تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۳۳۲۱۹۶

توصیه امام جمعه به استاندار و «حاج عدل»؛ مردم را سرگرم این امورات نکنند / اختلافات را کنار بگذارید / به زیارت نماینده ولی فقیه بروید / همه احترام استاندار و نماینده را حفظ کنند

۸
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: مردم را با این اختلافات سرگرم نکنید.
به گزارش کبنا از قلعه‌رئیسی، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی ضمن دعوت به تقوی الهی گفت: پشت حمله جنایتکاران به سوریه رژیم صهیونیستی و عربستان است و به دنبال امتیاز گرفتن از ایران هستند امروز سوره صحنه رویارویی دنیای کفر و باطل با جبهه حق و مقاومت است در این حمله بی اعتباری و ناکارآمدی نهادهای بین الملی مثل سازمان ملل برای همگان روشن شد.                                       
وی به دیدار وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات با رهبری معظم انقلاب اشاره و تاکید کرد: که آحاد وزارت اطلاعات فرزندان امام و انقلاب هستند لذا وزارت اطلاعات و همه کارکنان آن باید همواره صدرصد انقلابی بمانند و انقلابی حرکت کنند و هرگونه جناح بازی در وزارت اطلاعات گناه است.
صلواتی بیان کرد: این سفارش ووصیت امام راحل است که فرمود نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد با توجه به اینکه مسئولان در سطوح  مختلف می‌بایست از این وزارت خانه استعلام شوند لازم است افرادی که دارای خوی اشرافیگری و مال و ثروت فراوانی دارند و کسانیکه حامی جریان فتنه و فتنه گران هستند و تعهد و تخصص ندارند اینان درد محرومان را نمی‌فهمند درد فقرا را متوجه نمی‌شوند نباید این مدیران در نظام اسلامی مسئولیت داشته باشند. بالاخص در نهادهای فرهنگی باید بیشتر دقت شود اگر به  افراد سیاسی کار و منفعت طلب و با تفکر لیبرالها و غربگرایانه مسئولیت داد شود انحراف در جامعه و خط انقلاب و امام به وجود می‌آید.
 
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی حق افراد مومن و انقلابی و ولایی و جهادی و کارآمد است تصریح کرد: در هر نهادی که مدیرانی با این ویژگیها باشند ما حرکت رو به جلو و پیشرفت کردیم .شرایط و وضعیت  فرهنگی استان ما و درشهرستان کهگیلویه که باورهای مردم و آرمانها و ارزشها در معرض انواع آسیب‌هاست اقتضاء می‌کند که به مجموعه اداره‌های فرهنگی استان مثل آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات و بنیاد شهید در تمامی سطوح فکر انقلابی و ولایی و جهادی تزریق شود. با این نوع مدیریت فرهنگی که در استان ما و شهرستان وجود دارد احتمالاً در آینده برای حفظ و نجات ارزشها و آرمانها باید خون داد.  وقتی بعضی از نهادهای فرهنگی به دنبال کارهای  صوری و کاغذی روزمره و گزارش دهی و فیلم و عکس و برنامه‌های عوام گرایانه  باشند به دنبال زنده کردن خودشان و جریانات سیاسی وکادرسازی باشند به دنبال مسائل قومی و قبیله‌ای وضعیت فرهنگ استان و شهرستان روز به روز بدتر می‌شود.
 
وی بیان کرد: در ده سال گذشته فرهنگ  عفاف و حجاب و حیاء در سطح استان و شهرستان  اینچنین نبود ما نتوانستیم از سرمایه‌های فرهنگی و ظرفیت‌های فرهنگی خویش استفاده کنیم نتوانستیم الگو سازی کنیم و وضعیف  امروز خیابانهای استان و شهرستان نشان می‌دهد هم پدران و مادران وهم نهادهای فرهنگی کم کاری کردند لذا امروز همه باید به یاری فرهنگ بیایند وقتی نهادهای فرهنگی دچار اختلال هستند و نمی‌توانند کاری کنند تکلیف آتش به اختیار است هم جوانان حزب اللهی وهم خانواده شهدا و هم آحاد مردم می‌بایست وارد میدان شوند که از مصادیق جهاد فی سبیل الله است.
 
صلواتی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی میلاد مبارک حضرت امام حسین (ع)  روز پاسدار نام گذاری شده پاسدار یک فرهنگ است فرهنگ عزت و اقتدار است شاخص پاسداری ولایت مداری و استکبار ستیزی است، سپاه خار چشم دشمنان و استکبار است هم چشم فتنه را در داخل کور کردو چشم فتنه منطقه یعنی داعش را کور کرد و سپاه  مولود مبارک انقلاب است سپاه چون مسلح به سلاح معنویت وایمان و اعتقادت است قوی‌ترین نیروی  نظامی جهان است لذا خواب و راحتی را از دشمنان دین و قرآن گرفت امروز آمریکا و اسرائیل از سپاه می‌ترسند سپاه نعمت بسیار بزرگی برای انقلاب و نظام و همه مستضعفان عالم  است و تا وقتی مردم قدردان این نعمت باشند از گزند دشمنان بیمه ودر امان هستند .سپاه  عامل اقتدار نظام و عماریون امام و ولی زمان هستند لذا مورد آماج تهمت‌ها و افتراها هستند دشمنان و بدخواهان سپاه دشمن اسلام و قرآن و نظام هستند.
امام جمعه قلعه رئیسی به اختلافات استاندار با نماینده کهگیلویه هم اشاره و یادآور شد: دولت متعلق به همه مردم است و استاندار هم استاندار همه استان و مردم استان است لذا همه مردم و همه جریان‌ها می‌بایست از مواهب و کرامات و برکات دولت  بهرمند شوند در تقسیم غنائم انتخاباتی و مسئولیت می‌بایست حداقل معیارهای تعهد و تدین و توان کاری و مسئولیت پذیری و انقلابی بودن و ولایی بودن و استفاده از همه ظرفیتها بچه‌های استان و شهرستان  در مدنظر قرار داد، نماینده کهگیلویه لایق تعبیر عام المنفعه است نماینده کهگیلویه و بچه‌های کهگیلویه مردم کهگیلویه با هر سلیقه‌ای می‌بایست مورد احترام و توجه نماینده دولت در استان باشد این حق کهگیلویه است. هم استاندار و هم نماینده  کهگیلویه به زیارت نماینده معزز ولی فقیه در استان بروند و مسائل و اختلافات را در محضر ایشان حل کنند و فضای استان را برای خدمت فراهم کنند منازعات را به میان مردم نکشانند مردم را سرگرم این امورات نکنند امید را به کهگیلویه بازگردانند اینکه گفته به شه چون برای فلانی اعلامیه دادی حالا توقع انتصاب مدیران و افراد را داشته باشی این برخلاف اخلاق و مشی نظام وبی احترامی به مردم کهگیلویه است. همگان می‌بایست حرمت استاندار و نماینده مجلس را حفظ کنند.
 
صلواتی به تغییر و تحولات منطقه چاروسا در هفته گذشته اشاره و گفت: منطقه چاروسا بعد از مدتها انتظاری شاهد تغییر و تحولات بود که هم نیاز بود و هم لازم بود مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی برای نوکری و خدمت مردم است و از کسانیکه برای خدمت به مردم چاروسا زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و برای بخشدار محترمی که منصوب شدند آرزوی توفیق و موفقیت دارم . بخشدار جدید چاروسا هم جوان است هم انرژی دارد هم دهه شصتی است به دنبال موفقیت خودش و خدمت به مردم چاروسا است فرزند شهید است لذا برای اهالی و مردم چاروسا که شهید پرورند مورد احترام است  سفارش بنده به همه مردم و نخبگان و مسئولان شهرستان و استان این است ایشان را یاری کنند و همه دست به دست همدیگر دهند و این منطقه را که در گذشته قربانی مسائل سیاسی شده و جریانات سیاسی فقط دنبال آراء مردم بودند و محرومیت در این منطقه مضاعف است برای محرومیت زدایی نیاز به هم اندیشی و مشورت و اتحاد و همبستگی و تعاون و همکاری می‌باشد. هم مردم و هم  بنده هر مسئولی که برای پیشرفت این منطقه و برای حل مشکلات این منطقه اقدام نماید و برای تقویت آرمانهای اسلام و انقلاب و امام و شهیدان  و گفتمان ولایت تلاش کند و اقدام نماید اورا حمایت خواهند کرد هر مسئولی هم که در جهت تضعیف آرمانها و ارزشها اقدام کند یا بی توجه باشد یا امورات دیگری برایش اولویت باشد  ابتدا صبر می‌کنم دعا می‌کنم ارتباط را بیشتر می‌کنم تذکرات خصوصی می‌دهم از راه مال وارد می‌شوم به مدیران بالادستی انتقال می‌دهم اگر فایده نداشت این آغاز نقطه افتراق خواهد و لابد بنده در این گناه شریک نمی‌شوم.
 
وی بیان کرد: مردم چاروسا و همه نخبگان بدانند در سال۹۶در هفت مناسبت  عمومی از جمله در برنامه سفره افطاری به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روز قدس در روز عید فطر در روز عید قربان در روز عید غدیر ودر آستانه دهه فجر و در جمعه بعد از انتخابات همه مردم و طرفین را سفارش به برادری و اخوت و وحدت و صلح و سازش و ایثار و گذشت نمودم. و عملاً اقداماتی از جمله در سفر نماینده معزز و مکرم و محترم ولی فقیه به منطقه چاروسا جلسه حدود ۵ ساعته  با حضور روحانیت و معتمدین و طرفین برگزار شد. از سادات جلیل القدر و بعضی از شخصیت‌های ذی نفوذ دعوت نمودم در جلسه‌ای که اعضاء هیئت نظارت  و معتمدین منطقه برگزار شد همه برای صلح و سازش و عفو گذشت بود. بنده در این مدت تلاش کردم روحیه مطالبه گری داشته باشم و مطالبات به‌حق مردم مومن و متدین و غیور و ولایت مدار چاروسا را از طریق تریبون نماز جمعه که تریبون مستضعفین و ولایت است مطرح کنم سعی کردم زبانم و این مطالبه با حکمت و تدبیر و قول سدید  باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهران
Iran, Islamic Republic of
افرین برشما انصافن ادمی صادق هستید
مهران
Iran, Islamic Republic of
دیدار نماینده ولی فقیه! چرا زیارت
حسنین
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از سخنان حکیمانه امام جمعه محترم حاج آقا صلواتی که در جهت رشد تقوا و تدبیر و هماهنگی بیشتر مسئولین توصیه هایی ایراد نمودند
کهگیلویه حق زیادی دارد با توجه به استعدادهای درخشان جوانان و جمعیت شهرستان باید در مدیریت‌های داستانی سهیم باشد. که متأسفانه از این نیرو ها استفاده نمی شود.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
عامل اصلی همه مشکلات چاروسا تنها .
Iran, Islamic Republic of
قربونت برم عامل اصلی اختلافات منطقه قلعه رئیسی .
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی برات متاسفم این. بزرگ کردن نا.هست منظور دیگری ندارد به همان خدا اگر در بخش دیگری همان جمعه بود یک هفته ه.د چرا که مردم طیبی صبر و حوصله زیادی دارند و خیلی طاقت آوردند اگر چه در روزهای انتخابات یه طایفه بزرگی را برای همیشه .
سعيد
Iran, Islamic Republic of
کاملن حرف حق را زدی حاج اقا
محمودی
Iran, Islamic Republic of
انصافا هاشمی پور دارد واسه حوزه انتخابیه اش تلاش می کند تا جای که می تواند کارهای زیربنایی وزیرساخاتهای حوزه انتخابیه خود راپیگیری میکند ولی برخی ازمسئولین دارند کارشکنی میکنند.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1