تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۲۹۶۱۲

دیدار نوروزی اعضای شورا و شهردار با امام جمعه شهر باشت+تصاویر

۰
کبنا ؛به مناسبت آغاز سال ۹۷، اعضای شورای شهر و شهردار باشت با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
در این دیدار که منظور هماهنگی و ارائه راهکارها جهت پیشبرد امور شهرداری و شورای شهر با امام جمعه شهر باشت برگزار شد، حجت الاسلام عبودی کارهای انجام شده در سال ۹۶ را مطلوب ارزیابی کرد و بر هماهنگی و همدلی اعضای شورا در جهت انجام امور محوله در زمینه توسعه و پیشرفت شهر تأکید کرد.
امام جمعه شهر باشت تعامل میان اعضای شورای شهر و شهرداری را بسیار خوب توصیف و بیان داشت: علیرغم سلایق سیاسی مختلف بین اعضای شورای شهر هماهنگی برقرار است و این امر را می توان در کارهای صورت گرفته در فضای شهری باشت مشاهده کرد.
حجت الاسلام عبودی افزود: همه ما وظیفه داریم تا شهرداری را در انجام امور همراهی کنیم و خوشبختانه موسوی شهردار باشت نیز از زمان تصدی در شهرداری فعالیت های خوب و مؤثری را انجام داده که موجب رضایتمندی شهروندان شده است.
وی برنامه ریزی در جهت توسعه شهر را در اولویت شهرداری و شورای شهر دانست و با بیان اینکه شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی جلودار و در خط مقدم بوده است، ادامه داد: بار زیادی از مباحث فرهنگی بر دوش شهرداری و اعضای شورای شهر است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
امام جمعه باشت در ادامه با توصیه به شهرداری در اجرای برنامه های عمرانی، ابراز داشت: باید دقت شود که در اجرای این برنامه ها به کسی ظلم نشود کما اینکه تا کنون چنین بوده و شهرداری به خوبی توانسته است از عهده مسئولیت ها برآید.
حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: شورای شهر بازوی شهرداری است و باید دقت شود در اجرای کارها اختلافات کاری بوجود نیاید زیرا در این صورت لطمه به شهر زده می شود.
ابراهیم ظفری نایب رئیس شورای اسلامی شهر باشت نیز در این دیدار، هدف از برگزاری نشست را استفاده از راهنمایی ها و مشاوره های امام جمعه محترم شهر باشت عنوان کرد و گفت: شورا و شهرداری آماده اجرای نصایح دلسوزانه امام جمعه شهر باشت در زمینه اجرای برنامه های توسعه شهری، مسائل فرهنگی و مشکلات شهری است.
وی بیان کرد: شهرداری و اعضای شورای شهر در تمام مسائل و برنامه های مذهبی،دینی و فرهنگی حضوری فعال دارند.
خبرنگار فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1