تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۳۲۶۶۲۷

دم خروس از شهرداری چرام بیرون زد / رونمایی از تخلفات شهردار سابق / اسناد به استانداری ارسال شد

۷
۰
کبنا ؛شهردار چرام از تخلفات عدیده در زمان شهردار سابق چرام پرده برداشت.
به گزارش کبنا، علی نوری امروز در نشست با اصحاب رسانه به گزارشی از عملکرد شهرداری چرام طی هفت ماه اخیر اشاره و اظهار کرد: شهرداری بدهکار و مقروضی را تحویل گرفتیم که توسط مسئول مالی وقت مبلغ ۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بدهی بابت اسنادی که در شهرداری سند خورده بودند ابلاغ شد که این اسناد را به استانداری ارسال کردیم اما بیش از ۳ میلیارد تومان بدهی شهرداری در سطح شهر، تهران و استان نیز هست که سند نخورده و به جمع بدهکاری‌های شهرداری اضافه شد.
شهردار چرام با تاکید بر این مطلب که با جرات می‌توان گفت که با بیش از ۱۲ میلیارد تومان بدهی شهرداری چرام را تحویل گرفتیم، عنوان داشت: در زمان شهردار بودن ما قبل از شهردار سابق ما ۶۰۰ میلیون هم بدهی نداشتیم و  بیش از ۲ میلیارد تومان طلب از ادارات داشتیم و یکی از شهرداری‌های سالم، پویا و جامعی بود که تحویل دادیم.
وی افزود: متاسفانه به دلیل عدم مدیریت که می‌توان با اقتدار گفت با توجه به تخلفات زیادی که در شهرداری شکل گرفته و ۹۰ درصد این تخلفات در دوره قبل بوده چرا که بسیاری از خریدها توسط خودشان انجام گرفته که قیمت‌های نامتعارفی صورت گرفته که گاهی اجناسی با قیمت‌های هشت برابر غیرمتعارف خریداری شده بود.
این مسئول، ادامه داد: با توجه به شرع و وظایف قانونی، این تخلفات را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع کردیم که معمولاً درصدد این هستیم این تخلفات را به دادگاه و مجموعه‌ای که مدعی‌العلوم هستند، ارائه دهیم.
نوری در ادامه با اشاره به عملکرد شهرداری، خاطرنشان کرد: در بحث عملیات عمرانی، زیرسازی، بهسازی و جدول‌گذاری‌ها، فضای سبز، خدمات عمومی توانستیم قدم‌هایی برداریم که شهرداری را از این بن‌بست بیرون بیاوریم و یکی از این خدمات عمرانی بحث زیرسازی معابر بود که تاکنون بیش از ۸۰ هزار متر مربع آسفالت و زیرسازی انجام شده است.
شهردار چرام، گفت: ۴۵ هزار متر مربع آسفالت در جریان کار داریم که حدود ۱۵ هزار متر مربع آن انجام گرفته و  بخشی از آن نیز زیرسازی شده و آماده آسفالت است.
وی، تصریح کرد: در بحث فضای سبز بیش از ۲ هزار قطعه گل و یک‌هزار و ۵۰۰ درخت کاشت داشتیم که توسط پیمانکار انجام گرفته است.
نوری به اقدامات مالی شهرداری نیز گریزی زد و از پرداخت هفت ماه حقوق عقب افتاده پرسنل شهرداری خبر داد و متذکر شد: تنها ۳ ماه از حقوق معوقه‌های قبلی پرسنل شهرداری باقی مانده که بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جمع حقوق پرداختی است.(فارس)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
همه جا..ه توهم .
آشنا
Iran, Islamic Republic of
نوری زاده کمتر حرف بزن
خودت را هم میبنیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار پاک دست که تمام هم وغمش خدمت صادقانه به مردمه نوری زاده نیازی به دیدن نداره مطمئنا به جز کسانی که از اومدن نوری زاده منافعشون ررو از دست دادن بقیه مردم صادقانه وخالصانه دعاش می کنن همین که پاک دسته وقلبش برا چرام می تپه برا مردم کافیه درود بر نوری زاده درود بر قاطعیت وصلابت نوری زاده
یاعلی یاعلی
Iran, Islamic Republic of
درود به نوری زاده ؛ شهردار باصراحت
باید حق .دستشان گذاشته شود
حجت دبيقى
Iran, Islamic Republic of
حجت دبیقى و تیمورى شهردارى چ. کردن ١٢ میلیارد بدهى !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
شهردار فعلی عزیز،بدون وقتی یک شهردار حدود ۱۲میلیارد بدهی داره یعنی تونسته با دست خالی ۱۲میلیارد کار انجام بده و این کار از هرکسی بر نمیاد.لطفا کمی تفکر
دنا
Iran, Islamic Republic of
تاتخلفی ازطرف مراجع رسیدگی ثابت وابلاغ نشده چرادیگران رامتهم میکنید متاسفانه هتک حرمت دیگران امری عادی شده
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1