تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۵۱۶۰۸

مانند ضیایی با پیشکسوتان قطع ارتباط نکن!

۱۲
۰
کبنا ؛roodnil
کارشناس برجسته فوتبال کشور و کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم عباس چمنیان راه محمدحسین ضیایی که به کل با پیشکسوتان فوتبال گچساران قطع ارتباط کرده بود را ادامه ندهد.
نوذر رودنیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص انتخاب عباس چمنیان به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: این مربی سابقه خوبی در مسابقات فوتبال شهر یاسوج با تیم شهرداری یاسوج داشته است.
وی ادامه داد: از ویژگی‌های عباس چمنیان اخلاق خوب و ورزشی این مربی است که می‌تواند در فرهنگسازی برای جوانان و نوجوانان گچسارانی در فوتبال پاک و سالم اثرگذار باشد.
کارشناس ارشد فوتبال کشور در همین خصوص از لزوم به کار بردن قاطعیت در کار برای مربی جدید تیم نفت و گاز گچساران سخن به میان آورد و ادامه داد: وقتی از قاطعیت سخن می‌گوییم به این دلیل است که بازیکن به مربی تحمیل نشود.
وی افزود: فضای فوتبال گچساران به گونه‌ای است که ممکن است برخی بخواهند بازیکنی را به یک مربی تحمیل کنند بنابراین اگر مربی قاطعیت نداشته باشد و بخواهد با کسی تعارف داشته باشد به مشکل برمی‌خورد.
ناظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با بیان اینکه وصف آقای چمنیان را شنیده‌ام و فکر نمی‌کنم با کسی تعارف داشته باشد، افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که آقای چمنیان مربی جدید فوتبال نفت باید به آن توجه داشته باشد استفاده از خرد جمعی است که محمدحسین ضیایی مربی سال گذشته تیم نفت به هیچ عنوان توجهی به آن نداشت.
رودنیل تصریح کرد: سال گذشته مربی تیم نفت با کل مجموعه فوتبال گچساران قطع ارتباط کرد و دیدیم که همین امر موجب شد تیمی که در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارد از راهیابی به رده بالاتر فوتبال کشور باز بماند.
کارشناس برجسته فوتبال کشور افزود: نتیجه این قطع ارتباط با اهالی فوتبال و برخورد نامناسب با بازیکنان را دیدیم و تنها فوتبال گچساران بود که در این میان ضرر کرد.
رودنیل استفاده از ۴۰ درصد نیروی بومی در تیم را یکی دیگر از اقداماتی دانست که چمنیان برای موفقیت لازم است در تیم خود لحاظ کند و در ادامه گفت: نباید همانند سال گذشته بازیکنی مانند باقری‌ها تنها چند بازی به میدان برود و سپس تیم را ترک کند و یا اینکه برخی بازیکنان آسیب‌دیده را وارد تیم کرد تا در ادامه کار با مشکل مواجه شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آه ه ه ه
Iran, Islamic Republic of
آی گفتی
سرو
Iran, Islamic Republic of
حتما اون پیشکسوت هم توئی
سرو
Iran, Islamic Republic of
آقای ...تا زمانی که تکبر تو وجودته کسی تو را تحویل نمی گیره. ما پیشکسوت مخلص خیلی داریم .جاسم بهزاد زاده / رحیم و کریم قزلباش / صفدر بنده / غلام شریفی/ حسن کیامرثی / حاج نوری اکبر سواره ./احمد معماری /
Iran, Islamic Republic of
رودنیل تو خودت معضل فوتبال این استانی به تو چه ارتبارطی داره حاشیه سازی نکن
Iran, Islamic Republic of
بابا برو تو خودت شناخته شده ای ببینم از دنا تا بهمئی 2 نفر نگاهت میکنن
جواب
Asia/Pacific Region
واقعا حیف پیشکسوت که به تو بگن??? تا الان اینقد ادعات میشه یه کار حتی یه کار واسه گچساران انجام ندادی?? به قول دوستمون هیشکی تحویلت نمیگیره'''
دوست
Iran, Islamic Republic of
پیشکسوت امسال کارگر .بهزادزاده.قزلباش و.... هستند که در فوتبال ها جایگاه دارند نه شما که فقط به فکر اهداف خودت هستی .
13
Iran, Islamic Republic of
حق با رودنیل
40
Iran, Islamic Republic of
احمد معماری=پیشکسوت
گچسارانی قدیم
Iran, Islamic Republic of
از دست این روزگار هرچی بنالی بازم کمه.اون زمانی که گچساران 3 تا لیگ داشت.اون موقعی که فوتبال شده بود زندگی مردم.اون موقعی که امثال مردهایی مثه مرحوم حبیب نورالهی.حمید اشکبوسی و غیره از زندگی شون برا فوتبال گچساران خرج میکردن.اون موقعی که فوتبال مردهایی مثه باقر عرب زاده . شمال امیریان . داریوش اشکبوسی . بیژن اشکبوسی . رحیم قزلباش و خیلی دیگه از دوستایی که من اسماشونم دیگه یادم نیست برا این شهر شده بود ابرو.حالا اقای رودنیل شما بزار فوتبال این شهر راحت باشه..
مش مندلی
Iran, Islamic Republic of
هنوز لیگ شروع نشده دارید حاشیه سازی می کنید.
....
United Kingdom
آفرین
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1