تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۳۲۴۶۸۸

بازداشت تا پایان تعطیلات در کهگیلویه و بویراحمد؛ هنجارشکنان آخرین چهارشنبه مراقب باشند

۱
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تدابیر اندیشیده شده هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.
 
سردار مهدی انصاری اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با متخلفان چهارشنبه آخر سال در شهرهای ۱۷ گانه کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است و در این زمینه بدون هیچ گونه اغماضی ورود می‌کنیم.
وی از بازداشت هنجارشکنان و توقیف وسایل نقلیه آن‌ها تا پایان نوروز خبر داد و افزود: با هرگونه هنجارشکنی در شب چهارشنبه سوری با قاطعیت برخورد می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه هنجارشکنان تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود، ادامه داد: خط قرمز نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر سال آرامش و آسایش مردم است.
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این طرح در تمام شهرهای استان اجرا می‌شود، بیان کرد: افرادی که قانون شکنی کنند و مواردی انجام دهند که آسایش عمومی را خدشه دار کند منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.
انصاری تاکید کرد: وسایل نقلیه‌ای که از هنجارشکنان در چهارشنبه آخرسال توقیف شود نیز تا پایان تعطیلات نوروزی ترخیص نمی‌شوند و خودورها تا ۱۵ فرودین در پارکینگ نگهداری می‌شود.
 
 ۱۶۰ هزار عدد مواد محترقه در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۶۰ هزار عدد مواد محترقه از ۱۶ فروشگاه استان خبر داد.
 
سردار انصاری از کشف ۱۶۰ هزار مواد محترقه غیرمجاز در استان خبر داد و اظهار داشت: میزان کشفیات ما نسبت به مواد محترقه کشف شده در سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این میزان مواد محترقه از ۱۶ فروشگاه در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد که پس از هماهنگی با مراجع قضایی این واحدهای صنفی پلمپ شد.
انصاری بیان کرد: نیروی انتظامی در جشن چهارشنبه آخر سال به صورت محله‌محور مدیریت می‌کند تا بتواند با رعایت نکات ایمنی، نظم و امنیت بیشتری را حاکم کند.
وی عنوان کرد: در روزهای پایانی سال به دنبال ایجاد نظم و امنیت در جامعه هستیم و با کسانی که به خود اجازه بدهند که سلب آسایش کنند، برخورد شده و با هماهنگی مقام قضایی هنجارشکنان پس از دستگیری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر می‌برند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این ایام رانندگان و خودروهایی که رانندگی نامتعارف داشته باشند توقیف و تا پایان تعطیلات در پارکینگ نگهداری می‌شوند.
برخورد قاطع با افراد سودجو
معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت:با افراد سودجو که با صحنه سازی تصادفات سوری دنبال گرفتن دیه هستند، قاطع برخورد می‌کنیم.
کریم فرخیانی در نشست با شرکت‌های بیمه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی افراد سود جو با صحنه سازی تصادفات سوری با شکستن دست خود و یا عضو دیگری از بدن دنبال به جیب زدن دیه هستند که باید بدانند این موضوع از چشم دتسگاه قضایی پنهان نمی‌مان و به طور قطع بدون هیچ ملاحضه کاری برخورد می‌کنیم.
وی با بیان اینکه تعدادی پرونده‌ باندی تصادفات سوری در کهگیلویه و بویراحمد در دستگاه قضایی در دست بررسی است، افزود: برخورد با کلاهبرداران و شیادان سود جو در استان تشدید می‌شود.
معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: انتظار می‌رود در صورتی شرکت‌های بیمه لیست و یا سابقه‌ای در زمینه تصادفات سوری به نیت گرفتن دیه دارند در اختیار دستگاه قضایی از جمله دادستان قرار دهند.
فرخیانی با بیان اینکه کسانی با صحنه سازی قصد دریافت دیه دارند باید منتظر حبس باشند، افزود: به دلیل به حد و نصاب نرسیدن آمار تصادفات در استان مجتمع تصادفات نداریم ولی شعب اختصاصی تصادفات داریم.
وی تاکید کرد: تمامی پرونده‌های موجود در حوزه‌های مختلف دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تا ی ماه ۹۶ ثبت شده استو
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
لطفا با شاهد های دروغین و ساختگی هم برخورد کنید .
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1