تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۳۲۹۰۲۰

رقابت «تاجگردون» با «هدایت‌خواه» در بویراحمد / حضور «وکیلی» در کهگیلویه بزرگ قطعی شد / اسامی مدیرانی که سال ۹۷ تغییر می‌کنند

۹۸
۰
کبنا ؛کاندیداتوری غلامرضا تاجگردون در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا قطعی شد. یکی از نزدیکان به غلام‍رضا تاجگردون می‌گوید، در جلسه شب گذشته که در منزل عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران با حضور حسن نوروزی، جعفر گوهرگانی، مجید سینایی و تعدادی دیگری از لیدرهای او برگزار شد، او تصمیمش را برای حضور در انتخابات حوزه بویراحمد و دنا گرفته است و گفته می‌شود، محمدعلی وکیلی و سید باقر موسوی‌جهان‌آباد از کاندیداتوری تاجگردون اعلام حمایت کرده‌اند. قبل از این در جلسه‌ای که اصلاح‌طلبان با حضور سران اصلاحات در حوزه بویراحمد و دنا برگزار شد، به دلیل اینکه غلام‌محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا نتواسته است پاسخگوی مطالبات اصلاح‌طلبان در این دو دوره باشند، تصمیم گرفته‌اند که از او عبور کنند.
 
از طرفی حضور ستار هدایت‌خواه در انتخابات آینده قطعی شده و احتمالاً مهدی روشنفکر و هدایت‌خواه با هم متحد شوند و همین موضوع سبب شده تا اصلاح‌طلبان از یک نیروی قدرتمند برای رقابت با هدایت‌خواه به میدان بفرستند.
تاجگردون بعد از لقب میرشکار لقب معمار اقتصاد را این روزها یدک می‌کشد.

جایگزین غلام‌رضا تاجگردون در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بعد از بررسی‌های که انجام می‌گیرد، از بین آقایان ساسان تاجگردون، هادی زارع‌پور، حسن نوروزی و جعفر گوهرگانی انتخاب می‌شود.
اصولگرایان گچساران به رهبری یدالله مرادی و سید قدرت حسینی نیز به دنبال نیروی قدرتمندی برای انتخابات آینده هستند، آنها از علیمراد جعفری استفاده نمی‌کنند و گویا به دلیل ضعف علی فولادی‌وندا، تصمیم گرفته‌‌اند که از یعقوب زراعت‌کیش و یا پاکدل (مدیرعامل اسبق شرکت نفت گچساران) در انتخابات آینده حمایت کنند.
در حوزه کهگیلویه؛ اصلاح‌طلبان با آوردن محمدعلی وکیلی اصلاح‌طلب قدرتمند با اصولگرایان رقابت خواهند کرد. از طیف اصولگرایان محمد موحد و عدل هاشمی‌پور برای بار دیگر رقیب خواهند شد.
با وجود وکیلی شانس پیروزی عدل هاشمی‌پور در انتخابات آینده کمرنگ می‌شود. و موحد و وکیلی رقابت سختی باهم دارند. علی محمد بزرگواری نیز به انتخابات آینده کهگیلویه بزرگ چشم دوخته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از فشارهایی که برخی از نمایندگان به او آورده‌اند، تصمیم گرفته‌ است که چند نفر از مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد را تغییر دهد. گفته می‌شود؛ ظریفی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد که از دولت احمدی‌نژاد در این منصب است به زودی تغییر خواهد کرد. همچنین مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل گردشگری، رئیس سازمان صنعت و معدن و تعداد دیگری از مدیران تغییر خواهند کرد.
فرماندار کهگیلویه بزرگ، فرماندار باشت و فرماندار لنده نیز به زودی تغییر خواهند کرد.
آنچه که گفته شد، دروغ بود. دروغ سیزده
 
فلسفه «دروغ سیزده» در روز طبیعت چیست؟
فرا رسیدن سال نو، در هر کشور و آیین و مذهبی، شرایط خاص خودش را دارد. برای مثال در دین مسیحی که بخش عمده ای از کشور های خارجی پیرو آن هستند، روز تولد حضرت مسیح رو جشن گرفته و در روز دهم دی ماه، سال میلادی جدید آغاز می شود.



فرا رسیدن سال نو، در هر کشور و آیین و مذهبی، شرایط خاص خودش را دارد. برای مثال در دین مسیحی که بخش عمده ای از کشور های خارجی پیرو آن هستند، روز تولد حضرت مسیح رو جشن گرفته و در روز دهم دی ماه، سال میلادی جدید آغاز می شود. در سال نو میلادی، رسم های بسیار زیبایی مثل هدیه دادن به افراد فقیر جامعه توسط بابانوئل وجود دارد که امروزه با پیشرفت فناوری همچنان برگزار می شود.
در سال نو میلادی افراد به تطعیلات زمستانی رفته و در کنار افراد خانواده سال نو را جشن می گیرند. بر خلاف بیشتر کشورهای خارجی، ایران، آداب و رسوم و حتی سالشمار مخصوص خودش را دارد که به آن هجری شمسی گفته می شود. هر سال در ساعت های پایانی روز ۲۹ ام اسفند ماه، سال به پایان رسیده و شاهد فرارسیدن زمان تحویل سال نو در روز یکم فروردین ماه یا همان عید نوروز هستیم.
عید نوروز، آداب و رسوم بسیار زیادی دارد که هر یک زیبایی خاص خودشان را دارند. تمام مردم ایران و حتی ایرانیان ساکن کشور های خارجی، از آخرین چهارشنبه سال، به پیشواز سال نو (نوروز) می روند. اولین رسم نوروز، چهارشنبه سوری است. در این رسم مردم در شهر، آتش های کوچک به پا کرده و از روی آن می پرند؛ همچنین در خانه ها و در کنار خانواده جمع شده به صحبت، خوردن شیرینی و آجیل می پردازند. از مراسم و دیگر آیین نوروز می توان به سفره هفت سین و دید و بازدید عید اشاره کرد.
سفره هفت سین رسمی است که در آن هفت المان که با حرف «س» شروع می شوند، به همراه ماهی قرمز درون سفره قرار می گیرند که هریک از این موارد، معنا و مفهوم خاص خودشان را دارند. از سوی دیگر بعد از تحویل سال نو، افراد خانواده، به دیدار یکدیگر رفته و در اصل فرآیند دید و بازدید عید را انجام می دهند. دید و بازدیدها عید عموما بین افراد فامیل و به صورت خانوادگی انجام می شود. دو رسم دیگر و البته جذاب عید نوروز، دروغ سیزده یا همان دروغ اول آوریل و سیزده‌به ‌در است که در ادامه مطلب به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
فلسفه روز طبیعت سیزده به در | دروغ سیزده چیست ؟
سیزده‌به‌ در در اصل سیزدهمین روز فروردین ماه و یکی از جشن ها و رسم های نوروزی ایران است. در تقویم رسمی ایران، سیزدهم فروردین، روز طبیعت نام گذاری شده و تعطیل رسمی است. بر اساس باورهایی که از قدیم تا به امروز، سینه به سینه بین نسل ها منتقل شده، این روز برای راندن نحسی است و همه مردم باید از خانه ها بیرون رفته و به دل طبیعت بروند. این رسم از گذشته به شکل جدی برگزار می شده و امروزه هم بسیاری از مردم ایران همچنان آن را برگزار می کنند؛ پس از جشن طبیعت و مراسم سیزده‌به ‌در، تعطیلات و جشن های نوروزی به پایان می رسد.
به طور کلی رسم سیزده‌به ‌در، بر خلاف دیگر رسم های نوروز، اساس و مبنای مشخصی نداشته و کمی مبهم است؛ چرا که در کتاب های تاریخی، اشاره ای به این جشن نشده است؛ اما در منابع کهن گفته شده که این رسم از گذشته های خیلی دور برگزار می شد. بر اساس گفته های کهن، مردم در دوازده روز نوروز، به جشن و شادی می پرداختند و سپس در روز سیزدهم فروردین ماه، به دل طبعیت رفته و در طبیعت جشن پایانی را برگزار می کردند؛ در اصل می توان گفت که سیزده‌به ‌در، پایان جشن های نوروزی است. گفتنی است مردم که در این روز، سبزه هایی که روز تحویل سال نو در سفره هفت سین بوده را گره زده و پس از یک آرزو برای آینده خود، آن را به رودخانه ها می اندازند.
آیا سیزده نحس است؟
نه تنها تا به امروز هیچ تاریخ نگار و پژوهشگری، دلیل منطقی برای نحس بودن روز سیزدهم و به طور کلی عدد سیزده کشف نکرده است؛ بله بسیاری بر این باورند که روز سیزدهم، یک روز خوب و نیک است که مردم باید به شادی بپردازند. حتی در آثار ابوریحان بیرونی، جدولی برای سعد و نحس بودن روز ها وجود دارد که از سیزدهم فروردین ماه، به عنوان روزی نیک و خوب یاد شده است. گفتنی است که در دین مسیحی، به دلیل برخی مسائل تاریخی، نحس بودن سیزدهم شرایط بسیار جدی تری دارد و مردم بیشتری به این موضوع باور دارند.روز دروغ آوریل، در بسیاری از کشورهای سراسر جهان، به عنوان یک روز ویژه شناخته می شود که در آن مردم به شوخی دروغ هایی به یکدیگر می گویند و این روز را گرامی می دارند. در کشور هایی مثل انگلیس، اتریش و نیوزیلند، دروغ گویی از صبح تا شب ادامه دارد و کسی که قبل از شب حقیقت را فاش کند، احمق آوریل (April Fool) لقب می گیرد.
در ایران هم، بعد از تحویل شدن سال نو و پایان جشن دوازده روز، در روز سیزده‌به‌ در، مردم به شوخی به یکدیگر دروغ می گویند و سپس در پایان روز آن را فاش می کنند. این رسم مثل دیگر رسم های نوروز، همواره برگزار می شود و باعث شادی مردم می شود. از دروغ های اول آوریل معروف در سراسر می توان به خبر واژگونی برج پیزا در سال ۱۹۵۰ در تلویزیون هلند و اعلام ترور بیل گیتس در سال ۲۰۰۳ توسط وب سایت های خارجی و شبکه های خبری به دلیل افت ۱٫۵ درصدی سهام مایکروسافت اشاره کرد. این دروغ ها در زمان خود بسیار بزرگ بوده و سروصدای زیادی در سراسر جهان به پا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام بویراحمد با باوی ابشون به یک جوب نمیرود به اقای تاج گردون بگو برو به فکر نان باش که‌خربزه اب هیت
تغییر
Iran, Islamic Republic of
ای خنکیییییییی!:)
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بخدا اگر من‌بجای تاج گردون بودم تا انتخابات بدی .میخوابیدم بخاطر جریان استیضاح دو تا وزیر
معلم
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی معنی بود خوشمان نیامد
بویراحمدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
مگه بویراحمد .که به تاجگردون اجازه ثبت نام بدن!
خامی
Iran, Islamic Republic of
این. است که زارع پور برای تاجگردون.
آقای تاجگردون با این .. وارد .
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه عکسی از زارعی منتشر نکر ده اند نشانه اینه که یا ثبت نام نمیکنه یا کسی دیگه بهش رای نمیده
سعيد
Romania
اقای هاشمی مدیر محیط زیست کارش عالی است. استاندار جرا داره .
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
برو جمع کنید این حرف های مفت ما اهالی بویراحمد پایین فقط زارع
کشاورزشوشتی
Iran, Islamic Republic of
این دروغ سیزده دور تاجگردون میخواهد ریس جمهور بش بخندیم
اصلاح طلبی از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
این دروغ سیزده دور تاجگردون میخواهد ریس جمهور بش بخندیم
پریسا…
Iran, Islamic Republic of
فقط زارع
میرحسین محمدی
Iran, Islamic Republic of
.ندارید!!!!!!!
مخاطب را مسخره می کنید؟؟!!!! ..د!!!
مردی از بویر
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
واقعا برای شما باید تاسف خورد.شما که بعنوان یک رسانه اصلا میدونید که رسالتتان چیه؟چرا این همه دروغ را در مورد افراد محترم درج کرده اید؟چرا باعث بدبینی واختلافات بیشتر در حوزه های سدسیری وگرمسیری میشوید؟اولا خود آقای حاج زارع از آمدن تاح گردون در حوزه بویراحمد ودنا اسقبال خواهد کرد تا یک رقیب دیگه هم داشته باشد وبه همه بفهماند که هر کسی که در در مقابلش باشد شکست خواهد خورد.
ودر حوزه کهگیلویه بزرگ هم آقای وکیلی حتی ۲۰۰۰ رای هم نخواهد آورد.
در حوزه گچساران رقیب اصلی تاج گردون جناب مهندس ذینل زاده است که سما نامی از ایشان نبرده اید.
کمی رسانه خوب ودرست کار وبدونه دروغ باشید تا لااقل مردم استان رغبتی برای خواندن مطالبتان داشته باشند.
من در همین جا با شما شرط میبندم وبه شما قول میدهم که برنده دور بعد انتخابات حوزه بویراحمد ودنا جناب حاج زارع است هر کسی هم که میخواهد در مقابلش باسد این را مطمئن باشد وآویزه گوشت کن سایت دروغ گو
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون معمار اقتصاد ایران هم باشد برای مردم بویر احمد پذیرفتنی نیست و در صورت غیبت تاجگردون در انتخابات گچساران اصولگرایان برنده خواهند بود
بویراحمدی ها
Iran, Islamic Republic of
غیراز تاجگردون خواب بینه دیگه در بین بویراحمدی ها محبوبیت داشته باشه .و حتی گچساران هم بش رای نمیدن .گوهرگانی.
استانداری
Iran, Islamic Republic of
همه مدیرانی که حداقل ۴ سال مدیر بوده اند مورد نظد جناب دکتر احمدی برای تغییر هستند . استاندار به شدت دنبال جایگزین نمودن جوانان در شورای اداری استان هست .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع پور در اداره کل چکار کرده که بخاد برای مجلس کاندید بشه به هیچ عنوان از آقایانی که نام برده شده حمایت نمیکنیم.باید ف.ه اصلاحات را با ..
ما
Iran, Islamic Republic of
درود برتاجگردون کاش میومد از بس مااصلاحطلبان کسی را نداریم بفرستیم اگه کسی مثل تاج نیاد بخدارای نمیدهیم.
جوانان دیشموک
Iran, Islamic Republic of
کهگیلوبه فقط با هاشمی آباد خواهد شد وکیلی بیش از ۴۰۰۰ رای نخواهد آورد ..
ما دوست داریم که وکیلی و تاجگردون و موحد و همه سیاسیون در کهگیلویه باشن تا انتخابات با شکوه و همه ببینن که هاشمی چقد طرفدار داره
حسینی
Europe
بنظر میاد هدایت خواه اومدنی نداشته باشه.هدایت خواه در چهار دورکاندیداتوری مجلس یک نون ۱۸۰تومنی ضرر نکرد وهزینه نکرد.بنظرمن هدایت خواه کارهای خوبی ولو کم بدای شهرستان انجام داد اما هدایت خواه برخلاف خطی ومشی فکری واصولی که داره ،عملکردهاش بیشتر رفیق بازانه بود وبرای دوستاش تحرک داشت و به حامی های عمومی ویا حتی حامی های جناحی وفکریش کمک شایانی نکرد.هر کاندیدایی که خرف وعملش یکی بود وادم های لایق وخصوصا ارزش مدار را تحرک داد ومیدان داد، موفق خواهد.نه..
ما
Iran, Islamic Republic of
ما نماینده میخواهیم که برای مردم دلسوز باشد فقط زارع
دردمند
Iran, Islamic Republic of
ما یکپارچه زارع
Iran, Islamic Republic of
والا من از خدامه اقای تاجگردون بیاد نماینده بویر احمد بشه تا از دست /حاج زارع راحت بشیم
همکاردانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون که خیلی وقت در گچساران براب مردم فقیر و متوسط جایگاهی نداره رفت تو مجلس که با استیضاح دو وزیر به مردم بقبولونه که من طرفدار مردم فقیرم ولی زهی خیال باطل مروم دیگه عاقل شدند اقای تاجگردون بیستر از این به مردم /نکن برو خدا عاقبتت را ختم به خیر کند
احسان
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت
همت
Iran, Islamic Republic of
از شما بعیده
حتی دروغ با مزه ای هم نبود
حرف ای بشید لطفا دیگه قرن۲۲
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد و دنا
فقط زارع
لبیک یاحسین
Iran, Islamic Republic of
اجازه میخوام ازهمه عزیزان...باسلام...تحلیل سیاسی این حقیر..یکی ازگسترده ترین شبکه ای که باعث قبول ی بعضی ازآقایان شدهمین کارمخربانه کبنابوده..به یقین..من حاضرم مناظره بااین رسانه عزیزهستم تاواقعیتهای که مردم این استان سالهامنتظرش هستندبدون هیچگونه ملاحظه ای بازگوکنم درکل ازآینده انتخابات استان باجنگ جبهه تبلیغاتی تاحگردون آگاهی دارم..واقعادرودمیفرستم ازجنگ هاروانی وقدرت تبلیغی طیف تاجگردون..البته درمناظره راحت میتوانم بگویم هدف تاجگردون چیست..من کاری ندارم ایشان دربویراحمدکاندیدبشن حق هرانسانی است..امااین فکرراانحراف درطیف برادرعزیزم آقای تاجگردون میبنم که باعث شکست عظیمی درجریان سیاسی اومیبینم..تاجگردون مدیون مردم شریف وشهیدپرورومظلوم گچساران ن هستش من بزرگترین اشتباه سیاسی کلامی تاجگردون راروزی دیدم که بین مردمی که امیدی برای آینده شهرستان خودداشتندبه راحتی میگه من برای بویراحمدآماده ام..همان روزپیروزی شگفت انگیزدوباره زارع دردل به اوتبریگ گفتم پیشاپیش چراچون زارع میشودبدون رقیب دربویراحمدومردعزیزبویراحمدبرای تلافی این حرفای دکترتاجگردون تعصبی وبرای زمین زدن تاج گردون باتمام وجودبه حاج زارعی رای میدهندیقین دارم..ولی تاج درگچساران ازدورقبل کمتررای میاره ولی بخاطرناتوانی نیروهای اصول گراکه مشخص نیست چگونه تصمیم میگیرندقبول میشه جزاینکه ایده جدیدی پیاده بشه..والله راشاهدمیگیرم هرچندجاهایبهتری برای آقای تاجگردون آرزودارم..مشاوران تاجگردون ضعیف عمل کردند..من به شخثه علاقمتدبه تاج بودم وبداش احترام قایلم ولی حرف خطرسازی که گفت به بویراحمدمیام بسیارناراحت کرد..چون به افکارعده ای بزرگ وآرای مردمی اهانت کردچون هنوززارع درقلب عده ای زتده هستش..حتی اگرمخالف باشندحتی اگرنماینده ماهدایتخواه یاروشنفکریابهرانی بودمن دوباره این پندرابه تاجگردون گوش زدمیکروم.تاجگردون امروزبایددرپست وزارت مانورمیدادنه عقده گشایی خودرابه انتخابات دربویراحمدپهن میکردحال من آماده ام باایشان صحبت کنم وبگم چه برنامه ای درآینده براش پیش خواهدآمدبه تاربخ برمکیان رجوع کنه تادیخ محل تکراراست.امامن به برادران نماینده توصیه میکنم غیرازهاشمی که باراولش هستش اگرمیخواهیدبین مردم محبوب باشیددرجایی دیگربرای خدمت قدم بدداریدمثل بزرگواری عزیز..تاجگردون بروتهران بخداحمایتت میکنم..حاج زارع عزیزبروتهران بخداجانفشانی میکنم وکیلی جان شماتلاش کنیداین جملاتی که درباره شمامیگن تکذیب کنیدتامحبوب بمانیدشماهمان تهران باشیدچون من درشمابدای بویراحمدامیدی نمبینم وان شاالله درتهران موفق وسربلندباشیدامادرباب هدایتخواه خودت راحیف نکن شان خودت راحفظ کن بخدااگردوباره بخواهی کاندیدشویدحادثه هاتکرارخواهدشدودوباره پیروزی قطعی زارع رابه ارمغان خواهدآوردچه روشنفکرباشه چه نباشه زارع قبول میشه الان شکافت عمیق بین اصولی هاست بنظرم راه رابرای دیگران هموارکنیدهدایتخواه ترابه اربعین حسین گول این حرفارانخور..
لبیک یاحسین
Iran, Islamic Republic of
درآخرازبرادران عزیزمیخواهم برای آقایان تاجگرودون..زارع..هاشمی هدایتخواه روشنفکرووووودعاکنید..چون همه مدیون مردم هستندخدایی حقی به گردنشون نیفته. وبدای همشون آرزوی سلامتی دارم..ولی.خطری خواهدشدکه فیلمبازی وکارگردانی عده ای که مدیون اون هستندراازصفحه سینماورسانه حذف خواهندکرد..
آرو نگین سبزگرمسیر
تاج بای بای دیگه /بسه آقای تاج
اميرعلي
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد مرده که تاج بده اونجا کاندید بشه. تو گچساران هم ایشون رای نمیاره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اسب خود را برای کاندیدا شدن در حوزه بویراحمد زین کرده شک نکنید رای بالایی خواهد آورد
کهگلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
وکیلی تودهدشت اصلا رای نمیاره خودهاشمی پوربرنده انتخابات ایندست چون واقعا داره دهدشتوشهرهای لکک وچرام ولنده و...رو آبادمیکنه .تاجگردون توگچساران خودشه ولی تویاسوج ودنا بایدمبارزه کنه حریفای قدری داره .رساته هم نویسندش. کلا یطرفه ومنفعتی کارمیکنه من طرفدارآبادانیم نه چپ وراستهای دروغگو لرها ک وب دیگه نبایدگول بخورن هرکس آبادی میکنه رای بهش بدین چپ وراست ولش کنیدبراتهرانیا خوبه
نه ما مردم شجاع وغیور دیگه بسه فریب این مایه پرستا رونخوریم هم هاشمی پور هم تاجگردون واقعا تلاش میکنن وغیرت لر رو زنده کردن توی مجلس جلوی همه لرها روتوی بحث هواپیما تهران یاسوج سرافرازکردن درودبرهردوش
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف و متدین " بویراحمد ودنا‌"
سلام ؛
ماحامیان‌ ندای وحدت بویراحمدودنا "
( حامیان حاج مهدی روشنفکر ) اعلام میداریم؛

✌️آمده ایم که خداوند متعال را خشنود کنیم،نه اینکه بنام خدا خشنودی خویش را بدست آوریم.
✌️آمده ایم تا سختی بجان بخریم تا شما مردم شریف "بویراحمدودنا " سختی نبینید.
✌️آمده ایم تا بگوئیم دغدغه یمان رفاه نسبی مردم " بویراحمدودنا" هست نه خالی کردن جیب آنها بعنوان رفاه.
✌️آمده ایم تا تبلیغات کنیم و قابلیت های خویش را به شما مردم شریف؛
"بویراحمدونا " عرضه کنیم نه اینکه بی هنری ها را پشت تصاویر بنرهای آنچنانی پنهان کنیم.
✌️آمده ایم تا جایگاهی برای مردم ؛
" بویراحمدودنا " در ایران بسازیم تا همیشه بدآن جایگاه پناه بیاورند،نه اینکه جایگاه کنونی را متزلزل کنیم.
✌️آمده ایم صدای رسای مردم باشیم نه اتاق فکر معامله گران سیاسی اقتصادی.
✌️آمده ایم تا تابوی دلالان سیاسی را بشکنیم، نه اینکه خودمان درد لاعلاج دیگری برای " بویراحمدودنا " شویم.
✌️آمده ایم برای صیانت از انبان بیت المال نه برای سوراخ کردن آن
✌️آمده ایم برای زیبایی فرهنگ ؛
" بویراحمدودنا" و نه اینکه شعار فرهنگی زیبا برای "بویراحمدودنا " سر بدهیم.
✌️آمده ایم که صدای مظلومان را بیان کنیم و نه اینکه ناله مظلومان را به هوا ببریم.
✌️آمده ایم مردانه رقابت کنیم و با اتکا رای شما پیروز شویم، نه اینکه از هر طریقی به پیروزی فکر کنیم.
✌️آمده ایم مردم را به رزق برسانیم و نه اینکه رزقشان را مصادره کنیم.
✌️آمده ایم که فردای مردم جامعه ام را تضمین کنیم نه آینده فرزندان و خانواده مان را.
✌️آمده ایم که سکوت ها را بشکنیم و نه خودمان مهر سکوتی برلبان بی رمق جامعه باشیم.
✌️آمده ایم در همه ساعات شبانه روز پاسخگویی همه مردم باشیم و نه فقط پاسخگویی به عده ای خاص.
✌️آمده ایم تا فرهنگ جامعه ام را تقویت کنیم نه اینکه با نام فرهنگ ؛
" بویراحمدودنا " را به تاراج بزنیم.
✌️آمده ایم یار و یاور جوانان "بویرامدودنا" باشیم نه اینکه از جوانان برای خودمان پل عبور بسازیم.

" مردم شریف بویراحمدودنا" ؛
آمده ایم بگوییم در کنار شما بوده ایم و هستیم و خواهیم بود.

جمعی از جوانان درد و زجر کشیده بویراحمد و دنا
حامیان حاج مهدی روشنفکر
دنا
Iran, Islamic Republic of
سرگردون بیچاره نمیدونه زین رو بر داره یا نمد زین رو ، حاج اقا حجازی امام جمعه افتاده دنبالش ،
تاج چه ، چی چه
رضا
Iran, Islamic Republic of
روحمه بردی
تامرادی حوزه سپیدار
Iran, Islamic Republic of
هوای بهار که ایایه موقع اومدن گل وبلبل
تییل بیراحمیل تیه به ره یه گل سنبل
ایما منتظریم که مرد بیراحمئی روشنفکر بیایه
حاج مهدی سی آبایی بیراحمد وناز هی یائه
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با این تغییرات احتمالی مشخص شد که تغییر مدیران بر اساس شایسته سالاری نبوده بلکه به خاطر فشار نمایندگان است
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
مجید سینایی ولیدر؟/چهره این اقای سینایی هس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان بویر احمد عزت دارد وقدر نماینده ای با جر اعت و باپشتکاری و پر تلاش و ملی وبی نظیر هم چون دکتر ستار هدایتخواه رامر دم قدر شناس بویر احمد و دنا میدانند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای زارع قصد دارند برای حوزه گچساران کاندید شوند
افشبن رستمی
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون در صورتی افتخار دهد وبه حوزه بویراحمد آید پیروز قطعی انتخابات است مشت نشانه خروار است اولین نشست تاج گردون حراسی عجیب در دل رقبای انتخابات انداخته وهیچ کدام تا الان چنین نشستی با سران بویراحمد ا این وسعت نداشته اند بیراحمد به شجاعت اتیشان مینازد
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
چنانچه تاج گردون به بیراحمد آید سونامی درست میشود که همه کتوله های سیاسی نا کارآمد را زیر ورو وکمازیر آب خو اهد برد
عدالت
Iran, Islamic Republic of
من قول شرف میدهم اگر تاجگردون گچساران را رها کند ودر حوزه بویراحمد کاندید بشه برای همیشه حذف خواهد شد چون رای بویراحمدی ها طایفه ای است نه جناحیومردم گچساران هم ازاو عبور میکنند .من به عنوان کسی که بهش رای دادم این قول را داده ام.
علی
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل ها تحلیلی غلط و نادرست است . هرچند تحلیل گر این مطالب تحت عنوان دروغ سیزده بدر نوشت ولی بالاخره چنین پیش بینی های کرد . این پیش بینی ها اشتباه است و تحلیلی خوبی نیست.وهمه چیز برعکس آنچه چیزی که گفته است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون، بویراحمد؟.... واقعا خنده داره.....
بویراحمد اصیل
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی انتخابات آینده هدایتخواه تا آخر انتخابات خواهد ماند چون خود را صاحب جریان اصولگرا ی می داند واز آن طرف روشن فکر هم به نفع اوکنار نخواهد رفت و ضلع دیگر قوام فروزان بابکانی است که مورد حمایت جریا ن اصلاحات خواهد شد وبهرامی بصورت نا خواسته از این عرصه خارج میشود ضلع دیگر زارعی هست که در صورت ماندن در انتخابات شکستش قطعی هست وبر نده نها یی انتخابات روشنفکر است اما در کهگیلویه رقابت سختی بین موحد وهاشمی خواهد بود وشکست هاشمی قطعی و موحد برنده نهایی خواهد بودوکاندید اصلا حات نفر سوم است در حوزه گچساران باز رقابت بین تاج گردون وفولادی ترک زبان است وزینل زاده نفر سوم است وتاج گردون برنده انتخابات است آن هم با آرای عالی چون خیلی از سران بیراحمد به گچساران می روند وبه تاج گردون رای می دهند وخود مردم آ نجا نیز بصورت خیلی خوب از وی حمایت می کنند
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس هاشمی پور برنده انتخابات دوره بعد کهگیلویه است . اصلاحات درکهگیلویه رای نمی آورد.اقای موحد ۲۰سال مجلس بود هیچ کاری واسه کهگیلویه بزرگ نکرد جز چند کار شخصی یرای عده ای خاص . بهتر به حوزه امیدیه و آقاجاری ثبت نام کند که اونجا حتما برنده می شود . ولی درکهگیلویه خودش خسته می کند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در جواب نفری که گفته بیراحمد به باوی رای نمی دهد بداند که تاج گردون مورد حمایت ۷۰ درصدی مردم این حوزه در صورت ورود قرار خواهد گرفت
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بخت هرچی وتو رفته زر گل ای مدیرعامل برق استانه هم عوض کنید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگه معمار اقتصاداست چرادرحوزه انتخابیه اش مردمش نون قرض ازنانوامی گیرن‌‌‌‌‌؟
دلاور گچسارتن
Iran, Islamic Republic of
قراره حاج عباس با پسرانش کاندید گچساران بشن .خخ خخ
باران1
Iran, Islamic Republic of
یکی از نزدیکان به غلام‍رضا تاجگردون می‌گوید، در جلسه شب گذشته که در منزل عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران با حضور حسن نوروزی، جعفر گوهرگانی، مجید سینایی و تعدادی دیگری از لیدرهای او برگزار شد، او تصمیمش را برای حضور در انتخابات حوزه بویراحمد و دنا گرفته است و گفته می‌شود، محمدعلی وکیلی و سید باقر موسوی‌جهان‌آباد از کاندیداتوری تاجگردون اعلام حمایت کرده‌اند.


توجه بفرمایید همین لیدر ها مردم را هم بدبخت کرده اند چه رسد به خود ایشان،مدیران ناکارامد وقوم وقبیله ای که هر روز به نوعی اقوام خود را در بایکوت خبری استخدام می کنند .مردم بویر اینقدر نادان نیستند که این حربه را بپزیرند.
عبدی
مردم ازین نازوکرشمه وسیاسی بازی زیاددیده اند انها انسانهای اتوکشیده نمی خواهندکسی مثل خودشان وازجنس خودشا ن که ان هم غلامحمدزارعی است که ایشان تمامی حوزه انتخابیه اش رابه اسم کوچک می شناسد لطفا دست ازتوطئه سفسطه برداریدواستان رابه نفاق وکشمکش سوق ندهید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی چرا کامنتی که بر طبل اختلاف می زند را می زاری اتفاقا بویراحمد وباوی ککا هستن وپدر وپدر بزرگ تاج گردون بویراحمدی اصیل هستن بویراحمد برای تاج گردون جان می دهد سران اصلی بویراحمد هم که با تاج گردون نشست داشتن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تمام کامنت های منفی علیه تاج گردون کار تیرتاجی های حامی زارع است جون خوم
لنده اصلاح طلب ال نود
Iran, Islamic Republic of
انصافا اگر فرماندار لنده تغییر کنه خیلی از مشکلات لنده حل خواهد شد چرا که که ایشان در تمام امورات دخالت /میکنند نمونه بارز آن دخالت در انتخاب شهردار ،همکاری مطلق با نیروهای عدل و موحد که اگر بزرگان صلاح بدانند یه نظر سنجی کاملی در این راستا داشته باشند تا روشنگری و عملکرد ضعیف ایشون در این مدت کوتاه اثبات بشه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
برایتان متاسفم . دروغ به هر شکل دروغ است . کارهای مغایر با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را رواج ندهید . البته عذرخواهی کردن اقدام مناسبی است .
علی
Iran, Islamic Republic of
بسیار افسانه ی تخیلی قش
نگی بود
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون شهریار گچساران است و بس و مردم نخواهند گذاشت که تاج گردون جای دیگر ثبت نام کند
سعید
Iran, Islamic Republic of
بدون اینکه به دروغ سیزده توجه کنن دارن دعوای قبیل های و طایفه ای راه میندازن.
بویراحمد فلانه ، گرمسیر بهمانه
کی میخواین پیشرفت کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
دیل
Iran, Islamic Republic of
یکی از تعاریف فرهنگ یعنی تلاش برای کنار گذاشتن یک کاری که اشتباست و به نوعی در زندگی روزمره ما انسانها آن اشتباه به نوعی رسم تبدیل شده بعضی کارها هر چند رسم و رسومات قدیمی هم که باشند ولی خوشایند نیستند چه بسا مردمان امروزی بسیاری از رسم و رسومات قدیمی را خرافات دانسته و دیگر اعتنایی به آن رسم ها ندارند و به نوعی منسوخ شده اند.به نظر بنده این برنامه دروغ سیزده هم به نوعی جزعی از آن خرافاتهای قدیمی ست و پسندیده تر اینست که هر ایرانی به زعم خودش از گفتن این دروغ گفتن سرباز زند تا این هم مانند مابقی خرافات منسوخ شود.اگر از زاویه دین هم به موضوع نگاه کنیم دروغ گفتن گناه بسیار بزرگیست حالا چه واقعی باشد چه جهت مزاح.همین یکی دو روز دوستان دیدید که چه شایعات دروغی در فضای شهرسنان گچساران یا در سطح کشوری پخش شد که عده ای از همشهریان یا هموطنان که در جریان این برنامه دروغ سیزده نبودند موضوع را باور کردند و شاید باعث بسیاری مشاجرات و یا ناراحتی ها در بین مردم شد به عنوان مثال همین قضیه جلسه محرمانه سید قدرت با قشقائیها در شیراز.آن آقایی که این دروغ را طرح کرد آیا از آقایان سید قدرت حسینی و فولادی وندا و خورشیدی اجازه گرفته بود که چنین دروغی را پخش نماید؟ آیا طراح این دروغ قبل از انجام این کار به این موضوع هم فکر کرده بود که ممکن است این شایعه باعث ایجاد کدورت در بین این افراد محترم شود؟در پایان از همه دوستان و همشهریان و هموطنان خواهشمندم دست به دست هم دهیم و ان شاآله این رسم اشتباه را ریشه کن کنیم.
همسایه
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید در کهگیلویه موند برنده ی انتخاباته
همسایه
Iran, Islamic Republic of
عدل دیگه تایید بشو نیست
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
مدیران محافظه کار به درد خدمت گذاری به مردم شریف استان نمی خوردند و فاقد خلاقیت جدید وتحول وشکوفایی در عرصه های مختلف خدمتگذاری به مردم هستند اعتقاد دارند که باید جوری حرکت کنند که زنبور آنها را نیش نزند مدیر .. از آن دسته هستند.
میراث
Iran, Islamic Republic of
باقری بازنشسته شده هنوز ول کن نیست حکم .ر برای جانشینی باقری آماده برود که .فت میراث فرهنگی داد و فریاد کرد و جلوشو گرفت خواب ببینید تا زارع نماینده هست غیر از فامیل خودش بزاره کسی رشد کنه فقط تاج گردون می تواند ناجی مردم بویراحمد باشد
علی آقا
Europe
متن نظر شمابا سلام خدایی آقای هاشمی باید یک سال پیش میرفت این محیط زیست بکر استان .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
شک نداشته باشید. آقای زارع دیگه دو هزار رأی نمیاره .برنده انتخابات دکتر ستار هدایت خواه است. مردم متوجه شد ند که در این هشت سال چه .گی به بویر احمد شد .اگر هدایت خواه ثبت نام نکرد تاجگردون گزینه خوبی برای بویر احمد است الکی قضاوت نکنید تاجگردن باوی باشه نماینده قوی هست .به احتمال زیاد آقای روشنفکر از هدایت خواه حمایت میکند
یا زهرا (س)
Iran, Islamic Republic of
موحد میایید این بار با کل قوا
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دروغ ۱۳بنویسد تاجردون با پیمانکاران قهر کرد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
فقط زارع محبوب بویراحمد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ما رای خود را به زارع می دهیم اصلاح طلب از پاتاوه
پیام اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جناب فرهنگی محترمی که کامنت ی زدید که مدیر کل آموزش و پرورش چکار کرد ، مدیریت کرد ،مرد عمل است ،دوبهم زن نیست ،کاردان است ؛شایسته هر نوع مدیریتی هستش؛مقتدر و نترس است ، بها به هر نمایند ه ای نمیده ،هر مدیری که شایسته مدیریت بود اتنخاب کردند ، ،به عنوان فرهنگی دوست نداریم حتی برای یک لحظه که باشه حاج ژارع پور را از دست بدیم حتی برای نماینده مجلس هم که باشه ، خدا میداند که اهل پست نیستم و نخواهم .ت حاج زارع پور چیز دیگریست ،حیفه که چنین انسانی تخریب بشه حتی با یک کامنت گذاشتن
الف
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج گردون تمام مدیران راباشت وباوی انتخاب نموده چطور بویری ها بهش رای بدهند
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
رضا در رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرده و بیش از ۴ سال سابقه نویسندگی حرفه‌ای در زمینه های مختلف مثل خودرو، بازی و غذا را دارد. از کودکی هم عاشق بازی‌های ویدیوی و مسابقات اتومبیل‌رانی بوده‌. زمان آزادش را صرف بازی و تیون کردن خودرو‌های مسابقه‌ای می‌کند. رضا سال‌ها World of Warcraft بازی کرده و طرفدار پروپاقرص بلیزارد و بازی‌های‌اش است.
.
.
آقا این رضا کیه؟ نمیدونم من متنو کامل نخوندم یا شما خیلی باحالید؟؟؟
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
چه خبر از نوسازی مدارس
چه خبر از نوسازی مدارس
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به دادشرکت توزیع برق برسید تادیگر ادارات
اصلاح طلب2
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج زارع به کارمندان نوسازی /کردی.امید رای نداشته باش
7
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع پور انسانی به تمام معنا است. به انسانیت بها میدهد.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح میکنم .ی شده به بویر احمد
د ع و ت
Iran, Islamic Republic of
تمام قد درکنار دکتر زراعت کیش می ایستیم زنده باد مرد اخلاق و عمل ، دانشمند فرهیخته
..فرهنگی.
Iran, Islamic Republic of
شخصیت زارع پور را قبول دارم اما نه برای هر پست ومدیریتی .مدیر باید درمقابل حقوق فرهنگیان کوتاه نیاید چرا بعد ازدوسال هنوز مطالبات فرهنگیان پرداخت نشده چرا مدیر کل موضع جدی نگرفته است
رحیمی حسن اباد
Iran, Islamic Republic of
ایل بزرگ سادات امام زاده علی از همین حالا دست دوستی بسوی دکتر تاجگردون دراز میکند ایشالا که بیایی بویراحمدو از این وضعیی که داره نحات بدی نه زارعی نه هدایتخواه.
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه استاد عدالت خواه ما برایت جان میدهیم
همشهری علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره ما میگیم مسلمان هستیم ولی با این رفتارها باید شک کرد .مگر نه اینکه امده حتی دروغ مصلحتی گناه کبیره می باشد ان وقت شما به راحتی و درروز روشن کسانی که میخواهند به مردم اطلاع رسانی کنند واقعا جای بس تاسف داره به دست اندرکاران سایت . دروغ ان هم روی طایفها ومردان بزرگ استان تاسف تاسف تاسف.
نکته
Iran, Islamic Republic of
چه این اخبار واقعیت داشته باشه و چه نداشته باشد آنچه که مسلم هست این است که دسته بندی اصولگرا و اصلاح طلب بازی لوثی است که دیگر تماشاگر ندارد. اکثر این دوستان همین حالا هم یا نماینده هستند و یا سمت دارند اما فقط منافع دوستانشون براشون مهم هست نه مردم نجیب استان که از حداقل امکانات لازم هم برخوردار نیستند!
علیزاده
United Kingdom
یکی نیست بگه هدایت خواه ۲۰سال چی از .مردم می خواهی.چندتا . ک تا۵۰سال دیگه ثبت نام کنی هزینه های انتخاباتو متحمل میشن.
ارجمند
United Kingdom
اقای هدایت خواه چه چیزی می خوای ثابت کنی.کدوم وزیر می خوای بیاری یاسوج.برو تو صحن مجلس از حجاب و عفاف حرف بزن.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون غیره خو مجلسه ده ببینه ..
امکان نداره نماینده تهرون بیا دهدشت مه خدا زده پس سرش ....
ای مطلبتون کاملا جوک بی .....‌
یاسوج
Romania
درخشنده پور میر شکار بویراحمد است
و پیروز انتخابات
نترس شجاع مدیر و مدبر
جواد
Iran, Islamic Republic of
تاسف از عملکرد سایت کبنا
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
هدایت برای همیشه رفت
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه به تاریخ پیوست ما تفکر جدیدتر می خواهیم
برق
Iran, Islamic Republic of
تاسف برای همه تون اگه بادقت خوانده باشید خود نویسنده نوشته دروغ سیزده بدر ......پس یعنی داره دروغ میگه پس این همه اهانت و توهین دیگه چیه ....درضمن مگه باوی بمیرد میرشکار تنها بماند ماقدر نشناس نیستیم نه ما باوی به این راحتی تاج رااز دست میدیم نه شما اکثر مردم بویر لیاقت تاج رادارید ........................
Iran, Islamic Republic of
رسانه زرد.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
پس رییس دانشگاه علوم پزشکی چی؟ عوض کردنش واجب و ضروری است.
احمدپورگنجه
Iran, Islamic Republic of
والا من کیسه نیکنش
نماینده اصلاحات فقط دکتربهرامی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1