تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۵۶۱۴۹

جوابیه‌ شرکت برق به سخنان امام‌جمعه بهمئی

۱
۰
کبنا ؛شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال جوابیه‌ای به سخنان اخیر امام جمعه بهئمی که نسبت به قطعی برق مردم بهمئی گلایه کرده بود، پاسخ داد.

به گزارش کبنا نیوز؛ متن کامل این پیام بدین شرح است؛

مدیر محترم سایت خبری تحلیلی کبنا

با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در این ماه بندگی
احتراماً ، در پی درج خبر « قطعی مکرر برق مردم بهمئی را کلافه کرده است» که به نقل از امام جمعه محترم شهرستان بهمئی ذکر شده بود.
همانطوریکه مستحضرید دغدغه مسئولین بخصوص ائمه جمعه محترم شهرستانها برای دست اندرکاران و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق نیروی برق استان درخصوص برقرسانی و برق پایدار جهت مردم و مشترکین قابل احترام است لذا با توجه خبر ذکر شده و جهت تنویر افکار عمومی جوابیه ذیل ضروری است.
۱- اولاً قطعی برق منحصر به موارد ذیل بوده و قطعی مکرری در کار نبوده است
۲- در مورد قطعی برق خیابان قدس – این قطعی مربوط به تعمیرات ایستگاه اصلی برق بهبهان بوده که حدوداً ۲ ساعت طول کشید و این خاموشی با برنامه بوده و اطلاع رسانی شده بود.
۳- در مورد خاموشی مورخ ۲۶ /۴ /۹۳ مربوط به باد و طوفان شدید و شرایط نامساعد جوی در این منطقه بوده که باعث بهم ریختن شبکه ها و شکستن تعدادی کراس آرم و انفجار دو دستگاه برقگیر شده که با تلاش و پیگیری پرسنل اتفاقات ناحیه بهمئی این عیوب سریعاً برطرف و خطوط برقدار گردیدند.
این شرکت جهت جلوگیری از ضعف ولتاژ و برطرف کردن و به حداقل رساندن مشکلات فوق در حال حاضر مشغول احداث یک خط دومداره جدید به طول ۳ کیلومتر و همچنین نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاواتی در ایستگاه موقت امیر حاضر می باشد. ضمناً ذکر این نکته مهم ضروری است که متأسفانه در این چندسال اخیر پدیده زشت سرقت شبکه و ترانس و همچنین استفاده از برق غیرمجاز در روستاها و حاشیه شهر باعث بروز این چنین مشکلاتی گردیده که می طلبد تمام مسئولین اعم از فرهنگی و اجرایی شهرستان از جمله ائمه جمعه و جماعات محترم در سخنرانی ها و خطبه ها به این مهم اشاره و فرهنگ سازی نمایند.
هوشنگ بهرامی
مدیرروابط عمومی
نام شما

آدرس ايميل شما

خیال
United States
شرکت برق عادت داره به حاضر جوابی و طفره رفتن از قبول مسولیت وعذر خواهی از مردم ،یکی نیست از اینها بپرس این همه پول از مردم میگیرید چرا یه برق مطمین تحویل نمیدید چرا قبل از وقوع حادثه با تعمیرات دوره ای از وقوع چنین حوادثی جلوگیری نمکنید تا کی میخواید کم کاری خودتونو گردن اینو اونو یا بادو بارون و طوفان بندازید اینا همه از ضعف و فقر مدیریت تو کل شرکت برق که همه شون چسبیدن به مدیریتشون اگه اقای مدیر عامل چندبار به خودش زحمت بده یه ذره سختی بکشه به حوزه های تحت مدیریتش سرک بکشه و از نزدیک ببینه قطع شدن برق تو تابستون چه زجری داره اون موقع دیگه شاهد این مشکلات نیستیم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1