تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۳۱۶۲۸۱

زارعی: باید سهم عادلانه‌ای از ظرفیت‌های نظام اسلامی داشته باشیم

۱۱
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا گفت: شهرستان بویراحمد باید از ظرفیت‌های نظام اسلامی سهم عادلانه‌ای به دست بیاورد.
غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج با بیان اینکه ملت ایران شاه را از کشور خارج کرد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این کشور به رهبری امام عزیز مستقر کردند، اظهار داشت: در طول سالیان بعد از انقلاب ملت ایران ایستاد مقاومت کرد، در صحنه ماند و به لطف خدا در دهه ۹۰ آمریکا از کل منطقه اخراج شد.
وی افزود: این پیروزی عظیم و این حرکت بزرگ الهی با لطف خدا و این ۲۲ بهمن‌ها به دست آمد و هر ساله در ۲۲ بهمن مجددا مردم عزیز ایران و استان ما و شهر زیبای یاسوج به صحنه می‌آیند و این حضور به معنای یک حماسه عظیم و یک اقیانوس بیکران در سراسر کشور برای یک فریاد بلند بیعت مجدد با امام، راه امام، راه شهیدان، مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران امروز نیز در ۲۲ بهمن به صحنه آمدند تا بار دیگر تو دهنی محکمی به دشمنان این نظام بزنند هرچند تجارب گذشته نشان داده که دشمنان این نظام اهل عبرت نیستند.
زارعی با بیان اینکه نگاه دولت، نظام و مجلس به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای است، اظهار داشت: با وجود اینکه در سهم اعتبارات عمرانی استانی سرانه کشور ۱۳۰ هزار تومان منظور شده، اما استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نخستین استان سهم اعتبارات عمرانی استانی آن بالای ۵۰۰ هزار تومان منظور شده است.
رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این موضوع نشان می‌دهد که آینده استان آینده درخشان و رو به پیشرفتی است، افزود: علاوه بر این، پروژه‌های بزرگی در دست اجرا است و از هم مهم‌تر بزرگترین پروژه اقتصادی یعنی پتروشیمی دنا-بویراحمد است که در ماه‌های آینده عملیات اجرایی آن شروع شده و بیش از هفت هزار میلیارد تومان در این منطقه سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.
عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه پتروشیمی دنا-بویراحمد نقش بسیار بزرگی در تحول، پیشرفت، اقتصاد و اشتغال خواهد داشت، گفت: امیدواریم خدای متعال توفیق دهد نظام جمهوری اسلامی که با استحکام به سمت قله‌های پیشرفت در حال حرکت است بتوانیم از این حرکت رو به جلو و پیشرفت و ظرفیت‌های نظام سهم عادلانه و خوبی برای پیشرفت استان و شهرستان‌های استان داشته باشیم.
زارعی خطاب به راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج ادامه داد: خاک پای شما هستم که امروز برای حفظ نظام و انقلاب خود و پاسخ به خواست رهبری عزیز و فرزانه انقلاب و شهدای انقلاب به صحنه آمدید و حماسه دیگری را خلق کردید.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور خود در راهپیمایی امروز مشت محکمی به دهان یاوه گویان آمریکایی و اسرائیلی زدند تا عبرتی باشد برای آنها که دیگر برای ملت ایران خط و نشان نکشند.
وی عنوان کرد:این حضور پر شور، این پیام عظیم را به مسئولان می دهد که با هم افزایی و تلاش بیشتری در خدمت مردم باشند و برای حل مشکلات مردم تلاش بیشتری کنند.
زارعی با بیان اینکه انقلابی گری یعنی گرهی از مشکلات مردم حل کردن و به مردم خدمت کردن، گفت: بودجه سال ۹۷ با توجه به مشکلات و معیشت مردم تنظیم شده است.
وی با بیان اینکه برنامه حذف یارانه ها در سال آینده فعلا به نتیجه نرسیده است گفت: در سال ۹۷ برای جلوگیری از فشار اقتصادی به مردم از هر گونه افزایش نرخ بهای آب، برق و گاز مصرفی جلوگیری می شود.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس افزود: در بودجه سال آینده بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای کمک به اقتصاد، تولید و اشتغال کشور پیش بینی شده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۴۰هزار میلیارد تومان برای کمک به وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است، گفت: این میزان برای اولین بار در کشور ۱۰ در صد افزایش یافته است.
زارعی بیان کرد: در بودجه سال۹۷ نیز مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان هم برای یک سان سازی بودجه بازنشستگان فرهنگی اختصاص داده شده است.
وی گفت: بیش از ۱۳۰پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان در شهرستان های بویراحمد و دنا افتتاح و یا در دست اجراست که با کمک مسئولان به بهره برداری خواهند رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ضرب المثلی ایگو " زبون خوه ورش نی " فعلا بلندگو من دسته ، هرچه دلت ایخا !!
Iran, Islamic Republic of
خوب همه اینا را از قبل در اخبار شنیده بودیم. هر آنچه در ارتباط با بویراحمد گفته سده همه وعده است تا عمل کیلومترها فاصله است. بیمارستان یاسوج و پل سوم بشار بیش از ۱۰ ساله وعده افتتاح داده میشه.
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
شما تا چه حد کثیف و نامرد تشریف دارید.حتی یک حرامزاده هم به سبک شما کار نمی کنه.تیتر خبری زده اید هم نشانه ای از این موضوع است.ببینید نماینده گفته باید سهم عادلانه باشه،شما چی زده اید.چراغی را که ایزد بیافروزد هرانکس که خواهد فوتش کند،ریش اش بسوزد. مواظب اون ریش های کثیف و ریشه های نداشته اتان باشید.
Iran, Islamic Republic of
جناب " بویراحمد سرافراز" خیلی تعصبی نوشتی. مردم وقتی رابطه بازیها و فامیل بازیها را در استخدامها و پیمانهای عمرانی میبینن با این حرفهای صد من یه غاز خندشو میگیره. در ضمن .سالهاست با تبعیض و طایفه بازی در ادارات و دانشگاهها. نکنید
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
.و را .۲۲بهمن پارسال هم گفتی بودجه۹۶استان خیلی زیاد است که شاهد رونق درهمه ابعاد هستیم پس کو ؟من کارمند اداری هستم هنوز بیشتر اعتبارات ۹۶داده نشد خیلی چیزها تصویب می شه اما درعمل اعتباری نیست شما نمی توانید بیمارستانی که چندسال است ۹۰درصد کارشده نمی توانی تمامش کنی حتی یک پروزه افتتاحی دربویراحمد ودنا نداشتیم پس مردم اگاه هستند ومی فهمند
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی لطفا دقت بفرمایید حرف و عملتون یکی باشه. بین خودت و خدای خودت؛ آیا اجازه پست مدیریت به نخبه ای که مخالف شما باشد را خواهی داد؟ آیا در پروژه های عمرانی از طرف شما عدالت رعایت شده؟ آیا در استخدامیها و در سفارشاتتون عدالت رعایت شده؟ چند نفر از طایفه شما در شرکت... و در دانشگاه... بکار گیری شدند؟ نخبگان استان چه جایگاهی در برنامه های شما دارن؟
این کارها را بگیرین. خاک مای مردم بودن به شعار نیست. عملگرایی در رعایت عدالت. حق الناس. حق نخبگان...
شاهین اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا کسی که به نام «بویراحد سرافراز» کامنت گذاشته و اینهمه توهین و فحاشی کرده. چرا هر کس منتقد. هست به ریش دار و ریشی متهم میشه؟ . که خودش زمانی ریاست ستاد احمدی نژاد را داشته و سابقه اصولگرایی ایشان کاملا روشنه.
من یک اصلاح طلبم انتقاد از عملکر. زارعی حق هر کسی هست. دولت و ادارات دولتی همه هستند و فقط خودشه داره کار میکنه. ایشون اجازه بده پروژه های دولتی را دولتیها افتتاح کنند.
ایشان در مجلس در زمان تصمیم گیریها کاملا مشهوده. ایشان لطف کنه یک آمار در این خصوص بده به مردم. به جای اینکه سخنگوی دولت باشن
رضا رضایی تلزالی
Iran, Islamic Republic of
جناب بویراحمد سرافراز که آبروی بویراحمد رو بردی با اوون لحن بی ادبانت از کجا داری میسوزی آب رو بریز همونجا که میسوزه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی که ایشان وعده داده .خدای به . این طرح از نظر علمی محقق نمی گرددچرا که آب این طرح اصلا تامین نمی شود فقط زمین های. درحق مردم سقاوه که. به غیر خدا کسی را ندارندوبیاید از نزدیک بامردم منطقه هم کلام بشودونسق ها ومستندات آنها راببینید وبدانیدچ.به این مردم بی دفاع کردند لطف کنید مدیر محترم پخش نمایید انصافا حذف نکنید
Iran, Islamic Republic of
شاید خدا .یویر احمد را در دوره بعدی جبران نمایید افسوس ......گفتیم شاید کسی هستی اما غافل بودیم
دنا
Iran, Islamic Republic of
این شخصی که به نام بویراحمد سرافراز پست گذاشته چرا اینقد هتاکی کرده؟ ظرفیت نداری خبر نخوان.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1