تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۳۲۹۸۷۵

احمدی: تعارف ندارم / تحت تأثیر غوغاسالاری‌ها قرار نمی‌گیرم / با مدیران کم‌کار جور دیگری برخورد می‌کنیم

۶
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحت تاثیر غوغاسالاری‌ها قرار نمی‌گیرم و از نیروهای جوان، دانشگاهی و البته با تجربه در مدیریت‌ها استفاده می‌کنیم.
به گزارش کبنا، عصر امروز اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با علی‌محمد احمدی استاندار این استان دیدار کردند.
بنا بر این گزارش در این دیدار نوروزی که عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و عبدالکریم عزیزی مدیرکل امور شوراها و شهری حضور داشت، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید نوروز و آرزوی سلامتی و عزت برای مردم استان و ملت ایران، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات عدیده زیادی دارد و یقین داریم که شوراها راهنمایی‌های دارند که می‌‌توانند، مفید باشند.
احمدی در ادامه در پاسخ به اظهارات اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شهرهای همانند؛ دهدشت و بهمئی محرومیت‌های زیادی دارند و رسیدگی به این دو شهر جزء اولویت‌های اول من است.
وی افزود: باید برنامه‌ریزی کنیم و منابع را بررسی و بعد تصمیم‌های لازم گرفته شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکل زمین‌های شهری لیکک بهمئی گریزی زد و گفت: به دنبال راهکاری هستیم که این مشکل نیز برطرف شود و به زودی در سفری که به شهرستان بهمئی با حضور مدیران استان خواهیم داشت، مشکلات این شهرستان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
احمدی در پاسخ به اظهارات نماینده شهرستان لنده در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد:  بنیاد برکت کارهای خوبی را در لنده آغاز کرده و ما خودمان نیز برنامه‌های را برای این شهرستان مدنظر داریم.
وی به عدم استقرار برخی ادارات در شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد و نقاط مختلف کشور در گذشته شهرستان و فرمانداری تأسیس شد و این در حالی بود که اول باید بسترها را آماده می‌کردند.
احمدی اضافه کرد: برای استقرار ادارات در شهرستان لنده در حد امکان کمک خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بحث کشاورزی چرام از کارهای اولویت‌دار ما است. در دهدشت غربی پروژه ایستگاه پمپاژ آب را داریم که با قرارگاه خاتم‌الانبیا صحبت کردیم و پیمانکار آن را به زودی خلعیت می‌کنیم که این پروژه نیز شتاب بگیرد.
احمدی در ادامه صحبت‌های خود به نحوه انتصاب مدیران اشاره و بیان کرد: اینکه با غوغاسالاری مدیران انتخاب می‌شوند، یک شبه شکل نگرفته است، متأسفانه در این منطقه سنت بد و باور بدی شکل گرفته و آرام و آرام به وجود آمد، و باید آرام آرام این سنت بد را اصلاح کنیم.
وی با بیان اینکه همه برای من قابل احترام است، تاکید کرد: مسوولیت‌ها امانت است و جوانان بیکار و سایر مشکلات مردم برای ما اولویت دارند و روی این موضوعات با هیچ کس تعارف نداریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحت تاثیر غوغاسالاری‌ها قرار نمی‌گیرم و مدیران را از بین نیروهای جوان‌تر، دانشگاهی و با تجربه انتخاب می‌کنیم.
احمدی از بررسی مشکلات شهرهای استان به صورت بازدیدهای میدانی و دیدار با مردم و مسئولان خبر داد و گفت: در خصوص رعایت قانون با کسی تعارفی نداریم و هرکسی بخواهد قانون را دور بزند با جدیت با آن برخورد خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: عظمت مردم امانتی است در دست ما که باید برای حفظ آن تلاش کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بودجه‌ها از سه محل استانی، ملی و ملی استانی شده به استان تخصیص می‌یابند و به طور قطع تخصیص این اعتبارات با نظارت و حساسیت پیگیری می‌شود و رعایت عدالت در تخصیص و توزیع اعتبارات از اولویت‌های اصلی ما است.
احمدی بیان کرد: به مدیران کم‌کار تذکرهای لازم را می‌دهیم و اگر با وجود تذکرات به کم‌کاری‌هایش ادامه دهد، جور دیگری برخورد خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فکر نمی کنم که آقای استاندار خبری از دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستانهاش داشته باشه !! چون اگر خبرداشت و فریاد مردم را میشنید قطعا فکری به حال ایین . میکرد !!
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار عزیز شما به عنوان دبیر انجمن کتابخانه های عمومی استان
چرا بعد از ۱۹ ماه تکلیف مدیر کل کتابخانه ها درا مشخص نمی کنید
حتما باید از طایفه اقای زارعی باشه
باشت اخ تا قیومت
Iran, Islamic Republic of
شک..
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اذریان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تنها ام ارای شهر نزدیک به ۴۰روز خراب بیماران کلافه ودربه درشدند کسی نیست پیگیری کند
معلول
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار لطفا مدیریت بهزیستی استان را از بلاتکلیفی نجات دهید که در این بین فقط معلولین ضرر می کنند
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1