تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۵۷۷۹۶

پاسخ اصلاح طلبانه به مقاله حسام رحمانی اصل

۶۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛میلاد کرمیmilad-karami

در پی انتشار مقاله حسام رحمانی در کبنا نیوز در پاسخ به مقالات علیرضا کفائی، محسن مدرس و ایمان محمدپور فتح با عنوان «سیدقدرت اصولگراست و اصولگرا می ماند» میلاد کرمی سردبیر ول خبر و از فعالان سیاسی اصلاح طلب گچساران ر پاسخی به ادعاهای رحمانی پاسخ گفته است. متن کامل این پاسخ به شرح زیر است؛

برادر عزیزم حسام رحمانی
در تابستانی که می‌گذرد و آفتاب تموز، یخی را که سال هاست بر چهره بعضی از دوستان جای دارد آب می‌کند و در پس آن، چهره واقعی آنان آشکار می‌شود، سکوت دیگر جایز نیست زیرا بد اخلاقی‌ها و کج اندیشی‌های آنان، همواره در طول سالیان گذشته سبب شده که شیرینی‌ها و امیدواری‌ها جای خود را به تلخی‌ها دهند و با بداخلاقی‌های سیاسی آرامش مردمان این دیار را برای بازی‌های سیاسی خود بر هم می‌زنند تا از این آب گل آلود برای خود خاویار قدرت را صید نمایند. کافی است به احوال ایشان در طول حیات سیاسیشان نظری انداخت تا آنچه بر دیدگان ما عیان می‌شود حاجتی به بیانش نباشد.
بی‌شک به تاریخچه جریان راست سنتی یا محافظه کار و نام نوین اصولگرایی که ایشان برای خود برگزیده‌اند در پیش از انقلاب در این دیار نمی‌توان پرداخت زیرا تعداد محدودی از این عزیزان که اینک در میان ما نیستند همچون مرحوم نبی‌زاده در تاریخ سیاسی پیش از انقلاب جای دارند.
آری می‌توان با فرافکنی این گونه بر صفحه سفید کاغذ نگارش کرد (جبهه ما سنگری به نام ولایت دارد و سلاحی به نام اعتقاد و چه غیر قابل نفوذ است این جبهه) گویی با با سیاه کردن کاغذ سفید می‌توان تاریخ را منحرف کرد.
هنوز روزهای زیادی از پایان دولت عدالت گس‌تر و مهرورز نمی‌گذرد، پس بی‌شک شما و مریدان جریان سیاسی تان فراموش نکرده‌اید قهر یازده روزه ریاست جمهوری را که شما آن را اصولگرا می‌دانستید و او خود این گونه نمی‌پنداشت زیرا نیک می‌دانست که در عرصه سیاست و سیاست ورزی دو عنصر مقبولیت و محبوبیت نقش اساسی را بازی می‌کنند و جریان اصولگرای نوین که من به نوبه خود راست سنتی را برای نام بردن از آنان می‌پسندم به آن دلیل که اگر منظور از اصولگرایی انقلابی بودن با با امام بودن و ولایت پذیر بودن و دوستدار آینده انقلاب و رهبری انقلاب بودن است، به صورت بنیادی می‌توان گفت که اصلاح طلبان اصولگرا‌ترین اصولگرایان هستند و اگر نماد جریان اصلاح طلبی سید اصلاحات باشد هرگز از یاد‌ها نخواهدرفت.
رفتار و گفتار و عمل ایشان که همواره به انقلاب می‌اندیشیدند و در عمل و نه در گفتار اصولگرا بودن را عینیت بخشید، پس یادمان باشد که شاید بتوان با فرافکنی در ذهن محدودی انحراف ایجاد کرد اما آنگونه که در ضرب المثل‌های شیرین ایرانی آمده هیچ‌گاه ماه پشت ابر نمی‌ماند و به گونه‌ای دیگر نیز می‌توان نوشت که سیاهی‌ها و زشتی‌ها روزی آشکار می‌شوند آن گونه که آشکار شد.
رئیس جمهوری که شما آن را ولایت پذیر می‌پنداشتی و انقلابیون واقعی را با چوب ضد ولایت فقیه می‌راندید چگونه یازده روز خانه نشینی پیشه کرد.
دوست عزیزم همه ما در کنا یکدیگر به نظاره نشسته بودیم آنگاه که طوماری عظیم از رانت‌ها و فسادهای اقتصادی و فرهنگی و حتی رانت علمی (بورسیه کردن فرزندان پرچمداران اصولگرایی) که این خود در نوع خود بی‌سابقه‌ترین نوع رانت خواری بود برای مردمان ایران اسلامی آشکار شد و مردمان فرهیخته این سرزمین را در بهت و حیرت برد که چگون می‌توان شعار عدالت و دادگستری داد و در پس آن شعار‌ها بزرگ‌ترین بی‌عدالتی‌ها و بی‌کفایتی‌ها را رقم زد.
دوست عزیزم حسام رحمانی!
از شما به عنوان شهروندی از شهروندان این سرزمین می‌خواهم که هیچگاه ارزش‌های مردمان ایران اسلامی را برای منافع گروهی و حزبی خود خرج ننمایی که اگر این کار را انجام دهی می‌توان گفت که شما و همفکران شما همچنان به‌شناختی جامع وکافی و بینشی عمیق نسبت به شعور و آگاهی ملت خود دست پیدا نکرده‌ای.
در بخشی از جوابیه خود آورده‌اید که تحقیق کرده‌اید و متوجه شده‌اید که آنچه شما و دوستان شما از آن به عنوان چپ قدیم یاد می‌کنید دارای ۷۰۰ رای می‌باشد و من به شما یادآوری می‌کنم که شاید ایشان نه ۷۰۰ رای بلکه ۱ رای داشته باشند آری در دیدگاه شما بر خلاف آنچه که بعنوان اعتقادتان مطرح کرده‌اید مهم‌ترین هدف شما و دوستان همفکرتان دست یابی به قدرت است و نوع عمل و گفتارتان بار‌ها این را اثبات کرده است که در ادبیات و عمل سیاسی شما هدف وسیله را توجیه می‌کند، اما آنانی را که شما پایگاه اجتماعی آنان را ۷۰۰ رای آورده‌اید کسانی هستند که نه سال‌ها پیش بلکه درانتخاباتی که سال پیش برگزار شد تنها با حمایتشان در یک روز ردای ریاست جمهوری را بر تن گزینه‌ای کردند که شما و همفکرانتان را در بهت و حیرت فرو برد که چگونه در یک روز می‌توان تمام معا دلات را تنها با ۱ رای و اعلام حمایت بر هم زد و به گونه‌ای که عمق نفوذ ۱ رای را همگان به نظاره نشستند.
برادر عزیزم!

تفکر اصلاح طلبی اندیشه‌های خود را از پیامبر (ص) می‌گیرد، که برای اصلاح جامعه خویش راه اصلاح جامعه و امتش را تنها آغاز کرد.
آری بزرگ‌ترین نقطه ضعف تفکر شما در این است که دقت نکرده‌اید که تفکر اصلاح طلبی بر پایه آموزه‌های دینی و اسلامی شکل گرفته است، اگر آموزهای خود از رهبرفقید انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را میزان قرار می‌دادید اینگونه کج اندیشی نمی‌کردید و تنها به شما یاد آوری می‌کنم که جریان سیاسی که شما خود را وامدار آن می‌پنداری همواره تنها را دستیابی به قدرت را حذف رقبای خود می‌داند چون پس از سال‌ها به درستی این نکته را درک نموده‌اند که فاقد محبوبیت و مقبولیت در میان مردمان ایران اسلامی هستند.
ه‌مان گونه که امروزهمه ما شاهد هستیم در گچساران، جریان راست سنتی پس از مرحوم نبی‌زاده هیچ‌گاه نتوانسته رهبری دارای پایگاه اجتماعی برای خود بیاببد، تا آنجایی که برای انتخابات پیش رو نتوانسته به سرداران اردوگاه خود اعتماد بورزد و در عین ناباوری سرداران و سربازانش، متفکرین این جریان در پی آنند تا فرماندهی از سرزمین نزدیک را به این دیار بیاورند و این گونه برای افکار عمومی روشن سازند که نه تنها داری نیرویی قوی و تاثیرگذار در میان خود نیستند بلکه هیچ گونه محبوبیت و مقبولیتی در میان مردم گچساران و باشت ندارند.
تحرکات اردوگاه راست سنتی خود نشان دهنده شرایط آنان هست که آنچنان منفعل هستند که که فرافکنی را پیشه قرار داده‌اند تا شاید برای لحظاتی بتوانند با فرافکنی حسادت‌ها کینه‌ها و کج اندیشی‌های خود را نسبت به شتاب و توسعه پیش روی این دیار فراموش کنند.
در توصیف شرایط اردوگاه راست سنتی همین بس که کسانی که نمی‌توانند به سرداران خود اعتماد کنند و آنان را فاقد پایگاه اجتماعی می‌دانند چگونه می‌توانند در مورد عملکرد جریانی ریشه دار و انقلابی و داری پایگاهی اجتماعی و سیاسی به قضاوت بنشینند.
دوست دیرین من!
در جای جای نوشته‌ات انحرافات تاریخی را مشاهده کردم که امیدوارم به علت اشتباه تایپی باشد، گویی فراموش کردی که سید چشم سبز شما به علت حمایت عده‌ای از بدنه اصلاح طلبان پیروز انتخابات گشت و شیرینی آن پیروزی برای شما تنها خاطره گشت، خاطره‌ای که چندان نیز دوام نداشت.
در پایان در جواب جمله پایانیت که آورده‌ای (آنچه مهم است اینکه فقط وقتی شما را بردیم معنای این حرکات را می‌فهمید).
به شما و دوستانی که در نگارش نامه‌ات به شما یاری داده‌اند یاد آوری می‌کنم که اصولا نگاه ما با نگاه شما به سیاست متفاوت است.
نگاه شما به سیاست پر از خشم کینه و حسادت است.
در نگاه شما هدف وسیله را توجیه می‌کنند و دست یابی به قدرت اصل است در تفکر شما و دوستان تان نسبتی میان اخلاقیات و سیاست وجود ندارد.
تفسیر سیاست از دیدگاه شما دست یابی به قدرت آن هم نه برای خدمت بلکه برای منافع شخصی و گروهی است، تهدید به افشا و افشاگری در آینده یا سال ۹۴ همه ذهن‌ها را به یاد آن ریس جمهوری می‌اندازد که ۸ سال از لیست مفسدین که در جیب خود داشت می‌گفت و در پایان تنها لیستی که ملت ایران به مشاهده آن نشستند پرونده بیمه ایران، سازمان تامین اجتماعی، فساد ۳هزار میلیاردی و سایر رانت خواری‌ها و بی‌کفایتی‌ها در دوره‌ای از تاریخ ایران بود که ایران اسلامی مورد شدید‌ترین تحریم‌ها بود.
حسام جان!
بازهم به تو می‌گویم همواره سعی بر آن داشته باش که اعتقاد و تفکر خود را بیان نمایی ولی هیچ‌گاه سعی نکن که برای دست یابی به قدرت از ارزش‌های مردم ایران اسلامی خرج نمایی برای تو بهترین‌ها را از خداوند متعال خواستارم و در پایان به این جمله اکتفا می‌کنم که؛
«برای قضاوت بر گفته‌ها و تفکرات هر جریان سیاسی می‌توان به تاریخچه و عملکرد گذشته آنان رجوع کرد و این تاریخ است که می‌توانند بزرگ‌ترین میزان برای سنجش عملکرد هر گروه سیاسی باشد».
نام شما

آدرس ايميل شما

فتح
United States
1- نگارش حسام رحمانی بوی صداقت میدهد و رک و روراست حرفش را میزند راحت می گوید میبریم و ریا در کارش نیست و سیاست هم اگر بردن نداشته باشد که معنی ندارد
2- حسام رحمانی از سنسن کودکی در سیاست بوده و با پختگی تمام با بزرگان اصلاحات مباحثه می کند
3- از بیاناتتان معلومه که بدنبال ظاهر اصلاح طلبی هست و دلت برای اصلاحات نمیسوزه و فقط قصد داری خودی نشان بدی بر خلاف حسام که بوقش همیشه می نوازد
حامی حسام
United States
مطمئن باش اگه حسام رحمانی نباشه سیاست تو گچساران مرده
ویژگی خاص رحمانی ها ایستادن روی یک پیکره ست بر خلاف دوستان شما که بقول خودتان روزی با سید قدرتند و روزی هم اصلاح طلب میشن

تو تحلیلات هیچ وقت صحبت خانه نشینی و ... نکن همانطوری که اصولگرای معتدل هم واژه ی فتنه رو بر زبان نمیاره
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
یعنی ایقد بدبخت شدن که برن از دهدشت موحد رد صلاحیت شده رو بیارن که بتوننن جلو تاجگردون قد علم کنن!
سرابیز
Iran, Islamic Republic of
در حدی نیست که کامنت بخواهد
فلفل
Iran, Islamic Republic of
میلاد کرمی اینگاری... نهادنه ... کردنه
اصلاحاتی
Iran, Islamic Republic of
بـــد نبود...
سکوت
Iran, Islamic Republic of
میگم منظور از سید قدرت همونه که خطاب به جعفری میگفت:ای کسی که مدرکت را با پارتی بازی و بدون یک ساعت در کلاس درس حاضر شدن و با نمره کمکی اساتید گرفته ای ؟
دوست
Iran, Islamic Republic of
مکتب (راست) بدون رانت و ریا و بغض و کینه وجود ندارد.
حق
Iran, Islamic Republic of
ارسیاست بپرهیز که هلاک خواهی شد درشهر شما که ادم سیاس نیست این مفت خوران پروازی هستند که از سادگی من وشما پله های ترقی می سازند ودر کلان شهرها مشغول پذیرایی گونگون نور چشمی های خود هستند وهراز گاهی هنم با تکبر وگرز و گوپال یک مانور نیشخند گونه ای به منطقه میان و فورا"به کلانشهر بر می گردند ! انها متوسل فال علفند اما نمی دانند کی بارون میاد ..ببینید اعضای خانواده های سیاسیونی که شما نا اگاهانه براشون تبلیغ می کنید اکنون در گرمای 55درجه گچساران کجا بسر می برند ایا خبر از گرسنگان محله های رادک. لبنان و... دارند
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر گچساران و باشت و باوی عزیز و سلام بر اصلاحات و دکتر تاجگردون
صادق علیپور
Iran, Islamic Republic of
درود بر میلاد عزیز که جوابیه ات هم همچو ظاهر و باطن ات همچو دوستی و دشمنی ات بی ریا و صادق و بدون بغض و کینه است درود بر میلاد عزیز که در این ایام برای اولین بار است که در حوزه سیاست منطقه متن یا جوابیه ای اینگونه با صداقت و بدون تخریب چهره فرد یا جریانی خاصی مشاهده میکنم...میلاد جان تنها جمله ای که میتوانم بر زبان بیاورم فقط میتوان گفت درود بر تو ای جوان ولایی انشاالله همیشه برقرار باشی...
روزى روزگارى در فتح
Iran, Islamic Republic of
از اسم فتح بدون پيشوند و پسوند استفاده نکن برادر
بویراحمد.تلزالی
Iran, Islamic Republic of
انصافا جوابی دندان شکن و کوبنده البته درک این جوابیه برای امثال شما سخت است چون شما همیشه در هر نوشته ای در حال تخریب فرد و جناح مقابل هستید و این جواب بدون تخریب هم از جناب مهندس کرمی انتظار میرفت انصافا به عنوان یه هم استانی به وجود همچو انسان شریف و با صداقتی بخصوص در امر سیاست افتخار میکنم
روزى روزگارى در فتح
Iran, Islamic Republic of
لطفا رحمانى جماعت ديگه حرف از ايستادن رو يه پيکره نزنه

فک کنم اون رحمانى بود ک دو دوره قبل با حسينى بود و دوره قبل با جعفرى
فک کنم دوره اينده با تاجگردونن

اون لطيفه اول کامنت هم لايک داره
صنف ترشی
Iran, Islamic Republic of
به همه دوستان((((البته فکر نکنم کسی در استان بخصوص یاسوج و گچساران جناب کرمی را در امر سیاست با ایشان اشنایی نداشته باشد))) توصیه میکنم برای شناخت جناب کرمی مدیر سایت ول خبر با سرچ ول خبر به این سایت مراجعه کنید و با یکی از جوانان با سیاست و با صداقت جنوب کشور(((مهندس میلاد کرمی))) اشنا شوید که با راه اندازی این سایت سعی در ترویج اخلاق در سیاست را دارند که انصافا در نوع خود بی نظیرند
کوه ليزو
Iran, Islamic Republic of
1. مگه نگارش بو داره? ما که متوجه بو نشديم
فقط .... از اطراف پارک کارکنان به مشام ميرسه
2. از سنين کودکى دقيقا يعنى از کى? اره اره يادمه حسام 2 سالش بود که تو حزب موتلفه سخنرانى ميکرد و به باباش تز ميداد
عزيزم يکم چشاتو باز کنى ميفهمى الانم بچس
راستى کدوم بزرگ اصلاح طلبى حسامو ميشناسه?
اگه باباش نبود الان توهم نميشناختيش
در شان اصلاح طلبا نيس با امثال حسام بحث کنن
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دورد بر حاج بهرام تاجگردون
درود بر علي خواجي
درود بر غلام تاجگردون
درود بر ميلاد كرمي
استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
ببین ما چه قدر بدبخت شدیم که داریم به مقاله حسام رحمانی پاسخ میدیم....
دوست قدیمی
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاعت باید بگم سید قدرت شاگرد تنبل جعفری بود . جعفری از وقتی دبیرستان بود به همسن وسالای خودش درس میداد . هرچند سید قدرت از نظر سنتی بزرگتر بود ولی شاگرد جعفری بود .جعفری احتیاجی به این کارها نداشت اگه دنبال مدرک بود از همین مدرکهای قلابی که خیلی ها باهاشون الان دکتر هستند میتونست بگیره. کیه که ندونه جعفری و نبی زاده باعث و بانی ایجاد دانشگاه گچساران بودند . بو فکر نان باش که خربزه است
دوست قدیمی
Iran, Islamic Republic of
میلاد جان سلام دستت درد نکن فقط متنت یه اشکال داره آخه اصولگرایان گچساران متفکرشون کجا بود اگه فکر داشتن که این جور منحدم نمی شدن
کینه
Iran, Islamic Republic of
شما راستیها سراسرکینه هستید ازیاد تون نرفته که جعفزی نذاشت یدالله مرادی فرماندار بشه بعد مرادی نذاشت الله کرم چور بازنشته شه آخرشم سید قدرتون نذاشت خواجه زاده ریس دانشگاه چیامنور بمونه میلاد درود بر تو و درود بر اصلاح طلبان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ما تاجگردون را به هیچ وجه اصلاح طلب نمیدانیم او فرصت طلبی است که با شیطان شریک است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی به نکات بسیار جالبی اشاره کردند و قلم بسیار شیوا و زیبایی دارند.
با وی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از کر می عز یزد ر با ره نو شته چند سوال از حامیا ن آقا ی حسنی در انتخابا تی گه پیر وز شد علت کنا ره گیر شما فتحی ها از او چه بود
آیا د رانتخاب او اشتبا ه یا زیادی یا زیا دی خو ا ه خو ا هی
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
در همین کامنتها و پسندها میشود فهمید که چه کسانی محبوبند و چه کسانی منفور. مئتهاست که دقت میکنم و میبینم کسانی چه از جناح چپ و چه از جناح راست میخواهند القا کنند که محبوبند ولی از کامنتها می فهمیم که چقد منفرند و البته از رو نمی روند و باز با غرور توی مجالس قدم بر میدارند و خیال می کنند کسی هستند. من توصیه میکنم که یکم به خودمان بیاییم و ببینیم مردم در خفا چه نظری در مورد ما دارند
از شیخ جلیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر حسام
خوشم میاد یکنفره همشونو حریفی؟؟؟؟
اسلام
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی، چرا وقتی آقای کفایی به انتقاد شدید و در واقع حمله به دکتر تاجگردون می پرداخت، شما وآقای محمدپور سکوت کرده بودید؟
آیا با گفته ها و انتقادات آقای کفایی ، همسو وهم فکر بودید؟
بهتر است کمی به نقد درون جناحی خود بپردازید، البته اگر توان و جرأت آن را دارید.
حامی قلعه
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب کرمی..... بسیار زیبا و خوب حقایق رو بیان کردید. از افتخارات اصلاح طلبان هستید.درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
عالی بود. البته همانطور که خودتان گفتید رسیدن به قدرت به هر قیمتی برای این جماعت نهم است
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
با وی عز یز لطفا اگر می خو ا هی ا ز فتح بنو یسی لطفا با انصاف با ش زیرا عد ه قلیلی به نا مبر ده رای داد ند که بعد ار آن جدا شد ند وبه طر ف جعفری رفتند اکثر این رو ستا حا می تا ج هستند و افتخار میکنند زیرا کا ر دان است د رود بر تا جگر دون اس
فتحی
Iran, Islamic Republic of
درود برمردمان فتح زنده با د اصلا حا ت پا یند ه بادتا جگر دون استوار با د رو حا نی
فتحی
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی مر د
فتحی ۲
Iran, Islamic Republic of
حسام ما ل این حر فها نیست
با وی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کر می
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
درود بر فتح سلا م بر تا جگر دون
حقگو
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی ضمن عرض سلام باید به عرض عموم برسانم که این آقای حسام رحمانی که با درج این مقاله اش در این سایت نظر خیلی هارا به خودش جلب کرده از تنبل ترین دانش آموزان من در مدرسه بوده و هدفش از این مقاله فقط وفقط مطرح کردن خودش بوده وگرنه سیاست اصولی داره که من مطمئنم حسام و امثال ایشان از آن خبری ندارند
مگر سیاست اینه که از شخصی که یک دروه نماینده این شهر بوده و باعث عقب ماندگی این شهر شده و به نوعی حساب خودش را پس داده است حمایت کند و در مورد ایشان مقاله در این سایت مطرح نماید ؟
آیا اصول گرا بودن حسینی مشکلی ازمردم این شهر حل می کند که کامنت و مقاله بنویسیم ؟
در هر صورت حسام جان کمی منطقی باش تو همان حسام تنبل بودی که آخر سال با اصرار مدیر نمره قبولی گرفتی !
سیاست این نیست این ره که تو می روی ز ترکستان است
فتح
Iran, Islamic Republic of
لطفا اشتباه عد ه ای انگشت شما ر را به حساب همه نگذارید زیرا اکثر یت فتح حا می تا جگر دون است و به دیگر ان احترام می گذ ارد
شاه بهرام
Iran, Islamic Republic of
از طایفه شاهبهرام: کوهلیزو معلومه خیلی به حسام حسادت داری
قبول کن روابط عمومی عالی داره و آینده درخشانتر از الان
فلفل
Iran, Islamic Republic of
یجور مطلب رو بزرگ کردید که یکی فکر میکنه حسام چگوراست و میلاد کرمی نیلسون ماندلاست برید به فکر خودتون باشید که هر کس فقط به منافع شخصی خودش داره فکر میکنه
لار
Iran, Islamic Republic of
کامنت های،که بر علیه جعفری وحسینی داده میشه کار طرفداران تا جگردون
فریدون
Iran, Islamic Republic of
کرمی از نیروهای خوشفکر اصلاحات است که هنوز بزرگان اصلاحات به غنای فکری ایشان پی نبرده اند
مرتضی فضلی زاده
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از دوست عزیزمون اقای کرمی که واقعا به جا و شایسته و مستند جواب اقایون رو دادن,تشکر میکنم.ایکاش دوستان دیگر هم مانند آقای کرمی دغدغه مردم رو داشتن و برای مردم سخن میگفتند نه برای منفعت شخصی.کرمی جان حرفت حرف مردم است.حرفی که از دل براید لاجرم بر دل نشیند.قطعا دولت عزیز باید مشاوران امین و مردم داری همچون شمارا برای پیشبرد اهداف متعالی نظام که همان خدمت بی منت و رساندن مردم به اوج کمال است استفاده و مورد مشورت قرار دهند.دوستان اصولگرا نیز بیش از این از مردم فاصله نگیرند و دغدغه مردم رو درک کنن!
روزى روزگارى در فتح
Iran, Islamic Republic of
با سلام ب برادر باوى
لازمه بگم که در اون انتخاب فقط فاميل هاى وابسته رحمانى با حسينى بودن نه همه .اصلاح طلبان روستاى فتح هميشه با تاجگردون بودن و هستن و در انتخبات اخير تقريبا 70 درصد فتح با تاجگردون بودن .
پس لطفا همه رو جمع نبند برادر
سوالتو اينجور بپرس : بپرس دليل روى برگرداندن رحمانى ها از حسينى چه بوده???

و من الله توفيق
سید
Iran, Islamic Republic of
باسلام
خداوکیلی حسام رحمانی را بزرگ نکنید
دنا
Iran, Islamic Republic of
بسیار ادبیات سطجی و کم محتوایی است .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر به عقبه این قسمت از مطلب آقای کرمی (بورسیه کردن فرزندان پرچمداران اصولگرایی) دقت کنی میفهمی منظورش با کیه ؟ .... فرزند شخص شخیص آقای جعفری که با همین آیتم بورسیه شد ، اما دیگر فرزندان لایق این شهر و مرز و بوم باید تاوان حضور همچو افرادی را بدهند ، البته بماند که بقیه فرزندانش هم در قسمتهای دیگه نفت و گاز در تهران سرکار رفتند ، حالا شما هر چه دلت میخواد از عدالت حرف بزن ......... جعفری بدرد هرکس نخورد به درد بچه های خودش خوب خورد .
کوه ليزو
Iran, Islamic Republic of
سلام
متن بنده جوابى به اولين کامنت سايت است و يکى يکى نوشابه هايى رو که براى رحمانى باز کرده جواب دادم
نقد ازادانه از اولين اصول دموکراسيه بردار من
شما ديگه اگه عفونت مغزيت باعث شده فکر کنى از حسادته مشکل از خودته برادر من
ما که پرچممون بالاس
ايشالا که شما هم به نون و نوا برسى
م.محمد
Iran, Islamic Republic of
برای گچسارانم متاسفم که ایدولوگ های آن حسام رحمانی و بهنام عکاشه شده اند .عکاشه از یک طرف موزیانه با حسینی مشورت میگیرد و از طرف دیگر به دوستان کم سوادش میگوید که به حسینی حمله کند و حسام جوگیر رو ترغیب میکند تا با کمک دیگران جواب بدهد و این دور باطل آنقدر خواهد چرخید تا یا مجوز دکه ای داده شود و یا .....شود و یا نهاری در پاسارگاد سرو شود
اصلاح طلب دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت اقای کرمی جوابیه وحمایتی ک از اصلاحات کردی قابل تقدیر است ولی انصافا تاجگردون داره تو سیاست دوپایی میگرد چرا از اقای باهنر با اون اقتدار حمایت کرد واقعا جای سوال از ایشون دارد
مردی برای همه فصول
United States
دنیا فقط قاظی فر جعفری و سید قدرت بای بای
مردی برای همه فصول
United States
احتمالم داره منظورش پسر یدالله مرادی بوده من که فکر کنم پسر یدالله رو میگه
امید
Iran, Islamic Republic of
می خواهی نمرات جعفری رادر دانشگاه گچساران روی سایت بگذارم ببینی چنداست آن وقت بگوی چه کسی زرنگتراست
میلاد
Iran, Islamic Republic of
میلاد سلام ////....
می توانی یرایم ....
حرفهاداری
همکلاسی حسام
Iran, Islamic Republic of
آ یا می دا کنید
همکلاسی حسام
Iran, Islamic Republic of
آ قا ی حقگو نا مبر ده تا کنون چند با رتغیر رشته داده به علت هوش زیاد
کو ه فتح
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
کینه
United States
میگن اگه میخوای کسی رو خراب کنی بد ازش دفاع کن اینم از اون کارهای اصولگرایان خیلی کارتون زشته کینه ایها سعی کنید انسان باشید
اشکان از دنای سربلند
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا به اصلاحات و اصلاح طلبان شجاع در جای جای ایران اسلامی. امثال حسام زمانی مست قدرت پوچ و زود گذر رئیس جمهور منصوب بودند .اما واهی بودن خیالات آنها که به زعم خودشان برای 20سال برنامه داشتند به زودی برملا شد و نوکر صفتی آنها هم نتوانست برای آنان بقا به ارمغان آورد. اصلاحات با هیچ کس و در هیچ جایی تعارف و شوخی ندارد و با قدرت و درایت برنامه هایش را حتی به دست کسانی که اصلاحات را قبول ندارند اجرا می نماید
دوستداران فتح بزرگ
Iran, Islamic Republic of
برادران سیاسی هر دوگروه اصلاحطلب واصولگرای روستای مقدس فتح اینقدر بهم نتازیدودرروستا تفرقه نیندازید که خداراخوش نمیاید شما ببینید بقیه روستاها هم دو دستگی دارند ولی هیچکدامشان مثل شماها به هم پرخاش نمیکنند پس خواهش میکنم تمامش کنید
حسن
Iran, Islamic Republic of
حسام اگه گفتی کدام کلمه درسته اونوقت می تونی ادعا کنی که سیاست مدارهستی ( سیاست- صیاصت -ثیاثت-صیاثت-سیاصت-ثیاصت-سیاثت -صیاست......
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی می خواهد از اصلاحات حرف بزنه باید مشخص کنه از کدام گروه حرف می زنه آیا منظورش حاج بهرام است اگر این باشد درست است وی اصلاحات اصیل را هدایت می کند اما اگر منظورش حاج غلام است باید توضیح دهد که ایشان درسطح کلان اصولگراست فقط در منطقه اصلاح طلب است
Iran, Islamic Republic of
بااختلافی که دراصلاحات بوجود آمده فعلا وزنی ندارد
یک اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به همه عزیزان انسان باید واقعیت را بپذیرد . اصواگریان بعداز مرحوم حاج نبی زاده سدند عین گله بی چوپان و دیگر قابل جمع شدن نبست دیگر نه الله کرمپور ها . رحمانی ها راهی .اسماعیلی . سید قدرت . جعغری همه طبل تو خالی شدندو امکان وحدت وجود ندارد پس در دور جدید مجلس به همین جاج غلام رای دهیم شاید چهره شهرمان تغییر پیدا گند .......انشا الله
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب حسن مگه خودت بلدی؟؟!!!
احتمالا خودتم چندباری حسن رو حثن، حصن، هسن شایدم هثن نوشتی تا یادگرفتی
حسادت کورت کرده
صادق
Iran, Islamic Republic of
عالی بود میلاد جان همیشه به تو افتخار میکنم
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
یه نگاه به آموزش وپرورش گچساران بکن تامعنی کینه وخشم وحسادت برات روشن شودباضافه عقده وحقارت
محمد
Iran, Islamic Republic of
میلاد کرمی و حسام رحمانی شما هر دوتاتون حرف مفت میزنین.وگرنه دوتاتون نوچه هستین.یعنی هر کدومتون نوچه یکی.اکه واقعا به فرمایشات رهبری پایبند بودین فقط و فقط رای میدادین به خاطر خدا نه به خاطر ضایع کردن دیگری.دیگه ذم از رهبری نزنید.موقعی معلوم میشه کی پایبند به رهبریه که پای عمل در میان باشه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1