تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۳۳۱۶۴۴

یادمان شهدای استانداری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد / احمدی: شهدا می‌دانستند کجا هستند، ما هم باید بدانیم

۱
۰
کبنا ؛یادمان شهدای استانداری کهگیلویه وبویراحمد با حضور علی محمد احمدی استاندار، جانشین فرمانده سپاه فتح، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسوولان و کارمندان استانداری رونمایی شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح، تندپور مسئول حوزه بسیج ادارات استان، حجت الا سلام موسوی اطهر مشاور استاندار در امور روحانیت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان استانداری رونمایی شد.
احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا گنجینه‌ای از عشق و معرفت دینی هستند که در راه دفاع از اسلام عزیز و تمامیت ارضی، امنیت و آرامش کشور جان خود را نثار کرده‌اند.
وی افزود: این المان‌ها یادآوری و هشداری است به ما بازماندگان از قافله شهدا که شهدا چه کار کردند و اکنون کجا هستند و ما کجا هستیم و چه کار می‌خواهیم، بکنیم.
وی تصریح کرد: با اعتبار خوبی که امسال برای ساختمان جدید استانداری اختصاص یافته است یادمان و المان مناسبی برای این شهیدان در نظر گرفته خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کسانی که این ایده را در استانداری اجرا کردند، سپاسگزاری کرد.

سرهنگ تندپور مسوول حوزه بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این یادمان با همکاری استانداری و بسیج رونمایی شد، اظهار کرد: یکی از اهداف بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات ما است و تلاش خواهیم کرد که یاد شهدا در ادارات گرامی‌داشته باشد چرا که معتقدیم فاصله گرفتن از آرمان‌های شهدا مشکلاتی را به وجود می‌آورد.
وی تصریح کرد: سال ۹۷ برنامه‌های فرهنگی زیادی را در ادارات تدارک می‌بینیم.
به گزارش کبنا، در این آئین جانشین فرمانده سپاه فتح یک دست لباس بسیجی و چفیه را به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیم کرد و گفت: این لباس و چفیه نماد مقاومت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

100
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمت پور اونجا چکاره هست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1