تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۳۲۴۱۰۵

بی‌توجهی به مساجد دیشموک / تعارض در گفتار مسئولان / رقص در حضور شهردار تهران تاسف بار است / یتیمان را درک کنیم

۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد
برخی مسؤولان فقط با زبان دم از اقتصاد مقاومتی می‌زنند
امام جمعه دیشموک با اشاره به تکرار نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی در سالهای اخیر از طرف مقام معظم رهبری عنوان کرد: این شعارها نشان دهنده این است که حرکت مطلوبی در عمل شکل نگرفته و اگر اقتصاد مقاومتی در همان سالهای اول اجرایی می‌شد این همه تاکید در سالهای متمادی نمی‌شد.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: تقوای الهی پیشه کنید تا رستگار شوید.
وی در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید حدادیان شهید اغتشاشات اخیر در شب شهادت حضرت زهرا(س) در تهران اشاره کرد و گفت: شهید حدادیان در راه دفاع از امنیت مردم و نظام اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و اسلام نمود.
وی گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری در این دیدار نسل سوم جوانان از نسل اول امیدبخش‌ترند یعنی جوانان حال از جوانان که در زمان جنگ بودند امیدبخش‌تر هستند.
امام جمعه دیشموک گفت: اگر جوانان بتوانند خودشان را در برابر فساد و مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارند و فضاهای مجازی حفظ کنند راه شهدا را ادامه داده‌اند.
راوند با بیان اینکه نمونه جوانان شهید محسن حججی شهید مدافع حرم نمونه‌ای از این جوانان و بلکه هزاران جوان دیگر است که در این انقلاب از نظام و انقلاب محافظت می‌کنند گفت: همین شور و اشتیاق که در نسل آن روز وجود داشت و در زمان جنگ از منطقه سرگچ جوانان انقلابی برای اشتیاق به شهادت و به اشتیاق دفاع از اسلام و میهن از خود نشان داده و پیش قدم شدند همین جوانان امروز هم راه همان جوانان را ادامه می‌دهند و این نقطه امیدبخشی است که جوانان ما از نسل جوانان آن زمان جلوتر هستند.
وی به دیدار مقام معظم رهبری با وزیر اوقاف سوریه و جمعی از علمای سوریه اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از سوریه در برابر تکفیری‌ها و مستکبرین حمایت کرد و پیروزی از آن ملت مومن و مجاهد است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با تاکید به لزوم پافشاری بر مشترکات اسلامی گفت: ما مسلمان‌ها همه و همه شیعه و سنی اشتراکات زیادی داریم و در مودت اهل بیت و دوستی از فرزندان پیامبر همه اتحاد دارند.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام دنبال اختلاف بین شیعه و سنی و مذاهب اسلامی بر افتراق جامعه اسلامی هستند با تاکید رهبر معظم انقلاب باید به این اشتراکات پافشاری کنیم.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: امیدوارم همه ما آن روز را ببینیم که شما در قدس نماز جماعت می‌خوانید و آن روز دیر نخواهد بود و به زودی خواهد آمد.
وی بیان کرد: این فرمایشات مقام معظم رهبری بشارتی برای جهان اسلام بود که فرمود رژیم اشغالگر قدس به زودی نابود می‌شود.
امام جمعه دیشموک با اشاره به تکرار نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی در سالهای اخیر از طرف مقام معظم رهبری عنوان کرد: این شعارها نشان دهنده این است که حرکت مطلوبی در عمل شکل نگرفته و اگر اقتصاد مقاومتی در همان سالهای اول اجرایی می‌شد این همه تاکید در سالهای متمادی اقتصاد مقاومتی تکرار نمی‌شد.
وی گفت: نامگذاری سال ۹۶ به نام سال اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید بود که چند روزی به این سال نمانده و تاکید رهبر در جدی گرفتن این شعار در دو ماه پیش در بین مسؤولان فقط اکتفا به زبان توسط مسؤولان بود.
راوند بیان کرد: مسؤولان اهتمام جدی برای اقتصاد مقاومتی در این سال هم از خود نشان نداده‌اند و فقط به حرف زدن اکتفا شد و مسؤولان باید بدانند عملی شدن اقتصاد مقاومتی باعث می‌شود تا به نظام اسلامی خدشه‌ای وارد نشود.
وی به میلاد باسعادت ام ابیها حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: امروز روز تولد فرزندی از سلاله پاک آن بانوی اطهر حضرت امام (ره) است آن امامی که قیام خودش را انجام داد و در سرنوشت ایران و سرنوشت جهان اسلام تاثیرگذار بود و نام خودش را در دفتر عدالتخواهان و ظلم‌ستیزان و مروجان اسلام مانند حضرت زهرا(س) ثبت کرد.
راوند گفت: این روز روز بزرگداشت مقام مادر است و باید الگویی مناسب برای همه زنان و مادران باشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک به ۲۰ اسفندماه روز راهیان نور اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین و مهم‌ترین برنامه‌های که اجرا می‌شود و جای تقدیر و تشکر دارد از کسانی که در بخش دیشموک متولیان راهیان نور هستند و برای دانش اموزان این برنامه را تدارک دیدند سپاسگذاری کرد.
وی گفت: از سپاه، بسیج و آموزش و پرورش که این برنامه را برای دانش‌آموزان تدارک دیدند و اجرایی می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.
راوند به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند من یک انقلابی هستم و جامعه باید انقلابی شود اشاره کرد و گفت: اگر ما بخواهیم راهیان نور برویم و در جایی که راویان حضور پیدا می‌کنند و از اخلاق شهدا، راه شهدا، رفتار شهدا بیان می‌کنند و مصداق بارز یک شخص انقلابی شهدا بودند پس راهیان نور آشنایی با شهدا است و آشنایی با کسانی است که مصداق بارز انقلابی بودن است باید با راهیان نور همکاری کنیم.
وی اذعان کرد: راهیان نور یک برنامه ارزشی است و آشنا شدن با سیره شهدا است که امیدوارم همه ما در روز عید به چنین جاهایی سفر کنیم که سفر به راهیان نور هم از برکات خون شهداست.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک به ۱۸ اسفندماه روز کانون فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: در بخش ما به مساجد بی‌توجهی می‌شود.
وی عنوان کرد: اگر هر خانه‌ای ماهیانه هزار تومان به احداث مساجد کمک کند همه روستائیان بخش ما مسجد دار می‌شوند و اگر کسی مسجدی بنا کند خداوند یک خانه در بهشت به او عطا می‌کند.
امام جمعه دیشموک خاطرنشان کرد: در زمانی که تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی به اوج خود رسید و دشمنان نظام از هر راهی برای بی‌دین کردن جوانان ما قدم برمی‌دارد ما باید پیش قدم شویم و جوانان خود را مسجدی کنیم و در کمک کردن به احداث مساجد پیش قدم شویم.
وی گفت: فرهنگیان منطقه دیشموک خدمت به مساجد و کمک کردن به مسجدسازی را فرهنگ سازی کنند و امید است که این برنامه تحقق پیدا کند.
خطیب جمعه شهر دیشموک گفت: با توجه به اینکه در سالهای اخیر چندین بار توسط رهبر گفته شد که از من انتقاد کنید و جوانان داشنجو در سال ۸۸ از رهبری انتقاد کردند رهبر فرمود خیال نکنید از شنیدن این جور حرفها من ناراحت می‌شوم و اگر این جور حرفها زده نشود من ناراحت می‌شوم.
وی گفت: چند روز پیش باز هم توسط رهبر و حرف از انتقادپذیری به میان آمد و رهبر فرمودند شاید از رهبری هم انتقاد شود و مسؤولان باید انتقادپذیر باشند و اگر کسی انتقاد کرد باعث عصبانیت افراد نشود.
راوند گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب که شخص اول مملکت است خود انتقادپذیر است پس مسؤولان روحیه نقدپذیری خودشان را بالا ببرند.
وی به ۲۲ اسفندماه سالروز صدور فرمان حضرت امام مبنی بر تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید یک نهاد انقلابی است که باید در زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت در نظام اسلامی قدم بردارند.
امام جمعه شهر دیشموک گفت: مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید زنده نگه داشتن روحیه شهادت طلبی است چون اگر جامعه‌ای این روحیه شهادت طلبی را اشته باشد در برابر دشمنان سر تعظیم فرود نمی‌آورد.
وی تصریح کرد: جامعه‌ای که معتقد به شهادت باشد آن جامعه پیروز است و بنیاد شهید باید روحیه شهادت طلبی و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را رئوس برنامه خود قرار بدهد و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران و خدمت‌رسانی به این خانواده‌ها را برنامه خود بداند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به کشور اشاره کرد و گفت: وزیر خارجه فرانسه مثل اینکه وزیر امور خارجه آمریکا بود و در حمایت از کشور آمریکا به ایران آمد و از ایران خواست تا از حزب‌الله، سوریه، یمن و عراق پشتیبانی نکند و دست بردارد.
وی متذکر شد: وزیر امور خارجه نمی‌دانست که کمک کردن به فقرا و ضعیفان از اعتقادات قلبی ما است و اگر مسلمانی در جایی ندای کمک بخواهد باید به فریاد او بشتابیم.
راوند در پایان از پاسخ کوبنده مسؤولان به وزیر امور خارجه فرانسه تقدیر و تشکر کردو گفت: با پاسخ کوبنده مسؤولان به وزیر امور خارجه فرانسه دشمنان از نقشه خودشان نا امید شدند.
 
 
پیش بینی انتقاد از مسئولان در قانون اساسی
امام جمعه شهر لیکک گفت: انتقاد از دولت و مسئولان در قانون اساسی پیش بینی شده و هیچ کس از انتقاد مصون نخواهد بود.
امام جمعه شهر لیکک در خطبه های نماز جمعه ی این شهر با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: درسهای زیادی از مکتب حضرت زهرا(س) میتوان گرفت زیرا زن در نظام اسلامی حرمت پیدا کرد.
حجه الاسلام افروغی در ادامه مکتب اهل بیت را باعث ایجاد حرمت برای مقام زن دانست و افزود: بزرگداشت روز زن در نظام اسلامی و همزمانی آن با ولادت حضرت زهرا(س)پس از پیروزی انقلاب اسلامی از تفاوتهای روز زن با بقیه نقاط دنیا است.
امام جمعه لیکک با بیان اینکه در نظام اسلامی از زن به عنوان نیروی تبلیغی برای اخذ سرمایه برخلاف نظام غربی استفاده نخواهد شد گفت: آزادی زنان به معنی عدم وجود پوشش، اسارت زن در دامهای شیطانی است و این نوع نگرش خیانت به زن است.
وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب نسبت به حجاب اجباری از طرف بعضی مسئولان اشاره کرد واز مسئولان خواست نسبت به فرهنگ حجاب حساسیت بیشتری بخرج دهند.
امام جمعه شهر لیکک گفت:انتقاد از دولت و مسئولان در قانون اساسی پیش بینی شده و هیچ کس از انتقاد مصون نخواهد بود.
وی در ادامه از تعارض در گفتار مسئولان انتقاد کرد و ادامه داد: مسئولان در سال جدید با همدلی به مشکلات کشور و مردم اهتمام کنند.
وی در ادامه به مقام شامخ شهیدان اشاره کرد و از مردم خواست به شهدا و خانواده آنها همیشه احترام بگذارند.
 

میخکوب شدن دشمنان انقلاب از ولایت پذیری مردم ایران
امام جمعه شهر دهدشت گفت: مردم ایران با بصیرت و توجه به توصیه های رهبرشان دشمنان این انقلاب را سر جای خود می نشانند.
امام جمعه دهدشت در خطبه های سیاسی عبادی جمعه این شهر به توطئه های دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: چهل سال است که دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند امام بدانند که ملت ایران ملتی هوشیارند و دشمنان هیچ غلطی نمیکنند و با اتحاد و ولایتمواری دشمنان این نظام را سر جوای خود می نشانند.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنانش با تبربک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) افزود: امروز علاوه بر ولادت حضرت زهرا (س) روز ولادت امام خمینی (ره) نیز هست و ایشان انسانی فقیه، مجاهد، فیلسوف و حکیم بودند که با تلاش ها و ایده هایشان این نظام شکل گرفته و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده .
وی هم چنین ۲۲ اسفند روز شهید را گرامیداشت و گفت: در این روز و به خاطر حفظ شأن و جایگاه شهید امام خمینی (ره) حکم تشکیل بنیاد شهید را صادر کردند تا منزلت شهدا گرامی داشته شود و امروزه برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از اهداف این مهم است و جوانان با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس راه و آرمانهای شهدا را می شناسند.
حسینی برپایی مراسم رقص در حضور شهردار تهران را تاسف بار خواند و اضافه کرد: وقتی در حضور مسئولی چنین مراسماتی برگزار میشود این مایه تاسف است و باید با برگزار کنندگان و مسئولان در آن برنامه به شدت برخورد شود،چرا که با ترویج چنین مراسماتی اسلام از رسمیت می افتد.
کانون فرهنگی و هنری مساجد پایگاهی در مقابل تهاجمات فرهنگی
امام جمعه موقت چرام گفت: کانون فرهنگی و هنری مساجد باید منشأ تولید فرهنگ و تعالیم دینی و پایگاهی در مقابل تهاجمات فرهنگی و شبهات دینی باشند.
امام جمعه موقت شهر چرام در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به میلاد مسعود ملکه دو سرا و شفیعه روز جزا حضرت زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) این روز میمون و مبارک را به همه مادران و زنان جامعه اسلامی تبریک گفت.
حجت الاسلام فرهمند افزود: کلید و رمز موفقیت یک جامعه در دست زنان جامعه است زیرا اگر زن جامعه درست و اسلامی تربیت شده باشد به تبع آن فرزندان و جامعه ای سالم تربیت می شود.
وی در ادامه در خصوص ویژگی های حضرت فاطمه(س)اضافه کرد: شخصیت حضرت زهرا(س) آنچنان به زن جامعه اسلامی عظمت بخشید که امروزه بر خلاف دوران جاهلیت عرب و جاهلیت مدرنیته که نگاه ابزاری به زن می کند و زن را منبع هیجان و هوس میداند، زن جامعه اسلامی بالاترین نقش آفرینی را هم در خانواده و هم در جامعه ایفا می کند.
حجت الاسلام فرهمند روز تاسیس کانونهای فرهنگی مساجد را تبریک گفت و افزود: کانون فرهنگی مساجد باید منشأ تولید فرهنگ و تعالیم دینی و پایگاهی در مقابل تهاجمات فرهنگی و شبهات دینی باشد اما گاها می بینیم با نام دین و در موالید معصومین(ع) خلاف شئونات دینی حرکت می کند و موجبات اختلاف محرم و نامحرم با موسیقی های مبتذل می شوند.
وی گفت: سه شنبه ۲۲ اسفند روز بزگداشت شهدا و سالروز فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید است یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی را گرامی میداریم.
راهیان نور اقدامی فرهنگی برای پاسداشت یاد شهدا
امام جمعه شهر لنده گفت: راهیان نور اقدامی فرهنگی و ناب در جهت پاسداشت یاد و نام شهدا است.
امام جمعه شهر لنده در خطبه های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این شهر، با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: روز زن را به همه بانوان و مادرانی که برای تربیت صحیح اسلامی در تلاشند باید به طور ویژه تبریک گفت و قدردانست.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود:برخلاف اندیشه تفکر جاهلی در خصوص زنان زمان پیامبراکرم(ص) برای مقابله با این تفکر دست حضرت فاطمه(س) را در جمع بیشتر سران قبایل عرب می بوسید تا این تفکر منسوخ شود.
وی گفت: وجود و تربیت صحیح اسلامی دختران موجب پویایی جامعه و این پویایی باعث مصون ماندن جامعه از گناه خواهد شدو این عفاف فاطمی جامعه را از توطئه های فراگیر دشنمان است مصون خواهد کرد.
امام جمعه لنده ادامه داد:راهیان نور، یک اقدام فرهنگی ناب در جهت پاسداشت یاد و نام شهدا است و این فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر جوانان و خانوادهای آنان با سبک زندگی شهدا است و باتوجه به شروع مسافرت ها و تعطیلات عید نوروز پیشنهاد می شود که مردم با حضور در راهیان نور از این ظرفیت استفاده کنند.
وی در ادامه روز شهید را یک روز مهم برای پاسداشت از خانواده شهدا دانست و خواستار رفع مشکلات خانواده شهدا شد.
امام جمعه لنده از خدمات کمیته امداد در یاری رساندن به محرومان قدردانی کرد و از مردم خواست در این ایام با کمک به این نهاد در رفع نیاز های محرومان مشارکت کنند.
نبود تکریم منجر به ایجاد منیت در خانواده
امام جمعه شهر سی سخت گفت: نبود تکریم و احترام میان زن و مرد منجر به ایجاد منیت در خانواده و تزلزل این کانون می شود.
 
امام جمعه سی سخت در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت مردم به تقوی و برشمردن عوامل تحکیم خانواده برلزوم رفتار با معروف گفت: معروف به معنای آن چیزی است که مورد تایید جامعه و عقل سلیم قرار گرفته است.
حجت الاسلام مصباح نژاد با اشاره به ضد ارزش های غرب افزود: منظور از معروف در دین اسلام نیل به سمت نیکی ها است و موجب تکریم واستحکام بنیاد خانواده می شود.
وی گفت: اگر زن و مرد نسبت به همدیگر تکریم و انعطاف نداشته باشند زندگی مشترک به تزلزل و نابودی کشیده شده و منیات جایگزین از خود گذشتگی ها می شود.
حجت الاسلام مصباح نژاد اضافه کرد: فاطمه زهرا (س)اسوه زنان اسلام بود و غربی ها باید بدانند که اسلام زنی همانند فاطمه(س) داشته است.
امام جمعه سی سخت گفت: مردان باید با زنان رفتار مناسبی داشته باشند و با تفاهم پایه های زندگی و به تبع آن جامعه را مستحکم کنند.
حجت الاسلام مصباح نژاد به هفته بنیاد شهید و هفته منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: شهدا جان خود را فدا کردند تا آرامش و امنیت را به ما هدیه کنند و مسئولان بنیاد شهید باید از خانواده های شهدا سرکشی کرده و مشکلات آنان را رفع کند.
خطیب جمعه سی سخت گفت: در روزهای پایانی این سال باید سعی کنیم یتیمان و نیازمندان را درک کنیم و به یاری آنها بشتابیم.
لزوم برخورد مناسب و اسلامی با مسافران نوروزی



لزوم برخورد مناسب و اسلامی با مسافران نوروزی
امام جمعه یاسوج بر برخورد خوب و اسلامی با گردشگران و مسافران نوروزی تاکید کرد.



حجت‌الاسلام علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به میلاد حضرت زهرا(س) و تبریک روز زن، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) الگوی تمام زنان دنیا است و آن حضرت پاره تن پیامبر بود و امروز نه تنها برای همه زنان جهان بلکه الگویی برای مردان نیز هست.
امام جمعه یاسوج به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و همه حوادث پس از ان اشاره کرد و گفت: نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه از اذهان پاک نخواهد شد.
حجت‌الاسلام حسینی ولادت حضرت امام خمینی را نیز که مصادف با این روز است تبریک گفت و افزود: تقارن میمون و مبارکی است چرا که امام راحل نیز در نهضت و انقلابی که بر پا کرد همیشه حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار می‌داد.
پاسخ مسوولان کشورمان به فرانسه خوب و کوبنده بود
وی به روز ۱۸ اسفندماه که مصادف با تاسیس کانون فرهنگی و هنری مساجد است هم اشاره‌ای کرد و گفت: مسجد علاوه بر این که محل عبادت است محلی برای انجام کارهای فرهنگی و انسان‌سازی است که باید استفاده بهینه‌ای از این فرصت شود.
امام جمعه یاسوج همچنین به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران اشاره کرد و گفت: پاسخ مسؤولان ما به این‌ها خوب و بجا و کوبنده بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: همه ما باید در حفظ طبیعت بکر و زیبای استان کهگیلویه و بویراحمد کوشش کنیم و باید در ایام تعطیلات نوروز با طبیعت مهربان باشیم و علاوه بر این که از طبیعت نهایت استفاده را می‌بریم طبیعت را نابود نکنیم.
حجت‌الاسلام حسینی از استان به عنوان یکی از کانون‌های گردشگری در تعطیلات نوروز یاد کرد و گفت: باید اخلاق خوب و اسلامی و همراه با عطوفت و مهربانی با مهمانان و گردشگران داشته باشیم.
امام جمعه یاسوج با تاکید بر معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد به کشور، یادآور شد: برخورد خوب با گردشگران و مسافران نوروزی یکی از راه‌های معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد استان به کشور است.

 
مسؤولان از برجام درس گرفته‌اند/مواضع انقلابی روحانی و شمخانی در دیدار با وزیر خارجه فرانسه
امام جمعه کبگیان گفت: مسؤولان ما با درس گرفتن از برجام و چهره واقعی بی‌اعتمادی غرب طوری پیش می‌روند که وزیر امور خارجه فرانسه در تحلیل خود گفت که رئیس جمهور و دبیر شورای امنیت ملی ایران سخت در برابر مسائل هسته‌ای و موشکی خود مقاوم و پایدارند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر  با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: احترام پدر و مادر دعای خیر و بیمه عمر ماست و هیچ آدم عاقلی دنبال لغو بیمه سلامت خود نیست.
امام جمعه کبگیان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده محمدحسین حدادیان بسیجی شهید والامقام گفت: انقلاب اسلامی کتاب افتخار نسلهای متعددی است که با قطره قطره خون و رشادت جوانان وطن در دفاع از ولایت و کیان اسلامی ایران زمین نگارش شده است.
وحدانی‌فر با اشاره به نسلهای متعدد انقلاب تصریح کرد: نسل اول انقلاب که به نسل ۴۲ معروف بودند بخشی از عمرشان را صرف مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و نابودی طاغوت در تاسیس جمهوری اسلامی کردند و نسل دوم دهه ۵۰ بودند که جنگ تحمیلی با آن همه سختی و فشار منافقین در داخل در کوران داغ تثبیت انقلاب مدیریت و به عهده گرفتند.
وی درباره ادامه انقلاب و امید دشمن در براندازی آن گفت: در نسل سوم دهه شصتی ‌ها با وجود نبود در جنگ و کودکی خود به تعبیر امام راحل سربازان در گهواره انقلاب بودند که با قدرت تمام و ایثار و شجاعت تا پای جان مدافع انقلاب بوده و هستند اما متاسفانه برخی با نگاه غلط آنها را محل آماج مشکلات مملکت قلمداد می‌کنند.
این خطیب جمعه گفت: نسل چهارم دهه هفتاد حدادیان‌ها هستند که با رشادت و ایستادگی مقابل کفر و استبداد می‌ایستند و عین سه نسل ماقبل خود انقلاب و فرهنگ کفرستیزی را به نسل‌های آینده منتقل و تا ظهور منجی ادامه می‌دهند.
خطیب جمعه کبگیان با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن گفت: خداوند سبحان به پیامبر فرمود ای پیغمبر اگر تو نبودی گیتی و آسمان‌ها را نمی‌آفریدم و اگر علی نبود تو را خلق نمی‌کردم و اگر فاطمه نبود شما را خلق نمی‌کردم و در متن موضوع می‌توان به ارزش والای این بانوی ام‌الائمه پی برد.
وحدانی فر با اشاره به تلاش دشمن در انحراف دختران و زنان گفت: دشمن با تلاش کامل دنبال انحراف و انزوای محور خانواده که همان زن خانه است و به فساد کشیدن و انحراف دختران و زنان ماست.
امام جمعه کبگیان تصریح کرد: زنان ما الگویشان صدیقه طاهره است و دشمن از ارزش‌های اسلام می‌ترسد و خواهان گسستن فرهنگ غنی و برچیده شدن آن از شاکله بنیان خانواده‌هاست.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: عده‌ای یا دین را خوب نمی‌دانند یا سواستفاده از دین می‌کنند که جای تاسف است برخی به صراحت از آنان حمایت می‌کنند.
وی گفت: اما بدانند حکومت اسلامی از ارکان آن حفظ حجاب است که اگر از خطوط قرمز نظام و ارزشهای اسلامی تعدی کردند در مملکت ولایی و نزد ملت جایی ندارند.
این خطیب جمعه با تشکر از موضع گیری مسئولان و ریاست جمهوری در دیدار با وزیر خارجه فرانسه گفت: مسؤولان ما با درس گرفتن از برجام و چهره واقعی بی‌اعتمادی غرب طوری پیش می‌روند
که وزیر امور خارجه فرانسه در تحلیل خود گفت که رئیس جمهور و دبیر شورای امنیت ملی ایران سخت در برابر مسائل هسته‌ای و موشکی خود مقاوم و پایدارند.
وحدانی‌فر افزود: خروجی موفقیت نظام و زبونی دشمن در رو شدن کلک‌های آنان برای ما از برکت خون شهداست زیرا هر آنچه که داریم از آنان است.
امام جمعه کبگیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: وقتی ولایت فقیه می‌فرماید شما نماز خواندن در قدس را خواهید دید نشان از زوال اسرائیل و قدرت شکل گیری حکومت جهانی اسلامی است و این سخن نشان از پیروزی قریب الوقوع مظلومین بر استبداد و استعمار دارد.

نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1