تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۶۰۹۳۸

اعضای ستاد روحانی در کهگیلویه و بویراحمد کجا هستند؟

۵۹
۰
کبنا ؛علی‌فتح روزبهان   KHadmi.rohanmi.baghei.rastad

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
ستاد انتخاباتی، کمپین و تشکیلاتی است که در بحبوحهٔ یک انتخابات تشکیل می‌شود و نزدیکان و همفکران سیاسی و عقیدتی یک نامزد اتنخاباتی برای او شروع به کار و فعالیت می‌کنند. ستاد انتخاباتی دارای ساختار تعریف شده‌ای است که معمولا از مورد وثوق‌ترین و فعال‌ترین نزدیکان فرد تشکیل می‌شود و بعد از پایان کارزار انتخاباتی و پیروزی نامزد مورد حمایت در سطوح مدیریتی و در حلقه‌های مشورتی در اطراف او شروع به کار می‌کنند و این امری منطقی و طبیعی است و غیر از این یعنی عدم استفاده و بهره گیری از نیروهای ستاد و استفاده از نیروهای ستادهای دیگر تحت عنوان شعار فراجناحی امری غیر مرسوم و به دور از اصول سیاست می‌باشد.
چنین اتفاقی در تمام دنیا مرسوم است و اطرافیان و مدیران فرد صاحب قدرت اعضای اصلی ستاد او می‌باشند که یا در پست‌ها و مسئولیت‌های کلیدی گماشته می‌شوند و یا نقش حلقه‌های فکری و مشورتی را بر عهده دارند.
تجربه‌های گذشته در جمهوری اسلامی ایران شبیه همهٔ کشورهای صاحب دموکراسی نیز موئد همین موضوع است.
در دوره محمد خاتمی اعضای اصلی ستاد او دوستان و نزدیکانش در روزنامه کیهان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند که بعد از پیروزی در۲ خرداد همهٔ آن‌ها را در نهاد ریاست جمهوری و برخی پست‌های مهم دولتی حتی تا سطح وزارت به کار گرفت.
در دورهٔ احمدی‌نژاد نیز او اکثر اطرافیانش را از همکاران و نزدیکان خود در دانشگاه علم و صنعت انتخاب کرد. جایی که خود سال‌ها در آنجا به عنوان دانشجو و عضو هیئت علمی مشغول به کار بودند.
همین رویه یعنی استفاده از نیروهای نزدیک و عضو ستاد در سطوح استانی و شهرستانی نیز دنبال گردید و نیروهای فعال ستاد‌ها در پست‌های مهم و به فراخور سابقه، توانایی و لابی‌های مرسوم به کار گماشته شدند.
اما از عجایب روزگار آن بود که بعد از پیروزی احمدی‌نژاد اعضای اصلی ستاد او در کهگیلویه و بویراحمد نادیده گرفته شدند و اتاق تصمیم گیری به دفتر نماینده وقت ستار هدایتخواه منتقل شد که گفته می‌شد در دور اول از نامزدی غیر از احمدی‌نژاد حمایت کرده بود و او هم خیلی سریع مسعود حسینی که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری نهم به لاریجانی رای داده بود را به عنوان استاندار معرفی نمود. هر چند دوستی سید مسعود با‌پور محمدی وزیر آن زمان کشور در این حکم بی‌تاثیر نبود.

DOHRAB
اما آنچه زیاد به چشم می‌آمد نادیده گرفتن محمد رحیم دهراب‌پور رئیس ستاد احمدی‌نژاد در هر دو دور انتخابات ۸۴ بود. او که سابقه زود رنجی و قهر در کارنامه سیاسی‌اش زیاد دارد باز هم قهر کرد و صریحا دلخوری‌اش را از دولت و عملکرد آن اعلام نمود. با این وجود از‌‌ همان لحظه دولتی‌ها و شخص احمدی‌نژاد برای بدست آوردن دل دهراب‌پور تلاش‌های زیادی کردند و احمدی‌نژاد، زریبافان را جهت دلداری از او به خانه‌اش فرستاد و حتی پیشنهاد استانداری ایلام و بوشهر به او داده شد، تا آنکه در ‌‌نهایت مسعود حسینی عزل شد و قوام نوذری بر جایش نشست. از روز اول هم معلوم بود که او توجیه شده تا به دهراب‌پور نزدیک شود و از شرمندگی یاران به اصطلاح دوران غربت احمدی‌نژاد در بیاید.
حالا باز هم در کهگیلویه و بویراحمد تاریخ در حال تکرار شدن می‌باشد.
انتخابات ریاست جمهوری یازدهم که محمل حوادث بسیاری بود تمام که شد و نوبت به انتخاب وزرا و استانداران و مسئولان استانی رسید، علی رغم فشارهای مجلس و اصولگرایان باز سعی گردید اکثرا از نیروهای فعال ستاد‌ها استفاده گردد البته روحانی هم چنین تیم کاری خود در مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز به دولت منتقل کرد. کلیه نیروهای فعال ستاد مرکزی همچون نعمت‌زاده، ترکان، نوبخت، یونسی، بابک دربیگی، امیری صالحی، سلطانی فر و…. در مسئولیت مهم به کار گرفته شدند و در حال حاضر همهٔ کاره دولت به حساب می‌آیند. که برای برخی از ان‌ها دولت هزینه‌های زیادی هم داد اما رئیس جمهور از حمایت آن‌ها دست بر نداشت، در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز همین رویه دنبال شد و نیروهای ستاد یا در وزارتخانه‌ها منصوب شدند و یا در استان‌ها در پست‌های مهم حکم گرفتند. که جهت یادآوری مواردی چند اشاره می‌گردد:
جاسم جادری رئیس ستاد رئیس ستاد استان خوزستان دکتر روحانی به عنوان استاندار هرمزگان منصوب گردید.
ربیع فلاح جلودار از اعضای اصلی ستاد در مازندران حکم استاندرای مازندران را دریافت کرد.
صالحی از اعضای شورای سیاست گذرای ستاد در استان البرز به عنوان معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور منصوب شدند.
جوادی از اعضای شورای سیاست گذاری در اصفهان به عنوان معاون مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی مشغول به کار می‌باشند.
تیمور علی عسکری رئیس ستاد خراسان رضوی توسط میرزاده رئیس دانشگاه آزاد کشور به عنوان معاون پارلمانی دانشگاه آزاد انتخاب گردیدند.
مصطفی ناصری زنجانی رئیس ستاد زنجان به عنوان معاون پارلمانی وزرات آموزش و پرورش منصوب شدند.
خانم زهرا اربابی رئیس ستاد سیستان و بلوچستان حکم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سیستان و بلوچستان را دریافت کرد.
حسین نجار و جلیل صابری روسای ستاد‌های اصفهان و چهارمحال بختیاری به عنوان مشاوران استانداران اصفهان و چهارمحال حکم مشاور گرفتند.
جواد جمشیدی رئیس ستاد استان فارس به عنوان عضو مرکزی شورای مشورتی توسعه استان‌های کشور منصوب شدند. در همین شورا و با حکم معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور علاوه بر جواد جمشیدی برخی دیگر از اعضای ستاد‌های روحانی در کشور همچون محمد علی جوادی، محمدباقر سعادت، حسن صالحی، زهرا اربابی و... عضو هستند.
اما در کهگیلویه و بویراحمد از این اتفاقات و بذل و بخشش‌ها هیچ خبری نیست. مدیران انتصابی جز چند مورد مابقی کسانی هستند که حضور روشنی در ستاد نداشتند و از آن طرف نیروهای ستاد دکتر روحانی در استان نه تنها هیچ مسئولتی در کشور به آن‌ها داده نشد که در استان هم نادیده گرفته شدند وهیچ مشورت و یا نظر خواهی از آن‌ها در عزل و نصب‌های دولتی که حق تعریف شده‌شان می‌باشد صورت نمی‌گیرد. این در حالی است که این نیرو‌ها از مردمی‌ترین و از توانمند‌ترین نیروهای عرصه مدیریتی استان می‌باشند. شاید بتوان دو دلیل کلیشه‌ای برای این مسئله و این نادیده انگاری پیدا کرد؛ اول آنکه گزارش نویسان استانی به واسطه هراس از این نیرو‌ها در جلوی پیشرفت آن‌ها ایستاده‌اند و با گزارش نویسی و پرونده سازی مانع از استفادهٔ درست از این نیرو‌ها شده‌اند و دوم قدرت و فعال بودن نیروهای چاپلوس و سالوسی می‌باشد که در تغییر چهره و و چرخش سیاسی تبحر دارند و صبح شنبه و همزمان با معرفی نامزد پیروز صاحب همه چیز می‌شوند.
هر چند این موارد نیز نمی‌تواند دلیل مناسبی برای نادیده گرفتن نیروهای ستاد باشد. اما طنز قضیه آنجاست که برخی آقایان مسئول این روز‌ها که بعضا در ایام انتخابات در ستادهای دیگر فعال بودند می‌گویند که این آقایان اعتدالی نیستند و این در حالی است که در کارزار سخت انتخابات کسی این را نمی‌گفت و کسی حاضر نمی‌شد مسئولیت ستاد را بر عهده بگیرد و این نیرو‌ها باید سختی‌ها و مشکلات ستاد را بر دوش می‌کشیدند.
در کهگیلویه و بویراحمد دکتر مهرداد باقری رئیس ستاد و مهندس لطیف رستاد قایم مقام بودند و سید ضیاءالدین رضا توفیقی ابلاغ شورای مشورتی از تهران داشتند. چند تن دیگر از بچه‌های فعال استان نیز در این ستاد فعال بودند که اتفاقا چند تن از آن‌ها در ایام تبلیغات بازداشت شدند.GHASMYAZDANI
بعد از مستقر شدن دولت ابتدایی‌ترین انتظار مردم استان آن بود که این افراد بواسطه توانمندی و اعتقاد به برنامه‌های دولت مورد استفاده واقع گردند اما بعد از گذشت یک سال و علی رغم مطالبه گستردهٔ مردمی برای بهره گیری از این نیرو‌ها کماکان رغبتی برای استفاده از ظرفیت‌های این عزیزان در کشور و استان دیده نمی‌شود. در حالی که تاکنون بار‌ها این نیرو‌ها برای برخی مسئولیت‌ها مطرح شده‌اند اما متاسفانه هیچ پیگیری از سوی استاندار که به ظاهر نماینده دولت تدبیر و امید در استان هستند و معاونان ایشان برای نهایی شدن کار دیده نمی‌شود و این شائبه را ایجاد می‌نماید که استاندار عامدانه و یا زیر فشار نمایندگان نمی‌خواهد از این نیرو‌ها استفاده نماید.
لطیف رستاد که از تکنوکرات‌ترین مدیران هم استانی می‌باشند و سابقه مدیریت موفق درجهاد کشاورزی کهگیلویه، سازمان شیلات استان و شرکت پشتیبانی جهاد کشاورزی استان را در پروندهٔ خود دارند مدت هاست صحبتِ استفاده از توانمندی ایشان و معرفی جهت مدیریت یکی از نهاد‌ها می‌شود ولی با این وجود در عمل هیچ اتفاقی نمی‌افتد و ایشان کماکان در‌‌ همان اتاق کوچک خود و با یک میز بسیار ساده و بدون از کامپیو‌تر در جهاد کشاورزی استان محل مراجعه مردم برای حل مشکلاتشان می‌باشند. رضا توفیقی نیز شرایط این چنینی دارد و کنج عزلت را بر هیاهو ترجیح داده‌اند. در مورد کسانی همچون قاسم یزدانی، سید رضا عسکری، خواجوی و... نیز وضعیت به همین شکل می‌باشد و اتفاقا بعد از بی‌توجهی‌های مداوم، یزدانی عطای مسئولیت در استان را به لقایش بخشید و به تهران مهاجرت نمود.khajavi
درمورد مهرداد باقری رئیس ستاد هم گفته می‌شود ایشان دنبال مسئولیت نیستند. ولی سوال این است آیا این دلیل برای بی‌توجهی می‌شود؟ آیا ایشان نباید عضو شورای تصمیم گیری استانداری باشند و‌گاه به‌گاه با ایشان مشورت گردد؟ براستی آن زمان که باقری در تنهایی و بعضا با هزینه‌های شخصی به تبلیغات و برنامه ریزی برای روحانی می‌پرداخت بسیاری از این آقایان کجا بودند؟ و سوالات بی‌شمار دیگر. …
اما از این قسمت درد آور‌تر آن است که در طی این مدت در برخی نهاد‌ها چون میراث فرهنگی، پست،  مخابرات و. …. نیروهایی سِمَت گرفته‌اند که بعضا در ستادهای دیگر فعال بوده‌اند و در بعضی نهاد‌ها هم مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، محیط زیست، هلال احمر، بهزیستی و فرمانداری کهگیلویه کماکان نیروهای دولت قبل و اعضای ستاد جلیلی که زیاد اختلاف برنامه‌ای و سیاسی با دولت تدبیر و امید داشت مشغول به کار هستند.
زمان در حال سپری شدن است و آقای دکتر خادمی به ظاهر نیروی دولت تدبیر و امید در استان می‌باشد که از‌‌ همان ابتدا بواسطه بومی بودن مورد حمایت اکثر نیروهای ستاد قرار گرفتند و اعضای ستاد علی رغم برخی دلخوری‌ها به واسطهٔ اعمال نفوذ بیش از حد نمایندگان در انتخاب استاندار نخواستند شبیه ستاد دکتر روحانی در خراسان رضوی جلوی معرفی استاندار غیر همسو بایستند.
با این اوصاف هیچ حمایت و توجهی از جانب استاندار به نیروهای ستاد مرکزی استان و حتی فعالین شهرستان‌ها بویژه کهگیلویه انجام نگرفته در حالی که انتظار مردم و حامیان دکتر روحانی آن است تا دیر نشده این نیرو‌ها ارج گذاشته شوند. و قبل از ان که مسئله به گوش تصمیم گیرندگان تهرانی برسد و آن‌ها خود دست به کار شوند و به نوعی جریان نوذری و مسعود حسینی تکرار شود، آقای استاندار ضمن دلجویی از این افراد و دعوت آن‌ها به همکاری از ظرفیت آنان بهره گیرد که بی‌شک دلسوز‌ترین نیرو‌ها برای دولت همین جمع محترم می‌باشند و این نیرو‌ها سرمایه و فرصتی هستند برای مجموعه استانداری استان که نباید به چشم رقیب و تهدید به آن‌ها نگاه کرد..
عزت نفس این شخصیت‌ها تا کنون مانع از پیگیری حقوقشان در تهران شده است اما تدوام این وضعیت موجب یاس و ناامیدی بیشتر مردم خواهد شد که امیدواریم سریع‌تر برای آن چاره اندیشی گردد.
هر چند ناگفته نماند که هم اینک نیز خانه و دفتر کار و گوشی‌های همراه این شخصیت‌ها محل رجوع روزانه مردم زیادی برای حل مشکلاتشان می‌باشد و همین مسئله نشان از ظرفیت بالای آن‌ها می‌دهد که این مسئله ناخواسته شعر زیبای خواجهٔ شیراز را به ذهن متبادر می‌نماید:
روزگاری شد که در میخانه خدمت می‌کنم

در لباس فقر کار اهل دولت می‌کنم
نام شما

آدرس ايميل شما

از ممسنی
Iran, Islamic Republic of
بله دوست گرامی در ممسنی ما همین وضع را داریم مثلا داریم که رییس ستاد ولایتی پست گرفته فعالین جلیلی پست گرفته ولی ما موندیم احترام که نمیگذارند هیچ پیگیری هم کنیم بی ثمر است .
استاندار که از انتخابات در فارس روحش خبر دار نبود شد استاندار ما که پوستر پشته کردیم از در ستاد مرکزی هفت تیر تهران تا مترو واز اون مترو به امام خمینی ونهایتا ترمینال جنوب حالا الاف می گردیم هیچ کس جرات اومدن در ستاد را نداشت سه روز سه نفری فقط اهنگ وپوستر پخش میکردیم.
بله برادر ما همین عزت نفس هست باید بین این گرگ ها گرگ بود که عزت نفس به زیان همه ی ماها هست .
اتفاقا در همون بحبوهه چند بار به دکتر باقری تماس گرفتم .
ولی ایشون هم زیاد مطالباتی نیست که در هم جای دنیا این هست.
ای روزگار.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
باج خواهی نیست به نظر شما?
آشنای قدیمی
Iran, Islamic Republic of
چند سوال
البته دوستان خوب می دانند که دکتر مهرداد باقری سیاسی نبود و نیست و اون روز هم که به عنوان رئیس ستاد انتخاب شد کسی کاندید نبود یعنی خودش هم کاندید نبود اما او را معرفی کردند و او خودش می گفت که خوب حالا چکار کنیم.
2- خداییش ... چه در چنته داره که به عنوان لیدر اصلاح طلبان است . خودش و شما خوب می دانید که او مفهوم ومعنای تکنوکرات را هم نمی داند و چیزی نه از سیاست و نه از مدیریت به غیر از حرف های سیاسی کوچه و بازار نمی داند نه اهل تحلیل است نه اهل تئوری دادن.
البته اقای رضا توفیقی انسان شریفی است اما در مدیریت تندوری هایی دارد ولی هم از نظر اخلاقی و هم از نظر مالی انسانی پاک و ستودنی است.
اگر خواستید بگید تا راجع به دیگران هم بگوییم . لطفا اصلاح طلبی را بد رنگ نکنید.
صبر تاکی
Iran, Islamic Republic of
واقعامدیریت بهزیستی ومیراث فرهنگی کی باید تغییر کند بابا بیش از یکسال از دولت جدید می گذرد پس کو جایگاه افرادی که این همه دراین سازمانها پشت گود بودند ازآقای استاندارکه فرد توانمندو متواضعی هستند انتظار بیشتری می رفت ولی متاسفانه در تغییروتحول خیلی کند وضعیف عمل می کنند
تلزالی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جالب است!!!این وضعیت موجب یاس و ناامیدی مردم خواهد شد؟؟؟واقعا در عجبم که چه چیزی در این پستها نهفته است که هنوز شما و دوستانتان بعد از 88که هنوز مورد لعن و نفرین مردم هستید به هر نحوی که شده میخواهید سکان مدیریتی حکومتی را بدست بگیرید که نه شما ان نظام و حکومت را قبول دارید و نه مردم این حکومت شما را به رسمیت میشناسند.جناب روزبهان این اشخاصی که شما نام بردید مهره های سوخته اند و تنها روزی میتوانند دنبال پست و مقام پادویی کنند که نه این حکومت باشد و نه مردم این حکومت که بحمدالله ان روز را دشمنان نظام با خود به گور میبرند.جناب دکتر خادمی و مدیران اداراتی که اشاره کردید اکثرا جز نخبگان و نیروهای توانمند بومی هستند که اعتدال را رعایت کردند البته هرچند شما و دوستان خودبزرگ بینتان توقع دارید چون چند صباحی در ستاد دکتر روحانی دنبال منافع خود بودید سکان استان را بدست شما بدهند که الحق خیالی واهی و مسخرایست مگر مردم و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی به این زودی خیانتهای دوستان و اربابانتان را فراموش میکنند.برادر من دولت دولت اعتدال است نه دولتی که شما فکر میکنید بتوانید خواسته های براندازی خود را در ان اجرا کنید امثال شما انسانهای تاریخ گذشته ای هستید که منافع خود را در ناامن جلوه دادن و همچو نوشته های مشورتی میبینید.همه مسئولین ما چه اصولگرا و چه اصلاح طلب خود بهتر از هر کس دیگری شماها را میشناسند و خوب میدانند که امثال شما فقط اصلاح طلبان عزیز را بدنام کرده اید همانطور که هستند کسانی هم نوع شما که از انطرف دنبال تخریب اصولگرایان است ولی خدا را شکر بعد از 88 هم مردم و هم مسئولین امثال شماها را که کاملا شناسایی کردند و بعنوان افراطیون برای همگان شناخته شده اید.و در اخر فقط میتوانم بگویم خداوند شما و دوستان و اربابان غرب پرستتان را به راه راست هدایت کند...
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
اصولا این نوع امتیاز گیری کسانی که در ستادها فعال هستند را باید مورد نقد و انتقاد قرار داد نه که دنبال ترویج اون بود. اون جاهایی که به همین راحتی و به صرف مدیر ستاد بودن مسولیت به افراد دادند کار اشتباهی انجام دادند. مسولیت دادن باید براساس خیلی از معیارها و شایستگی ها باشد نه فقط پوستر چسباندن برای یک کاندیدا . اتفاقا یکی از سیاسی کاریهای مذموم همین بها دادن بیش از حد به اشخاصی بوده که در ستادهای انتخاباتی فعالیت داشته اند . اگر کسی وظیفه خودش دانست که در یک ستاد فعالیت کند صادقانه بعد از برگزاری انتخابات پایان کارش را قبول کند و دنبال باج خواهی و باج گیری نباشد. خوب البته اگر کسی از اینگونه افراد لیاقت مدیریت کلان داشته باشد خود به خود از چشم تصمیم گیرندگان مخفی نمی ماند و خیلی هم برجسته به چشم می آید و هیچ جای نگرانی از این بابت نیست.
همولایتی
Iran, Islamic Republic of
معلوم شد چرا دکترروحانی در استان ما اینقدر کم رای آورد، پس اینا مسوول ستادش بودند؟! درحالیکه مردم ایران بسمت خلق حماسه میرفتند بی توجهی ونابلدی این عزیزان باعث شد روی تعصب قومی قبیله ای همه به محسن رضایی را بدهند، حالا سهم هم میخواهند چه جالب؟ یکی بگه هنراین آقایون چی بود؟
Iran, Islamic Republic of
هرگاه چهره اين عزيزان راميبينم ناخودآگاه اشكم جاري ميشود.روزهاي سختي را گذراندند به خصوص همين چار نفر.رضاتوفيقي عسكري يزداتي خواجوي.هيچگاه يادم نميروددرجلسه اي يزداني ازخاطرات لحظه بازداشت گفت بغضش ميگرفت واز اشكي كه برصورت بچه هايش جاري شده بود...اف بر اين سياست لعنتي.راستي اينهاكه سكاندارپست هاشدندكجابودن؟
کیف تخت
Iran, Islamic Republic of
نظر من این است که گر واقعا این آقایان بی کار هستند به آبفار استان بروند و حداقل به آن مجموعه کمک کنند بهر حال می تونند آب یک روستا را تامین و توزیع کنند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بله اتفاقا همین طور هست... اقای خادمی قبل از حکم استانداری شخصا به اینجانب قول داده بودنند که ازظرفیت دوستان اصلاح طلب استفاده ویا مشاوره بگیرند اما ایشان به گفته خودش عمل ننموده خادمی و اقای تاجگردون حتی یک سخنرانی برای ستاد روحانی نداشتند ومردم را دعوت رای به اقای روحانی ننمودنند.اما صاحب همه چیز شدنند. و از نیروهای افتابگردانی که هر روز به یک طرف می چرخند استفاده نمودنندقطعا رای اقای تاجگردون در دور دهم انتخابات ریزش خواهد داشت.
منصوری
Iran, Islamic Republic of
حق امثال خواجوی و کفایی پایمال شده و این کارها به جریان ما اصلاح طلبان ضربه خواهد زد . جالبه اصلاح طلب ها خودشون با نیروهای قدر خودشون برخورد میکنن و این مایه شرم است. آقای نماینده هم ..... قربون خدا برم ی بعضی وقت خوب حالیمون میکنه که راه رو اشتباه رفتیم
یوزارسیف
Iran, Islamic Republic of
با سلام واقعاً در حق استادرضاتوفیقی که تمام مصیبت های وارده براصلاحات استان برایشان نازل شد ظلم شد اما عده‌ای که پشت صحنه بودند حالا خود را داعیه دار اصلاحات میدانند... البته این رسم روزگار است
12
Iran, Islamic Republic of
وقتی نیت خدایی نباشه و هدف کسب پست باشه خدا اینجوری جواب میده. وای بر ما انسانها که برای پست چکارها که نمیکنیم
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور دنبال پست نبود
فتانه زارعی
Iran, Islamic Republic of
ﺟﻨﺎﺏ ﻣﻤﺴﻨﯽ ﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺧﻮﺩﺕ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﮐﻞ ﻫﻨﺮﺵ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﭘﻮﺳﺘﺮ ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻭﻧﻢ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﭘﺸﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺴﺖ ﺑﮕﯿﺮﻩ ؟؟؟!!! ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﺍﯾﻦ ﺁﻗﺎﯾﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺳﻢ ﺑﺮﺩﯾﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﻗﻮﯼ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﺯﯾﺎﺩ ﺑﺰﺭﮔﺸﻮﻥ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺑﻌﺪ ﺩﭼﺎﺭ ﺗﻮﻫﻢ ﻣﯿﺸﻦ ......!
اصلاح طلب قدیمی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت نباید براساس سیاسی کاری و کار تبلیغاتی و خط بازی بلکه براساس شایستگی باشد. باید به افراد صاحب علم و تجربه میدان داد تا مدیریت کنند نه به کسانی که دارای حب و بغض سیاسی شدید هستند مثل همین آقایان ستادی که نام برده اند.
رفیق
Iran, Islamic Republic of
آدم های عالم غیرسیاسی را باید منتشان را هم بکشیم تا قبول مسولیت کنند نه اینکه بگوییم اینها در ستاد نبودند و پوستر حمل نکردند و نچسباندند چرامدیر شدند؟ از طرفی کارنامه این آقایونی که نام برده اند نه درستادها درخشان بوده نه در برخی مسولیت های قبلی که داشتن و همون بهتر که تا زمان تبلیغات انتخابات بعدی سکوت کنند.
من
Iran, Islamic Republic of
فتاجون وارد سیاست نشو
دهدشتی /اصلاح طلب سینه دیوار !
Iran, Islamic Republic of
واقعا مایه تاسف و دلسردی و ناامیدی است مخصوصا از استاندار و آقای تاجگردون . کسانی در این دولت که به حق دسترنج اصلاح طلبان است پست و مقام گرفته اندکه سایه اصلاح طلبان را با تیر می زدند. دوست و همکاری دارم که همواره در بحث های سیاسیمون ( در دولتین احمدی نژاد) بارها به جد به من گفت : شما اصلاح طلبان را باید گذاشت سینه دیوار و تیربارانتان کرد . حالا همان دوست و همکار با چرخشی هنرمندانه ! در این دولت رئیس یکی از ادارات شده است و اصلاح طلبان واقعی به کنار . از این طیف افراد در سطح مدیران کل استان و روسای ادارات و سازمانها زیاد داریم. البته از استاندار زیاد گله ای نداریم چون خودش را واقعا اصلاح طلب واقعی ودردکشیده ی مغضوب 8 سال کذشته نمی دانیم. ایشان روی سفر دست رنج اصلاح طلبان رسید و نشست .
گلزاری
Iran, Islamic Republic of
همه می دانند رستاد در زمان مدیریتهای خودش از بهترینها بوده
شاید خیلی سیاسی نباشه چون در محضر منطقیان تلمذ نموده
Iran, Islamic Republic of
هم در دوره احمدی نژاد ظلم شد و هم در دوره روحانی به خصوص به آقای.....
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
البته آقای دهراب پور زورش خیلی بیشتر از ستادی های روحانی بود چون مثل یک نماینده مدیرکل تعیین میکرد و دولت مرکزی حساب زیادی ازش میبرد بر خلاف گروه روحانی
مهمان
Iran, Islamic Republic of
واقعا روی حاج مسعود حسینی را خادمی سفید کرد ، نمی دونم خادمی چگونه انتظار دارد اصلاح طلبان در سفر دکتر روحانی به استقبال ایشان در یاسوج بیایند .
احمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای عزیزانی که زحمات زیادی متحمل شدند مثلا پوستر تبلیغاتی را چاپ میکردند کسانی که انها را به دیوارها می چسپاندند کسانی که زحمت میکشیدند وروزانه چند ساعت جلوی ستاد آقای روحانی می ایستادند واز همه مهمتر کسانی که نیت داشتند به آقای روحانی رای بدهند اما وقت در صف ماندن را نداشتند چرا.......... برای آنان در نهاد ریاست جمهوری ویا وزارت کشور و..... پستی در نظر نگرفتند واقعا حقشان ضایع شده .
دوست
Iran, Islamic Republic of
اولین ستاد اصلاحطلبان را باقریان و بهرامی راه اندازی کردند . باقری به وسیله باقریان توانست ستاد را اداره کند و دو روز اخر که همه چیز تمام بود عده ای امدند و .....من به عنوان یک دانشجو شاهد بودم . البته الان که خادمی حاکم شده که 10سال خبری ازش نبود
بیدار
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز جناب اقای روزبهان ! ایا واقعا شک دارید استاندار محترم اصلاح طلب نیست؟ حتی اعتدالی هم نیست! بله کسانی هزینه می کنند ولی افرادی که دارای ثبات سیاسی نیستند بعبارتی هویت سیاسی معینی ندارند ! ( فرصت طلبان) سود می برند و همه کاره می شوند!
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اقای روزبهان اولش که در مورد دهرابپور حقایق رو بیان کردی خوشحال شدم که مطالبی از حقایق رو میخای بیان بکنی . ولی پایینتر که اومدی و در مورد مدیران استانی و اصلاح طلب شروع شد فهمیدم که میخای غرض ورزی بکنی مخصوصا در مورد امور عشایر که اقای علیپور مدیر ان هستند وهمه اصلاحاتی ها ان رو بعنوان یه اصلاح طلب محض و بانفوذ بین خودشون میشناسند که در زمان اصولگرایان بدلیل رک گویی و دفاع تمام قد از اصلاحات خیلی با ایشان برخوردهای بد و ..... شد .
Iran, Islamic Republic of
دكتر علي كامراني مقدم هم از اعضاي ستاد بود كه بهش در طول يك دهه اخير خيلي ضلم شده است
كيف كوك
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به كيف تخت
برادر جان يعني اين رجل سياسي بروند آبدار بشوند اين ظلم نيست ؟عزيز دلم حق اينها وكالت يا وزارت يا استاندار يا مديركل و يا فرماندار هست نه آبدار روستا !!!!!!!!!!!!
اگر واقعا اصلاحاتي ها به آنهاپست نمي دهند به اقاي روح ا... حسينيان سفارش آنها را مي كنم نگران نباشند حتم يه شغلي بهتر از آبداري بري آنها پيدا مي شود
كيف كوك
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به كيف تخت
برادر جان يعني اين رجل سياسي بروند آبدار بشوند اين ظلم نيست ؟عزيز دلم حق اينها وكالت يا وزارت يا استاندار يا مديركل و يا فرماندار هست نه آبدار روستا !!!!!!!!!!!!
اگر واقعا اصلاحاتي ها به آنهاپست نمي دهند به اقاي روح ا... حسينيان سفارش آنها را مي كنم نگران نباشند حتم يه شغلي بهتر از آبداري بري آنها پيدا مي شود
آقاي عكاشه تكراري نيسي دوست نداري منعكس نكن؟
كدخدا
Iran, Islamic Republic of
در جواب " همولايتي" لازم به ذكر است متاسفانه به خاطر تعصبات نژادي،در تمام استانهاي لر نشين و همچنين خوزستان رضايي راي بيشتري از روحاني آورد لكن استان كهگيلويه و بوير احمد در بين اين استانها بيشترين درصد راي روحاني را داشت .
كدخدا
Iran, Islamic Republic of
در جواب " دوست" صحبتهاي شما خيلي شبيه صحبتهاي خود آقاي باقريان هست!!
حق
Iran, Islamic Republic of
انشاله مهندس .در انتخابات پيش روي مجلس جبران ميكنه
شاپور
Iran, Islamic Republic of
شماها نميدونيد كه اصلاح طلبان در گچساران چقدر مظلوم هستند و با سختي اما مبارزه ميكنند هر چند از بغل گوش اصلاح طلبان كسي رفت مجلس كه فقط داعيه اصلاح طلبي داره .در صورتي كه امثال آقايي و كفايي و خواجوي از اقوام نزديك جعفري اصولگرا هستند اما قومگرايي نكردند و از اصلاح طلبي حمايت كردند حاالا نتيجش چي شده؟؟؟ فقط ميتونم بگم متاسفم و هميشه اينگونه نخواهد ماند
گروه هفت ونیم
Iran, Islamic Republic of
. همین آقای خادمی کجا تشریف داشت که به این راحتی پست گرفت
حميدي
Iran, Islamic Republic of
تازماني كهو. اززندان .جرات نكرددرسنادحضوربيداكند
رضوان
Iran, Islamic Republic of
.یکشبه وحیی نازل شد و علم شد در حالیکه خواب آنهمه کبکبه ورب ربه را نمی دید. جمع کنید بابا ....
علی
Iran, Islamic Republic of
مدیران آقای دکتر خادمی 70درصد اصلاح طلب 20درصد اعتدالی است و10درصد باقی مانده هم که در حال تغییرند اصلاح طلب خواهند بود . انشاء الله و رحمان .
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
برادرگرامی به اطلاع جنابعالی برسانم اقای رستاددرهیچکدام ازپستهاش موفق نبودهرکدومش به شش ماه هم نمی کشید
بیراحمی
Iran, Islamic Republic of
بگذاریید روحانی بیایید یاسوج و همه برییم بر علیه خادمی شعار. دروغگوی بی عرضه بهش بدییم که ابرویش بره ما عده ای از دانشجویان این برنامه ریزی را کرده ایم خواهشا منتشر بشه
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای روزبهان به لیست حامیان جلیلی و اعضای ستاد وی اسم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی را هم اضافه کنید که نه تنها در این دولت کنار گذاشته نشده بلکه در پستش ابقاء شده و همه کاره و تصمیم گیرنده اصلی در دانشگاه می باشد
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور زورش خیلی بیشتر از مسوولین ستاد احمدی نژاد بود
مدیرکل معزول
Iran, Islamic Republic of
بابا دهراب پور باعث برداشتن من شد از کجا زورش نمیرسید
از ممسنی
Iran, Islamic Republic of
خانم فتانه زارعی شما فرمودید که پوستر حمل کردن وپخش کردن ...
ولی باور کنید تو اون روزها بله هنر بود چون که کسی نمی پذیرفت به همه ی اصلاح طلب ها زنگ زدیم فقط روز اخر که اب از اسیاب افتاد اومدند برات عرض کنم که یخ هم خودمون کرفتیم با مزدا وبا تانکر روز اخر متینگ راه انداختیم با هزینه شخصی یک ماه بعد اصلاحاتی ها اومدن و...
البته باید گفت که اونی پوستراورده با دوستاش هر سه فوق لیسانس و صاحب فکر بودند نه این که الکی بلند شدند وکاری کردند ذر هر صورت شما این جور فکر نکنید.وبپذیرید که در زمان پیامبر ابوذر چه می کرد ؟ تبلیغ می کرد
یا مالک در زمان امام علی ؟ شمشیر می زد بعد شد فرماندار
شمشیر زمان روحانی هم تبلیغش بود وهم پوسترش .
بفرمایید ما باید چیکار می کردیم؟
هم خودم وهم دوستام حاضرم با همه مسولین به مناظره بنشینیم ببینید کی شایسته تر هست.
باشت
Iran, Islamic Republic of
سیدطاهر درباشت رىیس ستاد روحانی بود.اما چ فایده.!!!.!
محمد
Iran, Islamic Republic of
همه جای دنیاوقتی حزبی برنده بشه مدیریت در اختیار متخصصین مربوطه باقی می مونه یا در شرایط جدید متخصصین براساس شایستگی و لیاقتشون مسولیت می گیرند. ملاک فقط کار تبلیغاتی و راه اندازی ستاد انتخاباتی نیست! متاسفاته همین برداشت های نادرست باعث شده که به هوای پست برخی وارد این فعالیتها بشن نه به هدف تغییر شرایط.
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
به خدا با قري بي رغبتي ستاد روحاني را اداره مي كرد مردم خود به ميدان امدند يك شا هد عيني
حق گو
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اصلاح طلب نیست و هرجامنافع ومصلحتش ایجاب کند، هست.
دهراب پور درزمان دولت احمدی نژاد همه کاره استان وتصمیم گیربود، برای دوستانش، فامیلان باب طبعش و.....
خیلی کار کرد.
رضایی از چرام
Iran, Islamic Republic of
در چرام وضع از این هم بدتر است و تنها به فرصت طلبانی مثل .فرصت داده میشود . تف بر این روزگار
سرپ
Iran, Islamic Republic of
خادمی در تهران فعالسیاسی بود و رضا توفیق در کنج خانه و عزلت خویش ..بود سلام داش مشدی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
واقعا مرد به تمام معنا وسیاستمدار با سابقه استان خواجوی عزیز که اصلاح طلبان گچساران احترام خاصی برای آن قایل هستند واصلاح طلبان کشور وخصوصا آقای خاتمی آن سید بزرگوار احترام خاصی برای خواجوی و گچساران بواسطه آقای خواجوی داشتند
اتحادرمز پيروزي
Iran, Islamic Republic of
برادر اگرمتفكريد وانديشه اي شما بازهم بايد هزينه بدهيد به همين راحتي پست ميخواهيد عجب واماحساب دكترباقري جداست ايشون جرات نداشت يكبار با كساني كه جلو ستادش بودند جلسه اي داشته باشد خودش ميداند چه كساني جلوستادبودند
با وی
Iran, Islamic Republic of
درود بر یا ر قدیمی حاج بهر ام خو ا جو ی عزیز که مو رد احترام همه نیر و ها ی چپ می باشد برادر عزیز خو اجو ی خو اهان پست نیست بلکه با ید این عزیز را احترام کردو از نظریات او استفاده کردبه امید روزی که همه نیر و هایقدیمی دور هم جمع شونددرود بر حاج غلام پا یند ه باد خو اجوی استو ار با د حاج بهرام
اتحادرمز پيروزي
Iran, Islamic Republic of
عزيزم كساني برنامه بدهند وكساني مديريت تااستان پيشرفت كند مگر اقاي خاتمي نگفت اصلاح طالبان درمديريتهاي صف اول قرار نگيرند چرابعضي حسرت پستها رامي خورند
يك پزشك
France
آنچه باعث شد آقاي دكتر مهرداد باقري مورد توجه كمپين انتخاباتي آقاي دكتر روحاني قرار بگيرد بيش از جهت گيري سياسي ايشان مرهون محبوبيت و مقبوليت اجتماعي اين پزشك مردمي بود و همين باعث فزوني آراي آقاي روحاني نسبت به ساير استانهاي لر نشين شد.من با نظر آقاي روزبهان موافقم، جا دارد مسؤولين استاني عليرغم عدم تمايل دكتر باقري، از پتانسيل ايشان جهت پيشرفت استان سود ببرند همان كاري كه مسؤولين كشوري در بعد ملي انجام دادند و مي دهند.
يك پزشك
Iran, Islamic Republic of
منظور عدم تمايل دكتر باقري جهت احراز پست مي باشد
يك پزشك
Iran, Islamic Republic of
آنچه باعث شد آقاي دكتر مهرداد باقري مورد توجه كمپين انتخاباتي آقاي دكتر روحاني قرار بگيرد بيش از جهت گيري سياسي ايشان مرهون محبوبيت و مقبوليت اجتماعي اين پزشك مردمي بود و همين باعث فزوني آراي آقاي روحاني نسبت به ساير استانهاي لر نشين شد.من با نظر آقاي روزبهان موافقم، جا دارد مسؤولين استاني عليرغم عدم تمايل دكتر باقري جهت احراز پست،از پتانسيل ايشان جهت پيشرفت استان سود ببرند همان كاري كه مسؤولين كشوري در بعد ملي انجام دادند و مي دهند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
در خصوص اقای دهراب پور لغت قهر جایگاهی ندارد .ایشان یک ادم مصمم و شجاعی هستند و تن به ذلت نمیدادند نه قهر میکردند .
اینکه نکاتی را برادر محترممون تو نوشته اش به ان اشاره فرمودند کاملا صحیح و حقیقتند .
ولی حاج دهراب پور تو استان در 8 سال احمدی نزاد از قدرت بالایی برخوردار بود حتی ایشان در مسیولیتهای کشوری نیز دخالت و گاها نیرو میگذاشت و از منتقدان سرسخت و جدی احمدی نزاد نیز بود و بقول اون برادرمون خودش دنبال پست اجرایی نبود و به عنوان یه لیدر هر کاری دلش میخواست انجام میداد و در عین حال انسان معتدلی نیز بود چنانچه اقای یونسی رییس ستاد استانهای اقای روحانی 2 بار از ایشان خواست که مسیولیت ستاد روحانی را در استان به عهده بگیرد و این گواه بر صداقت و اعتداتش بود و بنا بر دلایلی نپذیرفت .
دهراب پور انسان بزرگ و چهره ی ملی است .متاسفانه در حق ایشان اجحاف زیاد شد
كدخدا
Iran, Islamic Republic of
يك سؤال از آقاي محمد:
شما كه مي فرماييد آقاي يونسي ٢ بار از آقاي دهراب پور تقاضاي احراز مسؤوليت ستاد آقاي روحاني را كرد پس چرا در سفر آقاي يونسي به ياسوج، ايشان كوچكترين سراغي از حاج دهراب پور نگرفت!!
البته اين را هم بايد در نظر داشت كه در آن شرايط پذيرش مسؤوليت ستاد دكتر روحاني شجاعت و جسارت بسيار زيادي را مي طلبيد كه از عهده هر كس خارج بود.
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1