تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۵۶۲۱۱

در ساختمان‌های نیمه‌کاره دهدشت چه خبر است؟

۲
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: وجود برخی بناهای مخروبه و خالی از سکنه در حاشیه شهر دهدشت حاشیه امنی برای استعمال مواد مخدر توسط بعضی از معتادان شده است.
جهان دیماز اظهار کرد: بانک اطلاعاتی قاچاقچیان شهرستان کهگیلویه ساماندهی شده است.
وی گفت: در گشت نیروی انتظامی 3سفره خانه سنتی غیرمجاز در شهر دهدشت پلمپ شد.
دیماز بابیان اینکه خلأ قانونی برای مقابله با استعمال قلیان در پارک‌ها و مکان‌های عمومی وجود دارد،بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان و سایر دستگاه‌های اجرایی باید برای کارهای خود ضمانت اجرایی قوی داشته باشند تا بتوانند با اقتدار عمل کنند واقدامات آنها تأثیر گذار باشند.
وی بابیان اینکه متأسفانه بیشترین استعمال کنندگان قلیان در پارک‌های این شهر را زنان تشکیل می‌دهند،افزود: مسئولان اداره محیط زیست می‌توانند برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست از استعمال دخانیات در پارک‌ها جلوگیری کنند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه عنوان کرد: وجود برخی بناهای مخروبه و خالی از سکنه در حاشیه شهر دهدشت حاشیه امنی برای استعمال مواد مخدر توسط بعضی از معتادان شده است.
وی تصریح کرد: وجود ساختمان‌های نیمه کاره و بناهای مخروبه زمینه وقوع جرم را ایجاد می‌کند./تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

..عزیزی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از زحمت پرسنل محترم نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و قانون: با زور نمیشود قلیان رو از مردم و جوانان گرفت: آیا جوانی که برای کیدن قلیان تصمیم خود رو گرفته با منع کردن او توسط مسولین سفره خانه ها او نمیکشد؟ بله میکشد و میرود در خانه خالی ها و صحراها و ... و تازه احتمال تعارف کردن دوستی ناباب در این فرصت برای استعمال مواد مخدر هم هست.
باید از ریشه مشکل رو حل کرد: مثلا مغازه هایی که قلیان فروشی دارند یا تنباکوی قلیان میفروشند رو تعطیل کرد یا با انان برخورد کرد. دکه های سیگار فروشی رو جمع کرد. و اگر نمشود چنین برخوردهایی صورت بگیرد همین که جوانان در یک محیط قانونی مثل سفره خانه ها قلیان بکشند باعث میشود تا جوانان به خلوت نرود که از خلوت گاه ها بلاها خیزد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مسئولین شهر گچساران.در مجتمع آپارتمانی پانصد دستگاه مستقیم یکی از آپارتمانها به صورت نیمه کار رها شده که جایی کاملا ایمن شده برای استعمال مواد مخدر معتادان که روزانه چندین گروه معتاد آقا و خانم در این مکان جمع میشوند و آسایش و امنیت این قسمت را به هم میزنند تا کنون چند بار به نیروی انتظامی گذارش شده ولی هر روز تعداد آنها اضافه تر میشود و هیچ اقدامی برای جمع آوری آنها صورت نگرفته است
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1