تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۵۵۱۴۸

آیا تنها واگذاری سایت چم‌گنجشکی به دانشگاه غیر قانونی است؟

۷
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از نحوه برخورد آب و فاضلاب در قضیه تنش مربوط به منطقه چم‌گنجشکی انتقاد کرد.
رضا چمن در نشست تعیین تکلیف وضعیت سایت چم‌گنجشکی اظهار کرد: ما نیز در دانشگاه علوم پزشکی استان دغدغه آب مردم شهر یاسوج را داریم.
وی گفت: ابنیه دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان امام سجاد (ع) در سال‌های دهه 70 ساخته شده است و موضوع واگذاری زمین چم‌گنجشکی به همان سال‌ها برمی‌گردد.
این مسئول ادامه داد: متأسفانه آقایان در آب و فاضلاب نتوانستند در جایی دیگر از این شهر آب مردم را تأمین کنند به همین خاطر به این تنش دامن زدند.
این مسئول گفت: نحوه وارد شدن مأموران آب و فاضلاب به محوطه دانشگاه علوم پزشکی نیز در نوع خود جای سؤال دارد که چرا این‌گونه و با این وضعیت و بدون اجازه وارد محوطه دانشگاهی شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از این نوع حرکت آب و فاضلاب که موجب ایجاد تنش شد، افزود: دانشگاه با آن‌ها همکاری لازم را کرد کما این که اگر دانشگاه به دنبال فضاسازی بود می‌توانست این موضوع را مطرح کند که آب منطقه چم‌گنجشکی بهداشتی نیست.
وی با ابراز این سخن که آب و فاضلاب باید به دنبال مکانی بهتر برای تأمین آب شهر یاسوج باشد، گفت: جای آسیب‌پذیر برای بلندمدت نمی‌تواند جوابگوی آب مورد نیاز شهر باشد.
چمن با اظهار این مطلب که ساخت استادیوم فوتبال با مکاتبه با استانداری و تأیید دفتر فنی استانداری صورت گرفت، تصریح کرد: دانشگاه در آن محل هیچ‌‌گونه کار غیر قانونی انجام نداده است.
وی با انتقاد از این که منابع طبیعی هکتارها زمین در اختیار سایر دانشگاه‌های استان قرار داده اما کمکی در این خصوص به دانشگاه علوم پزشکی استان نشده است، خاطرنشان کرد: آیا این همه واگذاری در طول سالیان گذشته بدون مشکل بوده که تنها واگذاری سایت چم‌گنجشکی به دانشگاه غیر قانونی بوده است.
چمن با بیان این که ما نیز به دنبال کار غیر قانونی نیستیم از مسئولان خواست تا هم هزینه کارهای انجام شده در این سایت را در صورت تملک به دانشگاه بپردازند و هم این که در نقطه‌ای دیگر از شهر یاسوج زمین به اندازه این سایت در اختیار علوم پزشکی قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این صداقت . حق با علوم پزشکی استمسئولین اب باید راههای بهتری و پایدارتری برای تامین اب مردم پیداکنند
توانا
Iran, Islamic Republic of
نظرات دانشگاه قابل استناد است و صحیحتر و منطقی تر
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت و پناهتان مگراینکه دانشگاه علوم پزشکی بفکر سلامت مردم باشد . چاه زدن در کنار بیمارستان کمی فکر کنید. من کاری به زمین ندارم مهم تامین اب سالم است
m
Iran, Islamic Republic of
بجای کمک به مراکز درمانی بخاطر کمک به سلامت مردم از علوم پزشکی زمین و امکانات هم میخواهید بحق چیزای ندیده و نشنیده
Iran, Islamic Republic of
ادراه محترم آب این کارهایی که میکنی یافتن سراب است نه آب. حمله به یک مکان فرهنگی و قفل زدن بر درب شرم آور است!!! استاندار خیلی گذشت کرده . مراقب خودتان باشید
آب
Iran, Islamic Republic of
بهرحال زمینهابرای علوم پزشکی ماند یه گوشه ای هم دادندبرای چاه زدن به امید تامین آب سالم
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
انتظار می رود که همه نهادها و مردم به این نکات توجه کنند که دانشگاه علوم پزشکی نیاز به توسعه دارد و اونها حق دارند که بهترین مناطق در شهر و حومه یاسوج برای توسعه دانشگاه در اختیارشون قرار بگیره چون توسعه علوم پزشکی باعث اعتبار استانه. در حالیکه می بینید تو سالهای گذشته بهترین جاهای طبیعت در اختیار چه نهادهایی قرار گرفته که علوم پزشکی ازشون مستحق تر بوده.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1