تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۳۱۵۱۸۵

آیت‌الله ملک‌حسینی: این انقلاب، انقلاب قدرت و ثروت‌اندوزی نیست / کسی که اعتراض می‌کند، آرمان‌های انقلاب را می‌شناسد / مسوولان انتقادپذیر باشند

۱
۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان برگشت به آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) کی است، این انقلاب، انقلاب قدرت و ثروت‌اندوزی نیست.
به گزارش کبنا از دهدشت، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در دهدشت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب قدرت و ثروت‌اندازی نیست و مسوولان و همه باید به آرمان‌های امام و انقلاب برگردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: وجود رهبری با بصیرت، وحدت جامعه و روح مقاومت و ایثارگری سه عامل مهم پیروزی انقلاب است و بهای این پیروزی بزرگ را شهدا با جانشان پرداخت کردند.
وی هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم را دو عامل دیگر در استمرار این نظام و انقلاب دانست و افزود: مردم با بصیر ایران اسلامی در همه شرایط پای انقلاب و نظام خواهند ماند.
آیت‌الله ملک‌حسینی، کمرنگ شدن اخلاص در جامعه را یادآور شد و با بیان اینکه هنوز ما اول راه هستیم بیان کرد: تا زمانی که به آرمان‌های انقلاب برنگردیم راهی برای برون از مشکلات نیست.
وی بداخلاقی‌های سیاسی را یادآور شد و با بیان اینکه چپ و راست چیزی جز نحوست برای این کشور نداشته است، گفت: آیا ما در بدنه مدیریتی تبعیض قائل نشدیم؟ کی می‌خواهیم به آرمان‌های امام و انقلاب برگردیم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رقابت‌های حیرت‌انگیزی برای رسیدن به قدرت وجود دارد، عنوان کرد: در سخنرانی‌ها به هم حمله می‌کنیم، آبرو و حیثیت طرف مقابل را له می‌کنیم بعد انتظار داریم خیابان‌های ما آرام باشد، خودمان بداخلاقی را رواج می‌دهیم و بعد گلایه داریم.
آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه مسوولان باید پاسخ‌گوی اتفاقات باشند، و تاکید کرد: این انقلاب انقلاب مسئولیت‌هاست و نه قدرتی برای شتاب و ثروت‌اندوزی.
وی نارضایتی مردم در تبعیضات را یادآور شد و خواستار رفع مشکلات از مسوولان شد.

مسوولان پاسخگوی مشکلات مردم باشند
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر مردم زبان به اعتراض باز می‌کنند فرق آن را با اغتشاش می‌دانند، هرکسی اعتراض کرد یعنی من آرمان‌های انقلاب را می‌شناسم، اما آیا مسوولان انتقادپذیر هستند؟.
وی با بیان اینکه جامعه‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر رخت بر بست به فساد کشیده خواهد شد، گفت: مردم اختلاس، ویژه خواری، بیکارهای شاغل و تجمع ثروت را یکجا می‌بینند، باید اشکالات را بپذیریم تا بتوانیم از آن‌ها خارج شویم.
آیت‌الله ملک‌حسینی بیان اینکه فقدان روح انقلابی باعث دور شدن از آرمان‌ها خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر جا با انقلاب بودیم به عزت رسیدیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گرایش معنوی مردم به سمت آرمان‌های دینی را از اهداف تشکیل انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: اقشار مختلف مردم با مرجعیت امام خمینی(ره) به میدان آمدند و انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیکار
Iran, Islamic Republic of
.. ملت هم که فقط. کردند و رفتند دنبال بدبختی و فلاکت خودشان.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1