تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۳۳۰۶۱۷

پروژه‌هایی که از سال ۸۶ در کبگیان رها شده‌اند / سنگ‌اندازی عده‌ای و کلیپ‌های دردسر ساز

۱
۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی از بخش کبگیان بازدید کردند، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد ابتدا با امام جمعه شهر چیتاب دیدار و بعد از آن در جلسه شورای اداری بخش کبگیان شرکت کرد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان در این جلسه به برخی از مسائل و مشکلات بخش کبگیان اشاره و اظهار کرد: در سال جدید قول بدهیم و عمل کنیم تا مردم از قول‌های ما ناامید نباشند و لذا اگر بنابراین باشد نداشته‌هایمان را بگوییم متاسفانه داشته‌هایمان فراموش می‌شوند.
وحدانی‌فربا اشاره به خدمات نظام تصریح کرد: استانی که زمانی ذره‌بینی محاسبه می‌شد و از هیچ برخوردار بود، امروزه فرزندانش در سراسر کشور عزت آفرینی می‌کنند و این نشان از ارزش خدمات نظام است که در جهان ما را به عزت و بزرگی رساند.
وحدانی‌فر خطاب به حاضرین گفت: بنده با شناختی که از آقای کناری فرماندار دارم می‌دانم ایشان با کارشناسی و صراحت قول می‌دهد و هیچگاه در رسته مسئولیت قولی نمی‌دهد که بعدا عملی نشود.

وحدانی‌فر با اشاره به مشکلات درون بخشی گفت: وقتی بودجه بخش روی کاغذ تا مرحله عمل زمین تا آسمان فرق داشته باشند نباید انتظار حل مشکلات و احداث و تکمیل پروژه‌های درون بخشی را داشت.
وی با اشاره به طرح نیمه تمام و بلندمدت جاده ارتباطی چیتاب به دهدشت، و نبود نمایندگی‌های ادارات لازم در بخش گفت: گر چه نباید تلاش مسئولان در خدمت رسانی ولو وظیفه باشد را دست کم گرفت اما یادم هست برخی از طرح‌های نیمه تمام مثل جاده ارتباطی چیتاب به دهدشت، ورزشگاه نیمه رهای چیتاب متعلق به سال ۸۶ تاکنون هستند که هنوز راکد مانده است اما در سال جدید با همت و همدلی بلندمدت و زودبازده در خدمت به مردم باید تلاش کرد.
مهران گودرزیان بخشدار کبگیان نیز در این جلسه با تشکر از مدیران شهرستان و استانی و فرماندار بویراحمد، اظهار کرد: منتظر خروجی پرباری در تخصیص و افزایش بودجه درون بخشی برای ارتقاء اهداف بزرگ کبگیان هستیم.

بخشدار کبگیان با تشکر از زحمات و پیگیری‌های امام جمعه کبگیان گفت: وحدانی‌فر عامل تعامل دولت و مردم در بخش است که با پیگیری‌های مصرانه و عاقلانه خود تکیه‌گاه حل مشکلات مردم شده است.
گودرزیان با اشاره با مشکلات ناتمام ماندن طرحها در بخش گفت: متاسفانه درخواست مردم با پیگیری و تلاشهای نماینده مجلس با سنگ اندازی عده‌ای ناآگاه در فضای مجازی با ارسال کلیپ‌های ساختگی و دردسرساز خدمات را زیر سوال برده است که خوشبختانه مردم آگاه ما از این حرفهای گذرا عبور می‌کنند و تفاوت خوب و بد در خدمتگزاری را می‌فهمند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1