تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۵۵۱۴۱

بررسی علت افزایش قیمت خودرو در کمیسیون صنایع مجلس

۶
۰
کبنا ؛ 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : کمیسیون صنایع و معادن علت افزایش قیمت خودرو را بررسی می کند.
غلام محمد زارعی در گفتگو با کبنا نیوز،افزود : با توجه به سوالات زیادی که در خصوص افزایش قیمت خودرو وجود دارد و حساسیت هایی که در کمیسیون صنایع و معادن در این ارتباط بوجود آمده این کمیسیون در نظر دارد تا به بررسی علت افزایش قیمت خودرو بپردازد.
وی تاکید کرد : این بررسی با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و بخش های خودروسازی به بحث گذاشته خواهد شد اما فعلا در مورد جزئیات وزمان دقیق آن اطلاعی در دست نیست .
وی گفت : امروز سوالی که در جامعه وجود دارد این است که علت افزایش قیمت خودرو چیست و به چه دلیل باید قیمت خودرو افزایش یابد در حالی است که بخشی از تحریم های صنعت خودرو رفع شده و نحوه تعامل خودروسازان با صنعت خودرو دنیا شرایط بهتری پیدا کرده است بنابراین چرا باید این میزان قیمت خودرو افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه قیمت گذاری خودرو از وظیف شورای رقابت است تصریح کرد : قطعا شورای رقابت نیز در صورت تعلل در موضوع قیمت گذاری خودرو باید پاسخ گوی نمایندگان مجلس باشد و شکی نیست که مجلس به عنوان دستگاهی نظارتی می تواند در حوزه مسئولیت های شورای رقابت و قیمت گذاری خودرو ورود نماید.
نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص اختصاص تسهیلات ارزی و ریالی به خودروسازان گفت : در صورتی که بخشی از موجودی صندوق توسعه ملی که میزان قابل توجهی است به کمک حوزه تولید و صنعت خودرو بیاید نه تنها آینده این صنعت بهتر خواهد گردید بلکه مشکلات موجود نیز مرتفع خواهد شد.
زارعی افزود : در شرایطی که صنعت خودرو سرمایه ای برای آینده کشور محسوب می شود نباید وضعیت ناگوار موجود را تحمل نمود تا شرایط مطلوب و مورد نظر آینده حاصل شود به همین منظور حمایت تسهیلاتی از صنعت خودرو از جمله مقولاتی است که در صندوق توسعه ملی قابل تعریف است و باید اختصاص یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایشا که پراید سوار نیابیت ... په د غم چنه ایخری ککا
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیرکبیر حاج زارع
مارگون
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مرد صنعتی بویراحمد و دنا حاج زارعی امیر کبیر
حسینی سی سخت
Iran, Islamic Republic of
..چه کاره است؟کسی هم تومجلس می بینش؟دولت بی تدبیرتون فعلااول بدبختی هارداره واردمی کنه به مردم.اصلاشمانماینده هااصلا بودونبودتون فرق نمی کنه .مثل مجسمه فقط نگاه می کنید.
محیط بان
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع محیط زیست که نتونستی نجات بدی فقط ......خودتونید.من که دور قبل به خاطر شما چه کارهایی که نکردم ولی دیگه رای دادن به شما فایده .
مجید
Iran, Islamic Republic of
ماکه به ایشان رای ندادیم.ولی انصافامردبزرگیست
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1