تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۵۰۸۲۸

گلایه فرماندار بویراحمد از دستگاه‌های خدمات‌رسان

۱
۰
کبنا ؛در جلسه شورای سلامت شهرستان بویراحمد که با حضور فرماندار بویراحمد و ادارات مرتبط در محل فرمانداری بویر احمد برگزار شد  به دلیل مضرات مصرف مرغ زنده، فروش آن در یاسوج ممنوع اعلام شد.
فرماندار بویراحمد در این جلسه  ضمن گلایه از دستگاههای خدمت‌رسان در مورد اجرایی نشدن مصوبات شورای سلامت در سال‌های گذشته گفت: همه ی مصوبات  مطرح در این شورا باید قابلیت اجرایی داشته باشد تا به مرحله ی ظهوربرسند.
رییس شورای سلامت شهرستان تشکیل کمیته های مختلف شورای سلامت را در دستور کار قرار داده  و تاکید کرد کمیته ی جمع آوری مغازه ها و دستفروشان مرغ و احشام زنده با محوریت دامپزشکی شهرستان بویراحمد و همکاری  کمیته امور صنفی شهرستان ،شهرداری ،مرکز بهداشت و نیروی انتظامی تشکیل شود.
همچنین مقرر شد این کمیته یک روز در هر هفته بصورت منطقه ای در شهرستا ن بویراحمد اقدام به پاکسازی و جمع آوری فروشندگان مرغ زنده نماید.
در این جلسه مصوبات اجرا نشده ی  سالهای گذشته شورای سلامت شهرستان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
جابجایی صنف مصالح فروشان ،تحویل بسته های بهداشتی شامل کیسه زباله بازیافتی بهمراه  دستکش  یکبار مصرف به بازدید کنندگان  و گردشگران شهرستان در مراکز تفریحی و گردشگری ،اسکان عشایر در حومه شهر ، پیگیری درخصوص آلودگی یا عدم آلودگی  چاههای فاضلاب بیمارستان امام سجاد  توسط کارشناسان  ،آگاهی رسانی از طریق صدا و سیما و دامپزشکی شهرستان در مورد مضرات مصرف مرغ زنده و جمع آوری آن  ، ازجمله مصوباتی بودند که از سالهای قبل اجرایی نشده بودند  که با تاکید فرماندار بویراحمد ضمانت اجرایی آنها به دستگاههای مرتبط واگذار گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرف اباد
Iran, Islamic Republic of
باسلام از جمله شرکت ...فلکه جهاد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1