخصيت‌ها را پيدا كرده است. ديو نماد پليدي است كه در پشت ظاهر زيباي بعضي از انسان‌‌ها خود را پنهان مي‌‌كند ولي چهره واقعي‌اش با اعمال و گفتارش نمودار مي‌گردد.
 
با آرزوي نيل به خواسته‌هاي يكايك مردم گچساران و باشت و ايران اسلامي
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برو جمع كنن بابا كاسه كوزتو
یکی
United States
جناب دانشور معلومه سیاسی نیستی؟
راستی پولتو حاج آقا خاضع دادن؟؟؟؟
راستگو
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن هر کی میاد تا تو آویزونشی
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
ای گل گفتی برادر عزیز
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما و بر قلم شما که به واقعیت ها اشاره داشته اید. منبعد ما در فضای واتساپی، جنبش حمایت از دکتر غلامرضا تاجگردون را راه اندازی خواهیم نمود تا کارهای مثبت انجام شده توسط ایشان را اطلاع رسانی کنیم.
بویر احمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
چه جالب سخن راندی انصافا تاجگردون نماینده استان کهگیلویه و بویر احمد است من که خودم دور بعد در گچساران به ایشان رای می دهم چون لیاقت و ردای وکالت مردم برازنده ایشان می باشد آقایان هم دست از لجاجت بردارند یقین داشته باشند ایشان با با لاترین رای دور بعد حتی ده بار دیگر هم کاندید شود قبول می باشد
رامین
Iran, Islamic Republic of
سلام در پاسخ به متن شما اول اینکه هر نماینده در زمان خودش یکی دو کار اساسی انجام داده مثلا از دوره قبل آقای حسینی باعت شهرستان شدن باشت شد یا استخدام تعداد زیادی افراد بومی در شرکت نفت گچساران من کاری به زد بند های سیاسی این کارا ندارم ولی کار انجام گرفته به هر حال آقای تاجگردون به نوبه خود باید کارهای اساسی بیشتری نسبت به بقیه انجام دهد چون خود شما مدعی هستیت که ایشان در دولت حرف های زیادی برای گفتن دارند ولی در مورد بودجه شهرستان های گچساران و باشت و استان شما به صحبت های آقای روحانی حتما گوش دادین که فرمودند ما نسبت به سال قبل در این 5 ماهه بودجه هر استان را 13 برابر اضافه کردیم پس این کاری نماینده نداره راجع به نمایندگاه خوزستان این ها سنوات قبل هم بودجه خوب میگرفتن و این ها نسبت به بودجه ای که امسال دادن اعتراض کردن دلیل بر این نیست که بودجه این ها کم شده ما به کم قانع بودیم و هستیم من به عنوان یک شهر وند آرزو دارم ] نماینده شهرستانم چه در دولت و چه در مجلس حرف برای گفتن داشته باشد ولی متن خود شما هم فقط حمایت تام بود البته برای بقیه متن جای بحث بود ولی متاسفانه من باید برم جایی
دامدار
Iran, Islamic Republic of
جاسم جان کوتاه بیا پسر
احمد
Iran, Islamic Republic of
عجب ادبیات سخیفی........
رضا-باشت
United States
کلامت پاینده وراهت همیشگی انشا الله
همشهري
Iran, Islamic Republic of
سلام
اكه كسي از رو حسادت ميكه تو هم مثل اونا از رو جابلوسي ,خودشريني همتون مثل هميد اكه كاري ميشه وظيفه اش را بلده وداره انجام ميده هي تو بكي اون جواب بده هيجي بجز تنش كه تو هم ازش بيزاري نيست ضمنا بعضي حرروف اشكال داره از حروف مشابه استفاده شد ناجارا
علی
Iran, Islamic Republic of
پاچه خواری یعنی همین نوشته،آنچه عیان است چه حاحت به بیان است.
امامزاده جعفر (ع)
Iran, Islamic Republic of
بیست سال حامی وپشتیبان تاجگرذون بزرگ بوده ایم والان هم تا سالیان سال حامی وپشتیبان دکتر تاجگردون هستیم وخواهیم به حول وقوت الهی تارسیدن به قله های بزرگ افتخار برای گچسارانی ابادوسرافراز انشااله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زیادی جوگیرشدی
ببركوهستان
Iran, Islamic Republic of
جناب ازجمله تبعيض هاي تاج گردون انتصاب هاي غيرقابل توجيه وازروي شايسته سالاري نيست شما يك بويراحمدگرمسيري رادررده ميديران كل ويامسول يك اداره واقعاكاراوتاثيرگذاردرشهرستان پيداكن بجزعزل نيروهاي بويراحمدگرمسيردرادارات ونهادهاي دولتي وخصوصي
حتي دررده درجه دووسه شمايك نفررامديردرجايگاه اجرايي كارانشان بده آيااين تبعيض نيست باچه رويي آقاي تاج مخواهدازمردم بويرخصوصامنطقه آبريگان تاسرپل علل خصوص مارين وديل اخذراي كند
Iran, Islamic Republic of
آقای دانشور یکصد پنجاه میلیارد تومان بودجه مربوط به کل استان میباشد--مشکل فرهنگیان فقط اختصاص به استان نبوده کلی کشوری بوده---بحث تخریب آقای جشن ساز را کنار بزن ایشان فردی نیست تخریب شود --شما یک اصلاح طلب تند رو هستی---با توجه به تعصب صحبت نکن---زیاده روی کردی سیاستمدار قوی ونویسنده خوب مطالبش پیچده است نه اینکه فرد اول ابتدایی با خواندن آن درک میکند که فقط قصه تعریف وتمجیدنوشتی جمع کن ومیدانم فقط سفسطه بافی کرده ای
سید
Iran, Islamic Republic of
جالب بود درود برتاج گردون
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
ببر کوهستان جان تا آنجایی که من ذهنم یاری می کند رئیس جهاد کشاورزی - رئیس آب و فاضلاب - رئیس ثبت احوال-رئیس ثبت اسناد و املاک-شهردار محترم-بخشدار محترم و ... که قطعا من خیلی ها را جا انداختم از فرزندان خوب و شایسته بویراحمد گرمسیر هستند در ضمن تفکرتان بسیار قدیمی و مسلوب است
بویر احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
آقای دانشور نکات ریز و جالبی بود. از همین الان من با شما و آقای حاج غلام در یک صف هستم . به شرطی که دور بعد اگه حاج غلام قبول شدنند. باشتی ها هی نگن بنازم کر باوی نماینده از آن همه هست. و باوی و بویر احمد ندارد. با این حرفها فقط اختلاف باوی و بویر احمد زیاد می شود. واین را بدان یک دست صدا ندارد. (دور بعد همه با هم به حاج غلام رای می دهیم). وسلام
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
ایا دیگران حق اشتغال و زندگی کردن ندارند
نرگس احمدپور
Iran, Islamic Republic of
درود
برای اهل قلم توانمند و قدر شناس شهرم خوشحالم که توان فرهنگی خود را در حمایت نماینده ی محترم صرف می کنند.فرای از جناح گیری انسجام قلم می تواند ذهن بیمار انان که نمی توانند ببینند را باز کند .دکتر تاجگردون بسیار نیروی قابل و توانمند هستند .افسوس که باب است رفته را پاس داریم و غبطه ی گذشته را نااگاهانه بخوریم وقدر برگه های فرصت را که ورق می خورند ندانیم.
سپاس
رجب
Iran, Islamic Republic of
مشخصه شما هم کم ندارین از شما هم آدم چاپلوسی هستین نقد همیشه بوده چه مغرضانه چه غیر از این هر کی که این متنو مطالعه کنه میدونه شما از حمایت ایشون یا به جایی رسیدین یا میرسین این ی اصله که هیچوقت نباید یادت بره من هم طرفدار هیچکدوم از این جناح ها نیستم
رجب
Iran, Islamic Republic of
در مورد بودجه فقط ی جمله میگم آقای روحانی در سخرانی چند روز پیش گفتن که بودجه استان ها رو نسبت به یکسال قبلی در هر استان 13 برابر کردیم یعنی اگه قبلا یک میلیارد بوده الان 13 میلیلاد پس نتیجه گیری اینکه کسی دخیل نبوده تو این کار اگه بیشتر از این درصد اوردن تو استان دستشون دردد نکه که بعید میدونم فقط تبلیغات برای ی گروهی که اطلاع ندارن
Iran, Islamic Republic of
شما انتظار دارید سند گچساران و باشت را یکجا به نام شما بزنند؟ چه انتظار بیجایی داری از تاجگردون؟ اگر ردی دادن شما به تاجگردون تنها برای پسته خدا حوالت رو جای دیگه بده. تاجگردون به امثال جنابعالی نیازی نداره. اونایی که فهمشون به اندازه ای است که میتونن مسائل را تشخیص بدن رای خواهند داد انشا ئ اله
مولایی از شیراز
Iran, Islamic Republic of
به شخصه حضور تاج گردون بعنوان نماینده گچساران و باشت نه تنها برای حوزه انتخابیه اش مفید است بلکه برای کل استان و مناطق جنوب کشور مفید است.افرادی ریاست کلیدی ترین کمیسیون مجلس(برنامه و بودجه و محاسبات)می گیرند که کاملا متخصص در بودجه نویسی واز قدرت تعامل بالایی با بدنه دولت را داشته باشد.عضویت در این کمیسیون برای هر نماینده ای بسیار سخت و دشوارست.اگر نگاهی اجمالی به نمایندگانی که عضو این کمیسیون هستند بیندازیم متوجه خواهیم شد که ریاست این کمیسیون نه تنها در مجلس بلکه در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت مهمی برخوردارست.بس تاج گردون مهره کلیدی ست برای جنوب کشور است بس قدر ایشان را بدانید مردم گچساران و باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد.
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
واقعا دانشوردرست گفته درجوابم فقط توهین میکنند به5یادداشت اول نگاه کنیدبه جزتوهین وادبیات زننده جی جواب دادند
سی طالب
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه همه: از فامیل اقای خاص(مجلس) تازه با مدرک دیپلم در گچساران اداره برق استخدام شده
مطلع
United States
معلومه باید هم تعریف وتمجید کنی.10هکتار زمین بین 4دانشگاه به قیمت دولتی گرفتی برو حالشو ببر.
همفکر
Iran, Islamic Republic of
اقای دانشور بعضی ها باادبیات فارسی اشنایی ندارندواستفاده جنابعالی از کلام سعدی وتفسیراشعار مولانابرایشان قابل هضم نیست والا نمیگفتندادبیات سخیف.دوستت داریم.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
خیلی از حرفهای اقای دانشوردرسته امابااقایی که گفتنداز مدیران گرمسیری استفاده نشده موافقم اقای تاجگردون درفرصت باقیمانده باید جبران کنند
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
اولاٰ خدمت دوست عزیزم جناب آقای دانشور سلام عرض می کنم: ثانیاٰ در نقد مطالب ایشان چند جمله ای عرض می نمایم: 1) مطالب مربوط به آقای جشن ساز اسفند 92 بوده و از این که حالا داری مطالبی می نویسی فکر می کنم شاهکار کردی .دوست عزیز خودت را بروز کن و اینکه بخواهی بین بچه های اصول گرا و جناب آقای جشن ساز اختلاف بیفکنی و خودت را جلو بیندازی فکر غلطی است و گروه اصول گرا نیاز به قیم ندارد و خود می دانند چکار می کنند. 2) اینکه جناب نماینده در استان روی دولت سید محمد خاتمی را سفید کرده و در پایتخت خود را اصول گرا معرفی می کند و کلاه سر آنهامی گذارد این زرنگی نیست این اوج نامردی است و آینده ای ندارد و سرش زود به سنگ می خورد. 3) در رابطه با پتروشیمی گچساران به عرض می رسانم که این پروژه خود بخود برای اجرای عملیات بودجه جذب می کند چون که مربوط به سالهای قبل است و این راهم بگویم که ببین مدیر این پتروشیمی کیست؟ که این همه برایش حرف و حساب دارد و اگر فرد دیگری بجای این مدیر فعلی بود آیا این همه تلاش را هم می کرد؟4) آیا کارهایی که نماینده به قول شما انجام داده مربوط به چه سالی بوده؟ و یادآوری کنم که در سال 93 پولهای بلوکه شده ایران تا مرحله آخر به حساب بانکهای ایران واریز شده و به نظرم ایشان کار شاقی انجام نداده است.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
چرا مطالب را چاپ نمی کنی؟
رستم مرزبان
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر تو تبریک بر
همه اصلاحات
چابلوسی ممنوع از مردادی گرفته تا ایشون
Iran, Islamic Republic of
تملق وچابلوسی که میگن همینه

برادر ازت بعید بود اینگونه تملق

واقعا ادم میمونه که این دور زمونه کی رو باور کنه

یعنی ارزش چابلوسی برای نماینده مجلس ارزشش بیشتره تا اینکه در خدمت خودت ومردمت باشی

چابلوسی ممنوع لطفا
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ضمن تایید قسمتی از حرفات تو هم دنبال کار میگردی والا برای رضای خدا ومردم مطلب ننوشتی خیلی پاچه حواری کردی
Iran, Islamic Republic of
بروبابا دلت خوشه
پیمان
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما ودرود بر دکتر تاجگردون
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی انشاء اله که همیشه شما واقای تاجگردون پاینده باشی الحق حقیقت را بیان فرمودی کو گوش شنوا کو چشم بصیرت ....... جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه زیراتخریب گران تاب وتوان دیدن رقبای خود را ندارند مثل کبک سر به زیر برف دارند حرف بعضی هارا بحساب کهولت سنشان بگذارید
بهبهان
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم روزی برسه آقای تاجگردون نماینده بهبهان بشه.زنده باشه
دلیران سادات
Iran, Islamic Republic of
آخه قربونت برم دیلی جماعت به تاج رای می ده که تو میگی با چه رویی؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای دانشور قوی ترین بیان واستدلال رادارید حرفهایتان همه قانع کننده ومنطقی است به همین خاطر کم می اورند واقدام به توهین میکنندبه دل نگیر
موسوی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه گچساران وباشت از همین تغریبها ضربه خورده بانماینده همکاری کنیم انتخابات بعدی هرکس خواست فه تاج گردون نخواست به کس دیگه رای بدهد با مشکلات کشور انسافا تاحگردون خوب کارکرده
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بروبابا حالت خوش نیست جاسم جون
مجید
Iran, Islamic Republic of
مطلب خوبی نوشته بودم کاملا موافقم
Iran, Islamic Republic of
موسوی انصاف نه انساف اول سواد بعد نظر
کشاورزان
Iran, Islamic Republic of
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برو جمعش کن.تاجگردن وقت هوای دوربریاشو داره .چاپلوس
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
اقای دانشور من میدانم روی دلسوزی حرف میزنیدوانقدرغرور دارید که حاضرنشدیدبرای پایان دوره فوق لیسانست پاروی اندیشه ات بگذاری وجلو کسی سرخم کنی وای به حال چاپلوسی تملق که اظهارکنندگان چنین حرفهایی یا شمارا نمیشناسندیاازحرص این حرفها رامیزنندوحتما نمیدانندشمانزدیک به50سال سن دارید و دنبال استخدام شدن نیستیدوطبق گفته های خودتان اصلا به کاد اداری علاقه ای نداریدودرحواب کسی که گفته ایاپولتان رااز اقای خاضع مدیرکل قبلی تربیت بدنی گرفتیدچرانمی گوییدنزدیکترین دوستان اقای تاجگردون چندین بارگفته اندازطریق ایشان پیگیری کنید حاضرنشدیدبگوییدتابدانندشماچه شخصیتی داریدبگوییدحتی حاضرنشدیدتخفیف شهریه نمایندگی اقای حاج جعفری رابگیرید من که نزدیک به شما هستم میدانم چه روحیاتی داریددهها میلیون بدهی تربیت بدنی رادادید انواع تهمتهارا بهت زدندو همیشه میگی به خذا میسپارمجاسم عزیزبرو دنبال شعرو شاعری ماهم حال کنیم با شعرهات..........حرف گوش کن
حسام
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما درود بر تاجگردون
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
وقتی کوچک وبزرگ به جای تقدیرازنماینده بدگویی اورامیکنندیک باغیرت هم هست جوابشونو بده کدام حرف دانشور ناصحیح بوده اینقدر بدوبیراه گفتیداما ادمهایی که باید قدرچنین افرادی رابدانند میدانندبرایتان متاسفم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
.. از نیروهای.. کجا رفت
امید
Iran, Islamic Republic of
درودبراین قلم وفهم و احساس مسیولیت از توهینها میفهمم چقدر داغ شدن بعضی ها
همشهری
Iran, Islamic Republic of
لطفا به اسم امامزاده جعفر کامنت نگذارید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1