تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۳۱۵۳۸۰

عبودی: کمترین نارضایتی از بنیاد شهید استان هست / موسوی: تا رسیدن به مقصود مطلوب فاصله داریم

۰
کبنا ؛به مناسبت دهه فجر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس اداره بنیاد شهید و جمعی از کارکنان با امام جمعه این شهر دیدار کرد.
به گزارش کبنا از باشت، امام جمعه باشت در این دیدار با تبریک ایام الله دهه فجر، اقدامات بنیاد شهید و امور ایثار گران را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای حضورم در باشت تا کنون خوشبختانه حرمت خانواده های شهدا و ایثارگر توسط این نهاد انقلابی حفظ شده و با اقدامات خوبی که صورت گرفته شاهد کمترین ابراز ناراحتی از سوی خانواده های معظم شهدا نسبت به عملکرد مدیران این دستگاه هستیم.
حجت الاسلام عبودی برخی از گلایه‌های مطرح شده از سوی مردم را عمومی دانست و گفت: برخی از امورات از عهده بنیاد شهید خارج است و گلایه زمانی است که دستگاهی در انجام وظایف قصور کند.
وی بنیاد شهید را از نهادهای ارزشمندی دانست که در جهت خدمت به جامعه هدف خود کارهای مناسبی انجام داده است.
امام جمعه باشت بیان داشت: در موضوع تحقق وعده های داده شده گزارش های خوبی از این نهاد شنیده می شود و فقط در برخی مسائل جزئی نیاز به تلاش است که انشاالله با تلاش مدیران این مجموعه برطرف خواهند شد.
حجت الاسلام عبودی در ادامه در بحث تبدیل گلزارهای شهدا به مکان معنوی با ارائه پیشنهاد به مدیرکل بنیاد شهید، گفت: پیشنهاد می شود گلزار شهدای باشت به حسینیه تبدیل شود تا علاوه بر زیارت قبور مطهر شهدا، کارهای فرهنگی نیز در این مکان برنامه ریزی شود.
وی اجرای این طرح را موجب معنویت بیشتر مکان های زیارتی قبور شهدا دانست و افزود: اگر در کنار قبور شهدا برنامه های فرهنگی اجرا شود و مسائل تربیتی مطرح گردد قطعاً اثر آن بیشتر است.
امام جمعه باشت در پایان از خرید مکان جدید ساختمان بنیاد شهید شهرستان باشت تشکر کرد.
موسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: امنیت و استقلال جامعه و انقلاب مرهون ایثارگری شهدا و ایثارگران و خانواده های آنهاست.
وی بیان داشت: خوشحالیم که امروز انقلاب اسلامی ایران به سراسر دنیا صادر شده است و تن استکبار به لرزه افتاده و این امر همه از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی ایران است.
موسوی با بیان اینکه مشکلات وجود دارد و ما نیز با مطلوب فاصله داریم، ادامه داد: باید همه ما به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم زیرا ایران اسلامی هم در زمینه امکانات و هم در زمینه نیروی انسانی غنی است.
وی برکات انقلاب اسلامی را بی شمار اعلام کرد و تصریح کرد: با وجود این برکات هنوز تا مطلوب فاصله داریم و نیازمند وحدت و همدلی برای رسیدن به این مقصود هستیم.
موسوی پیشرفت در شهر باشت را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: این پیشرفت قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست البته کاستی هایی نیز وجود دارد که با کمک مردم و مسئولین نیز می توان کاستی ها را برطرف کرد.
وی وحدت را نیازمند جامعه امروز دانست و گفت: برخی مسائل و مشکلات بومی است که با وحدت و همدلی مرتفع خواهند شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد هدف از این سفر را دیدار با امام جمعه، فرماندار و خانواده معظم شهدای شهر باشت عنوان کرد.
وی با ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد این نهاد، ابراز داشت: در چند ماه اخیر در سطح استان قریب به ۴۰ گلزار شهدا ساماندهی شده که از این تعداد سهمیه شهرستان باشت ۳ گلزار بوده است.
موسوی تأمین ساختمان اداری بنیاد شهید شهرستان های باشت، لنده، بهمئی و چرام را از دیگر اقدامات برشمرد و بار دیگر بر تلاش و همدلی در جهت برطرف کردن مشکلات تأکید کرد.
خبر فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1