تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۵۷۴۰۳

پیامک جوان گچسارانی به تاجگردون و پاسخ تاجگردون

۵۹
۰
کبنا ؛پریسا خمیسی
IMG_7655در نشست برنامه‌ر‌یزی کارآفرینان گچسارانی، موضوعات جالی از جمله پیامک‌بازی جالب جوان بیکار گچسارانی با رئیس کمیسیون بودجه مجلس مطرح شد.
یکی از این نشست‌ها به جلسه ظهر امروز برنامه‌ریزی کارآفرینان پیرامون مشکلات اشتغال گچساران بر می‌گردد که موضوعات جالبی در آن رد و بدل شد.
دستور جلسه توسط  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه  مجلس در خصوص ارائه راهکارهای مناسب در بررسی مشکلات کارآفرینان و اشتغال مطرح شد.
عبدالرحیم رحیمی در این نشست با اشاره به  بیکاری  به عنوان یکی از مشکلات و معضلات اساسی در گچساران، اظهار کرد:  در روزهای یکشنبه که دیدار عمومی با مردم در فرمانداری برگزار می‌شود این هفته 163 ارباب رجوع داشتم که مطمئنا اگر آن‌ها تاکنون پاسخ نگرفته بودند روز به روز درخواست‌ها بیشتر نمی‌شد که البته اکثر این درخواست‌ها بحث بیکاری جوانان بود که  باید برای برطرف شدن این معضل همه دست به کار شده و تلاش کنند.
وی آمار ارباب رجوع‌های بحث بیکاری در فرمانداری گچساران را 80 درصد عنوان کرد و گفت: آمار بیکاری در شهرستان ما بسیار بالا بوده و این آمار بالا دردآور است.
نصرالله خادمی پیمانکار معروف گچسارانی در این نشست با اشاره به فرهنگ‌سازی در بحث اشتغال، اظهار کرد: در گذشته کارگران ساختمانی از جمله سفیدکاران، کاشی‌کاران و... در استان ما همه همدانی و اراکی بودند که امروز کارگران ساختمانی دهدشت به طور فوق‌العاده‌ای جایگزین آن‌ها شده‌اند.
وی افزود: هم‌اکنون دهدشت روزانه 2 اتوبوس کارگر ساختمانی به عسلویه می‌فرستد که  این یعنی به زودی دهدشت به عنوان یکی از قطب‌های کارگران صنعتی به کل کشور نیرو خواهد فرستاد.
پیمانکار پروژه‌های عظیم گچساران گفت: من خودم گچسارانی هستم و دلسوز مردم و حاضرم که هرگونه سرمایه‌گذاری در ارتباط با پروژه‌های عمرانی گچساران انجام دهم.
عادل امینی از دیگر کارآفرینان معترض به شرایط  گذشته تا حال گچساران با بیان روایتی از امام علی (ع) مبنی بر اینکه ستمگر را با شمشیر ادب کنید، خطاب به نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: سخنان شما درد و دل همه کارآفرینان گچسارانی است اما باید به جای این همه حرف و ایده‌هایی که سال‌ها داده شده باید به منصه عمل و ظهور برسانیم.
وی افزود: تا کی باید در این جلسات حضور پیدا کنیم و مشکلات را تکرار کنیم، آیا نباید روزی برسد که در راستای برطرف کردن مشکلات گامی به جلو برداریم.
امینی با بیان اینکه  ما در گچساران خلاء داریم و اگر حرفی و اعتراضی کردیم آن را به سیاست ارتباط می‌دهند، بیان کرد: آموزش کجا هست و باید کجا به دنبال کسب آموزش باشیم، کار مرد، دولت مرد و مردم باید برگردند روی زمین‌هایشان و به کشاورزی بپردازند.
امینی از نبود آموزش و کارگر در گچساران صحبت کرد و گفت: من باید تا مشکین‌شهر بروم و التماس کنم تا کارگر به گچساران بیاورم این مسئله کجا باید حل شود، آیا  آقای شهردار نمی‌بیند خیابان‌های شهر گچساران پر شده از زنان تخم مرغ فروش، گیاهان دارویی و.. که چهره شهر را کدر و زشت کرده، مشکل ما فقط بحث تولید و اشتغال نیست بلکه همه دستگاه‌های ما به نوعی در انجام وظایف سهل‌انگاری می‌کنند.
وی نبود اتحادیه در خصوص بحث مرکبات را عامل دیگر بغض خود از وضعیت گچساران عنوان کرد و گفت: نزدیک به 800 باغ‌دار در گچساران وجود دارد آن‌وقت من باید برای فروش مرکباتم کارگر بی‌مزد و مواجب خوزستانی‌ها بشوم تا ببینم آیا با زدن درصد خرابی و... مرکبات من را خریداری می‌کنند یا نه؟
غلامی مدیر منابع انسانی شرکت نفت گچساران نیز از دیگر گویندگان این جلسه شد و بیان کرد: گچساران با توجه به صنعت نفتی که در دست دارد بی‌عرضه‌ترین شهرستان کشور است.
وی افزود: وقتی ما فردی همچون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را در گچساران داریم چرا فرصت‌ها را از دست می‌دهیم و از این شانس بالا استفاده نمی‌کنیم.
غلامی داشتن شرایط اقلیمی مناسب در استان را عامل دیگری در پیشرفت گچساران و استان در اجرای طرح‌های تولیدی خواند و گفت: باید با ایجاد خوشه‌های شغلی این معضلات را برطرف کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس در بین صحبت‌ها و درد و دل‌های کارآفرینان و مسئولان با اشاره به اینکه متاسفانه جوانان ما به دنبال حرفه و مهارت نمی‌روند و با این وجود خواهان اشتغال هم هستند با قرائت پیامک تلفنی از جانب فردی جهت درخواست کار با این مضمون که: سلام دکتر. من هیچ شغلی ندارم و امشب من و خانواده‌ام با شکم گرسنه به رختخواب همراه با گریه فرزندان رفتیم، گفت: من پاسخ این پیامک را با یک جمله که آیا کار در خوزستان را می‌خواهی؟ دادم.
تاجگردون با بیان اینکه آیا به نظر شما پاسخ آن جوان به پیامک چه بود، اظهار کرد: آری متاسفانه جوانان ما راحت‎طلبی را می‌خواهند، آن جوان دیپلمه متاهل به من این‌گونه پاسخ داد: سلام شرایط کار چیست؟ پیمانکاری است یا ثابت؟ در ماه چند روز است؟ مرخصی دارد یا نه؟ شب برمی‌گردم خانه یا نه؟  آری متاسفانه توقعات آنقدر بالاست که 10 کیلومتر خارج از گچساران حاضر نیستند با این شرایط کار کنند.
وی گفت: من در پاسخ به آن فرد فقط توانستم بگویم آیا کسی که بیکار است و نان شب ندارد با ایجاد یک فرصت شغلی این سؤالات را می‌پرسد؟
صالحی مسئول صنایع دستی اداره میراث فرهنگی گچساران با بیان اینکه باید فرصت‌های شغلی برای بانوان ایجاد شود، اظهار کرد: ما در روستای سربیشه گچساران توانستیم با اجرای طرح‌های تولیدی صنایع دستی  بیکاری را تا حدودی در این روستا کاهش دهیم.
وی افزود: اگر کارگران ما در هر حیطه‌ای کارت مهارت داشته باشند باعث نوعی هویت و احترام برای آن‌ها خواهد بود.
رضازاده رئیس اداره تعاون روستایی گچساران که سعی داشت با سخنی امیدوار کننده فضای جلسه را به سمت دیگری سوق دهد که از این حس و حال بیرون بیاید، بیان کرد: همه از نداشته‌ها صحبت کردیم آیا کسی هست بگوید انجام دادم و نشد؟ یا بگوید می‌خواهم و می‌توانم انجام دهم.
وی ادامه داد: من در طول یک هفته‌ای که مدیریت تعاون روستایی گچساران را بدست گرفته‌ام قول داده‌ام که در راستای مشکلات بیکاری تا قبل از پاییز امسال 10 فرصت شغلی ایجاد کنم و این شعار نیست زیرا که کار خاصی نمی‌خواهم انجام دهم بلکه به حول قوه الهی فقط شرکت‎ها و تعاونی‎های راکد و بسته شده را دوباره راه‌اندازی خواهم کرد.
مهدی‌پور، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران که از اعتراضات مسئولان نسبت به به کار گرفتن نیروی بومی و غیر بومی دل پری داشت، بیان کرد: بحث بومی و غیربومی بودن همکاری مدیران را می‌طلبد و تنها راه آن وجود مدیریت بومی در شهرستان است.
وی افزود: وقتی بحث بیکاری می‎شود همه نگاه‎ها به سمت اداره کار می‌رود در صورتی که عمده وظایف متعلق به ادارات است.
مهدی‌پور که فرصت را مناسب دید با اشاره به اینکه بحث بیکاری در میان است، گفت: مشکل عمده اداره کار گچساران کمبود پرسنل است که  هم ‌اکنون 8 پرسنل اداره ما  وظایف محوله به 32 پرسنل موظفی را انجام می‎دهند، آنوقت مردم و مسئولان انتظار معجزه از این اداره را دارند.
اما در ادامه سخنان مهدی‌پور و همچنین از اواسط جلسه رفت و آمدن‌ها و به نوعی بی‌قراری همراه با عصبانیت سیما کمایی سرمربی تیم هاکی بانوان و کارآفرین گچسارانی توجه همه  به ویژه خبرنگاران را به خود جلب کرده بود تا اینکه با بلند کردن دست اجازه وقتی برای صحبت کرد و خطاب به نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: جناب تاجگردون نشست مدیران شما فقط نشست قدرت‌نمایی است.
وی ادامه داد: این‎ها فقط یاد گرفته‎اند شیک صحبت کنند و ایده بدهند اما از عمل خبری نیست.
کمایی بیان کرد: من یک سال بود که دیدم نسبت به نماینده گچساران و باشت عوض شده و دید مثبتی نداشتم امام امروز پشیمانم و متوجه شدم تاجگردون مشکلی ندارد و مشکل از مدیران است که حتی امروز متوجه دستور جلسه نشدند و بازهم به قدرت‌نمایی پرداختند.
سرمربی تیم هاکی بانوان با بیان اینکه آقایان مدیر بدانند مهم بودن مهم نیست، مفید بودن مهم است، گفت: چرا شما مسئولان فقط منتظرید که تاجگردون بیاید و آنوقت ابراز وجود کنید، به جای این همه صحبت، خواهشاً کار انجام دهید.
اینجا بود که یکی از کارآفرینان با در دست داشتن پرونده‍‌‌ای مبنی بر درخواست 20 میلیون وام از بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه من هیچ‌گونه بدهی ندارم اما برای گرفتن این وام از 12 اسفند هر روز به دنبال کاری پاس داده می‌شوم، اظهار کرد: کجای قانون بانک‌ها نوشته من برای گرفتن این وام سوء پیشینه سال 1356 را باید ارائه دهم.
نماینده مردم گچساران و باشت در پایان جلسه ضمن اینکه با صبر و حوصله تمام سخنان اعضا را شنید، اظهار کرد: متاسفانه فکر می‌کنم در تفهیم بیاناتم مشکل دارم زیرا که بازخوردی که من از صحبت‌های شما کردم 5 درصد فکر من بود و اینکه دور هم بشینیم و حرف بزنیم هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
تاجگردون ادامه داد: در این جلسه همه ‌چیز گفته شد جز بحث موضوع جلسه و آن هم احتمالا مشکل از بیان من بوده و یا اینکه برداشت شما از من فقط تشکیل جلسه بود.
وی با بیان اینکه آقایان رئیس مشکل بودجه و نبود پرسنل شما به من ربطی ندارد، عنوان کرد: احتمالا در گچساران جای نماینده با رئیس اداره عوض شده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ضمن اعتراض به مسئولان با بیان اینکه هم‌نشینی در یک جلسه در گچساران هیچ‌وقت به وجود نمی‌آید، تصریح کرد: هدف  ما از برگزاری این جلسه مطرح کردن یک بحث و چاره‌اندیشی درمورد آن بود.
تاجگردون خاطرنشان کرد: تنها مسئله امیدوار کننده این جلسه قول مساعد رئیس اداره تعاون روستایی مبنی بر ایجاد 10 فرصت شغلی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
سعید غلامی تا الان سخت از جنابعالی حمایت میکردم ولی روز یکم مرداد ماه از سوی مدیریت حضرتعالی و غلامحسین فولادی بخشنامه ای صادر شد که ظلم آشکار در حق جوانان گچسارانی و کارگران صنعت نفت بود و با بخشنامه ای کاملا غیر قانونی و ظالمانه و غیر کارشناسی از مدت مرخصی این جوانان کاسته شد آن هم توسط افرادی که فوق العاده به قانون ناآگاه بودند و اکثریت غیربومی. بنده به شدت پیگیر این مصوبه غیرقانونی هستم و قطعا تا برخخورد لازم صورت نگیرد دست بردار نیستم. پس لطفا الکی دم از قانون و گچساران نزن که یکی از خواسته های اصلی ما کارگران و کارمندان صنعت نفت از دکتر تاجگردون عزل حضرتعالی است و در حال تدارک نامه و جمع آوری امضا هستیم چون بیش از همه شما به نماینده شهرمان ضربه خواهید زد. کبنا جان لطفا بدون هیچ سانسوری درج گردد وگرنه درج نکنید اصلا.
جا نبا ز
Iran, Islamic Republic of
دوست عز یز تحریک نشو دکتر غلا می یکی از افتخار ات شرکت. و گول دیگران را نخو ر جمع کر دن امضا دیگر افتخار نیست دکتر مرد بز رگی است و خدا با او است و ما رز مند گان د فا ع مقد س با افتخار ا ز او د فا ع می کنیم غلا می پا یند ه باد
فر هنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر ا میر کبیر نفت گچ دکتر غلا می
نفتی
Iran, Islamic Republic of
ای گل گفتی رز مند ه
موج سوم
Europe
ساختار نفت طوری است که هرکاری روی اصول خود می چرخد.لطفا بنویس که مصوبه چی بود.ولی جهت اطلاع دکتر غلامی یکی از مدیران بی نظیر دروزارت نفت است.
نفت جای باج دادن به افراد زیاده خواه نیست.
طرح های دکتر غلامی الان در جلسات منابع انسانی وزارت نفت حساب ویژه ای دارند.
مهد ی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیر کبیر شرکت دکتر سعید
مهندس نفت وگاز
Europe
سعیدغلامی یک نعمت برای نفت گچساران است.ازدکتر تاجگردون تقاضامندیم ازایشان درسطوح بالاتر استفاده نمایند.
مهد ی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیر کبیر شرکت دکتر سعید
با وی
Iran, Islamic Republic of
بر و ای گدای مسکین در خانه علی زن
با شتی
Iran, Islamic Republic of
در سته
دوگنبذون
United States
همین ایشا رزمندیل ورباختید من این شهر بابا رزمنده ای که هستی داری نونشو میخوری
ﺗﻨﻬﺎ ﺗﺮﻳﻦ ﺳﺮﺩاﺭ
Iran, Islamic Republic of
ﺩﺭﺣﺎﻝ. ﺣﺎﺿﺮ ﺩﻛﺘﺮ ﻏﻼﻣي ﻣﺜﻞ ﺷﻴﺮ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺑﻴﻌﺪاﻟﺘﻲ ﻫﺎ ﺑﻌﻨﻮاﻥ ﺗﻨﻬﺎﺗﺮﻳﻦ ﺳﺮﺩاﺭ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﻣﻴﻜﻨﺪ. ﻭﻡﺎ ﻳﺎﺭاﻧﺶ ﻫﻢ ﻫﻴﭻ ﮔﺎﻩ اﻭ ﺭا ﺗﻨﻬﺎ ﻧﺨﻮاﻫﻴﻢ ﮔﺬاﺷﺖ.
با وی
Iran, Islamic Republic of
همکار عز یزد کتر ج
بومی گچساران
Iran, Islamic Republic of
دوستت داریم دکتر جان
تنها تحصیلکرده عالیه شرکت خودتی
همه جوره حمایتت میکنیم دکتر
با وی
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
هه هه هه هه
Iran, Islamic Republic of
تمام کامنتهایی که از سعید غلامی حمایت کردن کار یک نفر است کاملا مشخص است
با وی
Iran, Islamic Republic of
عشق به غلا می عشق به خو بیها ست
رزمنده جنگ تحمیلی
Iran, Islamic Republic of
ا گر تو امضا جمع میکنی ما لشکر در حما یت دکتر جمع می کنیم
با شتی
Iran, Islamic Republic of
درسته
کارگر
United States
اگه دقت شود جز کامنت اولی کلیه کامنتها کار یک نفر ست و اگر به ساعت و تاریخ ان دقت شود یک نفر از ساعت 11:15 نشسته و تا ساعت 12 فقط کامنت نوشته . خدائی تا کی میخوایم اینطوری خودنمایی کنیم؟ خب اگر راست میگیم بریم ببینیم عیبمان کجاست؟ چرا این بنده های خدا نسبت به این بخشنامه معترضند؟ و سعی شود اصلاح شود نه اینکه بیاییم اینجا ...
رون
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر
انصاری:
Iran, Islamic Republic of
باسلام:
درود خدا بر کسی که جایی رسید ولی به فکر فقرا بود
من در حدود یکسال نامه برای آقای تاجگردون نوشتم برای کار گفتم حتی نگهبانی در عسلویه هم مشکلی نداره ولی هنوز جوابی ندادند که ندادند پس شما برای چه الکی میگین جوان گچسارانی راحت طلبن بیرون از شهرستان کار نمیکنن پس وای وای بر این دنیا پست که چقد حیله نیرنگ ودروغ در آن میشه
باتشکر
علی
Iran, Islamic Republic of
این دوستانی که تعریف وتمجیدمیکنن ازغلامی یا شرکتی نیستن یا ازوابستگان ایشان هستن.چونکه اگه بیاییدوازنیروهای شرکتی بپرسید به جواب های جالبی میرسید .متاسفانه ایشان به هیچ وجه به فکرنیروی انسانی نیست.این رو یقیناتاجگردون فهمیده وفکروچاره ای خواهد اندیشید.ممنونم
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه نیروهایی درشرکت مشغول به کارهستن به نام نیروهای حجمی.این نیروها پابه پای دیگرنیروهای شرکتی کارمیکنن اما نه پاداشی ونه بیمه شامل این ها نمیشن.جالب اینه که بیشتراین نیروها نیروهای عملیاتی هستند.خواهشا پیگیری کنید منتظرتان هستیم.
فقر
Iran, Islamic Republic of
دکترغلامی..........حححححححححححححههههه
بیسواد
Europe
از غلطای املایی و فاصله هایی که گذاشته معلومه همه کامنتا کار یه نفره نکنه دکترت هم مثل خودت بیسواده!!!!
ای داده بی داااااد
Europe
اقای محترم مردم که خنگ نیستن .حدعقل میخوای با اسمای مختلف از دکترت حمایت کنی پشته سره هم کامنت نذار .یه دونه الان بنویس یه دونه عصر که تابلو نشه .حالا هی بگو امیر کبیر .این اقای امیر کبیر حتی فامیلای خودشم چشم دیدنشو دیگه ندارن
آشنای دور
Iran, Islamic Republic of
این آقای دکتر...( جناب دکتر غلامی ) ه بهتره بگه این شهرستان به خاطر داشتن مدیران بی ... وبی... مثل خودش بجایی نرسیده که کل شرکت نفت رو مستعمره خودش کرده که یا باید ....یا برادرزادش باشی یااز نزدکانش تابتونی پست خوب بگیری برای مثال چطور...زادشو س د روازآشپزخانه به بهره برداری منتقل کرده یا پسر خاله جونشو قبل از خوش گذرونی مالزی از تلمبه چی پمپ بنزین به بازبین اموراداری تغییرداد .ایناگوشه ای ازبی ....جناب دکتره نظرشماچیه؟
مهندس نفت
Iran, Islamic Republic of
اقاي غلامي ....فقط با رانت نماينده مدير شده.انوقت بچه هاي مهندسي نفت با مدرك از دانشگاه نفت بي ادعا كار ميكنند و .....اقاي غلامي نفت به ارامش نياز دارد و فعال سياسي نمي خواهد.راستي شركت پر از ليسانس مديريت.
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
چرا با تحصیل کرده های بومی میجنگید چرا تخریب افکار نو اقای غلامی جز نیروهای هس که دنبال درامد پایدار اونم از طریق شرکتهای خصوصی تابع نفت هستش توام یه روز میفهمی ک دنبال اینه حتی با راه اندازی وخرید وسایل مصرفی مورد نیاز در شهرستان اونم از طریق سرمایه گذران بومی به اشتغال متمرکز بپردازه
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
افتخار هونه لار بساط بیکاری رو جمع کن
خامی
Iran, Islamic Republic of
بی عرضه خودتی با طرز فکر تازه به دوران رسیده ات.خیر سرت تحصیلات عالیه داری اما دریغ از یه جو فهم حرف زدن.فکر کردی کی هستی که به خودت اجازه گستاخی میدی .خیال کردی چون مسولی هر چرت و پرتی رو میتونی بگی.بی عرضه خودتی که هیچی هالیت نیست بی ادب.
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
بابا بعضی از مدیران اقا تاج با اشتغال زایی میجنگند و دوس ندارن اصل ۴۴ درشهرستان اجرا و ب پردازش برسه نمونه بارزش اقای گ مدیر کل ج ک ک با مخالفت پرونده الف مانع احداث هتل گردشگری و تفریحی درشهرستان شد و فاجعه امیز تر از ان مانع بکارگیری ۳۰نیرو شده
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
تو مثل رود رونه زلالی وپاکی
باوی
Iran, Islamic Republic of
آقای نصراله خادمی اول برو حق کارگرانی که در گرمای 50 درجه ای برات کار میکردن بده بعد بیا نظر بده .
هدی
Iran, Islamic Republic of
خیلی از جوانان دنبال کار هستن حتی خارج از کشور.تاج حرف مفت میزن تو خوزستان ایشون را عددی به حساب نمیارن.
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اول درپاسخ آقای تاجگردون:1-خودجنابعالی با دخالت درامور داخلی ادارات باعث شدید که انتظار دارند جای رییس اداره کارکنید.2-اینکه همه دنبال تملق چابلوسی ازشماباشند وفقط شعار بدهند وسخنرانی کنند نیز نتیجه رفتار خودشماست که ظرف این دوسال فقط تلاش برحضوردرسایت ومحافل خبری دارید وکلا"به فکر اقدام عملی نیستی یا لااقل نمیدانید ونمیتوانید.3-اشتغال سرمایه گذاری میخواهدوجذب سرمایه وسرمایه گذار بسترمیخواهد که ازمهمترین آنها داشتن ارتباط هوایی وزمینی،هتل مناسب درشهر،مهیانمودن انرژی(آب،برق،گازو...)،امکان انتقال وصادرات محصول ،امنیت وعدالت در توزیع اعتبارات واعطای وامهاست که متأسفانه شمابا این واژه ها بی گانه ایدوبرخلاف ادعایتان بسیار ضعیف وسطحی نگر ،که ازمتن سخنرانی وقضاوتهایتان پیداست.طبیعی است وقتی شما دراین حد باشید روسا ومسولینتان هم اینها باشند.4-درخصوص موردفوق شما نه تنها کاری نکردیدبلکه کسانی را که دارای چنین ایده هایی وازخودتان قویتر بودند ازشهر بیرون کردید ویا ازمسولیت کنار گذاشتیدوحتی همان دستاوردها راهم ازدست دادید.خوب میدانید پروازهاراازجت به ملخی وازملخی به هیچ وتعطیلی فرودگاه کشاندید.پروژجاده دوبانده گچساران به گناوه را فراموش کردید،باشکایتهای بی مورد وسفارشات عدیده باعث شدیدکه برخلاف تیم قبلی نفت که مدام دنبال ایجادفرصتهای شغلی بودندتیم فعلی یک قدم برنمیدارند والبته نه توان ایجاد فرصت ذارند ونه جربزه جذب وپذیرش تبعات آن.درخصوص انتقال انرژی به مناطق بایر ودور ازشهر هم که هیچ طرحی نداریدودراکثر موارد وابسته به آب،برق وگاز شرکت نفت هستید که جوابگوی روستاها نیست چه رسد به سرمایه گذاران ،وامها واعتبارات هم که مختص فامیلها ودستانتان ازجمل همین آمینهاست .5-چطورفامیلهای خودتان درپتروشیمی گچسارن مشغولند ولی این جوانی که پیامک داده باید برود خوزستان یا مسخره اش کنید؟مواردضعفتان زیاداست ولی همین قدر کافیست.توصیه میکنم سعی نکنید با سخنرانی مردم را فریب دهید وبا احساستشان بازی کنید.
دوم درپاسخ آقای غلامی :دوست خوبم شما بهتر است هیچوقت پشت تریبون قرار نگیرید چون بشدت ضعیف وجوگیر هستیددوبار دراین مدت اظهار نظررسمی کرده اید یکی اوایل دربرنامه ورزشی استان که درمقابل مجری کم آوردید وتقریبا"هیچی نداشتید بگویید تاحدیکه جایتان با مجری عوض شد ونیم ساعت مجری و3دقیقه شما صحبت کردیداینبار هم که گند زدید وبه مصداق "کافر همه را به کیش خود پندارد "با کمال تآسف گچساران رابی عرضه خوانده اید! نه برادرم اگر توبی عرضه ای تمام گچساران نیستی !درخصوص بیکاری در حد مسولیتت برو از نارکی بپرس ومدیر عاملت هم از پاکدل بپرسد چکار میکردند که آنهمه فرصت شغلی ایجاد میشدروزی که پاکدل رفت مجوز 55نفر آماده بود ودرشرف بکار گیری نیرو بود که دیگر متوقف شد وبدتر ازآن همین کامنت اولی است، چرا بحث یازده به یک را که تیم قبلی با تلاش مجوزش را گرفتند ودرواقع باعث جذب 350نفر شده میخواهی لغو کنی ؟آیا غیر ازخودشیرینی یا اقدام برعلیه قبلیها ویا تشدید معضل بیکاری ویا ضعف دردانش وتوان مدیریتی است؟؟؟
سوم درجواب آقای امینی:هرچند نماینده ای که ایده پرداز وسخنرانش آقای امینی باشد دیگر تکلیفش روشن است وارزش جواب دادن هم ندارد ولی فقط میخواهم به ایشان ونماینده محترم عرض کنم که همین مغازه های شرکت نفت که متعلق به بیت المال است وجنابعالی وفامیلهایتان ....... وپس نمی دهید را پس دهید تا حداقل 100فرصت شغلی ایجاد شود واین جوان را مسخره نکنید ونیاز نباشد ازشهرودیارش بیرون کنید ودوم اینکه باشگاه فرهنگیان ووامها ی عدیده را بگذارید به دیگران هم برسند.
خداهم به خشم می آید که کسانی که اینگونه سوءاستفاده میکنند ونماینده ای که تمام قد از آنها حمایت میکند بخواهند پشت تریبون تظاهر کرده وراهکار بدهند وپرده برتخلفات خودشان بگذارند.
آقای عکاشه هرچند دیر شده ولی این کامنت را حتما" درج کنید وحتی آنرا با قلم شیوایتان به مقاله ای تبدیل کنید.قطعا" را هگشا خواهدبود وفرصتهای شغلی عدیده ای ایجاد خواهد کرد.متشکرم.
بومی
Iran, Islamic Republic of
جالبه چقدر زود مرد این غلامی را شناختند اگه نظرات مثبت ومنفی را ببینه باید خودش استعفا بد.دیگه به خودش زحمت نده کامنت بذاره.مردم میدونن که حتی برادراش هم چشم دیدنشو ندارن.
همشهری ترک و لر و بهبهانی ..
Iran, Islamic Republic of
سلام
با قبولی عبادت دوستان ...
گچساران اگر تا حالا به این روز افتاده از بی کفایتی مدیران از راه رسیده ای مثل آقای غلامی است ...
ببینید برادرش و خودش چه گلی بسر این شرکت زده اند و.
کسانیکه با توسل به جانبازیشان که از آدم سالم هم سالمترند بدینجا رسیده اند .چابلوسی دوستان و فامیلشان هم که حد ندارد .
بگید ایشان تا حالا چه گل خوش رنگی بسر این شهر زده اند .
و در خلوتشان با امثال برادرش چه نقشه ها که برای دیگران نمیکشند ...
نماینده هم که فقط بلدند گناه کم کاریها را بگردن گذشتگان بگذارند .و خودشان هم به دوستان و همفکرانشان برسند ..بقیه ول معطل .
تقدیم به بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
آقای غلامی کمی از ... بگویید که چگونه بر سر کار امده و چگونه او را جابجا کرده اید فقط همین
تقدیم به
Iran, Islamic Republic of
بله شما درست میگید دکتر

موقعی ما بی عرضه هستیم که مدیری مثل شما باید از راننده و ماشین بیت المال استفاده کند و بچه شما را به مدرسه ببرد یا .... شما را جابجا کند

بله مابی عرضه هستیم
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
از کجا میسوزی (دکتر غلامی زدت زمین )بیا بغل بابا
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
تو بوی بومی نداری وحیف از چویلهای خامی ک تو اسمشون رو یدک میکشی برو دیگه کارتمومه غلامی مدیر عاملیت مبارک
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
عاشق ادبیات غیر متعارفتم (توام دعوتی )به همایش وجشن مدیر عاملی دکتر غلامی ر(امیر کبیر ر صنعت نفت )نسوز گفتم دعوتی
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
ناصح فرد نشون بده قدرت سیاسی وعلمی هونه لار در چه حدی هسی
ارش كمان گير
Iran, Islamic Republic of
غلامي بي عرضه خودتي ، شركت نفت رو داغون كرديد ، خادمي تو كه بر شكسته هستي كاركرانه بدبختت در فكر حقوق جند ماه عقب افتاده هستند ، اميني كه شناخته شده هست نميخواد حرفي بزنم شما كه خانوادتا فعلا دارين در اوج اوجه حال به سر ميبرين ، جناب تاج لشكر شكست خورده دوره خودت جمع كردي ، بهت ميكم سياست رو بيخيال كانديدي رو بيخيال قبول نميكني تا ابروتو كم و زياد كنن ، بابا قبول نميشي ، تو توو كشور ابرو عزت داري واسه خودت ، ميترسم فوت سياسي كني اكه كانديد بشي . حالا ديكه ميله خودته هر جور راحتي ، من شايد موافقت نباشم اما ابرويي كه اين همه سال جمع كردي رو دوست ندارم با ترقيب دوستان تو منطقه واسه كانديدي شما كه همه واسه منفعت خودشون هستن از دست بدي ، . عزت زياد
عاقل
جناب آقای تاجگردون تا کی تبلیغات؟ شما که قبل از انتخابات نوکری مردم رو میکردین چیشد حالا؟ آقای تاجگردون چیشده اس ام اس این جوان رو خوندین؟ اگر میشه همه رو بگید؟ مگه این جوون نباید فکر مسکن و بقیه هزینه های زندگیشو بکنه؟ فکر میکنید همه مثل شما تو همه شهر ها خونه دارن؟ آیا شما تضمین میکردین که ایشون بعد از شش ماه اخراج نشه؟ چرا اینقدر کوتاه فکر میکنید؟ دکتر جان چه کردی تو این دوسال برای مردمت؟ که نخوای بفرستیشون خوزستان؟آقای تاجگردون از توی این همه مسیج دست چین کردن.
بهتر كه ندانيم
Iran, Islamic Republic of
با توجه به مجوزهاي اخذ شده . چرا از اين افراد بيكار بكار نمي گيريد اي دكتر ....چرا اين همه هياهوو... شايد بقول دوستمان عليه قبلي ها نخواستي ....بازهم بر عليه خودت كار ميكني !!!!
خدمات
Iran, Islamic Republic of
کجاشو ... دیدی چه کرده . پاداش هم هیچ شد .بدی اب و هوا هم هیچ شد .نیروی قراردادی و پیمانکاری نیروی شرکت نیستند اقای دکتر درسته
شاهد وقت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت همه همشهریان عزیز !
اینجانب اصالتا از طرف خودم و نیابتا از طرف همه همشهریان" ادبیات دور از ادب به کار گرفته شده توسط اقای سعید غلامی را به شدت محکوم میکنم .
همچنین از اقای تاجگردون انتطار نداریم در یک جمعی به عنوان نماینده شهر حضور داشته باشند و اجازه دهند کسی به شهر و شهروندان مظلوم گچساران همچین اهانتی کند.

گچساران بی عرضه نیست اقای غلامی کم کاری و بی لیاقتی متوجه شماست.
در پایان 2 پیشنهاد برای غلامی داریم :
1-دوستانه میگویم:از مردم به خاطر اهانتی که کردی عذر خواهی کن
2- اگر در ایجاد فرصت شغلی و رفع مشکل بیکاری جوانان این شهر عاجز و ناتوان هستی"میتوانی پستی که غصب کردی را به صاحب قبلی اش "حاج نارکی" برگردانی یا اینکه از وی در خصوص این امر کمک بگیری.نارکی حداقل در دوره مدیریتش اشنا یا غریب سالیانه 400 نفراز جوانان این شهرستان را صاحب شغل میکرد و یک هزارم شما ادعا نداشت.
جوابیه بیطرف
Iran, Islamic Republic of
درود بر روح پدر و مادرت که کاملا کارشناسانه نظر داده ای. با توجه به سخنانت مشخص است کاملا کاردان و درد اشنا هستی . انتظار داریم که این کار را ادامه دهی باشد که سبب خیر و بیداری مدیران و نماینده شود انشا الله
شرکت نفتی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون به خدا اکثر کارمندای شرکت نفت از عملکرد اقای غلامی راضی نیستن . من پیشنهاد میدم تو همین سایت و یا هر جا که امکانش باشه در مورد عملکرد غلامی و رضایت مندی مردم و کارمندای شرکت نفت از ایشون،نظر خواهی بشه که شما متوجه بشین که چقدر عملکردش ضعیف بوده و هست.
?خانم
Iran, Islamic Republic of
اقای شکم گنده اره زن و بچه اش را میبره مشکل داری سرت و بکوب تو دیوار
بی پارتی
Iran, Islamic Republic of
راستش من یه جوون گچسارانی میشناسم که یه دارو واسه بیمارایه پیوندعضواختراع کرده ولی بخاطربی عرضگیوبی کفایتی مسئولای شهرمون داره اونوبه یه استان دیگه میبره که به اسم اون استان ثبتش کنه که احتمالا استان گیلان باشه
اینم شمارشه۰۹۱۷۰۲۴۰۳۲۰
حالا من دوس دارم همه بهش کمک کنیم این کارونکنه تاافتخارشهرمون بیرون نره
امیر
Iran, Islamic Republic of
در اینکه اقای دکتر غلامی ادم باسوادی هستند شکی نیست ولی به خدا قسم من تا حالا نشنیدم حتی فامیلاش از ایشون تعریفی کرده باشند اگه دکتر میخواست استفاده کنه از عرضه اش تا الان حداقل ۲۰۰نفره گذاشته بود رو کار ولی اینکارو نکرد همش تو فکر کلاس و پز دادنه و فارسی صحبت کردنه اگه مدیر عامل بشه فکر کنم که دیگه انگلیسی صحبت کنه که از این خبرا نیست ..........................................................................ضمنا دکتر عزیز اصلا لاری نیستند
ولایتمدار
Asia/Pacific Region
متن نظر شمااقای //
ترنم6
Iran, Islamic Republic of
گرهست شدی مست نگشتی .مردی -گرنیست شدی پست نگشتی .مردی-مردی نبود فتاده راپای زدن-گردست فتاده ای گرفتی .مردی-این کل کل ها راه به جایی نمیبره ازهمه مسئولین خواهشمندیم که درحدتوان راهگشا باشندچون.عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد
مصطفی قشقایی...گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون وسعید غلامی ها...بسیاری به مردم گچساران کردند
رز
Iran, Islamic Republic of
.شاهبهرام ولار هستن من خودم شاهد بودم که یک نفر همه ی کامنتها رو نوشت چندتاشونو هم خودم نوشتم ولی قرارشد نگم چون عذاب وجدان داشتم گفتم وگرنه غلامی هیچ .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1