تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۳۱۵۶۴۱

فیش های نجومی برق ظلم به مردم است/نارضایتی شدید مردم دیشموک از گرانی سرسام‌آور بهای برق/ مسئولان برای ولی‌نعمتان چاره‌اندیشی کنند

۱
۰
کبنا ؛نارضایتی شدید مردم دیشموک از گرانی بهای برق بالا گرفته و امروز امام جمعه دیشموک درد مردم را ندا زده و از مسئولان خواستار چاره اندیشی در جهت رفع این معضل اساسی کرده است.

به گزارش خبرنگار؛ فیش های نجومی برق ظلم به مردم است.

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های امروز دیشموک ضمن تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: هر چند نظام و دولت به مردم خدمت‌هایی انجام داده اما مردم در جاهایی مشکلاتی دارند که امیدوارم مسؤولان پیگیر باشند

وی به خدمات کمیته امداد در دیشموک تقدیر و تشکر کرد و گفت: کمیته امداد خدمات زیادی در عرصه اشتغال‌زایی انجام داده و مسکن که جالی تقدیر دارد

امام جمعه دیشموک گفت: ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم و امیدوارم همه مردم این شهر شرکت کنند چون این ۲۲ بهمن ۲۲ بهمن دیگری است و حضور مردم نشانگر اقتدار از ولایت و رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ بهمن سالروز صدور حکم قتل سلمان رشدی توسط امام بود و این حکم یک حکم تاریخی اسلامی بود که رهبر صادر کرد و نشانگر این بود که نقشه تهاجم فرهنگی و امریکا نقش بر آب شود.

وی خاطرنشان با حکم این رای قرار شد هر کس سلمان رشدی را پیدا کند بکشد و یا اعدام کند تا هیچ کس نتواند بار دیگر بر علیه انقلاب و قرآن و اسلام حرفی اضافی بزند.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک به فیش‌های نجومی برق در دیشموک اشاره کرد و گفت : برای بار دوم در خطبه‌ها اعلام می‌کنم که قبض برق در دیشموک مخصوصا در زمستان بسیار بالا است و از مسؤولان انتظار می‌رود این مشکل را رفع کنند.

انتهای پیام/


نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
کی به کیه!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1