تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۳۲۶۸۰۲

آمادگی کامل بویراحمد برای میزبانی از گردشگران

۲
۰
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار،فرماندار شهرستان بویراحمدبه همراه تنی چند از مسئولان استانی تعدادی از پروژه های عمرانی واقتصادی شهرستان را افتتاح وکلنگ زنی کردند.
شاهرخ کناری در آیین افتتاح ستاد نوروزی اسکان فرهنگیان شهر یاسوج در جمع دست‌اندرکاران این ستاد با بیان این که شهر یاسوج هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی است اظهار کرد: به همین منظور همه دستگاه‌ها را ملزم به همکاری و خدمات‌رسانی در خور شان به مسافران و مهمانان نوروزی کرده‌ایم.
فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به این که همه بقاع متبرکه و فضاهای معنوی و مساجد آماده استقبال از مهمانان نوروزی هستند افزود: فرمانداری بویراحمد نظارت شبانه‌روزی بر فعالیت ستاد اسکان و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در این ایام دارد.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد از پیش بینی ۷۱ مدرسه با ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان خبر داتد وگفت: ۱۵ کلاس با امکانات هتلینگ و۲۲ مدرسه با امکانات نسبی رفاهی شامل تلویزیون،یخچال وقالی یا موکت در سطح الف آماده اسکان مهمانان است.
کناری با بیان این که همه دستگاه‌های امدادی شهرستان بویراحمد و همه دستگاه‌های عضو ستاد سفر پای کار هستند تصریح کرد: معاون فرماندار و بخشدار سرکشیک ستاد سفر هستند و خود فرماندار هم نظارت مستمری بر فعالیت‌ها خواهد داشت.
وی به ارزیابی مدیران شهرستان و اقدامات آن‌ها در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ۵۶ آیتم برای ارزیابی آن‌ها در این روزها در نظر گرفته شده که در ارزیابی پایان سال آن‌ها هم تاثیر خواهد داشت.
فرماندار بویراحمد با بیان این که هیچ گونه حفاری در سطح شهرستان در این ایام نخواهیم داشت از خط‌کشی خیابان‌ها و همچنین پاکسازی معابر خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ساعی
Iran, Islamic Republic of
یاسوج در کل فاقد دستشوئی عمومی است.اگر همین یک قلم ایجاد شده درست می گوئید
امیر
Iran, Islamic Republic of
درود و تبریک سال نو بر مرد خستگی ناپذیر دکتر کناری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1