تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۳۲۷۷۵۶

مدیری که در تمام حوزه‌ها حتی سیاست پرکار است / پروژه‌ای که بعد از ۱۰ سال ۳۰ درصد پیشرفت دارد / لدنی‌ چه تصمیمی می‌گیرد؟(+تصاویر)

۱۱
۰
کبنا ؛فرماندار چرام، متذکر شد: این طرح بزرگترین طرحی است که در شهرستان در حال اجرا بوده و بیش از ۱۰ میلیارد هزینه دارد اما جای نگرانی است که بعد از ۱۰ سال تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش کبنا از چرام، هادی فتاحی‌اصل فرماندار شهرستان چرام ظهر امروز در نشست شورای شهر با مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر مدیری باید بتواند کار اجتماعی و فرهنگی انجام دهد، اظهار کرد:  مهندس لدنی‌نژاد اولین مدیر استانی است که در سال جدید به چرام آمده و می‌دانیم که در حوزه اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی پرکار و فعال هستند، انتظار داریم جهت عیدی به چرام، به صورت ویژه و خصوصی این شهرستان را در نظر بگیرند.
فرماندار چرام با تاکید بر این مطلب که امروز کسی نمی‌تواند تک بعدی کاری انجام دهد، عنوان داشت: با پول تنها نمی‌توان کاری را پیش برد کما اینکه اگر آب و فاضلاب راه‌اندازی شود از لحاظ اجتماعی و فرهنگی به مردم نیاز داریم یعنی کار ما بیشتر از اینکه در گرو اعتبار باشد در گرو مردم است.
وی در ادامه سخنان خود، اضافه کرد: اعضای شورای شهر چرام، نیروهای شناخته شده و فهیم، نیروهای تجربه‌دار و جوان، علمی و تخصصی هستند اما گلایه‌ای دارم از اعضای شورا که با توجه به اینکه زیرساخت‌های گردشگری آماده نبود در شهر، باید فعال‌تر بوده و کمک بیشتری داشتند، بارها گفته‌ایم سیستمی به هم وصل هستیم و هر کاری انجام دهیم برای شهر است و هر گردشگری بیاید منفعتش به شهر می‌رسد.
این مسئول اضافه کرد: شهرداری و شورا با توجه به مشکلاتی که در حوزه مالی دارند گاهی به نوعی از زیر کار در می‌روند در صورتی که این مسئله را نمی‌پذیرم چرا که شما باید روی سرمایه اجتماعی بیشتر کار کنید تا سرمایه پولی، جاهایی هست که شما اگر پای کار باشید، چند برابر ما از جاهای دیگر می‌توانیم کمکتان کنیم، بنابراین هراسی در این راستا نداشته باشید و در مراحل بعد کمک کنید.
وی در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به فاضلاب چرام و با بیان این مطلب که در بحث فاضلاب یکی از مشکلات اصلی که وجود دارد بحث مشارکت همشهریان هست، گفت: این مشارکت دلایل خاص خود را دارد و شاید اولین دلیل فقر باشد ولی فقر هم در آن حدی نیست که در مدت کوتاهی نتوانند یک میلیون را پرداخت کنند.
فتاحی‌اصل، ابراز کرد: من فکر می‌کنم در این راستا، کارهای روابطی، اجتماعی، دیپلماسی و فرهنگی کمک کند، مدیرعامل هم تا حدی که می‌توانند کمک کنند تا کسانی که دستشان تنگ است طی اقساط بلند مدتی انشعاب فاضلاب خود را پرداخت کنند و اعضای شورا نیز که نماینده مردم هستند و مردم به آنان اعتماد کردند رای دادند می‌توانند با رفتار اجتماعی و دیپلماسی، ارتباط چهره به چهره آنان را متقاعد کنند حق انشعاب فاضلاب خود را پرداخت کنند.
مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام، خاطرنشان کرد: چرام شهرستانی است که به لحاظ تحت زمینی آبش رو هست و فاضلاب بیش از هرجایی نیاز شهرستان چرام است چرا که به طور مرتب از زمین‌های شهر و اطراف استفاده می‌کنیم و اگر فاضلاب وارد اینان شود قطعاً آلودگی‌های را ایجاد می‌کند.
وی، تصریح کرد: انتظار دارم همه مسئولان پای کار بیایند تا مردم این مسئله را بپذیرند چرا که مردم ما عادت دیرپذیری دارند ولی اگر بپذیرند هم سریع این زود پذیری‌شان نمایان می‌شود.
فرماندار چرام، متذکر شد: این طرح بزرگترین طرحی است که در شهرستان در حال اجرا بوده و بیش از ۱۰ میلیارد هزینه دارد اما جای نگرانی است که بعد از ۱۰ سال تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که عدم پیگیری ما بی تاثیر نیست در این رابطه و باید تلاش کنیم هر چه سریعتر حداکثر تا پایان امسال به اتمام برسد.
 
علی لدنی‌نژاد در این نشست با بیان اینکه به شهرستان چرام به عنوان یک نگین سبز در استان نگاه می‌شود، اظهار کرد: یکی از پر بازدیدترین شهرستان‌ها در بحث گردشگری شهرستان چرام است که امیدواریم گردشگران عزیز به عنوان سفیرانی از فرهنگ و نمادی از غیرت و مهان نوازی قوم لر به زادگاهشان برگردند.

مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد به تنش آبی اشاره داشت و عنوان کرد: چندین سال است که بحث تنش آبی در کشور مطرح بوده و زنگ خطرش را در حوزه تخصصی عزیزان زودتر به صدا درآورده بودند اما در مجامع عمومی کمتر بود، در استان در این خصوص مشکلاتی داریم اما در چرام به دلیل منطقه جغرافیایی که دارد مشکلات آبی کمتر است.

وی، افزود: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد نگاهی که به بحث آب داریم نیاز به بازنگری و بازآموزی یک سری از واژه‌ها و مفاهیم و اصلاح فرهنگ مصرف است، باید این اصلاحات انجام گیرد نه از قبل اینکه بگوییم کمتر مصرف بلکه بهتر مصرف کنیم یعنی مصرف مورد نیاز انجام شود.

این مسؤول با متذکر شدن این مطلب که مردم باید توجیه شوند که در سال‌های آتی این خشکسالی‌ها ادامه دارد، تصریح کرد: دوستان در حوزه‌های تخصصی می‌دانند که این خشکسالی‌ها به صورت تصاعد هندسی بر همدیگر اثرگذار هستند بنابراین بر سفره‌ها، منابع آب، محیط زیست و هوای ما تاثیرات بسیار مهمی دارند که اگر نتوانیم به خوبی همسان سازی و هماهنگی داشته باشیم با این کم آبی‌ها، به مشکلات جدی اجتماعی در سطح ملی و استانی برخواهیم خورد.

لدنی‌نژاد به فاضلاب شهر چرام اشاره داشت و با بیان اینکه پروژه فاضلاب چرام حدود ۹ سال شروع شده است، گفت: در این ۹ سال تصفیه‌خانه عقب افتاده و این یک آسیب هست که نتوانیم تاسیسات را تا آخرین مرحله برده و از آن استفاده کنیم اما در حال حاضر تصفیه‌خانه با سرعت خوبی در حال اجراست.

وی، افزود: این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بزرگترین پروژه شهرستان بوده و طبیعی است که با دغدغه اصلی شهرستان به این پروژه نگاه کنیم.

مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در گذشته که جمعیت کم بود چاه‌های جذبی محدود مشکلی ایجاد نمی‌کرد اما تعداد زیادی چاه جذبی در یک نقطه وقتی یک آلودگی را منتقل کنند قطعا این آلودگی خطرناک است و باید قبل از اینکه به منابع آب زیرزمینی منتقل  شده، پالایش شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در استان حدود ۳۰ درصد از شبکه‌های آب شهری فرسوده هست، خاطرنشان کرد: عمر تاسیسات یک عمر مفیدی دارد، اعتبارات زیادی لازم است در بحث تاسیسات شهری تا شکشستگی این شبکه‌های فرسوده رفع شود.

لدنی‌نژاد، گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب یک سازه بزرگی است که اجرا می‌شود، ورودی آن از فاضلاب خام بوده که هزینه تصفیه این فاضلاب هم بسیار زیاد است، پساب این فاضلاب دو محصول یا دو تولید دارد که یکی پساب تصفیه شده مایع است و یک لجن تصفیه شده جامد که هر دو در کشاورزی بسیار مورد استفاده هستند.

وی در خصوص پرداخت انشعاب فاضلاب چرام نیز گفت: کسانی که از فروردین در چرام اقدام به پرداخت انشعاب کنند اقساط پرداختی برای آنان ۱۲ ماه خواهد بود و به صورت پلکانی کسانی که یک ماه دیرتر اقدام کنند دوره اقساط برایشان کمتر می‌شود.

تصاویر:

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سیدیتیم
Iran, Islamic Republic of
مدیر توانمندوپرکار ودوست داشتنی و مورداحترام همه جناهای سیاسی....
باوی
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا دو سال دیگر جناب اقای لدنی به عنوان نماینده حوزه های باشت و گچیاران به مجلس راه خواهد یافت
باوی
Iran, Islamic Republic of
باشت منتظر حضور سبز جناب مهندس لدنی در صحنه انتخابات آتی
باشت
Iran, Islamic Republic of
لدنی هم در تهران کار کرده هم در استان و هر دو جا خوب درخشیده امید است که دو سال دیگر ایشان را بر صندلی سبز بهارستان ببینیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این مرد می آید . این مرد مهندس می آید . این مرد کاردان می آید . این مرد با سیاست می آید . مرد علم وعمل می آید . مهندس لدنی می آید . کار تاج بسیار مشکلتر از گذشته می شود . باشت یک پارچه حمایت خواهد کرد از مهندس لدنی . طایفه بزرگ ترک زبان متق القول حامی ایشان خواهند بود
آب تلخ
Iran, Islamic Republic of
این بار چهره ای اصلاح طلب در انتخابات حوزه گچساران و باشت به صحنه خواهد آمد که بیش از هر چهره دیگر اصول گرا خود اصول گرایان قبولش دارند و حمایتش می کنند
منصف
Iran, Islamic Republic of
تا باشت و گچسارانی وجود دارد جناب دکتر تاجگردون نمایندش هست چه خوش خیالن این جماعت
کارشناس بخش صنعت
Iran, Islamic Republic of
سهم اب بهره را بگیرید
ایل بزرگ دولیاری (طایفه خوشنام مله تم )باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس لدنی انسانی پاکدست، کاردان و تلاش گری خیلی قوی هستند که انشاالله در آینده با کمک مسئولین از جمله دکتر تاجگردو ن در قامت وزیر ایشان را ببینیم
در یک کلام ایشان نخبه ای فوق العاده و کمنظیر در همه حوزه ها
سراغ ندارم از زمان انقلاب تا کنون مدیری در سطح استان آمده باشد مثل مهندس لدنی پرکار، کاردان، پرتلاش ، باسیاست، پاکدست و ایشان مثل استانمان که به استان چهار فصل معروف هستند ایشان تمام فصل هستند
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا
سلام
جناب اقای مهندس لدنی انسان شایسته و بزرگ ای هست ولی من خودم یک اصول گرای هستم ولی خدا شاهد است نماینده پر توان از همه لحاظ از دکتر تاج گردون نه خواهد آمد و به درد شهرمان می خورد آگه کسی پیدا شد از دکتر تاج گردون بالاتر باشه که کسی نیست در این گزینه ها پس مردم عزیزیان بذاریم برای استان و شهرمان کار کند
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی مهندس توانمند و همیشه در صحنه در همه عرصه ها
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1