تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۵۳۵۹۰

دعوت از هدایت‌خواه برای حضور در انتخابات با تاکید آقاتهرانی

۴۴
۰
کبنا ؛همزمان با حضور حجت السلام مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جمعی از هواداران ستار هدایت‌خواه از وی برای حضور در انتخابات مجلس دوره دهم دعوت کرد.HDAIT.AGHA

به گزارش خبرنگار کبنا نیوز از یاسوج، مرتضی آقا تهرانی که برای حضور در کلاس اخلاق به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود در حسینیه امام علی (ع) شهرک امام حسین(ع) یاسوج حضور یافت و در جمع دوستان و هواداران همکار قدیمی خودش ستار هدایت خواه به ایراد سخن پرداخت.

پس از اتمام این برنامه هواداران هدایت خواه گرد آقا تهرانی جمع شدند و خواسته‌هایی از او داشتند که از جمله آنها درخواست از هدایت‌خواه برای حضور در انتخابات بود.

سیدی در این میان که سال‌ها پیش در روستای تنگ‌رواق پذیرای آقاتهرانی به عنوان یک مبلغ شده بود، این درخواست را از طلبه سابق و استاد اخلاق کنونی داشت که از هدایت‌خواه برای حضور مجدد در انتخابات دعوت کند.

آقا تهرانی با تاکید بر اینکه هدایت‌خواه در انتخابات شرکت کند، رو به جمع کرد و به آنها گفت: اگر هدایت‌خواه وارد شود، رأی می‌دهید؟ که جمعیت نیز یک صدا خواهان حضور هدایت در انتخابات شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

انتظار
Iran, Islamic Republic of
منتظریم دکتر
لر
Iran, Islamic Republic of
:)
..
گفت ایناها: دمم. :)
بیا بیا. رای میاری.
:)
اگاه
United States
یکی رادرشهرراهش نمیدادند سراغ خانه کدخدارا میگرفت تاریخ مصرف ..وامثال ایشان تموم شده برواقاتهرانی فکر نان کن که خربزه ابه
ش ر از دنا
Iran, Islamic Republic of
یک ضرب المثلی داریم که به یک نفر گفتند چیکار میکنی گفت نزد دایی ام کار میکنم گفتند دایی ات چکار میکند گفت بیکار است حلا اقاتهرانی خودش پایش روی پوست موز است انوقت از اقای هدایت خواه دعوت میکند شاید هم یادش رفته که مردم چه گونه به این جبهه پایداری نه گفتند ولی شاید فکر کنند اگر رقیبهای واقعی رد صلاحیت شوند جای امید واری باشند که زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
جیگر هدایت خواه ..
Iran, Islamic Republic of
دین اسلام خیلی عزیز است وباید مال وجانمان وهمه هستی یمان را در راه دینمان فداکنیم و نباید این دین مقدس را ابزار سیاستمان کنیم!!!!!!!!!!!!
علی غجر
Iran, Islamic Republic of
.. هر دوتاشون شبیه اف.. . میگم نکنه با هم سنخیتی دارند !!!
کر بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اسطوره سیاست و سخنوری مرد اخلاق دکتر هدایتخواه....ما هم به نوبه خود از دکتر هدایت خواه توقع داریم که در صحنه حضور پیدا کند تا از دست نماینده کنونی و گوشه گیریهایش و نابود کردن جوانان بویراحمد راحت بشویم.صل الله محمد یار رهبری امدددددد
Iran, Islamic Republic of
باشه رای میدیم ههههههههههههههه تموم قبول شد نه بابا این حقه ها دیگه قدیمی شده حتما خجالت میکشیدی که بگی میخوام بیام در انتخابات شرکت کنم مگه نه واسطه گذاشتید که مردم بگن نه بابا به زور اوردنش مگه نه مردم هوشیارن اقا دکتر
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با توجه به عملکرد ضعیف .و همچنین بی توجهی به اکثر مناطق بویژه بویراحمد سفلی ، و قوم گرایی شدید ایشان و همچنین حضور سه کاندیدای دیگر ( زارعی - بهرامی - یک نفر اصلاح طلب) حضور آقای هدایتخواه قطعا منجر به پیروزی ایشان خواهد شد.
بویراحمد سفلی در زمان هدایتخواه دهها مدیرکل و صدها مدیر داشت اما الآن زارع فقط به فکر .!!!
هدایتخواه خیلی خدمت کرد و ما قدر ایشان را ندانستیم تا به .(.غم!) مبتلا شدیم
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
با توجه به عملکرد ضعیف ..و همچنین بی توجهی به اکثر مناطق بویژه بویراحمد سفلی ، و قوم گرایی شدید ایشان و همچنین حضور سه کاندیدای دیگر ( .- .- یک نفر اصلاح طلب) حضور آقای هدایتخواه قطعا منجر به پیروزی ایشان خواهد شد.
بویراحمد سفلی در زمان هدایتخواه دهها مدیرکل و صدها مدیر داشت اما الآن زارع فقط به فکر تیرتاجیهاست!!!
هدایتخواه خیلی خدمت کرد و ما قدر ایشان را ندانستیم تا به .(..!) مبتلا شدیم
نااشنا
Iran, Islamic Republic of
وای به ..اگر .بیایدوخوش به حال انهای که .ایشان مثل .نفع می برند
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
آقا ايشان آمدند ولي مامردم دست رد برسينه اش گذاشتيم دوباره بيايد بازهم همينطور خواهد شد
دنا
Iran, Islamic Republic of
هدايتخواه به تاريخ پيوست
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
ازموده را آزمودن خطاست
قربان کرمی
Iran, Islamic Republic of
بوی عدالت علی (ع) در ماه رمضان :
آنگاه که سید رضی (قدس سره ) با نیت گسترش فرهنگ علوی آثار علمی حضرت علی علیه السلام را جمع آوری نمودند بیش از هزار سال میگذرد و حداقل امیدوار بودند شیعیان و پویندگان راه علی نه به سان کوفیان هزار رنگ که به مانند سلمان فارسی اورا بشناسند اما ما از روی روی جهالت و خود بینی فقط زخم شمشیر ابن ملجم را دیدیم و از زخم درونش که تنهایی او بود هیچ ندیدیم ( علی را هیچ کس درک نکرد ) و بدتر اینکه همین زخم بدنش را بهانه سوء استفاده های عصر خود کرده و با و گریه عزاداری نه تنها نهضت مقدسش را پشتیبان نبودیم که با این کارهای بودار (منفعت طلبی ) بر ننگ خود افزودیم و با تنها گذاشتن علی کوفیان بی وفا را روسفید کردیم ، با مقایسه دو نسل به فاصله زمانی هزار و پانصد سال انتظار به پیشرفت است یا تحجر ؟
کاش پیروان مکتب شیعه، علی را به اندازه جرج جرداق مسیحی و یا ... یهودی و . . . می شناختند، نه اینکه برآستان نهج البلاغه زانو زده و هر از گاهی برای ماندگاری بر مسند قدرت شیطانی منفور شده دنیوی حکمت ها و اندرزهای علی را وسیله قرار داده و سایه آموزه های دینی آن بزرگ مرد عدالت محورنشسته و فقط شعار عدالت را نشخوار کنند ، چون به صرف گرفتن نهج البلاغه و گذاشتن در تاقچه خانه، شیعه بودن میسر نمی شود . باید حکمت ها را خواند و عمل کرد نه دید و گذاشت .
دوست و دشمن همه میدانند که : پهلوی شکسته فاطمه تاوان عدالت علی بود ، خانه نشینی و سکوت بیست و پنج ساله نتیجه استقرار عدالت علی بود ، واقعیت آتش سرخ به درخواست برادر از بیت المال نماد راستین عدالت علی بود ، رفتن به نخلستان و سر به چاه کردن و زار زار گریستن تنها بخشی از عدالت علی بود ، پینه دست امیر شیعیان و کار و تلاش شبانه روزی نتیجه عدالت علی بود ، زهد و تقوایی که ستون اسلام محمدی را برافراشت عدالت علی بود.
ذوالفقاری که با دشمن دوستان مروت و بادشمنان مدارا می کرد ذولفقار عدالت علی بود ، حتی سقراط "بی علی" می گوید که هیچ چیز را نباید به عدالت ترجیح داد چون عدالت نزد ماست و ما آن را در جاهای دیگر می جوئیم . حال ما سینه چاک دروغین علی چه میگوییم و چه میکنیم خدا میداند!!
کسانی که که جایگاه اجتماعی خود را مدیون مردم هستندو شرع یا نا شرع پیمانه عدالت را به دست گرفته اند چون فریب واژه ها را خورده به محض احساس خطر و سقوط از اسب قدرت و ریاست با لباسی مبدل به هر نحوی که قضای نیازش شود به وادی نیرنگ ودورویی وارد شده و خود را بیمه علی کرده و می شود دایه عزیزتر از مادر و آنگاه عدالت می شود حق حاکم به جا آوردن ، اما غافل از اینکه ترفند آنها شگردی منسوخ شده و باطل است و به قولی خود را به روز نکرده اند و به همین دلیل خیال می کنند عدالت ابزار قدرت است .
پس اگرمیخواهیم خطبه های نهج البلاغه از تعریف فراتررفته و عملی شود بیائیم بار دیگر همه داشته ها یمان را ورق بزنیم تا ببینیم کجا با منش علی مغایرت دارد از همان جا برگردیم تا رستگار شویم وگرنه گناه عالمان مدعی به مراتب از جرم امی بی مدعا بدتر و نابخشودنی تر است. در آستانه حلول ماه مبارک رمضان قرارداریم ، لذا خود و همه شیعیان آن امام همام را توصیه میکنم به شناخت عملی عدالت علی ، عدالتی که شروع یک زندگی سعادتمند است .
التماس دعا – قربان کرمی
ايل بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام،اصلاحات يک صدازارعى رافريادميزنند وتنهايش نخواهندگذاشت،آقاى .. خزانه راخالى کرديد واى برشما حق وناس جواب دارد منتظران شما انتظار شماراميکشند چراکه دلشان براى خزانه ملت تنگ شده است.
United States
البته کر بویراحمدی.
میخوای دوباره ..و بدون ضابطه وبارابطه .استخدام ..یا الان با معدل 11 میخوای بورسیه ..
تا جایی که من میدونم ...فقط از یک قشر خاص .، مثل .......
. فکر خودت باش
محمد
Iran, Islamic Republic of
با اين روشي كه اقاي استاندار و اقايان و سياسيون اصلاح طلب در پيش گرفتند و اكثر مديران احمدي نژاد را ابقا نمودند اومدن اقايان هدايتخواه و بزرگواري و حسيني دور از دسترس نيست و پيروزي انها نزديك است به اميد خداوند منان واقعا بايد نگران اصلاح طلبان در استان كهگيلويه و بويراحمد بود
دوست
Iran, Islamic Republic of
آدم های مانند.. به درد مدیریت کودکستان میخورند چون بچه ها فقط حرفشون رو تایید میکنند بدون اطلاع از ایشان واقعا برای ...اگه یکی مثل .دوباره ..برو بابا دیگه. تمام شده
كشاورز
Iran, Islamic Republic of
در ميان خيل مديران احمدي نژادي كه هنوز بر مسند قدرتند واقعا جاي برادر بزرگشان خالي است. چه بخواهيم يا نخواهيم به جمعشان مي پيوندد
Iran, Islamic Republic of
که برههههههههههههههههههههههههههههههه
علي
Iran, Islamic Republic of
ان .كه .ها ر. كه برخي از ان بچه ها ديوانه شدند و نظر .ش رازدنا و اگاه را تحسين ميكنم
بویراحمد پایین
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان بیو که بی صبرانه منتظریم قربونت ...دفعه قبلی اشتباه شد به یاری خدا این دفعه مجلسی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ما منتظر زمين خوردن دو باره را ايشان اثبات مي كنيم (اين گوي اين ميدان)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بیا کوچه مه حلوا بهر ایکنن ، فقط بهرامی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دلت خشه
لوداب
Iran, Islamic Republic of
درجواب شاهرخ.میتونی بگی این مدیرکل هاوریس ها کی بودند.درزمان هدایتخواه بویراحمدسفلی رابایک کارشناس مسول .می زدند.درضمن هدایتخواه دورقبل نمی .بیایدشمانگذاشتید.
حقيقت
Iran, Islamic Republic of
من يك اصلاح طلب اعتدالي هستم ولي كاش اين چهار سال سر بويراحمد ودنا كلاه نمي رفت حد اقل همان هدايت خاه قبول مي شد بهتر بود
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه به عنوان کاندید جبهه پایداری بسم ا... نه به عنوان کاندیدای اصولگرایان چون ما اصولگرایان ..افراد را ..
ايل بويراحمد سفلى
Iran, Islamic Republic of
سلام،مردم ديارماشمارا نميخواهند،چون نه استقبال مى کنندنه شمامنتظربدرقه شان باش.انصافا سيدباقرموسوى وجناب حاج زارعى دلسوزان واقعى اين مردمند،جناب دکترديگراستخاره نزنيد.
بویراحمد قهرمان
Asia/Pacific Region
با سلام هدایتخواه یک نماینده خیلی ضعیف بود یکی از مدیران وی ارزنگ بود که چند صد نفر ...بورسیه داد و تمام .در این دانشگاه استخدام کرد با این اوصاف ایشان دوباره بیاد نماینده بشه خودتون قاضی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتقد
Iran, Islamic Republic of
افسوس .که ادم نماهایی مثل .و .آن را خراب قیامت کردند.
ج . ر
Iran, Islamic Republic of
بجای ای حرفای مفت اون کامنت اقای قربان کرمی رو بخوانید و بفکر اخرت خویش باشید .....
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
انشاءاله باورود دکتر پیمانکاری زارع تعطیل میشه
kaloss
Iran, Islamic Republic of
8 sal aghab oftadegi badbakhti felakat biedalati zolm basse
هادی
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه انسان شایسته ای است که آبروی استان درمجلس بودامیدواریم به خواست دوستان پاسخ مثبت دهد
ک ن
Iran, Islamic Republic of
هدایت بیا /فرزندان بویراحمد سفلی را //
شهروند بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر اصلاحاتی که به هدایت خواه وزارع رای بدهد
انتقاد
Iran, Islamic Republic of
استان: پارتی بازی تعریف نشده فاقد معنی
عدالت: بیداد می کند
ادارات: پاسخگو
ارباب رجوع: سرحد رضایت
جلسات اداری: هفته ای هشت بار وقت اداری
نتیجه جلسه:رضایت کامل دبیرجلسه از توانمندی برگزاری
رییس: در جلسه
معاون: مرخصی
کارمند:ماموریت
دبیرخونه:برقا رفته
آبدارخونه: تعطیله
نگهبان: خوابه
حالا خودتون قضاوت کنید اصلا نماینده لازمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با این روشی و اقدامی که اقای استاندار و معاونین ایشان و سیاسیون اصلاح طلب در پیش گرفتند و اکثر مدیران احمدی نژاد را ابقا نمودند اومدن اقایان هدایتخواه در یاسوج و ... در کهگیلویه و...در گچساران دور از دسترس نیست و پیروزی انها نزدیک است.با این روش و عملکرد اصلاح طلبی در استان کهگیلویه و بویراحمد نابود خواهد شد و به تاریخ می پیوندد.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
.. رفتی مدرکت رو بگیری؟انگار عادت کردی رفقات رو دور بزنی!بیچاره قلم چی
فاتحی
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه افتخار استان
بقایی
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه شایسته است نه فقط احادمردم دو شهرستان بویراحمدودنا ازحضورشان درانتخابات پیشرو استقبال معنی دار دارند بلکه همه مردم استان استقبال می کنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1