تاریخ انتشار
شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۶۱۵۳۳

8 نفر برگزیده جشنواره حجاب چرام معرفی شد

۰
کبنا ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام گفت: جشنواره استانی گرافیک و پوستر حجاب در فرهنگ رضوی با معرفی در شهرستان چرام با معرفی 8 نفر برگزیده به کار خود پایان داد.
taghvi

محمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: دومین جشنواره استانی گرافیک و پوستر حجاب در فرهنگ رضوی با معرفی 8 نفر برگزیده در شهرستان چرام به پایان رسید.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام  در ادامه با تشریح نحوه برگزاری این جشنواره استانی، گفت: جشنواره گرافیک و پوستر حجاب در فرهنگ رضوی فقط مختص دختران بود که به نام و یاد حضرت معصومه (س) در اولین روز دهه کرامت در مجموعه تفریحی باغ عمران چرام برگزار گردید.
تقوی با بیان اینکه داوران این جشنواره همگی از بانوان تحصیلکرده این رشته هنری بودند، تصریح کرد: داوران در پایان این جشنواره 8 نفر را از میان 40 نفر هنرمند راه‌یافته به مرحله استانی به عنوان برگزیده معرفی کردند.
وی اضافه کرد: جوایز این افراد در آئین پایانی در روز 12 شهریور در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اهداء خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام برگزیدگان این جشنواره را به شرح زیر بیان کرد: فرشته ارجمندی از شهرستان بویراحمد، شیرین ارغشی، طیبه پاکزاد و دنیا وفایی از شهرستان گچساران، زهرا رضایی از شهرستان چرام، مینا فروزان، سمیه طاهری و مدینه شاکری از شهرستان کهگیلویه و سمیه طاهری از شهرستان دنا است.
برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در 23 مسجد شهرستان چرام
محمد تقوی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های دهه کرامت اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در  23 مسجد شهرستان چرام، مسابقه کتابخوانی، استقبال از کاروان خادمین امام رضا(ع)،  همایش پیاده‌روی، همایش آسیب شناسی مسئله حجاب، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع ماهواره، اعزام هنرمندان شهرستان چرام به جشنواره رضوی از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام یادآور شد: جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در شهرهای چرام، سرفاریاب و 21 مسجد شهرستان چرام با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.
تقوی برگزاری بازی‌های بومی محلی به منظور زنده نگه‌داشتن سنت‌های اصیل این شهرستان از دیگر برنامه‌های  گرامی‌داشت هفته کرامت در شهرستان چرام است.
انتهای پیام/فاضلی
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1