تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۶۱۱۴۲

سپاس فرماندار از رها/سپاس رها از فرماندار

۲
۰
کبنا ؛rahimiiiعبدالرحیم رحیمی طی پیامی موفقیت گروه تئا‌تر شهرستان گچساران (گروه نمایش ر‌ها) در مرحله استانی را تبریک گفت.
فرماندار گچساران در این پیام آورده است: خبر مسرت بخش موفقیت جوانان شهرستان گچساران در زمینه‌های مختلف بدون شک باعث شور و شوق و ایجاد انگیزه مضاعف جهت خدمت رسانی و تلاش در جهت پیشرفت و پیشبر دشهرستان گچساران خواهد شد.
رحیمی تصریح کرد: موفقیت گروه نمایش‌‌ رها در بیست و ششمین جشنواره تئا‌تر استانی و راه یافته به عنوان گروه اول به جشنواره تئا‌تر منطقه‌ای یکی دیگر از افتخار آٰفرینی های این جوانان غیور است.
عبدالرحیم رحیمی با تقدیر از تلاش‌های فعالان حوزه فرهنگ و هنر در کسب عناوین مختلف در جشنواره‌ها و مسابقات استانی و کشوری بیان داشت: با توجه به اینکه هنر به ویژه هنر نمایشی و تئا‌تر مخاطبان بسیاری در بین آحاد جامعه دارد می‌توان به عنوان فرصتی مغتنم از این ظرفیت در راستای توسعه فرهنگ و انتقال آن تلاش کرد.
وی با اشاره به جایگاه و نقش تاثیرگذار هنر در جامعه، از هنرمندان خواست در راستای محقق کردن شعار امسال که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است با استفاده از ابزار هنر تلاش کنند.
فرماندار گچساران بر شناسایی استعدادهای هنری جوانان گچساران و فراهم کردن زمینه برای ظهور و بروز این استعداد‌ها، بر حمایت جدی و همه جانبه از حوزه تئا‌تر و هنرهای نمایشی در راستای توسعه و ترویج این هنر در جامعه تاکید کرد.
رحیمی افزود: از نویسنده گان و کارگردانان و کلیه عوامل با پشتکار این گروه تقدیر می‌کنم و برای همه آن‌ها آرزوی توفیق در آینده و کسب عنوان بین المللی برای شهرستان گچساران را دارم، تا برگ زرین دیگری بر افتخارات گچساران افزوده شود.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب از طرف خود و همه مردم شهرستان گچساران این موفقیت را به این عزیزان تبریک گفته و امید آن دارم که آینده‌ای روشن و سرشار از موفقیت را پیش روی داشته باشند.
و من ا.... التوفیق
عبدالرحیم رحیمی
فرماندار شهرستان گچساران
لازم به ذکر است که: این گروه توانست با کسب مقام اول استانی تئا‌تر از بین دیگر آثارارسالی از شهرستانهای استان (۶ کار از یاسوج، چهار کار از گچساران و یک کار از کهگیلویه) توانستند قوی‌تر بنماید که این باعث افتخار و مباهات است.
گروه تئا‌تر شهرستان گچساران با آثار (کسی دست به عصا راه می‌رود به کارگردانی علی شفیعی، سکسکه ماه پشت ابر به کارگردانی کرم سلیمانی، سنگ‌ها به ستون ایستاده‌اند به کارگردانی داوود پارسا و مرغ تخم خودش را خورد به کارگردانی مسلم نارکی) بوده که رتبه‌هایی به شرح ذیل به عوامل مختلف اختصاص یافت:
- بازیگری سوم زن: مینا پناهپوری
- بازیگری دوم زن: اعظم فرزین
- دیپلم افتخار بازیگری اول زن: سرکار خانم محبوبه خادمی
- دیپلم افتخار بازیگری اول مرد: جناب اقای مهرداد علی‌پور
- دیپلم افتخار موسیقی اول: جناب آقای مهرداد علی‌پور
- دیپلم افتخار طراحی صحنه اول: صابر محمدی
- دیپلم افتخارنویسندگی اول: صابر محمدی
- دیپلم افتخار کارگردانی اول: علی شفیعی
هنرمندان اعزامی به جشنواره استانی تئاتر استان نیز در پیامی به خاطر آنچه همکاری و همراهی فرماندار گچساران با این گروه بوده است مراتب قدردانی شان را اغلام کرده اند. متن این پیام در زیر می آید؛
سپاس واژه ایست الکن از زبان ما اهالی تئاتر به حضور شما فرماندار فرزانه، حاج عبدالرحیم رحیمی، به پاس دستگیری بی منت از هنر و هنرمندان این دیار؛ همین که هستید هنر آرام گرفته و همین ما را بس اس که بی دغدغه و آرام غنوده ایم.
مانا باشید و پایدار
همجنین این گروه از تلاش های آموزش و پرورش، شهرداری و هلال احمر گچساران و کارکنان فرمانداری و رسانه ها نیز تشگر نموده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صیف الله
Netherlands
چقدر هوا دار فرهنگ.بازم ایول داره فرماندار.
انحصاری نسب
Iran, Islamic Republic of
گل بابونه کل همیشه بهار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1