تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۵۶۷۰۲

سید قدرت حسینی؛ تشنه قدرت یا شیفته خدمت؟

۶۵
۰
کبنا ؛محسن مدرس
seyed-ghodrat
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند. تیتر توسط نویسنده انتخاب شده است.

وقتی که به عنوان مصاحبه خبرنگار کبنا نیوز با آقای سید قدرت حسینی با تیتر «رمزگشائی سیدقدرت از تاریخ؛ از اول پاکدل را می خواستم/فولادی را سیداکبر علیزاده برداشت» برخورد کردم، بر حسب وزن تیتر احساسم بر این بود آنچه خوانده خواهد شد بر حسب واقعیات و حقایق گذشته است. اما متاسفانه آنچه به رشته تحریر در آمد، چیزی جز سیاست کاری و کلامی جز به صرف رسیدن به منافع خاص از آن گفتگو برای مخاطب استخراج نشد!!
جناب آقای سید قدرت حسینی!
شما از گذشته تا به امروز زائیده تفکر اصولگرایی بوده‌اید و چنان در این اندیشه پرورش یافته‌اید و در بستر آن رشد کرده‌اید که اگر امروز مورد توجه لنز دوربین‌ها قرار می‌گیرید نه بر حسب دوران ضعیف و نابخشودنی نمایندگی تان بوده است بلکه ریشه در تفکر سیاسی شما حکایت دارد که همگان شما را به عنوان یک اصولگرای سنتی و نزدیک به حزب موتلفه اسلامی بر می‌شمارند و یاد می‌کنند. اما متاسفانه اعمال و رفتار چند ماهه شما پیش از آنکه انتقادی را بر حضورتان وارد کند، بر نکته دیگری اشاره دارد که در حقیقت ناپایدار بودن تفکر سیاسی شما و از این شاخه به آن شاخه پریدن تان را در این دنیای مشوش سیاست تداعی می‌کند.
شما چگونه اصولگرایی هستید که بر اصول خود نیز پایبند نیستید؟
چگونه خود را فعال سیاسی برمی شمارید در حالی که رفتارتان بیشتر به بنگاه داری سیاسی شباهت دارد؟
اگر اصولگرایی همچون رفتار متغییر و رنگ عوض کردن‌های فصلی شما تعبیر می‌شود، پس یقیننا تغییر رنگ شما در اسفند ۹۴ از هم اکنون قابل پیش بینی است؛ که باید به دلیل ضعف و بنیان سست فکری شما و اندیشه اصولگرائی تاسف عمیق خورد.
آقای حسینی، اصولگرای دیروز!
بیان داشته‌اید که اگر بخواهید وارد انتخابات شوید، باید پول خرج کرد تا به پیروزی رسید!
وقتی شما به عنوان یک تحلیلگر سیاسی شرط پیروزی در انتخابات را بر دینار و دلار و ریال تقسیم می‌کنید و توفیق موفقیت در یک رقابت سالم سیاسی را بر پول و هزینه‌های که مشخص نیست از کجا تامین شده و بعد از انتخابات چگونه باید جبران شود تعبیر می‌کنید، متاسفانه باید برای این کشور و این استان در زمان زمام داری شما تاسف شدید خورد که وقتی رجال به ظاهر سیاسی‌اش شرط پیروزی در انتخابات و داشتن مشروعیت سیاسی را از جانب مردم نمی‌دادند و به رای و نظر ملت که حضرت امام خمینی(ره) در باب انتخابات به زیبای فرمودند: میزان رای ملت است، اعتقادی ندارد و به قدرت و جایگاه ملت بی‌توجه هستند، باید شما را به میز محاکمه وجدان‌های بیدار این ملت دعوت کرد و مورد بازخواست قرار داد و به خاطر به تمسخر گرفتن نقش، رای و حضور ملت مورد پرسش و پاسخ قرار داد!
شما بگوئید: این سقوط در عمل، این تنزل در گفتار سیاسی به چه بهایی در زندگی سیاسی شما رخ داده است؟
سوال اساسی این است اگر شما بر چنین اعتقادی استوار بوده‌اید که برای پیروزی در انتخابات پول حرف اول و آخر را می‌زند، پس چرا در دور گذشته دست به سینه، درب خانه‌های ملت را به صدا در می‌آوردید و با خواهش تقاضای رای آوری می‌کردید؟
آیا در گذشته به نقش و تاثیر رای ملت اعتقاد داشتید؟ یا همانند امروز برای آنان ارزشی قائل نبودید؟
نماینده سابق!
شما آگاهانه آدرس اشتباه می‌دهید و قصد دارد افکار ملت را فریب دهید اما به خوبی می‌دانید که در دور گذشته اتفاقا شما به هیچ وجه ممکن مشکل مالی نداشتید و آنچه باعث برکناری تان شد نه جیب خالی تان، بلکه عدم اعتماد مجدد ملت به شما بود که نشان دادند آنان که از ملت بعنوان نردبانی برای ترقی خود استفاده می‌کنند، روزی دیگر‌‌ همان ملت نردبان را از زیر پا‌های شان خواهند کشید و هر کسی بیشتر سعود کرده و بر شانه‌های ملت گام نهاده باشد سقوطش نیز شدید‌تر خواهد بود. که این سقوط سیاسی تاریخی، در باب احوال شما و آقای هدایتخواه هنوز هم بعد از گذشت بیش از دو سال شیرین، خواندنی و درس آموز است.
بیان داشته‌اید دکتر خادمی آمدنش را مدیون آقای تاج گردون است!
متاسفانه گفتار شما عاری از صداقت است و من دلیل این همه خلاف واقع گویی شما را نمی‌دانم! جناب آقای حسینی حداقل سه دلیل برای رد ادعای شما در جمله‌ای که بیان داشته‌اید «گوش موسی خادمی در دستان آقای تاج گردون است» وجود دارد؛ که شما و گروه تخریبی همراه شما را در همراه و همسو بودن جناب آقای دکتر موسی خادمی با آقای زارعی را می‌توان در دلایل زیر به روشنی مشخص و بیان کرد تا شاید دست از تشویش اذهان عمومی باز دارید و واقعیت را بپذیرید.
الف: مردم فهیم استان و اصلاح طلبان شاخص استان می‌دانند که آقای تاجگردون بخاطر آنکه می‌خواست آقای سید باقر موسوی که انسانی خوشنام و چهره‌ای اجرایی با سابقه‌ای روشن می‌باشد در جایگاه شخص اول اجرایی استان قرار نگیرد بار‌ها فریاد زد که اگر سید باقر موسوی اصلاح طلب، استاندار شود من از نمایندگی مجلس استعفاء می‌دهم؛ در مقابل این نیروی اصلاح طلب بار‌ها مقاومت و کارشکنی کرد. که در این بین آقای زارعی که فردی تعاملی بوده و نیز به جهت ایجاد آرامش در استان و از دست ندادن گزینه بومی که تاکنون تنها دو بار این اتفاق میمون در تاریخ استان رخ داده است، که بار اول آن «سید مسعود حسینی» باعث شد مردم استان خاطره خوبی از آن دوران نداشته باشند، را همراهی کرده و در ‌‌نهایت با انتخاب دکتر خادمی توسط آقای زارعی، آقایان تاجگردون و بزرگواری هم این انتخاب را همراهی و در پایان مجبور به تسلیم و تایید آن شدند.
ب: حضور انکار ناپذیر و تاثیر گذار آقای دکتر مهرداد باقری به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب در استان و نقش کلیدی ایشان در انتخاب استاندار و از طرفی همه می‌دانند که دکتر باقری از یاران وفادار در سه دوره گذشته حضور آقای زارعی در عرصه انتخابات بوده است، خود دلیلی واضح برای همراهی کردن با گزینه مطلوب و مورد نظر آقای زارعی برای تصدی سکان استانداری استان بوده است.
پ: اگر نگاهی منصفانه و بدون از غرض ورزی و به طور مصداقی به چینش نیروهای ارشد استانی داشته باشیم خواهیم دید که آقای دکتر خادمی گوش به فرمان تاجگردون نیست بلکه ایشان یار و همراه و همسو با آقای زارعی است. که عملکرد دکتر خادمی در طی یک سال گذشته خود گواه این ادعاست.
البته از نماینده سابقی که به رای و جایگاه ملت اهمیت نمی‌دهد و برای آن ارزشی قائل نیست و رای دادن مردم را نه بر اساس فهم و شعورشان بلکه بر اساس پول مورد ارزیابی قرار می‌دهد و به جای آنکه قلم، سلاح فکری و اندیشه ای‌اش باشد، پرتاب بشقاب منطق و عقلانیت او تلقی می‌شود و عجیب آنکه از این رفتار غیر اخلاقی و به دور از کرامت انسانی به جای پشیمانی و عذر خواهی، به آن افتخار می‌کند نباید بیش از این از ایشان انتظار داشت.
بلکه باید برای گذشته آن دیار افسوس خورد که چه کسانی با چه ظرفیتی روزی قبای نمایندگی ملت که بر تنشان گشاده بوده است را هدایت می‌کردند.
در مصاحبه پر تناقض تان بیان داشته‌اید که آقای هدایت خواه از آقای زارعی قوی‌تر است، سوال این است بر اساس کدام شاخص اعتقاد دارید هدایت خواه از زارعی قوی تره است؟
مگر بهترین میزان برای توانایی، مشروعیت، مقبولیت و محبوبیت یک جریان یا یک فرد سیاسی حضور و تایید ملت نیست؟ مگر این ملت نبودند که با رای و حضور سبزشان در انتخابات مجلس نشان دادند که آقای هدایت خواه دیگر در اندیشه ملتی جایگاهی ندارند و در مقام وکیل المله بودن هیچ کارنامه روشن و درخشانی از خود بر جای نگذاشتند وگرنه اگر در نگاه مردم ایشان قوی قلم داد می‌شدند و یا ایشان را تایید می‌کردند هیچ‌گاه این ملت آگاه و قدر‌شناس با آن رای تاریخی و دندان شکن که کاخ‌های پوشالی عده‌ای را ویران و حباب آروزهای جریانی را ترکاند، زارعی را برنمی گزیدند.
رای تاریخی به زارعی تنها رای به یک شخص نبود؛ بلکه رای به گفتمان تازه و نوی در بویراحمد و دنا بود که حضور زارعی آغاز گر فصل تازه‌ای از این گفتمان سیاسی را در استان خصوصا در حوزه بویراحمد و دنا باب کرده که توانسته است اصلاح طلبان و اعتدال گرایان را حول محور خویش جمع کند و به رشد و ترقی نیروهای سیاسی خود بپردازد.
زارعی آنچنان با قدرت، توانمند و کاریزماتیک گشته است که حضرت شما که حتی در بویراحمد و دنا حضورتان محلی از اعراب ندارد از قدرت زارعی و نفوذ آن ترسیده‌اید و دست به تخریب، حسادت و کینه ورزی به ایشان برده‌اید تا شاید در خیال خام خود وجدانتان آرام گیرد. اما نماینده فراموش شده تاریخ! بپذیرید که قدرت و نفوذ زارعی با این مسکن‌های خود ساخته و این تخریب‌های بی‌اساس سست نمی‌شود چرا که‌شان و قدرت و توانایی زارعی مدیون مردمیست که روزی زارعی را به عرش رساندند و روز‌های قبل‌تر از آن، شما و آقای هدایت خواه را به فرش کشاندند.
البته در این باره که آقای هدایت خواه در وکیل الدوله بودن و در ارایه بحث‌های حوزوی و عربی همانند شما قوی بودند شکی ندارم اما آنچه مردم به دنبالش بوده و هستند مردم داری، تلاش در جهت رفع محرومیت، بازگشت به مردم و ارتباط صمیمی و عاطفانه با عامه مردم است که متاسفانه هم شما و هم آقای هدایت خواه در آن از سوی ملت فهیم و رشید استان شکست خوردید و زارعی قهرمان درس مردم داری را با آن رای عظیم و با شکوه به شما یاد داد.
امید که بعد از دو سال در رفتار خود تجدید نظر کنید و به مردم باز گردید.
اتفاقا اکثریت هواداران زارعی همچنان به ایشان وفادارند و اگر سیری به نیروهای ارشد استانی بیندازید واقعیت این امر را به خوبی درک خواهید کرد؛ که زارعی اگرچه همانند عده‌ای شوی دروغین رسانه‌ای برپا نمی‌کند و به نوعی همانند دیگران بر طبل تو خالی نمی‌کوبد اما با گفتمان اعتدال و آرامش یکی پس از دیگری در چینش نیروی هاپش پیشقدم و فعال است. که اتفاقا هواداران زارعی از رفتارتان استقبال می‌کنند که شما در فضای رسانه به خود و هواداران اندکتان بقبولانید که فضای استانی در دستان تان هست اما آنچه در عمل واقعیت دارد چیز دیگریست که مرهمی جز حسادت برای تسکین آن نیافته‌اید.
اگر شما وآقای تاجگردون قوی و مقتدر هستید و بر اساس تحلیل احساسی تان هدایت خواه از زارعی قوی‌تر است پس چگونه می‌شود شما و یاران تان نتوانستید از حکم ریاست، امضاء و ابلاغ شده دکتر زراعت کیش که بیش از دو هفته از آن می‌گذشت دفاع کنید و ایشان را بر کرسی دانشگاه آزاد یاسوج بنشانید؟
مگر تحلیل تان این نیست که آقای تاج گردون قوی و یکه تازست! مگر برهان نمی‌آورید که خادمی گوش به فرمان اوست! پس چه طور می‌شود نه خادمی از زراعت کیش حمایت می‌کند و نه قدرت تاجگردون می‌تواند ریاست زراعت کیش را تحقق ببخشد؟
که در این بین قدرت، نفوذ وشان ملی اما واقعی زارعیست که هویدا می‌شود و بر زخم شما نمک می‌پاشد و کام هواداران عظیمش را چون شهد عسل شیرین می‌کند که در سکوت کامل خبری، حکم ریاست نیروی اصولگرای شما و تاجگردون را بی‌آنکه یک دقیقه بر کرسی ریاست بنشیند لغو و بر کنار می‌کند و گزینه اول و قاطع خود، دکتر بوستانی را به آنچه که شایستگی‌اش را داشت، بر مسند امور می‌نشاند، که در روز تودیع و معارفه دکتر بوستانی همگان به عینه دیدند که ایشان تنها از آقای زارعی به خاطر حمایت، شجاعت و تلاششان صمیمانه تشکر کردند و قدر‌دان وفاداری و قدرت کاریزمای ملی زارعی بودند.
آیا همین یک مورد برایتان کافی نیست تا از خواب غفلت برخیزید و ببینید به چه چیز خود افتخار می‌کنید، وقتی روسای دانشگاهای استان به طور بلامنازع در دستان سترگ زارعیست!
چگونه است که اقتدار و استواری دانشگاه یاسوج، سربلندی و شکوه دانشگاه آزاد، عظمت و بزرگی دانشگاه پیام نور استان، رشادت و آرامش علوم پزشکی استان را در کنار نام آقای زارعی نمی‌بیند اما در خلوت خود می‌پندارید استان را در چنبره دارد؟
این سخن اگرچه تلخ و کوتاه است اما به گوش باشید که سهم شما در آموزش عالی استان پوچ است!
البته از زاویه‌ای دیگر می‌توان به شما حق داد و شما را فاتح استان نامید، چرا که شاید استان از دید شما تنها دو مدیرکل ضعیف باشند که حتی فریاد و اعتراض کارمندان و حتی وزارت خانه را نیز در پی عملکرد ضعیفشان در پی داشته است که به زودی باید پاسخگوی اعمال شان باشند.
اما آقای حسینی آنچه را که باید امروز و در فردای سپهر ناپایدار سیاسی تان به آن پاسخگو باشید این است که، دلیل نزدیکی بی‌حد و حصر شما به رقیب دیروزتان که بار‌ها علیه ایشان مصاحبه، سخنرانی و مقاله نوشتید چیست؟
در طی این ۲ سال چه اتفاقی ما بین شما و تاجگردون رخ داده است که این چنین بر تمام گذشته خود پا گذاشته‌اید و از آن برائت می‌جوید؟
مردم در جامعه این گونه تحلیل می‌کنند و این پرسش را دارند که آیا آنچه باعث تجمیع تاجگردون و حسینی شده است منافع اقتصادی است؟
چه چیزی موجب می‌شود تا دو رقیب متضاد سیاسی را اینگونه متحد سازد؟ که فعال سیاسی اصولگرای دیروز، حاضر می‌شود برای نشاندن لبخند بر لبان تاجگردون به صورت هم کیشان سیاسی خود سیلی بزند و سیمای آنان را سرخ کند تا دل تاجگردون خنک شود و آنان را برای کسب رای پیرزن‌ها تحقیر کند؟
این چه اصلاح طلبی است که در مهمانی شاهانه افطاری شان در تهران اکثریت کسانی که دعوت شده‌اند جملگی از چهره‌های اصولگرا به چشم می‌خورد و در حالی که مردان وفادار اصلاحات چون خواجوی‌ها مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار می‌گیرند؟
البته که خواجوی‌ها احتیاجی به این مهمانی‌های شاهانه ندارند اما آیا عدم حضور خواجوی‌ها که بر سلامت فکری و رفتاری ایشان دوست و دوشمن سوگند یاد می‌کند خود دلیلی بر عدم همفکری و نزدیکی و تایید آن نماینده اصولگرای باطنی و اصلاح طلب ظاهری نیست؟
سید قدرت حسینی!
اینکه شما بر اصلاح طلب بودن تاجگردون شهادت می‌دهید خود دلیلی بر عدم اصلاح طلب بودن ایشان است. به این دلیل که دوستان هم آیین شما در مجلس همانند آقایان باهنر و مصباحی مقدم بر اصولگرا بودن تاجگردون در انتخابات ریاست کمیسون برنامه و بودجه مهر تایید زده‌اند و گرنه اگر ایشان نیز اصلاح طلب بودند همانند دکتر مسعود پزشکیان که اصلاح طلب واقعی و وفادار است مورد بی‌مهری واقع می‌شدند.
اگرچه سخن‌ها بسیار و واقعیت‌ها بی‌پایان است اما همین مرقومه برای یادآوری به کسانی که احساس می‌کنند مردم در ناآگاهی به سر می‌برند و می‌توانند با دینار، ریال و دلار فکرشان و انسانیت شان را خریداری کنند کافیست تا بدانند سال هاست که ملت از آنان عبور کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

استان
Iran, Islamic Republic of
دوستمان معلوم نيست بالاخره دلش براي كي ميسوزه. اصولگراها يا اصلاح طلبان؟ دچار گيجي شده ابد. اقاي حسيني يك حرف زده كه تاج گردون قويه و بماند بهتره. اينكه روشنه كه تاج گردون قويتر از زارعيه. به هر حال اگر شما اصلاح طلبيد كه نبايد از اين حرف ناراحت بشيد و اگر اصول گرا هستيد كه باز هم بايد ناراحت باشيد كه ايشان از هدايت خواه تعريف كرد. شما يك بويراحمديه متعصب هستي كه از تاج ميترسي
مندنی
Iran, Islamic Republic of
کل نیروها رو تاجگردون انتخاب کرده زارع هم رفته تودیع ومعارفه.
سید قدرت بزرگ مرد تاریخ
درود بر شرافت کبنانیوز
Iran, Islamic Republic of
درود بر شان، شرف و صداقت مدیریت سایت "کبنانیوز" که اصل مقاله آقای محسن مدرس رو بدون هیچگونه تحریف و تغییری منتشر کردند.
.
بدین جهت که متاسفانه یکی از سایت های استانی به نام ... همین مقاله رو با تغییرات و انحرافات زیادی منتشر کردند تا به خیال خام خود به جهت دهی مقاله مسیر معکوس دهند تا از این طریق به هدف خویش برسند.
اما روشنگری و سلامت کاری مدیریت "کبنانیوز" و انتشار متن کامل،... بدون دخل و تصرف این مقاله بار دیگر صداقت و یکرنگی را در سایت های خبری استان به نام "کبنانیوز" احیا نمود و ....را رسوا نمود.
..............................
همچنین از آقای محسن مدرس به خاطر این قلم گویا، صریح و شجاعانه شان که حقیقت رو به زیبای به رشته تحریر در اوردند و ماهیت آقایان حسینی و تاجگردون و تقابل و ضدیت تاجگردون به ظاهر اصلاح طلب رو به روشنی نسبت به اصلاحات استان مشخص کردند صمیمانه تشکر میکنم.
حال آقای تاجگردون ایا باز از خواب غفلت بیدار نمی شوی تا ببینی آیا باز هم ادعا داری که موسی خادمی غلام حلقه به گوش توست؟
دلیر
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل از آن جهت که تاجگردون برای بقای خود دست به هر ترفند اخلاقی و غیراخلاقی میزند و فرارسیدن پایان دوره اصولگرایانی همچون حسینی و امثالهم تاحدود زیادی درست است با همه احترامی که شخصا برای جناب زارع دارم باید اذعان نمود که عملکرد استاندار در قامت یک شخص مستقل و نماینده عالی قاطع نبوده و تعویض مدیران کل برجسته و جایگزینی افراد بسیار ضعیف همچون سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی که نیروهای سرسپرده و ناتوان و غیرقابل پذیرش برای وزارتخانه های مزبور و صرفا با اعمال فشارهای غیرمتطقی توسط نماینده گچساران و عدم توان مقابله استاندار به این ادعا سندیت میبخشد.حالیه این فرایندها نه ناشی از توان آن که ضعف مفرط نماینده عالی استان را نشان میدهد.به اعتقاد بنده برخی از دولتمردان شایسته همراهی را با دولت جناب روحانی ندارند و افسوس رای های 24خرداد را با سوءاستفاده های امثال تاجگردون را تاتعویض استاندار و جایگزینی استانداری مستقل و توانمند همچنان باید بخوریم.
بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
این کامنت به عنوان خبر برای کبنانیوز ارسال شده است؛ نام حذف شده ولی متن کامنت عینا منتشر می شود؛
چرا سازمان تعزیزات وامورصنفی دم از عدالت می زنند.
در این یک ماه مغازه ای که به عنوان دفتر حسابرسی باز می کند وبقیه سال بسته است واظهار نامه مالیاتی بیشتر از نرخ حتی دو برابر از مردم می گیرد.
چرا بازرسی جلوی این فرد را نمی گیرد چرا امور صنفی چلوی این فرد نمی گیرد پس ما کافی نت های شهر یاسوج که باید مالیات بدهیم و عوارض شهرداری بدهیم و غیره اینجوری باشد کارمان.
ولی اقای ر... بیاید به مدت یک ماه به اندازه 50 کافی نت درامد کند برود ضمنا چرا دارایی مثل بقیه شهرها کشور کلاس اموزش برگزار نکرد و هر فردی می رفت دارایی فقط می گفتند برو پیش اقای ر...
مسئول کبنانیوز اگر شما از وجدان وعدالت پیروی میکنی این مطلب راخواهش میکنم چاپ کنید وپیگیری کنید ممنون می شوم.
بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
این کامنت به عنوان خبر برای کبنانیوز ارسال شده است؛ نام حذف شده ولی متن کامنت عینا منتشر می شود؛
چرا سازمان تعزیزات وامورصنفی دم از عدالت می زنند.
در این یک ماه مغازه ای که به عنوان دفتر حسابرسی باز می کند وبقیه سال بسته است واظهار نامه مالیاتی بیشتر از نرخ حتی دو برابر از مردم می گیرد.چرا بازرسی جلوی این فرد را نمی گیرد چرا امور صنفی چلوی این فرد نمی گیرد پس ما کافی نت های شهر یاسوج که باید مالیات بدهیم و عوارض شهرداری بدهیم و غیره اینجوری باشد کارمان.
ولی اقای ر... بیاید به مدت یک ماه به اندازه 50 کافی نت درامد کند برود ضمنا چرا دارایی مثل بقیه شهرها کشور کلاس اموزش برگزار نکرد و هر فردی می رفت دارایی فقط می گفتند برو پیش اقای ر...
مسئول کبنانیوز اگر شما از وجدان وعدالت پیروی میکنی این مطلب راخواهش میکنم چاپ کنید وپیگیری کنید ممنون می شوم.
بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
این کامنت به عنوان خبر برای کبنانیوز ارسال شده است؛ نام حذف شده ولی متن کامنت عینا منتشر می شود؛
چرا سازمان تعزیزات وامورصنفی دم از عدالت می زنند.
در این یک ماه مغازه ای که به عنوان دفتر حسابرسی باز می کند و بقیه سال بسته است واظهار نامه مالیاتی بیشتر از نرخ حتی دو برابر از مردم می گیرد.
چرا بازرسی جلوی این فرد را نمی گیرد چرا امور صنفی چلوی این فرد نمی گیرد پس ما کافی نت های شهر یاسوج که باید مالیات بدهیم و عوارض شهرداری بدهیم و غیره اینجوری باشد کارمان.
ولی اقای ر... بیاید به مدت یک ماه به اندازه 50 کافی نت درامد کند برود ضمنا چرا دارایی مثل بقیه شهرها کشور کلاس اموزش برگزار نکرد و هر فردی می رفت دارایی فقط می گفتند برو پیش اقای ر...
مسئول کبنانیوز اگر شما از وجدان وعدالت پیروی میکنی این مطلب راخواهش میکنم چاپ کنید وپیگیری کنید ممنون می شوم.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود برامیرکبیربویراحمد و دنا غلام محمد زارعییییییییییییییییییییییییییییی
صدیق
Iran, Islamic Republic of
استاندار. در حقیقت رعیت و گوش بفرمان تاجگردون است. وهر کس را او بخواهد. استاندار بدون تحقیق ار توانایی او. تایید میکند. استاندار در حوزه کهکیلویه براساس. معیارقومیت و اصلاح طلبی عمل میکند. در حوزه بویراحمد براساس ملاک اصلاح طلبی، بدون توجه به نظر. زارع عمل میکند. این واقعیت چه شیرین باشد و چه تلخ را بپذیرید. آ یا استاندار حاضر است یک به یک نفر اصولگرا که به زارع و بزرگواری دا ده باشد را انتخاب کند؟
عقاب
Iran, Islamic Republic of
برادراقای خواجوی هم سهم خودراگرفت مهندس رحمانی را ازمعاونت شهرذار برداشت رمضانزاده دامادخودشوجاش گذاشت اینم ازادم خوب
منبع اگاه
Iran, Islamic Republic of
اقا شما بویر احمدیها نمی تونید ما باوی ها رو به جون هم بندازید حالا که سی قدرت ما داره تاجو حمایت میکنه حتما دلیل داره دلیلش هم اینه که من اگر بخوام کاندید شم باید دو اصل رو انجام بدم یکی اشتغال که دیگه سخته و دیگری ساختن پل و جاده و اوردن بودجه و وووووووووو خیلی چیزای دیگه که تاج داره انجام میده پس لزومی نداره من بیام تو صحنه. حالا با این متن سر شار از کینه و کاملا مهندسی طراحی شده ما دیگه گول نمیخوریم
به امید گچساران و باشت یکدست و توسعه یافته
پزشک حاذق!
Iran, Islamic Republic of
آقای مدرسی ظاهرا دل پر دردی داشته و معلوم نیست با این خوددرگیری های عجیب و غریب به دنبال چه چیزی بوده است.نویسنده این متن ظاهرا سلامت عقلی روانی در حد مجاز را نداشته است. پیشنهاد می شود به یک پزشک حاذق مراجعه نموده تا موجبات آسودگی روان آن جناب حاصل گردد.

ضمنا میگویند "جوجه را آخر پاییز می شمارند" تا ببینیم عیار همراهی شما با آقای ... تا چه اندازه است.

همچنین جناب سید قدرت حسینی باید شان خودش را حفظ کند تا مخاطب افراد .... !! قرار نگیرد.

آقای عکاشه لطفا کامنت بنده تایید شود.
حسین
Iran, Islamic Republic of
1..معلوم نیست یارو کیه و با خودش چند چنده
2..چقدر دادی که تونستی در سرنینر خودتو وکیل و محبوب الدوله کنه و حسینی رو ملعون الدوله
3.. همه دیگه میدونن تو انتخابات حرف اول رو پول میزنه اگه نمیدونی بدون تاجگردون سری قبلی که رای نیاورد گفته بود اگه میدونستم در انتخابات به خاطر 700 رای کمتر بازنده میشم این 700 تا شناسنامه رو 700 میلیون میخریدم بعنی هر رای 1 میلیون....
حساب کنید دیگه تو این دوره چه خبر بوده ؟؟؟؟
4.وقتی تو گچساران تاجگردون اصلاح طلبه و تو تهران اصولگرا نشان دهنده اینه که تاجگردون دورو و حسینی صادقه
5.حسینی در حوضه نمایندگی ضعیفه و همه اینو میدونن نیاز به یاداوری نبود
و در اخر اگه تو خونه با خانواده مشکل داری دلیل نداره بیای وقته ما رو بگیری و بهمون تحمیل کنی که حسینی و هدایتخواه ادمای بدی بودن و تاجگردون و زارعی ادمای خوبی هستن
مواظب مغز سیاسیت باش و زیاد بهش فشار نیار از اکبندی درمیاد ها.....
یاشار
Sweden
احسند
خان باوی
Iran, Islamic Republic of
درحدی نیستی از حسینی اعتقاد کنی
....
Iran, Islamic Republic of
اهسنت و درود بر محسن مدرس كه كل واقعيات را بيان نمودي ، حقيقت بعضي مواقع تلخ است
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
این آقای تاجگردون چه اصلاح طلبی است که خون جگرخوردگان اصلاحات نظیرخواجوی -شریفی -سینایی-کفایی-مظاهرپور-محمودی -.و.....رارهانموده وحسینی دوآتشه ضداصلاحات رابه برادری گرفته.الله اکبرازاین زمانه.
جوادی
Iran, Islamic Republic of
بزار سید قدرت و تاجگردون برای خودشون خوش باشند . حتما" میان این دو یکسری مسایل خاص وجود که دور از ذهن نیستند . الان چند روزی هست که از مخالفین سرسخت تاجگردون هستم چونکه آقای تاجگردون نفهمید ما حسینی را نخواستیم بدلایلی که در شان این مردم کار نکرد اما بازم تیرمون به سنگ خورد. قصه گچساران قصه پر دردیست...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
از تحلیل و نوع ادبیات جناب مدرس خوب میشه فهمید که این بزرگوار دارای آن حس وتعصب زشتیست که سالهاست گریبانگیر این استان شده و امثال این آقا که هنوز در قرن16بسر میبرند از آن دم زده و باعث اختلاف و کینه و عقب افتادگی این استان شده...استانی که درطول تاریخ باداشتن سناتورهایی همچون به اصطلاح موحد و هدایتخواه نتوانست در کمیسیونهای مرتبط باخود جایگاهی داشته باشد ولی تاج گردون با کمتر از 1دوره نمایندگی توانست با آرایی مساوی با باهنری رقابت کند که سابقه ی بیش از 26سال نمایندگی رادارد....
واقعیت آن نیست که شما و امثال شما بخواهید بیان کنید و قلم بزنید و به خورد دیگران بدهید...
آنچه که ما شاهد و ناظریم چیزی جز این نیست (تاج گردون نگین سبز بهارستان)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقاي حسيني
اميدوارم از جدت درس رشادت راكه گرفتي يادت نره بخاطر مال دنيا وحضور در افطاري ها شما را بر ان ندارد كه اصولت را فراموش كني وبفكر اين باشي كه قولي بيت بدن احتمال نيومدن تاجگردون باشت يكدست بتو راي ميديم اشتباه محض وتو كه بمرگ سياسي ميري چه بهتر كه مردانه وسرافراز وازادانه بري برادر ودر اخر توصيه مي كنم كتاب پايي كه جا موند را مطالعه بفرما
فردوس
Iran, Islamic Republic of
بنده هم گچساراني هستم و خانواده ‌ام از ليدرهاي سيد قدرت حسيني بودند اما ديگر براي چنين افرادي خودمان را نزد مردم خراب نمي كنيم.
اما آقاي مدرس وقتي مقاله شما را خواندم تا اواسط آن با شما موافق بودم ولي وقتي ديدم زدي جاده خاكي و فقط منظورت حمايت از آقاي زارعيه ديگه نخوندم.
اي كاش تحليل خوبي را كه داشتي خوب مي ‌آمدي خراب نمي كردي همه با خواندن اين تحليل متوجه مي شن كه تيرتاجي هستي و اگر نيستي حتما از معدود دوستان باقي مانده آقاي زارعي هستي.
هر چند براي آقاي زارعي هم احترام قائليم اما اي كاش آخرش رو خراب نمي كردي
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
افتخار باشت و باوی و گچساران دکتر تاج و آقا سید قدرت می باشد مطمن باشید حاج زارع نیز تعامل مطلوبی با حاج غلام تاج دارد لذا تفرقه و فتنه بوجود نیاورید
کلافه
Iran, Islamic Republic of
درود بر این قلم که خوب به حق قلم زده...
بومی
Iran, Islamic Republic of
بالاخره پذیرفتید که برای بزرگترین مشکل ردم یعنی بیکاری تاج نه برنامه داره ونه توان حتی به اندازه نمایندگان قبلی.درخصوص کارهای مرانی هم فقط شعار میدهید اتفاقا"هیچ کاری نکرد وضعیف ترین نمایتده است.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
کاش برای یک بارهم که شده عملکرد تاجگردون دقیق بررسی میشد وبا ضعیفترین نمایتده ها مقایسه می شد تا میدید که هیچ کاری نکرده.ایشان نمایتده یک عده مرفه بی درد است که فقط از نماینده توقع پز دادن وحضور در سایت وتلویزیون دارند ودفاع وکامنتهای آنها که کلا 100نفر نیستند فقط ازروی تعصب وجیره خواری است.این سایت هم که بزرگترین خیانت را به مردم گچساران کرده وچون صد درصد جانبدارانه عمل میکنه تمام واقعیات را منحرف کرده وحتی کامنتهایی که ممکن است باعث آگاهی مردم شوند را درج نمیکنه.
احسان
Iran, Islamic Republic of
انتقاددرسته
منظری
Iran, Islamic Republic of
با این جنگ های زرگری و دعواهای مصلحتی فقط نیروهای ضعیف و ناتوانی که با سفارش مدیر شده اند و همچنان مدیر مانده اند فرصت سرمایه سوزی بیشتر پیدا می کنند سری به بعضی سازمانها ی متولی معلولان بزنید ببنید چه گونه مدیریت می شود؟؟؟؟
خان باوی
Iran, Islamic Republic of
معذرت بد نوشتم انتقاد.
یار ان
Iran, Islamic Republic of
به خدا معلوم نیست کی به کیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پهلوان
Iran, Islamic Republic of
این حرف هافقط عقده ه ه ه ه گشایی وبس...به جای تفرقه افکنی ذکرخداربگوتاآروم بشی.
علی باشتی
Iran, Islamic Republic of
آقای مدرس خیلی به خودت فشار آوردی تا با هماهنگی آقای ز... این متن را بر علیه آقای حسینی بنویسی ولی یقین بدان این شخصیت اگر فراموش شدنی بود چگونه می شود همیشه در سر تیتر اکثر اخبار استان باشد؟
این گونه حرف ها جز غرض ورزی و کینه توزی و حسادت و بدخواهی افرادی که اصلا در شان و مقام صحبت و نظر دهی راجع به شخصیت هایی چون آقای حسینی و تاجگردون است نمیتواند باشد.
شما در متن، نقل و قولی از آقای حسینی به این مضمون داشته اید:"اگر بخواهید وارد انتخابات شوید، باید پول خرج کرد تا به پیروزی رسید!" خداوکیلی کاندیدای مطرح شما پول خرج نکرد!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

خطاب به آقای حسینی: جناب حسینی برخی از افراد در استان کهگیلویه و بوبراحمد توانایی درک موضوعات و بحث های مطرح شده همراه با واقعیت و تحلیل منطقی و عادلانه را نداشته و ندارند.
یاسر
Iran, Islamic Republic of
اولا تاسف می خورم از اینکه در این ماه مبارک رمضان مقداری از وقتم مصرف خواندن مقاله سراسر مغرضانه وغیبت گونه اقای محسن گردید چون حیفم امد نامی از مدرس بیاید دوما مشک انست که خود ببوید نه انکه عطار بگوید در مورداین سه نماینده فعلی هم استاندار محترم وهم مردم در مورد قدرت وتوانایی شان اگاه می باشندوشخص محسن اگر وجدان خود را قاضی کند از یاد داشت خود عذر خواهی می کند سوم اینکه مگر لیدر اصلاح طلبان ولیدر اقای خواجوی وامثال ایشان جناب اقای حاج بهرام تاچگردون که انشا الله به سلامت باشد در ان ضیافت افطاری نبود هر وقت ایشان باشد مثل اینکه اقای خواجوی ودیگر اصلاح طلبان بوده اند شاید بعد مسافت ونیت روزه داری مانع حضور انان شده باشد مطلب اخر اینکه حاج غلام خودش یک اصلاح طلب واقعی است
آقای عکاشه //این یک خبر است
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه لطفا شما پیگری کنید...
*منطقه بلوار بعثت گچساران خط تاکسی ندارد
*بلوار های شهرک جهاد خالی از هرگونه گل و چمن هستند و وضعیت مناسبی ندارند
*استخر بلوار بعثت 6سال است که افتتاح شده ولی 1روز هم فعالیت نداشته
*بیشتر کوچه های بلوار بعثت اسم ندارند
*دره بلوار بعثت فاقد جدول کشی است .و به محل ریختن آشغال ها تبدیل شده است

(لطفا پیگیری کنید)
هادی
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه نویسنده حسابی ترسیده و مشخصه که هدف از نگارش این متن، صرفاً اشاره آقای حسینی به قدر بودن آقای هدایتخواهه.
نویسنده صرفاً برای حمایت از آقای زارعی قلم زده و البته معلومه که چقدر از حضور آقای هدایت‌خواه ترسیدن!!
سید قدرت نفعی در پیروزی آقای هدایتخواه نداره که بخواد ازش کنه! این ترس شماست که شما رو وادار به قلم زدن کرده.
نوشتن که چون آقای زارع انتخابات رو برده، از آقای هدایت‌خواه قوی‌تره!!!! آخه اینم شد منطق؟!
خب مرد حسابی اگه این‌طور باشه، آقای هدایت‌خواه دو بار پیروز شدن باید قوی‌تر باشه.
بهتره یه سری به کوچه و بازار بزنی و ببینی مردمی رو که مرغ همسایه رو غاز میدیدن و امروز از کرده خودشون پشیمونن!!!
اسفند نزدیک است!!!!!
بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
09170188001
حسن
Iran, Islamic Republic of
اگه زارعی اصلاح طلب باشه منم سوپر منم
گچساران را عشقه ]
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سید قدرت اله حسنی بزرگ و زنده باد حاج غلام تاجگردون بزرگ و زنده باد فرزندان بزرگ باوی. مطمئنن این همه عجز و ناله و شکایت از قدرت گرفتن باوی و فرزندان شایسته اش است که به ناحق سالها در گوشه رینگ منزوی شدند و فقط سیلی خوردند . انشاله این روند ادامه داشته باشه
سید
Iran, Islamic Republic of
هههههههههههههههههههه. اشتباهت معلومه خیلی هولی
شکرک
Europe
سلام زارع وتاجگردون همانند دوخدمثگزاربرای این استان وکشورند وترس ازچه.
شهروند باشتی
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل یک تحلیل چماقی، احساسی و قبیله ای است. فاقد ارزش است. گفتید اموزش عالی در دستان زارعی است اگر راست می گید تاجگردون نخاد محمودی بتونه یک ماه در گچساران بماند. گفتید استاندار مال زارعییه، مبارکش باشه انشاء اله. نوشته شما نشان داد که شما یک بویراحمدی هستی ولی چه چیزی از مصاحبه آقای حسینی در مورد تاجگردون شما را سوخته من نمی دانم اما استنباط من این است که شما و تفکر حمایت کننده شما همیشه به دنبال این بوده اید و به دنبال این هستید که بین نیروهای گچسارانی حالا چه اصلاح طلب با اصلاح طلب یا اصولگرا با اصلاح طلب و غیره اختلاف باشد تا شما پشت این اختلافات بتوانید به مقاصد خودتان برسید. من مصاحبه اقای حسینی را در این برهه زمانی هر چند رقیبی برای تاجگردون بوده را از بصیرت ایشان می دانم چون شما و امثال شما را می شناسد پس تخریب نمی کند حمایت می کند تا شما و امثال شما از این همبستگی هر روز فشار بیشتری را تحمل کنید. اینکه یک بویراحمدی بیاید و از همبستگی دو شیرمرد باوی نگران شود این باید برای ما گچسارانی ها و باشتی ها حامل پیام های مختلف باشد.
اگر راست می گویید زارعی خیلی مرد گرونیه هنر داشته باشید همین وضعیت را برای خودتان در دوره بعد حفظ کنید ما از شما چیز دیگه ای نمی خواهیم.
همکار نفتی
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه کسی توجه به دلیل اصلی و ابزاری حسینی نکرد
بر اساس منابع خبری نزدیک دلیل این تغییر سریع و خودزنی سیاسی معامله بر روی افزودن نام برادر سید قدرت به چند لیست اصولگرایان در تهران توسط دوستان آقای تاجگردون همچون باهنر می باشد. بدین ترتیب تاجگردون یک بار دیگر دست به یک معامله در منطقه و اخذ منافع در تهران زد تا اینگونه بیشتر اثبات کند که هیچ اعتقاد و پایبندی به سیاست ندارد فقط منافع. مالی برایش مهم است
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث تاسف است كه اين افراد خود را نظريه پرداز سياسي مي دانند
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
جناب سید راست میگن چون خیلی کم هزینه کردن تودوره قبلی بنده خدا .ته کشیده....................
اصلاح طلب واقعی ازباشت
Iran, Islamic Republic of
تاج یک ..است نه اصلاح طلب
منبع اگاه
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار مشکل بیکاری تو کل جهان هست تو ایران دیگه بدتر و تو استان که دیگه از محالاته.
عباسی زاده
Iran, Islamic Republic of
آقای محسن!! تفکر شما هنوز درگیر مسئله گرمسیر - سردسیر یا بویراحمد-باوی هست برادر، با این منطق و دیدگاه بومی و کهنه نمیتونی تحلیل سیاسی از جنس اصلاح طلب و اصولگرا داشته باشی.تفکرات فرسوده را دور بریز!....
شرف
Iran, Islamic Republic of
رويه اقاي ت... تاريخي است.چهارفصل است وباهمه است. ظاهربايكي درباطن باديگري وبالعكس.نوندوني....بااقاي حسيني خيلي شبيه به همند.اين . به سراونست وبالعكس.مكرو ومكرالله والله خيرالماكرين.............
صداقت
Iran, Islamic Republic of
رويه اقاي تاجگردون تاريخي است... ظاهربايكي درباطن باديگري وبالعكس.نوندوني....بااقاي حسيني خيلي ش.اين دنبال.. سراونست وبالعكس.مكرو ومكرالله والله خيرالماكرين.........
بومی
Iran, Islamic Republic of
درست مشکله .ولی بنده درمقایسه با نمایندگان قبلی میگم.همین مشکل بود دردوره نمایندگان قبلی هم بودولی بیشتر دلسوزی میکردند وموفقتر هم بودند.آمار کسانی که دردوره مشابه ایشان درزمان سید رفتند سر کار بررسی کنید.
نوذر
Iran, Islamic Republic of
جناب مدرس از صداقت همراه باغیرت سید قدرت حسینی به جهت حمایت از رقیب دیروز ورفیق امروزش در راستای عمران و ابادی گچساران و باشت.... حوزه دیار شما هم از بزرگواری حسینی الگو بگیرند و اما تو از این روش صادقانه و همراه با بزرگواری حسینی که الگوگرفته از روش امامان عزیز ماست عصبانی باش و ازاین عصبانیت بمیر .
حسنک کجایی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت نمایندگان استان اگر هدف خدمت است باید نمایندگان به شهر های استان سفرکنند وبه یکدیگر کمک کنند نه یکدیگر را تخریب کنند
عاليشاهي
Iran, Islamic Republic of
تحليل بسيار آبكي بود وما منظور نگارنده را نفهميديم همانطوركه نگارنده از متن مصاحبه آقاي حسيني هيچ نفهميدوبرايش بسيار سنگين وثقيل بود
نادر
Iran, Islamic Republic of
جناب مدرس بابابروجای دیگری تا خدا روزیت رو بده اخه جوجه تو رو به سیاست چکار . بعدشم با دم شیر بازی نکن ومواظب حرفای نپخته و نسنجیده ات باش زیادی به مغز خامت فشار نیار بدبخت سکته میکنی جوجه ها رو اخر پاییز می شمارند. درود برسیدشجاع و ولایتی وسلام بر تاجگردون سرامی نمایندگان جنوب خصوصا حوزه دیار شما .
نادر
Iran, Islamic Republic of
جناب مدرس بابابروجای دیگری تا خدا روزیت رو بده اخه جوجه تو رو به سیاست چکار . بعدشم با دم شیر بازی نکن ومواظب حرفای نپخته و نسنجیده ات باش زیادی به مغز خامت فشار نیار بدبخت سکته میکنی جوجه ها رو اخر پاییز می شمارند. درود برسیدشجاع و ولایتی وسلام بر تاجگردون سرامد نمایندگان جنوب خصوصا حوزه دیار شما .
نادر
Iran, Islamic Republic of
احسنت احسنت گل گفتی اقا نادر
شکرک
Asia/Pacific Region
فکرنان باش خربزه ابه
شکرک
Asia/Pacific Region
سلام ازاینکه شهردازپرتلاش وپیگیری داریم جای شکی نیست وباتوجه به بودجه 11میلیاردی میشه گچساران را ساخت
نا امید در یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اکثر اطلاعات درج شده در مطلب فاقد سند و اشتباه بوده و بیشتر به گمانه زنی شخصی میماند.
نا امید در یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حداقل میخوای خودت جواب خودت و بدی لااقل اسمتو عوض کن تابلو
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت و احسنت به قلمت...به راستی که حقیقت را گفتی و نشان دادی که وجدانهای بیدار هنوز زنده اند....
بچه
Iran, Islamic Republic of
بچه برو گم شو همون زارع جونتوبچسب
احسان عبدشاهی
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون فقط قلعه باشت به دردش خورد ولی سید قدرت ودرد خیلی ها خورد من که کاری بانماینده هاندارم ولی سید قدرت ادمی بود که استان تک به تک افرادش میشناخت ولی تاجگردون فقط فامیل درجه یک خودش میشناسه درضمن موحد هم به درد مردم خورد جاداره ازسید قدرت وموحد تشکرکنم درود بر ای دومرد شریف وگرامی اقای تاج گردون تو فقط فرصت طلب بودی خیلی نامردی کردی درحق مردم باشت وشهرستان گچساران وحتی استان ...
ديل با صداقت
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا تاجگردون را نمیزارن در روز ٢٢بهمن سخنرانی کنه ؟پس قدرت نداره و یدالله مرادی و حاج راهی قویترند تاج تو که ادعات میشه پس چرا نمیزارن سخنرانی کنی حتی خطبه های نمار جمعه هُم نمیزارنت پس چرا ضعیفی یا انقلابی نیستی یا مرادی قویتره پس ما که بهت رای دادیم به چه بنازیم
خيراباديها
Iran, Islamic Republic of
ما گولت را خوردیم تاجگردون و تمام پستها را از ما گرفتی و فقط به باوی ها فکر میکنی درود بر سید قدرت که خیرابادیها بهش رأی ندادن ولی به خیرابادیها بها و ارزش داد تاج دیگه خیراباد نیا آخه رو داری بیا
احسان عبدشاهی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج گردون باوی نیازبه لامپ کشی نداره پتروشیمی ات مبارک باشه ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1