تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۵۹۰۹۷

اختصاص 820 میلیارد ریال به اشتغالزایی در استان

۱
۰
کبنا ؛معاون برنامه‌ریزی و توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تسهیلات اشتغالزایی برای بنگاه‌های کوچک و متوسط، مبلغ 820 میلیارد ریال به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.norozi
علی‌حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج، اظهار کرد: از از تسهیلات اشتغالزایی برای بنگاه‌های کوچک و متوسط، مبلغ 820 میلیارد ریال به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است که تاکنون 60 میلیارد ریال مصوب بانک‌های عامل در این استان گردیده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: نرخ سود تسهیلات اعطایی از این محل حدود 22 درصد بوده و یکی از عوامل جذب نه چندان ایده‌آل این تسهیلات نرخ سود اینگونه وام‌ها است.
نوروزی ادامه داد: مبلغ 85 میلیارد ریال اخیراً از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به اداره‌کل کار و تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده و تسهیلات از این محل از نوع قرض‌الحسنه و برای مشاغل خانگی است.
معاون استاندار با بیان اینکه کف و سقف هر فقره وام از محل مشاغل خانگی 30 الی 50 میلیون ریال است، اضافه کرد: مبلغ 85 میلیارد ریالی که برای مشاغل خانگی اختصاص داده شد در بین نه دستگاه اجرائی نظیر میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صنعت، معدن و تجارت توزیع گردید.
نوروزی بیان کرد: متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی از طریق مراجعه به سامانه ثبت‌نام الکترونیکی تقاضای خود را ثبت نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برای شش ماهه نخست سالجاری مبلغ 188 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات مصوب که تاکنون 40 میلیارد ریال از آن مصوب بانک گردیده است.
نوروزی با بیان اینکه رقمی بیشتر از سقف تسهیلات در اختیار استان نیز در دست بررسی بانک‌های عامل است، افزود: تسهیلات صندوق توسعه ملی برای استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش صنعت، معدن و گردشگری فاقد سقف است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشوق‌های سرمایه‌گذاری در این استان، اظهار کرد: 4 درصد نرخ سود کمتر تسهیلات در استان کهگیلویه و بویراحمد، 10 درصد سهم آورده کمتر متقاضیان اجرای طرح‌ها و دو سال طولانی‌تر بودن دوره باز پرداخت تسهیلات در استان‌های محروم نسبت به استان‌های برخوردار  و توسعه یافته از مزایای قابل ذکر تسهیلات صندوق توسعه ملی است.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

حکیم
Iran, Islamic Republic of
سلام
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1