تاریخ انتشار
جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۳۲۷۴۵۱

انتقاد شدید از مسئولان آبفای روستایی و شهری/ مسوولان وعده بی‌پایه و اساس ندهند

۰
کبنا ؛حجت الاسلام راوند در خطبه‌های نماز جمعه روز شهر دیشموک ضمن تبریک روز عید با اشاره به شعار سال ۹۷ اظهار کرد: همه مردم و مسؤولان شعار سال جدید را همانند شعارهای سال قبل بی‌توجهی نکنند چون رضایتمندی رهبر معظم انقلاب در سال ۹۷ تحقق شعار سال است.

وی در ادامه گفت: سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی اعلام شد که نیاز امروز جامعه همین شعار سال است و مخاطبین شعار هم مسؤولان و هم مردم هستند.
امام جمعه دیشموک گفت: تحقق شعار سال که حمایت از تولیدات داخلی است وظیفه همه مسؤولان و مردم است و امیدوارم این شعار یک قانون لازم‌الاجرا از طرف مسؤولان و مردم برای تحقق شعار سال باشد و مبادی ورود کالا که در دست دولتمردان است با مبارزه با ورود کالاهای خارجی و مبارزه با قاچاق عملی شود.
وی اذعان کرد: از قوه مقننه، مجریه و قضائیه می‌خواهم که با قاچاق با جدیت مبارزه کنند و جلوی کالاهای خارجی به ایران گرفته شود تا هم کالاهای ایرانی در کشورمان افزایش پیدا کند و مردم نسیبت به تولیدات داخلی تعصب نشان دهند که از کالای خارجی خریداری نکنند.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: شعار سال ۹۷ همانند شعار سال ۹۶ مورد نارضایتی و گله‌مندی رهبر واقع نشود و ما باید بدانیم رضایت رهبر معظم انقلاب به شعار سال ۹۷ عملی کردن شعار سال ۹۷ توسط مسؤولان و مردم است.
وی به تولید و مثل اشاره کرد و گفت: ما نباید جلوی تولید و مثل را بگیریم چون تولید مثل از تاکیدات پیامبران و امامان ما بود و بر افزایش تولید و مثل سهل‌انگاری نکنیم.
راوند خاطرنشان کرد: تولید مثل از افتخارات پیامبر به امت خود بود و ما باید با آسان گرفتن ازدواج جوانان راه و روش پیامبران را ادامه دهیم.
وی با اشاره به دوم فروردین سالروز هجوم وحشیانه نظام شاهنشاهی به مدرسه فیضیه قم عنوان کرد: دوم فروردین روزی بود که نظام شاهنشاهی به مدرسه فیضیه قم حمله کرد و باعث ضرب و شتم و کشتار روحانیت در حوزه علمیه قم در سال ۴۲ شد .
امام جمعه دیشموک ضمن گرامیداشت یاد شهدای حوزه علمیه قم گفت: در این حادثه تاثیرات زیادی در نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت و جرقه اصلی نهضت اسلامی در این حادثه زده شد و کشتار علما باعث بیداری مردم شدند.
وی به هشتم فروردین ماه مصادف با دهم رجب سالروز ولادت باسعادت نهمین امام شیعیان امام جواد(ع) اشاره کردو گفت: از خصوصیات بارز این امام همام رسیدگی به امور مردم بود که باید الگویی مناسب برای مسؤولان باشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی گفت: گلایه‌مندی مردم روستاها و خود شهر دیشموک بر مشکل داشتن آب شرب روز‌به‌روز افزایش پیدا می‌کند و مردم از اداره‌های آبفای روستایی و شهری گله‌مند هستند.
وی گفت: مردم روستاها با تماس گرفتند به دفتر امام جمعه می‌گویند که ما در طول هفته یا آب نداریم یا اگر داشته باشیم بسیار کم است که امیدوارم مسؤولان بر رفع مشکل آب روستایی منطقه دیشموک تمهیدات لازم را به کار بگیرند.
راوند به آب شرب شهر دیشموک اشاره کرد و گفت: در بحث آب شرب شهر دیشموک مسؤولان به وعده خود عمل نکردند و خواسته مردم شهر دیشموک بر رفع مشکل آب شرب خوالسته‌ای به حق است و گلایه‌مندی مردم شهر دیشموک از مسؤولان آبفا به جا است.
وی بیان کرد: مردم منتظر هستند که یک اتفاق خوب در خصوص رفع مشکل آب در این منطقه بشود و مسؤولین توجه کنند این که حرف بزنند و عمل نکنند قابل پذیرش نیست.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: مسؤولان مسئله آب شرب دیشموک را جدی بگیرند چون مردم ناراحت هستند و در مهیا کردن آب شرب سختی می‌کشند.
وی تصریح کرد: در سال ۹۶ خیلی از مسؤولان استان ما به مردم منطقه دیشموک قول‌هایی دادند وعده‌هاشون به سرانجام نرسید.
راوند متذکر شد: مسؤولان در سال جدید با خود عهد ببندند به مردم قول ندهند و اگر توان اجرا ندارند وعده ندهند که مردم به نظام شهید داده بدبین شوند و از مسؤولان می‌خواهم وعده‌ای که عملی نمی‌شود ندهند و اگر وعده می‌دهند به وعده‌های خود عمل کنند تا مردم به نظام شهید داده بدبین نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1