تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۶۰۰۸۶

60 درصد از پیروزیم را مدیون اصلاح‌طلبانم

۱۹
۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: بخشی زیادی از قبولی خود در مجلس نهم را مدیون اصلاح طلبان حوزه انتخابیه خود هستم.bzorgvari
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام علی محمد بزرگواری در جمع خبرنگاران با اشاره به روند انتخاب مدیران در دوره کنونی، اظهار داشت: تا جایی که با بنده به عنوان نماینده حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مشورت دارند، سعی در معرفی گزینه‌های اصلاح طلب دارم و تا کنون هیچ گزینه اصولگرای را برای تصدی مدیریت‌ها معرفی نکردم.
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در انتخاب مدیران باید سعی شود که از گزینه‌های تندرو اجتناب کرد بیان داشت: باید به سمتی حرکت کنیم که در هر انتصابی چه اصولگرا و چه اصلاح طلب نیروهای متعادل در رأس امور قرار گیرد.
بزرگواری تصریح کرد: بنده از ابتدا مواضع سیاسی‌ شفاف داشتم و از اصلاح طلبان ساختار شکن و بدخیم گریزان بودم همانگونه که از اصولگرایان معامله گر و منعطف نیز گریزانم.
وی ادامه داد: بنده به شخصه بیش از 60 درصد آرای خود را در انتخابات مجلس نهم مدیون اصلاح طلبان حوزه انتخابیه‌امی می‌دانم و بیشتر با اصلاح طلبان خوش خیم همراه بودم و سعی خواهم کرد تا تلاش در جهت توسعه شهرستان‌های حوزه خود جواب اعتماد آنها را بدهم، کما اینکه اگر در انتخابات گذشته از من حمایت کردند به دلیل توجه من به امور عمومی و توسعه زیرساخت‌های شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه جناح سیاسی نباید در عزل و نصب‌ها با شیوه درو کردن ورود پیدا کنند اظهار داشت: البته چیزی که در عزل و نصب‌ها باید مدنظر داشته باشیم این است که حذف تمامی نیروها را در برنامه قرار ندهیم و اگر نیروی توانمندی از جناح مخالف در بدنه دستگاهی وجود دارد باید از ظرفیت آن استفاده کرد.
بزرگواری به سخنان مقام مظعم رهبری خطاب به دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با دولت یازدهم تاکید کردند که نیروهای انقلابی و مومن را در دولت یازدهم کنار نگذارید و بنده با همین موضوع موافق هستم.
انتهای پیام/خشت زر
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن کچل
Iran, Islamic Republic of
بو مامله ایاده.....
مرد
Iran, Islamic Republic of
بابا حیا کن بسه دیگه
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
دیگه روی مجلس را نخواهی دید. همه پل های پشتن سرت را خراب کردی. در ضمن ای حرفت نیز با منظوری خاص عنوان شده . هیچ کدام از بزرگان اصلاحات چهار شهرستان از تو حمایت نکردند و به تو رای نداندن . تو در یک میدان بدون رقیب و با استفاده از احساسات مردم و بویراحمد و غیر بویراحمد کردن انتخابات به ظاهر پیروز شدی. شب دراز است و قلندر بیدار. تو همون بودی که بدون در زدن خودت را می انداختی توی خونه اصلاح طلبان چهارشهرستان . فعلا برو ببین کوچک زاده کوچک و رسایی و حسینیان میگن تا بعد. تا انتخابات آینده
بی رقیب
Iran, Islamic Republic of
پس طبق گفته خود شما 60 درصد آرا جنابعالی از اصلاحطلبان بود (بدون احتساب ارا اصلاح طلبان به دیگر کاندیداها حاضر در میدان) . پس اگر چهار شهرستان یه کاندیدای اصلاح طلب داشت( تایید می کردند) حداقل 60 درصد ارا را از ان خود می کرد و پیروز انتخابات بود و شما نماینده نبودید !
دوست
Iran, Islamic Republic of
کنتر خو نداره .هر چی می خوای .بگو.رییس جمهورتون هم که قباحتش رو بکلی از بین برد.
منتقد
Iran, Islamic Republic of
صداقت و پاکدستیت منو کشته حاج آقا
بیکار
Iran, Islamic Republic of
چه خبره همه جا شده صحبت های بی معنی بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
سید دیگه خودت را خرابتر نکن
خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بزرگواری وا.ه اینگونه داری خودت را به اصلاح طلبان نزدیک می کنی و آنها از شما دوری می کنند اولا اگر قرار باشد اصلاح طلبان را به خوش خیم و بد خیم تقسیم کنیم متاسفانه آنها ئیکه دور شما جمع شدند همه از نوع بدخیم واگیر دار هستند مثل آقایان ر-ب-س-و.....ثانیا مطمئن باش که این دوره اصلاح طلبان به شما رای نخواهند داد چه خوش خیم و چه بدخیم چه ساداتی و چه طیبی و.... عاقلا فکر کن و با تشکیلات موحد مذاکره کن و مشورت کن و تابع نظر جمع باش در غیر اینصورت شکست اصولگرایان قطعی است
و جدا اگر این رویه ادامه داشته باشد ما هم فکری به حال خودمان خواهیم کرد انتظار ما از شما اینکه موضع ضد استانداری را عملا ببینیم در غیر اینصورت درود برموحد و .........
حوزه انتخابیه
Iran, Islamic Republic of
غیره بمیری دیگر مجلس ببینی عابرو استانو بردی پا بوکرده.
ارو
Iran, Islamic Republic of
دلم بحال مردمی ایسوزه که حسین پناهی هارو در دامن خشون پرورش دان ولی ایسو کی نمایندشونه....
دوست
Iran, Islamic Republic of
به امید حق پیروز انتخاباتی حاج آقا
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
واقعا ابروی ما اصلاح طلبان رو تو استان بردی
حالا وزیر اصلاح طلب ما رو استیضاح سیاسی میکنی
که سردار علی فضلی میگفت از افتخارات من این است که دکتر فرجی دانا در برهه ای از جنگ فرمانده من بود
گچساران من
Iran, Islamic Republic of
دیشموک هه هه هه
خواننده
Iran, Islamic Republic of
. بیو بیشتر .نبر . ای خدا د بسه
ارام
Iran, Islamic Republic of
جناب میر ...ن را ریخته ای که این طور میگی ،یادت اون دوره که با مژدهی و رستاد رقیب بودی قبا از اینکه منطقیان رد صلاحیت بشه میگفتی با هواداران منطقیان گرم بگیرید !!!!همان روز ما که هوادارت بودیم می دونستیم که هدف داری که منطقیان را رد کنی ،..فقط در فکر خودتی و کاری به تفکر نداری و سوگند میخورم اگه بدونی قبول شدنت در قبال حمایت از موسوی و کروبی و منتظری و ،،،،هست از همه به قول خودت چپ های بد خیم ،بدخیم تر و چپ تر میشی
اصلاح طلب جوان
Iran, Islamic Republic of
بی شک تدبیر شما در مورد نیروهای باسواد و با تدبیر و عمومی اصلاح طلبان بهتر از تدبر و حمایت آقایان منطقیان و لاهوتی از نیروهای اصلاح طلب است چون اونها فقط دو سه نفر اطراف خودشان را بیشتر نمیبینند و یادشان میرود دیروز چه کسانی همراهشان بود اما شما احترام همه رو سر جای خودش دارید. به امید خدا دوباره پیروز انتخاباتی چون عموم مردم اصلاحطلب به شما رای میدن: از عملکرد شما همین بس که دهدشت را از بن بست خارج کردی. با سپاس
از چرام
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان يک اصولگراي منتقد آقاي بزرگواري، حرف ايشان را تاييد مي کنم مي دونيد چرا؟
اين مشکل از اين سيد بزرگوار نيست بلکه در استان ما اصلاح طلباني هستند نون به نرخ روز خوراند!
اصلاح طلباني که در انتخابات مجلس از بزرگواري حمايت مي کنند و در انتخابات رياست جمهوري از آقاي روحاني!
اصلاح طلباني که منافع خود و دور و ورياشون را در بازي ميان اين دو تضاد تعريف کرده اند و به قول قديمي ها هم از توبره مي خورند و هم از آخور!
از اين افراد هم ميان اعضاي شوراي شهر چرام هست و هم ميان نامزدهاي انتخابات شوراها در دهدشت (که راي نياوردند)
مي تونم به اسم هم نام ببرم؛ ولي ..................................................................................................................!!
بهلول دیوانه
Iran, Islamic Republic of
فلک زده دبست جون خوت خورزورنگ بهارستان دنیبینی.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1