تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۶۱۷۶۸

تجمع اعتراضی پذیرفته‌شدگان استخدامی وزارت نفت+گزارش تصویری

۲۱
۰
کبنا ؛.

200 نفر از متقاضیان آزمون استخدامی وزارت نفت که در بین آنها جوانان گچسارانی نیز حضور دارند، برای سومین روز متوالی در برابر ساختمان مرکزی جدید شرکت ملی نفت تجمع کردند.

ماجرا از این قرار است که دو سال پیش در دفترچه آزمون استخدام وزارت نفت خبر استخدام 2676 نفر شامل 2000 نفر سهمیه آزاد و 676 نفر سهمیه ایثارگران بعد از آزمون مطرح شد اما بعد از حدود یک سال و نیم از برگزاری آزمون در اردیبهشت 92 طبق اعلام وزارت نفت تنها 1123 نفر پذیرفته شدند که باید برای گزینش مراجعه کنند.
طبق گفته متقاضیان در این آزمون که بزرگترین آزمون استخدامی کشور است 130 هزار نفر شرکت کرده‌اند که از میان آنها 2676 نفر قبول شده‌اند.
طبق قوانین استخدام دولتی و به صورت خاص قوانین وزارت نفت حدنصاب نمره محاسبه و شایستگی 40 از 100 است اما وزارت نفت پس از قبول شدن این 2676 نفر در آزمون کتبی و انجام مصاحبه حدنصاب مصاحبه و شایستگی را از 40 به 65 درصد افزایش داده که در واقع حدود 1700 نفر از پذیرفته شدگان از استخدام باز مانده‌اند.
به گزارش کبنا نیوز وبه نقل از  شهرخبر، این در حالی است که سلحشور معاون وقت و فعلی منابع انسانی نفت در آبان‌ماه 91 به صورت رسمی اعلام کرده بود وزارت نفت مجوز جذب 2676 نفر را اخذ کرده است.
معترضان می‌گویند ضریب آزمون کتبی در پردازش نهایی 0.6 بوده و ضریب مصاحبه 0.4 اما تاثیر آزمون کتبی در پردازش نهایی حذف شده است چنانکه نفر اول یکی از رشته‌های مورد نیاز (نام و رشته مورد نظر نزد خبرگزاری فارس محفوظ است) با کسب نمره کتبی 960 از 1000 و رتبه یک و نمره تخصصی 98 از 100 در مصاحبه و کسب نمره شایستگی 50 از 100 مردود اعلام شده است چرا که حدنصاب نمره شایستگی (مصاحبه روانشناسی) از 40 به 65 افزایش یافته است.
معترضانی که در ماه‌های گذشته هم با مراجعه حضوری به واحد آزمون وزارت نفت و معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری راه به جایی نبرده اند و مشخص نیست در این میان چه کسی و یا چه مسئولی باید پاسخگویی این افراد باشد.
این در حالی است که سهمیه خانواده ایثارگران نیز به یک سوم تقلیل داده شده است و در عین حال بسیاری از آنها به دلیل افزایش سن دیگر امکان شرکت در آزمون استخدامی بخش‌های مختلف را ندارند.
تجمع‌کنندگان از شهرستان‌ها یی از جمله گچساران، ماهشهر، اهواز، کرمانشاه، مشهد، قوچان و امثال آنها برای تجمع به مقابل وزارت نفت آمده‌اند و می‌گویند بعضاً شب را در فرودگاه، مرقد امام و امثال آن می‌گذرانند.
معترضین می‌گویند تا اعلام قطعی و قانونی نتایج، تحصن ادامه می‌یابد و در روزهای آتی افراد بیشتری از کسانیکه حقشان تضییع شده به آن خواهند پیوست.
http://shahrkhabar.ir/files/fa/news/1393/6/9/7780_400.jpg

http://shahrkhabar.ir/files/fa/news/1393/6/9/7781_673.jpg

http://shahrkhabar.ir/files/fa/news/1393/6/9/7782_111.jpg

http://shahrkhabar.ir/files/fa/news/1393/6/9/7783_385.jpg



در این ارتباط:

نامه تاجگردون به وزیر نفت؛  استخدام قبول شدگان سال ۹۲ فوری رسیدگی شود
نام شما

آدرس ايميل شما

بودجه
Iran, Islamic Republic of
سخنان روحانی .در سایت ها و روزنامه های یکشنبه موجود هست :
وی افزود: در ۵ ماهۀ‌اول امسال رقم بودجه عمرانی که تخصیص دادیم نسبت به پارسال ۳٫۲ برابر درکل بیش از ۳ برابر بودجه عمرانی ما نسبت به ۵ ماهۀ پارسال بوده است اما بودجۀ استانی در این ۵ ماه۱۳ برابر بودجۀ استانی سال گذشته است بنابر این یک تحرک بسیار خوب دولت در زمینه بودجه عمرانی در استانها داشته است و وضع ما نسبت به پارسال بسیار بهتر است اما در عین حال باید به تلاشهای خود ادامه دهیم تا همه وعده‌ها محقق شود.(حالا جناب تاجگردون چرا همه چیز رو به خودت نسبت میدی ؟یه سوپری هم در گچسارن و باشت بزنن میگن کاره تاجگردونه)
Iran, Islamic Republic of
این افراد قربانی اختلاف این دولت با دولت قبلی شدن,اساسا سیاست زنگه برون سپاری شرکتها و کاهش جذب نیروی انسانی است,
ب
Iran, Islamic Republic of
یکی از سوالای مصاحبه شایستگی (روانشناسی) این بود:اگه مجبورت کنن بین اینکه خودتو از کوه پرت کنی یا یه نخ سیگار بکشی یکی انتخاب کنی کدومشو انتخاب میکنی؟
واقعا مسخره نیست
در جواب بودجه
Iran, Islamic Republic of
اولا کامنت جنابعالی چه ربطی به خبر داشت؟ دوما هیشکی در هر صورت به پای کارایی که تاجگردون تا این لحظه برای گچساران و باشت کرده نمیرسه..سوما بودجه استانی سال گذشته گچساران از 17 درصد به 29 درصد در سال 93 رسیده..چهارما بودجه ملی گچساران و باشت از 3.4 میلیارد تومن در سالهای گذشته به 57 میلیارد تومن در امسال افزایش پیدا کرده..و این یعنی افزایش 17 برابری!!! ای جونم دکتر تاجگردون عزیز...ایشالا خداوند کمک کنه که مخالفانت سرشونو که مثل کبک کردن زیر برف و نمیخوان تلاشها و زحمت هایی که میکش رو ببینن به راه درست هدایت کنه..آمین
Iran, Islamic Republic of
ادم باید شعورش در یک سطحی باشه که تفاوت بین این گفته ها را خوب بفهمه
علی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون از نظر اینکه بین کلیه کاندیداهای موجود از همه نظر از همه بهتر و بالاتره شکی درش نیست. ولی تنها برای اطرافیان خودش خوبه نه برای افراد عام.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
تحصن باید ادامه پیدا کنه خواهشا همه باهم و یکپارچه باشیم.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ما چه گناهی کردیم که اینجور باید عذابمون بدن
اشتباهمون رآی به روحانی بود
میثم محمدپو( لیدر بچه ها ازمون نفت در استان)
Iran, Islamic Republic of
ببیند آقایونی که میاید اینجا کامنت میزارید ما تو استان کهگلویه و بویراحمد 200 نفر تو آزمون شرکت نفت سال 92 همه با رتبه های عالی قبول شدیم حالا هم همه ی ما رو مردود اعلاک کردند در صورتی که همه ما قبول بودیم چون نتایج دست کاری کردن، و الان آقای دکتر تاجگردون خوشبختانه داره از طرف خود وزیر نفت واسه کل بچه های استان پیگیری میکنه من هم نماینده از این 200 نفر کمال سپاس و تشکر را از ایشان دارم.ب
میثم محمدپور
Iran, Islamic Republic of
با سپاس فراوان از نماینده غیور مردم شهرستان گچساران و باشت به خاطر پیگیری حق تضییع شده بچه های استان کهگلویه و بویراحمد در آزمون سراسری شرکت ملی نفت ایران در سال 92
میثم محمدپو( لیدر بچه ها ازمون نفت در استان)
Iran, Islamic Republic of
ببیند آقایونی که میاید اینجا کامنت میزارید ما تو استان کهگلویه و بویراحمد 200 نفر تو آزمون شرکت نفت سال 92 همه با رتبه های عالی قبول شدیم حالا هم همه ی ما رو مردود اعلاک کردند در صورتی که همه ما قبول بودیم چون نتایج دست کاری کردن، و الان آقای دکتر تاجگردون خوشبختانه داره از طرف خود وزیر نفت واسه کل بچه های استان پیگیری میکنه من هم نمایندگی از این 200 نفر کمال سپاس و تشکر را از ایشان دارم.
منتظر
Iran, Islamic Republic of
بعد از خدا تنها امیدمون به تاجگردونه امیدوارم خداوند پشت وپناهش باشه
منتظر
Iran, Islamic Republic of
خداوند پشت پناه تاجگردون باشه
زجرکشیده
Iran, Islamic Republic of
از بهنام عکاشه کمال تشکر و قدردانی را دارم که به فکر این نخبه گان شهرستان بوده
سیروس امامی(تو رو خدا تایید کن)
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمد شوهانی
09188412798
نادر شوهانی
09188417209
آقای عمران علی محمدی
09181437158
دفاتر ارتباطات مردمی دکتر علی محمد احمدی
www.am-ahmadi.ir
ahmadi_web@yahoo.com
(نماینده حوزه جنوبی استان ایلام)
تهران:میدان بهارستان-مجلس شورای اسلامی
مسئول دفتر:مهندس علیرضا سلطانی محمدی تلفن:39931-021

شهرستان آبدانان:میدان امام حسین(ع)-ساختمان اداره جهادکشاورزی
مسئول دفتر: مهندس امیر سلطانی تلفن تماس: 08426222006
فکس: 08426222006

شهرستان دهلران: اداره جهادکشاورزی- ساختمان ارتباطات مردمی نماینده دهلران
مسئول دفتر:مهندس عبدالکریم محمدی تلفن تماس:08427220253
فکس:08427220253

شهرستان دره شهر:بلوار نیروی هوائی-جنب منازل سازمانی-شرکت آب و نیرو
مسئول دفتر:مهندس محمدصادق چراغی تلفن تماس:08425229030
فکس: 08425229030
شرکت نفت مناطق مرکزی-شرکت نفت و گاز غرب
Iran, Islamic Republic of
سلام.برای اعلام نفرات کامل با این سایت یا ایمیل مکاتبه کنید.
دکتر احمدی
www.am-ahmadi.ir
ahmadi_web@yahoo.com
000
Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت باید 835 نیرو به شرکت ملی حفاری می داد اما فقط هشتاد نفر داد یعنی بجای 2676 نفر قبولی فقط 267 نفر و کمتر قبول شده اند

همچنین وزیر نفت کارنامه های صادره را بدون تعداد قبولی و رتبه قبولی ارائه کرده است

خواهشمندیم پی گیر این تخلف اشکار شوید



ویرایش نهایی :
با سلام و عرض ادب
از خبرگزاری شما درخواست داریم این خبر را در فوریت قرار دهید
با توجه به اینکه وزارت نفت حدودا همه ی افرادی که در مصاحبه ی شرکت نفت بودند را مردود اعلام کرد و تنها 738 نفر از بین 5000 نفر را قبول اعلام کرد ( که هنوز از منبع موثقی تعداد دقیق آن اعلام نشده است و وزارت همه را محرمانه اعلام کرده است و همچنین در کارنامه رتبه و تعداد قبولی زده نشده است) و اعلام نمود به نیروی جدیدالاستخدام نیازی نیست و پا بر روی قوانین استخدام کشوری و مجوز 2676 نفره گذاشت. در هفته گذشته داوطلبین 4 روز متوالی روبروی وزارت نفت ( ساختمان مرکزی) و در بهارستان روبروی ساختمان معاونت راهبردی ریاست جمهوزی و در اهواز ساختمان شرکت ملی حفاری تجمع داشته اند و خواستار برگشت تعداد نفرات قبول شده به حالتی که در دفترجه ذکر شده است و 17 ماه منتظر آن بودند، شدند.
و
خبر جالب این است
که مدیر عامل شرکت ملی حفاری آقای مهندس حیدر بهمنی که به حدود 800 نفر نیرو از طریق این ازمون نیاز داشتند از طرف وزارت نفت به آنها در این ازمون بعد از حدود 3 سال فقط 80 نفر نیرو داده شده است(یعنی 10% از افرادی که شدیدا به آنها نیاز است و 90 % نیاز نیروی انسانی بعد از 17 ماه تامین نشد) و ایشان اعلام داشته اند که شرکت ملی حفاری به 1400 نفر (نیروی رسمی از طریق وزارت نفت )در حال حاضر نیاز بسیار فوری دارد و 1400 سمت خالی در این شرکت ملی وجود دارد .
از خبرگزاری شما خواستارم
سریعا
با مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اقای مهندس حیدر بهمنی به منظور شفاف سازی برای عموم و جلوگیری از ضربه زدن به اقتصاد کشور و همچنین جلوگیری از تجمع بعدی معترضان کاهش ظرفیت استخدامی وزارت نفت ، مصاحبه ای داشته باشید و فیلم و صدای آن را روی سایت خود قرار دهید.
این کاهش ظرفیت یک تخلف اشکار است.
ضربه به جوانان این سرمایه های کشور است.
ضربه به اقتصاد کشور است.
ضربه به صنعت مادر کشور است.
ضربه به افکار عمومی است و تعهدات کشوری است.
مهندس بهمنی طبق سیاستهای اقتصاد مقاومتی جهت استخراج از میادین مشترک نفت گاز با اضافه شدن دکل های حفاری جدید احتیاج به نیروی تحصیل کرده جوان دارد و با روند بازنشستگی در ملی حفاری سمت های زیادی خالی است
و
اما
بر طبق شنیده ها دستور وزیر استفاده از نیروهای خدماتی روی دکل می باشد که حاج حیدر زیر این بار نرفته و اعلام درخواست نیروی تحصیل کرده جهت استفاده در بخش عملیات حفاری نموده اند.
آیا با این همه لیسانس و فوق لیسانس بیکار رشته مهندسی نفت ، برق و مکانیک که همه جزء افراد با استعداد بالایی هستند و در مصاحبه با امتیاز بسیار عالی مردود نهایی اعلام شدند باید نیروهای تدارکاتی که بازده ای لازم را ندارند ، جایگزین شوند؟
آیا دیگر تحصیل در دانشگاه برای وزیر نفت اهمیتی ندارد؟
آیا جوانان مهم نیستند؟
دولت تدبیر و امید
عدالت عدالت
سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن
Iran, Islamic Republic of
سلام
اینجا بر خودم لازم میدونم توضیحی در مورد نحوه اعلام نتایج شرکت نفت بنویسم شاید یه مسئول مسلمان دید و تونست ما رو درک کنه ...
زمان برگزاری آزمون حد نصاب برای آزمون کتبی 500 از 1000 با ضریب تاثیر 60 درصد و برای مصاحبه 40 با ضریب تاثیر 40 در صد بوده است.اما در نتایج اعلامی حد نصاب اعلامی 65 برای مصاحبه تخصصی و شایستگی اعلام شده و حق بسیاری از افراد لایق ضایع شده و گروهی به ناحق جایگزین شده اند.
مثال :
شما فردی را در نظر بگیرید که آزمون کتبی را 1000 از 1000 شده و مصاحبه تخصصی 100 از 100 و مصاحبه شایستگی 64 از 100 .چنین فردی یک نابغه است که ممکن است بتواند آینده نفت ایران و مسیر آنرا دچار تحول کند فقط بخاطر اینکه در مصاحبه شایستگی 64 شده مردود میگردد.لازم بذکر است فردی که از وی مصاحبه کرده اگر در روز آزمون میدانست حد نصاب 65 است به وی 80 میداد اما چون حد نصاب روز مصاحبه 40 بوده به وی 64 داده است..
در مقابل فردی که بعنوان آخرین نفر آزمون کتبی وارد مصاحبه شده و به دلیل رانت یا دستکاری شدن نمراتی که حدود 2 سال فرصت تغییر داشته اند با نمرات مصاحبه 65 تخصصی و 65 شایستگی وارد شرکت نفت میشود و قبول اعلام میگردد.
در حالی که نمره واقعی نفر اول:
665=100/40*164+100/60*1000
نمره نفر دوم :
352=100/40*130+100/60*500
آیا این عدالت است که نفر دوم برود و قبول اعلام شود؟
واقعا کسی هست صدای ما را که جز خدا کسی رو نداریم بشنود.
عطف به ماسبق نشدن قوانین
Iran, Islamic Republic of
دوستان من زمان مصاحبه انگلیسی و کامپیوترم خوب نبود ولی الن خوبه و چند تا مدرک فنی دارم.اینا که این قانون رو به رسمیت نمیشناسند لطفا نمره اینا رو برای من اضافه کنند.
دادزن
Iran, Islamic Republic of
سلام کار اصلی دادزن این است که ذهن شما را از موضوع اصلی به موضوع فرعی مورد نظر خودش منحرف کند.
دوستان شما اینقدر دنبال حدنصاب 40 هستید که فراموش کردید که آیا این نمره واقعی مصاحبه من است،از یاد برده اید حتی اگر کف40نمره برگردد به علت از بین رفتن بیشتر سهمیه ها از جمله بومی و ایثارگران نمرات کتبی شما دچار تغییر شده و شما از آن بی اطلاعید،یعنی در صورت برگشتن حد نصاب40 ممکن است در رقابت باز هم مردود شوید.
با تشکر
فدایی حق
Iran, Islamic Republic of
دوستان ۱۰/۱۲/۹۳ باشعار هل من ناصرو ینصرنی کفن پوشان دم مجلس تا اعاده حق کسی به خونش بر نمیگرده
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1