تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۳۲۰۸۴۰

پوزش:سازمان های مردم نهاد همیار دستگاه های دولتی/دولتخواه:آسیب های اجتماعی معضل امروزکهگیلویه

۰
کبنا ؛نشست مشورتی سازمان های مردم نهاد کهگیلویه با فرماندارکهگیلویه  برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه  اظهار کرد:یکی از بهترین اقداماتی که در کشورها صورت گرفته است تشکیل سازمان ها و تشکل های مردم نهاد است.
علی پوزش با بیان اینکه :با توجه به اینکه سازمان های مردم نهاد از جنس خود مردم هستند و در بطن جامعه حضور دارند به خوبی می توانند در حل بسیاری از معضلات به ویژه  آسیب های اجتماعی  همیار دستگاه های دولتی باشند و باری از دوش سیستم دولتی بردارند.
پوزش عنوان کرد:بدون شک اگر همه۳۲  سازمان مردم نهاد سطح شهرستان کهگیلویه  فعال باشند نه فقط تعداد معدودی ازاین  سازمان ها، بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت.
 
استفاده از ظرفیت مردم نهاد درکاهش آسیب های اجتماعی 
مسول سازمان مردم نهاد یاران مانا نیز در این نشست بیان کرد:با گذشت زمان شاهد هستیم  نقش سازمان های مردم نهاد به عنوان بخشی از جامعه مدنی با فعالیت در حوزه های مختلف  پررنگ تر شده است همانطور که در سانحه سقوط هواپیمای مسافر بری تهران -یاسوج  شاهد بودیم که مدیریت بحران استان از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نیز استفاده کردند.
کمال الدین دولتخواه با بیان اینکه :بیش از ۶۰ همایش در سطح شهرستان توسط سازمان مردم نهاد یاران مانا برگزار شد تصریح کرد:با توجه به اینکه آسیب های اجتماعی به عنوان معضل امروز شهرستان کهگیلویه می باشد نیز در حدود ۱۷ کارگاه آموزشی و تخصصی  برای بررسی  علل و پیشگیری از این آسیب ها در سطح شهرستان از جمله سوق، گلزار شهدای دهدشت ،کلایه،دیشموک،ضرغام آباد و ...برگزار شد.
دولتخواه در پایان مطرح کرد:در این کارگاه های آموزشی هم از آموزه های دینی  توسط روحانیون معزز و هم ازمشاوره های  اساتید دانشگاه بهره برده شد که  مورد استقبال مردم  قرار گرفت بدون شک،ضرورت تداوم چنین کارگاه هایی در زمینه آسیب های اجتماعی (اعتیاد، طلاق، خودکشی و...)احساس می شود.
 
ضرورت فعال شدن  سازمان های مردم نهاد کهگیلویه
مسول امور اجتماعی فرمانداری کهگیلویه نیز بیان کرد: در سطح شهرستان  کهگیلویه ۳۲  سازمان و موسسه مردم نهاد تشکیل شده و پرونده فعالیت دریافت کردند.
دادی نژاد با بیان اینکه فقط  تعداد معدودی از این سازمان ها به طور مستمر فعالیت می کنند تصریح کرد:انتظار می رود این سازمان ها  گزارش مدون از فعالیت ها ی خود ارائه دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1