تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۳۰۳۰۰

عواقب کم‌آبی «مهریان» به عهده چه کسانی است؟

۲
۰
کبنا ؛
فرماندار بویراحمد گفت: اگر تمامی اهالی و معتمدین و نمایندگان اهالی مهریان طی صورتجلسه‌ای موافقت کنند که در صورت تشدید تنش آبی هیچگونه اعتراضی نداشته باشند و عواقب کم آبی این منطقه را بر عهده بگیرند، اجرای این پروژه نیز متوقف خواهد شد.
شاهرخ کناری در نشست رفع معارضات محلی پروژه انتقال آب تنگه کبوتری با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه، اظهار کرد: مهاجرپذیری منطقه مهریان و وجود پدیده حاشیه نشینی در آن ایجاب می‌کند که زیرساخت لازم در این منطقه هرچه بیشتر توسعه یابد.
فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه برداشت آب از دبی موجود آب تنگه کبوتری برای مصرف شرب آنچنان محسوس نیست، تصریح کرد: تنش آبی بوجود آمده در مهریان از یک سو و جمعیت ۲۰ هزار نفری موجود در این منطقه احداث این پروژه را ضروری کرده است.
وی اعتبار تخصیص داده شده به اجرای این پروژه را فرصتی مناسب برای اهالی مهریان برای تامین آب شرب مورد نیازشان دانست و گفت: البته همه باید بدانند که این خط انتقال موقت است تنها در چهار سال مورد نیاز خواهد بود و پس از آن آب شرب مهریان از سد تنگ سرخ تامین خواهد شد.
فرماند بویراحمد با بیان اینکه برداشت آب از تنگه کبوتری محدود و مقطعی و تنها برای مصرف شرب اهالی مهریان خواهد بود، تاکید کرد: اگر تمامی اهالی و معتمدین و نمایندگان اهالی طی صورتجلسه‌ای موافقت کنند که در صورت تشدید تنش آبی هیچگونه اعتراضی نداشته باشند و عواقب کم آبی این منطقه را بر عهده بگیرند اجرای این پروژه نیز متوقف خواهد شد.
وی از معتمدین و کشاورزان مهریان خواست تا به دور از مسائل حاشیه‌ای و احساسی در نشست‌های تخصصی‌تر نسبت به اتخاذ تصمیم منطقی اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
اولا مهاجرت موجود خارج از حوزه استحفاضی مهریان است همه چیز را به گردن مهریانی ها نیندازید
دوم چه اجباری است که مبلغ ۵ میلیارد برا ۴ سال هزینه شود چر فکر اساسی وکار پایداری انجام نشود
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام،نمیشود که کسانی بگن ما اب نمیخایم وبقیعه رو در تنش ابی قرار بدن.بعدش هم مهریان شاید ده ها طایفه درش اسکان داشته باشن ریش سفیدی مه بقیعه هم قبولش داشته باشن نیست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1