تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۵۴۳۷۵

گزارش هایی که علیه من دادند/دانشگاه ورشکسته نیست

۸
۰
کبنا ؛dr-janipourکرم جانی‌پور ظهر امروز در آئین تودیع خود از مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، اظهار کرد: 520 برنامه فرهنگی امسال در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج داشتیم که برابر با همه کارهای فرهنگی در ادارات و دستگاه‌های یاسوج بوده است.
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: در این دانشگاه مشکلات فرهنگی بسیار کم بوده است و باید گفت در خصوص حجاب یک مورد مشکل هم نداشتیم.

جانی‌پور ادامه داد: به قدری کارهای فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج وجود داشت که همین موجب شد کمترین مشکل را در حوزه حجاب و عفاف داشته باشیم.

وی افزود: یکی از کارهای که انجام دادیم راه‌اندازی سایت جدید دانشگاه آزاد بود که هزینه زیادی برای آن شد.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با انتقاد شدید از نامه‌پراکنی‌ها و شکایت‌هایی که در راه ساخت سایت جدید شد، اظهار داشت: گزارش‌های غیرواقعی در این خصوص به نهادهای نظارتی فرستاده شد اما ما کار را متوقف نکردیم.

جانی‌پور در ادامه با انتقاد از اینکه عده‌ای وانمود می‌کنند که دانشگاه آزاد واحد یاسوج ورشکست شده است، اظهار کرد: اکنون در حساب واحد سما 3 میلیارد تومان پول نقد داریم و از واحد علوم تحقیقات 25 میلیارد تومان پول نقد طلب‌کاریم که باید پرسید ورشکستگی ما کجاست.

وی از کارهایی که در طول سال‌های گذشته انجام شده به کاهش تنها 93 دانشجو از این دانشگاه خبر داد و افزود: در همین مدت یک رشته کارشناسی ارشد و چهار رشته کارشناسی اضافه کردیم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج تصریح کرد: 30 رشته جدید را به وزارت علوم معرفی کردیم که 15 رشته آن بزودی تصویب می‌شود.

وی افزود: همایش‌های ملی برگزار کردیم و دو مجله پژوهشی نیز راه‌اندازی شد و امروز فرهنگی ما برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: والله ذره ای خشم و ناراحتی برای رفتنم از مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی ندارم.
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با بیان اینکه افرادی به دروغ مطالبی را بیان می‌کردند، اظهار داشت: نکته که جای تأسف دارد برخی وقت‌ها گزارشاتی که مسئولان به مرکز ارسال می‌کنند از روی بی‌انصافی بود.

انتهای پیام/ ک
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دكتر جاني پور زحمت كشيدند .
تخريب نيرو هاي بومي و افراد پر تلاش مرسوم شده است ، هر كس ذره اي منافع شخصي اش به خطر بيفد چنان به تكاپو مي افتد كه انگار تنها دلسوز استان و حامي حق و حقيت شده است .
حيف است استان ما چنين بازيچه فرصت طلبان و منفعت انديشان شود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسابقه ای که ازدکتر سراغ دارم ایشان اهل هیچ نیستند واین فقط عادات ماهاست که گزارش کذب علیه کسی بنویسیم کی میخواهیم ازاین عادات دست برداریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسابقه ای که من از دکتر سراغ دارم اهل هیچ نیستند واین از عادات ماست که گزارش کذب علیه کسی مینویسیم کی میخواهیم از این عادات دست برداریم
استاد دانشگاه آزاد گچساران
Iran, Islamic Republic of
انصافا آقای دکترجانی پور از بهترین مدیران است انسانی پیگیر دلسوز وکاردان .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چند روز ديگر اگر اقاي بوستاني دربرار زياده خواهان كوتاه نياد عليه ايشان هم جوسازي ها و تخريب ها شروع مي شود . اين عادت ماهاست .
خواننده
Iran, Islamic Republic of
جرا محمودی گچساران را عوض نمی کتتد که ول معظله .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که رفت تو این مدتی که این اقا رییس بود این قدر.دیدیم که ..از استاد بی سواد گرفته تا دانشجوی سفارشی
بازم میگم
خدااااااااااااااااارو شکککککککککر
حاج یوسفی مهریان
Iran, Islamic Republic of
بنده چون به لحاظ کاری با همه روسای محترم اسبق وسابق دانشگاه آراد از جناب حاج حقیقت تا جناب دکتر جانی پور از نزدیک مراوده کاری داشتم بدون تعارف اعتراف میکنم که:دکتر جانی پور بهترین و دلسوزترین والبته پاک دست ترین از میان روسای دانشگاه بوده است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1