تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۳۲۳۲۲۴

گوهرگانی: لزوم نگاه حمایتی مدیران از سرمایه‌گذاران /رعایت قانون تناقضی در روند سرمایه گذاری ندارد

۰
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: رعایت قانون و ضوابط مانع و تناقضی در ایجاد امور سرمایه گذاران و طرح‌های مشکل دار به وجود نمی‌آورد و در آینده هم طرحی با مشکل مواجه نخواهد شد.
 
جعفر گوهرگانی در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد با تلاش برای جهت دادن سرمایه گذاری‌ها و ایجاد تولید و اشتغال و همکاری با هرگونه سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم از ظرفیت قابل ملاحظه‌ای که در این بخش است و اختیارات دولتی که وجود دارد در جهت رونق تولید از آن استفاده به جا و صحیح شود.
 
وی تاکید کرد: پایش طرح‌های مشکل دار موجود در حوزه اقتصاد موضوع مهم ستاد سرمایه گذاری و اشتغال است، افزود: طرح‌های پایدار برای روستائیان و عشایر مانند پرورش بوقلمون مورد تاکید سرمایه گذاری و ضرورت سرمایه گذاری است.
 
معاون اقتصادی استانداری تاکید کرد: دولت با جدیت پشت طرح‌های پایداراشتغالزا و تولیدی بخصوص در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در روستاها و مناطق عشایری است.
گوهرگانی، خواستار توجه مدیران در زمینه معرفی کارشناسان توانمند و زبده برای بررسی واحد سرمایه گذاری و واحدهای مشکل دار استان شد و گفت: این کارشناسان در حد جانشین مدیران دستگاه‌ها مربوطه در واحد سرمایه گذاری عمل کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: اگر می‌خواهیم زمینه کار و اشتغال در استان فراهم شود باید همت جمعی داشته باشیم و نهایت تلاش را برای توجه و رفع مشکلات مردم به کار گیریم.
در این جلسه که با حضور صاحبان طرح‌های اقتصادی در بخش‌های کشاورزی و گردشگری مشکلات چند طرح مطرح، بررسی و به رفع مشکلات چند طرح سرمایه گذاری اختصاص داشت، گوهرگانی گفت: مجموعه مدیران استان باید نگاه حمایتی نسبت به طرح‌های سرمایه گذاری داشته باشند.
طرح تولید آسفالت، ۲ طرح پرورش شترمرغ، چند طرح گردشگری، مزرعه تولید ماهی و طرح هتل دهدشت از جمله طرح‌های مورد بررسی در این نشست بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1