تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۳۲۹۹۶۲

بشارت: اداره برق چرام با کمبود امکانات مواجه است / راهزادی: ایستگاه جدید برق چرام تیرماه ۹۷ بهره‌برداری می‌شود

۰
کبنا ؛عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  بلوارهای اصلی و ورودی و خروجی شهر چرام از روشنایی برق چندان مناسبی برخوردار نیست که انتظار می‌رود شرکت برق در این زمینه چاره‌اندیشی کند.
به گزارش کبنا از یاسوج، ابوالفتح بشارت صبح امروز در دیدار با داوود راهزادی مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن قدردانی از خدمات این شرکت در استان و به ویژه شهرستان چرام، اظهار کرد: اداره برق شهرستان چرام از نبود امکانات اولیه از جمله بالابر و جرثقیل رنج می‌برد که انتظار می‌رود، شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد به تجهیز اداره برق شهرستان چرام توجه ویژی داشته باشد.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به تعرفه برق مناطق گرمسیری اشاره کرد و گفت: انتظار داریم با توجه به اینکه شهرستان چرام یکی از شهرستان‌های گرمسیری استان محسوب می‌شود، در تعرفه برق این شهرستان این موضوع لحاظ شود.

وی عدم روشنایی در بلوارهای اصلی و ورودی و خروجی شهر را از دیگر مشکلات شهرستان چرام عنوان کرد و گفت: زیبایی یک شهر به روشنایی آن بر می‌گردد.
بشارت با بیان اینکه رئیس اداره برق چرام فردی پرکار و توانمند هستند که در همین جا از شما بابت انتخاب وی تشکر و قدردانی می‌کنم و از شما می‌خواهیم که اداره برق چرام را مورد حمایت ویژه قرار دهید تا بتوانند مشکلات را برطرف نمایند، افزود: اداره برق چرام خدمات قابل توجهی را ارائه داده است و در چند ماهه اخیر مدیریت جدید نهایت همکاری با شهرداری و شورای شهر چرام صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: ادامه شبکه برق‌رسانی مسیر طسوج به چهل چشمه و سایر مناطقی که از نبود نعمت برق رنج می‌برند، ضروری است.
عضو شورای اسلامی شهرستان چرام در ادامه از مسوولان، دولت، فرماندار سابق و نماینده محترم بابت برق‌رسانی به روستای توگبری قدردانی کرد و افزود: روستای توگبری بیش از ۸۰ خانوار هستند و سال ۹۶ از نعمت برق برخوردار شدند.
داوود راهزادی مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه شهرستان چرام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی در حوزه‌های مختلف گردشگری و اقتصادی دارد، اظهار کرد: تعرفه برق در مناطق گرمسیری تابع شرایط و قوانین خاص است که برای تعرفه برق شهرستان چرام و سایر مناطق گرمسیری صحبت‌های لازم صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه منطقه طسوج یکی از مناطق قابل رشد استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که مورد بی‌توجهی قرار گرفته بود، افزود: در یک طرح ضربتی سال ۹۵ شبکه‌ برق‌رسانی را در این منطقه توسعه دادیم.
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین در سال ۹۵، برق چرام را از خط تک مداره خارج کردیم و به خط دو مداره انتقال دادیم و اکنون پایداری برق در این شهرستان خوب است.
راهزادی از بهره‌برداری ایستگاه جدید برق شهرستان چرام در تیرماه ۹۷ خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این ایستگاه مشکل برق شهرستان چرام برطرف می‌شود و پایداری خوبی حاکم می‌شود. این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار و دارای کد روستایی دراستان کهگیلویه و بویراحمد برق‌دار شده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1