تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۳۲۵۹۴۲

خطاب به «منطقیان»؛ نشست مدیران کت‌پرست یا جلسات فشار

۲۶
۰
کبنا ؛ در پی نشست بعضی از سیاسیون و مدیران شهرستان‌های چرام و کهگیلویه با «محمود منطقیان» از سران اصلاحات کهگیلویه بزرگ یکی از مخاطبان کبنا نیوز با ارسال یادداشتی به این نشست واکنش نشان داد.

به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛
خدمت برادر عزیزم جناب آقای منطقیان
سلام علیکم
پیام نشست‌های بودار سیاسی در فضای حاکم، بر کسی که یک ساعت کار سیاسی انجام داده باشد مبرهن است. هم شما و هم دیگر سیاسیون کهگیلویه و هم دیگر همنوعانی که به برکت مردم جایگاه اجتماعی یافتند و هم مدیرانی که به واسطه حمایت بی دریغ یا تحت فشار لیدرها فرصت یافتند در عدم توسعه کهگیلویه نقش به سزایی دارند که برای بررسی شاخص‌ها بیدادگاهی بهتر از وجدان نخواهیم یافت.

جنابعالی و دیگر دوستان چه از استاندار حمایت کنید و چه نکنید ایشان نیز چند صباحی سکاندار این زرخیز بدل فروش خواهد بود. اما آنچه مانده است ادامه راه است و قدرت جنابعالی و دیگر ذی نفوذان در زد و بندهای سیاسی.
نیک مستحضرید که به کرات و به حرمت استخوان خرد شده‌تان، دلسوزان همواره گزارش‌های متعددی را در مورد مدیران ناکارآمد تقدیم صاحب نظران نمودند اما کی و کجا اقدام عاجل انجام گرفت که مدیری کیسه دوز دست و دل از سر ادارات به یغما رفته بردارد؟ حمایت‌های که نه فقط منطقه را از چرخ توسعه بازداشت که توسعه انسانی و ریزش اصیلان اصلاحات را همراه داشت.
بسیار خرسندم که هر از گاهی چنین قضاوت می‌شنویم که مدیریت و پست‌ها در استان نمای ما تحت سیطره نمایندگان مجلس است. اما اولاً حداقل این دور کمتر به این مورد برخوردیم و اگر هم بوده از آن طرف هم کمتر مدیری سراغ داریم که حامی حداقل یکی از رقیبان قدر نبوده‌اند و خنده دار است که انتخابات ۹۴ مدیرانی داشتیم که سه گانه عمل کردند و توأمان هم با جناب آقای هاشمی سوگند خوردند و هم شبانه با لیدرهای جناب موحد همنشین گشتند و هم جهت خالی نبودن عریضه سرکی به ستاد جناب کامرانی کشیدند و این تلخ‌اند روزگار حرص و طمع و ولع، بخشی از همفکران ما بوده که نه به سبب شایستگی و صرفاً از باب رایزنی و رودربایسی سکاندار صندلی تدبیر شدند و چه ناتدبیرانه عمل نموده‌ایم اگر صرفاً به سبب همراهی و نه به ذات شایستگی مدافع این قشر از شیک پوشان عاری از چشم انداز باشیم.
استاد ارجمند، بله تاریخ گواه است که جز چهارماه نعمت خدمت در ردای مسئولیت نیافتید و ترک مکان نکردید، اما هزاران نفر ساعت از نام شما و به کام خویشتن فتیله توسعه را در کهگیلویه حسرت پایین کشیدند و اگر هرچه سریع‌تر بزرگانی چون شما به خود نیایند و دست از حمایت این ناباوران کت پرست برندارند دیارمان از سکنه و نخبگان تهی خواهد شد و علی خواهد ماند و حوضش.
عدم نگاه توسعه عمرانی و صنعتی به شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی و چرام در تمامی ادوار، از نمایندگان مجلس گرفته تا نمایندگان شورای شهر و روستا و از مسئولان ادارات گرفته تا استانداران وقت، عدم روحیه مطالبه‌گری مردم و همکاری بی چون و چرای مردم در همراهی با صاحب نفوذانی که به موفقیتی تمام وعده‌های خود را به باد فراموشی می‌سپارند، باعث شده تا امروز شهرستان‌های چهارگانه آبستن خطری بسیار بسیار بسیار بزرگ باشند و آن خطر مهاجرت اجباری جوانان، نخبگان و خانواده‌ها می‌باشد که این مهاجرت ثمره‌ی به بار نشتن بی‌تدبیری کدخدایان خودساخته بوده است که اگر اقدامات اضطراری صورت نگیرد هرگز نام نیکی از مسئولان و صاحب نفوذان ادوار برجای نخواهد ماند.
این عدم نگاه توسعه طلبانه و عمران و آبادانی در شهرستانی که سکوی پرتاب عده‌ای نام آشنا شده است تا به امروز دیو نیاز را در لایه به لایه این جامعه عقب مانده پرورانیده است تا اینکه بالاخره این سیاست کثیف مکاران عالم سیاست، پیر و جوان و زن و مرد را نیازمند این کدخدایان خدادیده گدا نمود و هر روز منطقه ما را عقب مانده‌تر و شکم بارها را گنده و گنده‌تر نمود.
آری، مردمان شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی و چرام در دام سیاست افتادند و از اریکه عمران و آبادی افت‌اند به دلیل خوردن ترکه بی‌تدبیری اصلاح طلبان همیشه مردود و همیشه مغرور و پیروزی اصولگرایان همیشه خوش شانس. که البته حلقه‌های نزدیک راه بلد گاه ایل و خانواده‌ی خود را به نام و نان و نوایی رساندند. که این دردی است بزرگ، از تبعیض. گرچه اخیراً مشاهده می‌شود که جناب آقای حاج هاشمی فارغ از حمایت‌های صرف میل به خروج از وضعیت موجود دارند.
در این نشست عنوان کردید اساس کار سیاسی را خرد جمعی می دانم اما در آزمون مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه که آگاهانه نمایندگان شما در آن حضور داشتند ولی به علت اینکه فرماندار احمدی نژاد خروجی مجمع نبود میز مذاکره را واژگون و به رأی مجمع تمکین نکردی تا یکی از نقاط تاریک زندگی سیاسی شما رقم بخورد.
مصادره رأی به دکتر روحانی در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام به نام خود سوی دیگر از شبهاتی است که بیان کردید در صورتی که رای به روحانی و کاندیداهای ریاست جمهوری همه جوانان و نخبگان از همه گروه‌های سیاسی اصلاح طلب و حتی در این دور اصولگرایان معتدل زحمت کشیده و رأی به دکتر روحانی دادند.
در آخر ضمن پیشنهاد مطالبه گری به همه آنانکه دل در گرو توسعه دارند یادآوری کرده که به جای برگزاری جلساتی که پیام اصیلش فشار به استاندار است جلسات مکرری برای نقد و بررسی مدیرانی که تحت حمایت ذی نفوذان متنعم بوده‌اند برگزار گردد تا چند حلاجی چشندگان پست هویدا گشته و سیه روی شود هر که در او غش باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ک
Iran, Islamic Republic of
درود.سخن کز دل براید لاجرم بر دل نشیند.تصور میکنم که به عینک نیاز دارم...چون بعضی ادم ها را دو چهره ای می بینم...شاید هم سه چهره ای.
تبعیدی اجباری
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما که عین واقعیت را بیان نمودی به قول ضرب المثل لری " تا مال من ای واره اره من ای داره"
از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فعلا اولین تیر خلاص بر پیکر اصلاحات شهرستان کهگیلویه و چرامتوسط احمدی استاندار آقایی فتاحی فرماندار چرام است که طرفدار عدل هاشمی و بزرگواری و احمدی نژاد و موحد بود فقط به خاطر نسبتی که با لاهوتی داشت انتخاب شد اگر همه چیز مثل این انتخاب باشد انتخاب های جناب منطقیان صدشرف دارد
عرشیا
Iran, Islamic Republic of
اولین رهاورد استاندار جدید و جناب لاهوتی انتخاب فرماندار اصولگرا به نام جناب فتاحی برای چرام بود
اصلاحات در کهگیلویه بزرگ عمل رو به زوال است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
و نخبگان و امید مردم یاد خواهیم کرد، از خواب گران بیدار شو و به وجدان خود سری بزن و با عرق شرم، اقدامی نما، پیش از آنکه دیر بشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
تمام کامنت ها را انتشار دهید رسانه میلی
جوانان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی باز دوخانی آغاز شد ه ر کس شروع به برگزاری جلسات نمایشی و لشکر کشی کرده بدون هیچ گونه خروجی. منفعت طلبان به ظاهر اصلاح طلب هم با حضور در جلسات فقط فقط دنبال منافع خود هستن و سخن از اندیشه و خرد آنها سخنی واهی و عوام فریبانه هست. کهگیلویه تا هست و این افراد هستن پیروزی اصلاح طلبان اتفاق نخواهد افتاد ....
كارگر
Iran, Islamic Republic of
من ماندم که دیگه آقای منطقیان چطورروداره جلسه تشکیل میده ودم ازاصلاحطلبی می زنه واقعا که ...بروآشکارا لیدرعدل شو بهتره چون داری درخفا این کاررامی کنی چه بصورت خواسته یاناخواسته
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
فاتحه اصلاحات را همین افراد در کهگیلویه بزرگ خواندند و اگر نگاه به حاضرین فرمایید متوجه می شوید که حتی یک نفر اصلاح طلب شاخص و شناسنامه دار اصلاحات در جلسه نیست و این حرکت باعث یاس و نا امیدی بین اصلاح طلبان شد و هیچ نتیجه ای هم نداشت و ندارد.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
همین جلسات بی محتوا باعث سرگردانی و رویگردانی جوانان اصلاح طلب می شود و همیشه بازنده خواهید بود
اگاله
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شهردار ناکارآمد و مدیریت خنده بر شهر اخرین میخ بر تابوت اصلاحات دهدشت بزرگ بود
دلسوز اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
مستر منطقیان ابت به کرت اخره

جناب منطقیان‌شما چه از جان این مردم میخواهی
چکار کردی جز اینکه خودت و لاهوتی باعث فقر و فلاکت و عقب ماتدگی این دیار شدین
چرام ۱
Iran, Islamic Republic of
موافقم
مدیریت افراد ذیل در چرام چه ثمره ای داشته
صدر الله عزیزی و مجموعه معاونینش تونستند واسه بچه های کنکوری انجام بدن و یا در بحث رضایت کارمندان چه کرده اند که این همه فرهنگی از ایشون ناراضی هستند
چرام ۲
Iran, Islamic Republic of
مدیر اداره ورزش و جوانان چرام کدوم شاخص از شرایط مدیریتی را دارند که چهار سال بلکه بیشتر هستش که علاوه بر رکود ورزش و سرخوردگی جوانان مسائل حاشیه ای بسیاری واسه اداره ورزش و جوانان بوجود آوردن
بحث اجاره شخصی سالنها و تبانی

پیرامون این موضوع حاضر به ارائه گزارش مفصل هستم
چرام ۳
Iran, Islamic Republic of
جناب یاریزاده خواهشا چرام ۲ رو هم بزن تا ادامه بدم
چرام ۴
Iran, Islamic Republic of
آقای سعید خردمند و شهباز علیپور و احتشامی سابق و غلامی آب روستایی و عیدی هشدار نسل چطور
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
اداره ورزش و جوانان چرام و مدیریتش از جمله خنده بازار مدیریتی در شهر چرام هستش
چرام 5
Iran, Islamic Republic of
مدیریت آقای مظاهری رو ازش میگیرن که انصافا از جمله مدیران توانمند بود و جاش فردی ضعیف ب نام کریمی نسب رو میزارن
چرام ۶
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی و نورایی رو از نهادهای . برمیدارن و جاشون ببینید ک.ذاشتن
چرام ۷
Iran, Islamic Republic of
نوریزاده شهردار با هماهنگی جناب طاعتیان هر صد متر یه مانع زدن آخه بزرگواران این چه روش شهرداری کردن هستش
چرام 5
Iran, Islamic Republic of
مستر بین سیاسی و .ق که خود را صاحب فکر هم میدانند
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
انصاف اگر جناب منطقیان با منطق به مدیران دست پرورده ی خود نگاه بیندازد . چیز دیگری نخواهد داشت!!!!!!!!!!!!!!!!! البته در سخنان ایشان . را می بینیم!
دهدشتی
United States
عالی نوشتی واقعا. و. جناب منطقیان واقعا طایفه خاصی را حمایت میکند و عدم تمکین در انتخابات گذشته مجلس کاملا هویدایش کرد
حسن
Iran, Islamic Republic of
یعنی خدایی اینا اصلاح طلبن... یعنی اینا میخوان برا کهگیلویه تصمیم بگیرن؟
آرمند
Iran, Islamic Republic of
درود بر یاری زاده عزیز....واقعیت را بیان نمودی.بسیار سپاس
Iran, Islamic Republic of
هدف ازبرگزاری این جلسه حفظ دودستگی میان اصلاحات وحفظ مدیران موجود است.
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1