تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۵۲۶۲۰

یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان شد

۱
۰
کبنا ؛ 
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور دو بانوی فوتسالیست کهگیلویه و بویراحمدی در تیم ملی فوتسال کشور خبر داد.
سید پروریز موسوی اظهار کرد: پس از موفقیت‌هایی که در عرصه فوتبال بانوان داشتیم و دو بازیکن بانوی این استان به تیم ملی جوانان فوتبال کشور دعوت شدند اکنون دو بازیکن دیگر ما نیز برای حضور در اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور انتخاب شدند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این دو بازیکن یکی مرضیه توفیقی و دیگری رخساره شایسته هستند که به تیم ملی فوتسال کشور دعوت شدند و اکنون نمایندگان شایسته‌ای در عرصه فوتسال و فوتبال بانوان در حوزه ملی داریم.
موسوی گفت: این دو بازیکن باید در اردوی تیم ملی در تهران که از اول تیرماه تا روز ششم تیر سال جاری برگزار می‌شود شرکت کنند.
وی از موفقیتی دیگر گفت و افزود: خانم شهناز یاری که در گذشته سرمربی تیم فوتسال فدک یاسوج بود و با این تیم موفقیت‌های خوبی به دست آورد به عنوان سرمربی تیم فوتسال بانوان کشور انتخاب شد.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در طرح ایران‌ویژن باید همه ارکان فوتبال به سوی حرفه‌ای شدن گام بردارند، اظهار کرد: خوشبختانه در هفته‌های اخیر طرح مهم و حیاتی ایران‌ویژن به استان ما رسید.
وی ادامه داد: با اجرای طرح ایران‌ویژن، فوتبال استان باید همپای فوتبال کشور و البته به معنای گسترده‌تر فوتبال جهان در راه حرفه‌ای شدن حرکت کند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح ایران‌ویژن در کل پنج فاز دارد که آخرین فاز آن مربوط به فوتبال بانوان می‌شود و بر همین اساس باید برای فوتبال بانوان خود در استان برنامه جدیدی داشته باشیم و خود بانوان علاقه‌مند به فوتبال نیز بیش از گذشته از خود جدیت برای حضور در میادین نشان دهند./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

Milad gharibi
Iran, Islamic Republic of
Ba Salam zemne tabrik be shoma banovane hamostani omidvaram ba tamam talash joze behtarinhaye iran shavid az tahe del be shoma ham ostaniha eftekhar mikonam
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1