تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۸
کد مطلب : ۵۰۵۸۷

وضعیت اسفناک در آبشار یاسوج

۳
۰
کبنا ؛ 
عضو شورای شهر یاسوج گفت: انتقال آب آبشار یاسوج توسط آب و فاضلاب شهری باعث وراد آمدن خسارات جدی به زیبایی و طراوت جنگل بشار خواهد شد.
علی اکبری‌تبار در حاشیه بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح‌های عمرانی شهرداری یاسوج با بیان اینکه آبشار یاسوج به عنوان شاخص‌ترین مکان گردشگری شهر یاسوج به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری آبشار یاسوج موجب جذب هرچه بیشتر گردشگر در این فضای زیبا خواهد شد.
عضو شورای شهر یاسوج در ادامه با بیان اینکه بیشتر زیبایی آبشار یاسوج به علت وجود آب جاری آن است عنوان کرد: در سال‌های اخیر با انتقال آب این منطقه گردشگری هر روز از میزان آب آن کمتر می‌شود و طراوت این منطقه کمتر و کمتر می‌شود.
اکبری‌تبار با اشاره به تلاش آب و فاضلاب شهری برای انتقال آب آبشار ابراز داشت: در صورت ادامه این روند دیگر آبی برای باغ‌های پایین‌دست و عبور از مسیر رودخانه وجود نخواهد داشت.
 وی با ابراز نگرانی از وضعیتی که برای آبشار یاسوج به وجود آمده است عنوان کرد: کسی منکر اهمیت آب شرب و تأمین آن برای شهروندان نیست ولی نباید با دست خود اقدام به کاری کنیم که طراوت و زیبایی این منطقه گردشگری از بین برود.
عضو شورای شهر یاسوج با هشدار به وضعیت اسفناکی که این اقدام برای منطقه گردشگرپذیر یاسوج در پی خواهد داشت، ابراز داشت: تأمین آب شرب یاسوج نباید باعث ایجاد خسارت به این منطقه شود و امیدواریم که مسئولان آب و فاضلاب شهری به دنبال راه‌هایی دیگری برای تأمین آب شرب شهر باشند.
وی یادآور شد: در روزهای اخیر نیز آب و فاضلاب در صدد انتقال بخش دیگری از آب آبشار یاسوج شده است که امیدورایم مسئولان در این زمینه تجدید نظر کنند تا بیش از به زیبایی و طراوت آبشار ضربه وارد نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چه فرقي داره؟ اگر آب را نبرند براي شرب مردم شهر ياسوج ، مسافران بوشهري، خوزستاني و شيرازي حتي زمستون هم چادرهاشون را جمع نمي كنند . آبشار ياسوج جاي همه هست بجز شهروندان ياسوجي . پس بهتره آبشو ببرند تو خونه هاشون تا آرزو به دل نمونند.
حقیقت استان
Iran, Islamic Republic of
ابشار باید تحت نظر اداره میراث و گردشگری قرار گیرد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مسئولان عزیز بخصوص مسئولان آب منطقه ای فکری به حال رودخانه تنگ مهریان بکنند که عده ای قانون گریز و سود جو اقدام به تصرف بستر و حریم رودخانه می کنند و حق استفاده عمومی را از مردم میگیرند. میراث فرهنگی هم بدون توجه به این افراد مجوز میدهد. منابع ملی حق همه است. دادستان محترم حق مردم را استیفا کند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1