تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۴۹۳۳۵

انگیزه و تلاش رمز رسیدن به موفقیتهای بیشتر است

۰
کبنا ؛ملی پوش گچسارانی حاضر در اردوی تیم ملی هاکی روی چمن گفت: انگیزه و تلاش برای رسیدن به هدف مهمترین عامل در زمینه کسب موفقیت های بیشتر در عرصه های علمی و ورزشی است.
نیما حیدری با اشاره به اینکه موفقیت به طور تصادفی کسب نمی شود، افزود: نونهالانی که با برنامه ریزی والدین از سنین پنج سالگی با فراگیری مهارت های رشته ورزشی مورد علاقه خود ورزش حرفه ای را دنبال می کنند شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی و دستیابی به قله های بلند موفقیت هستند.
وی کسب مقام چهارم مسابقات جهانی استرالیا به همراه تیم ملی هاکی آقایان در سال ۸۱ و چند عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در رقابت های هاکی بین المللی دهه فجر در سال های ۸۲، ۸۳ و ۸۴ و حضور مستمر از آن سال ها تاکنون در تیم ملی را در پرونده کاری ورزش حرفه ای خود دارد.
حیدری بیان کرد: توجه به فراگیری مهارت های ورزشی از سنین پایه راهکار اصلی توسعه ورزش قهرمانی است.
وی اظهار کرد: بسیاری از ملی پوشان به ویژه در رده های نوجوانان رشته های مختلف ورزشی برای حضور در تیم ملی با هزینه های شخصی و با توجه به سن کم برخی از آنها و پایین بودن سطح درآمد خانواده هایشان با دشواری های فراوان هزینه رفت و آمد را تامین می کنند ولی از تلاش دست نمی کشند.
حیدری نبود فیزیوتراپ متخصص ورزشکاران با وجود چندین تیم ورزشی گچساران در لیگ های برتر و دسته یک کشور و حضور ۴۸ ملی پوش در رشته های مختلف را عمده ترین مشکل ورزشکاران این شهرستان اعلام کرد.
وی عنوان کرد: به دلیل وجود چنین مشکلی بسیاری از ورزشکاران مصدوم شهرستان گچساران برای انجام فیزیوتراپی به شهرها و استان های مجاور سفر می کنند.
نیما حیدری ملی پوش گچسارانی تیم ملی هاکی چمنی و سالنی هم اکنون در اردوی آماده سازی المپیک آسیایی حضور دارد و به دلیل مصدومیت در مسابقات سالنی چین تایپه حضور نخواهد داشت.
این ورزشکار دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته تربیت بدنی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1