تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۳۱۲۹۶۳

بانوی کوراش کهگیلویه وبویراحمدی در اردوی تیم ملی/ پیروزی نمایندگان کهگیلویه وبویراحمد

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/281118/photo_2018-02-04_10-46-04.jpgدرگرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات تیراندازی در یاسوج برگزار شد
در گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات تیراندازی بین دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.
در مسابقات تیراندازی کارکنان آب منطقه ای استان که در محل خانه تیراندازی شهید دامیده شهر یاسوج برگزارشد، سید محمد حسینی مطلق به مقام نخست رسید، سید امان الله فتاحیان و ایرج عسکریان مطلق،
فتح الله احسان دوست، سینا نوروزی و علی محمد رستگار سکوهای دوم تا ششم این مسابقات را کسب کردند.
در بخش بانوان این مسابقات اعظم عادلیان پور به مقام اول دست یافت.
همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات تیراندازی بین کارکنان سازمان بسیج حقوقدانان استان برگزار شد.
در این مسابقات که در محل خانه تیراندازی شهید دامیده شهر یاسوج و در بخش تفنگ بادی برگزار شد، محمود حکیم به مقام اول رسید و مهدی کرمی و الماس گشتاسبی دوم و سوم شدند.
در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
این مسابقات زیر نظر هیات تیراندازی استان برگزار شد.
 
 http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/281123/photo_2018-02-04_10-14-36.jpgمسابقات فوتسال ادارات جام دهه فجر شهرستان آغاز شد
دبیر هیات ورزش‌های همگانی شهرستان گچساران گفت: رقابت‌های فوتسال ادارات جام دهه فجر در شهرستان گچساران با شرکت ۱۷ تیم آغاز شد.
رقابت‌های فوتسال جام دهه پرفروغ فجر در شهرستان گچساران آغاز شد.
مهدی صادقی دبیر هیات ورزش‌های همگانی شهرستان گچساران با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان بیان داشت:
مسابقات فوتسال جام دهه فجر ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان گچساران با حضور ۱۷ تیم از ادارات در سالن پد خندق نفت آغاز شد.
دبیر هیات ورزش‌های همگانی شهرستان ادامه داد: در اولین شب این مسابقات سه بازی برگزار شد و این نتایج بدست آمد
جدال دو تیم نیروی انتظامی با شهرداری با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
تیم شبکه بهداشت با نتیجه ۱۱ بر ۱ تیم بانک‌ها را شکست داد و تیم فوتسال دادگستری با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب تیم اداره زندان شد.
این مسابقات زیر نظر کمیته فوتسال هیات ورزش‌های همگانی شهرستان و با همکاری هیات فوتبال شهرستان گچساران در حال برگزاریست.
 
 http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/281127/photo_2018-02-04_11-09-36.jpgروی خط ورزش شهرستان چرام
همایش پیاده بانوان ادارات به مناسبت دهه مبارکه فجر برگزار شد.
 
این همایش از جلو اداره ورزش و جوانان تا امامزاده امیر ولی به مسافت کیلومتر برگزار شد.
در پایان به مناسبت ۱۲ بهمن به قید قرعه به ۱۲ نفر جوایزی اهدا شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام گفت: در گرامیداشت دهه پرفروغ فجر، جشن دهه مبارکه فجر برگزار شد
به مناسبت دهه مبارکه فجر وپژه برنامه فجر ماندگار با حضور شبکه دنا، فرماندارشهرستان، روسای ادارات و اقشار مختلف مردم در سالن ورزش و جوانان شهرستان چرام برگزار شد.
در این مراسم پاداش فرماندارشهرستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گزارشی از عملکرد سال ۹۶ را به سمع نظر مردم رساند.
فرماندار چرام در این مراسم از رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان چرام به خاطر همکاری (فرهنگی، اجتماعی، مذهبی...) تقدیر و تشکر کرد.
این جشن باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/281112/photo_2018-02-03_20-16-22-430x286.jpgدیدار سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت با امام جمعه شهرستان باشت
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان باشت به همراه مسئولین هیئت‌های ورزشی شهرستان با امام جمعه شهر باشت دیدار و گفتگو کردند.
جلال ارشادیان سرپرست اداره ورزش و جوانان باشت در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های حجت الاسلام عبودی امام جمعه ورزش دوست شهر باشت به تشریح عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان در سال جاری و برنامه‌های این اداره در دهه فجر پرداخت و از برگزاری همایش‌های پیاده روی، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال ادارات خبر داد.
ارشادیان نبود حامی مالی و اسپانسر در ورزش باشت را یکی از مشکلات ورزش شهرستان دانست و خواستار حمایت و توجه بیشتر مسئولین استانی از ورزش شهرستان شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان توسعه زیر ساخت‌های عمرانی در شهرستان را یکی از اقدامات مهم دولت ذکر کرد و از زحمات و حمایت‌های تاجگردون نماینده مردم تقدیر کرد.
حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهرستان باشت ضمن تبریک ایام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، توسعه زیر ساخت‌های عمرانی و ورزشی در شهرستان را خواستارشد و ورزش را عامل سلامت جسم و روح و نشاط جامعه ذکر کرد.
عبودی پتانسیل ورزشکاران و جوانان این شهرستان خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در صورت نگاه ویژه به ورزش شهرستان باشت و با توجه به وجود استعداد در این شهرستان، شاهد حضور قهرمانان و ورزشکاران در میادین کشوری خواهیم بود.
حضور جامعه ورزش شهر باشت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/280747/139507012342455488727114.jpg یک پیروزی و یک تساوی ره آور نمایندگان کهگیلویه وبویراحمد
دو نماینده فوتسال کهگیلویه وبویراحمد در هفتهٔ چهارم لیگ دسته دوم به یک پیروزی پرگل و یک تساوی دست یافتند.
درهفتهٔ چهارم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های دو نماینده فوتسال استان به یک پیروزی و یک تساوی دست یافتند.
در هفته چهارم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته ۲ فوتسال کشور، تیم فوتسال مارون کهگیلویه به مصاف ایرالکو اراک رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۸ بر ۳ به پیروزی برسد.
با این پیروزی تیم فوتسال مارون کهگیلویه ۷ امتیازی شد و صدرنشین گروه پنجم لیگ دسته دوم کشور را کسب کرد.
بازی بعدی تیم فوتسال مارون کهگیلویه روز جمعه ۲۰ بهمن ماه در اهواز مقابل تیم آبی پوشان اهواز است.
دیگر نماینده فوتسال استان در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور تیم ماهان گچساران برابرمهمان فارسی خود به تساوی رسید.
در این دیدار که در سالن پد خندق شهر گچساران برگزار شد، دو تیم ماهان گچساران و مقاومت اقلید فارس به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در پایان هفتهٔ چهارم تیم ماهان گچساران با ۸ امتیاز در صدر گروه سوم رقابت‌های دسته دوم باشگاه‌های کشور قرار دارد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/280717/IMG_6941.JPG توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و زیر ساخت‌های عمرانی و ورزشی شهر چیتاب
در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با وحدانی فر امام جمعه شهر چیتاب بر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و زیر ساخت‌های عمرانی و ورزشی این شهر تاکید شد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با امام جمعه، شورای شهر و اعضای اسلامی شهر چیتاب دیدار و گفتگوکرد.
در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه شهر چیتاب برگزار شد، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، رهامی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان، رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد و رئیس و ناظر دفتر فنی و مهندسی اداره کل، بخشدار و شورای اسلامی شهر چیتاب حضور داشتن‌اند.
حجت الاسلام محمد وحدانی امام جمعه شهر چیتاب ضمن تشکر از حضور و حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: جسم سالم لازمه روح سالم است.
وحدانی، تنها هیات فعال در شهر چیتاب را هیات ورزش‌های همگانی ذکر کرد و از حضور قهرمانان و ورزشکاران در رشته‌های فوتسال و کشتی خبر داد.
امام جمعه ورزش دوست شهر چیتاب نبود زیرساخت‌ها در این شهر را یکی از مشکلات ورزش این شهر ذکر کرد و افزود: سالن ورزشی این شهر فاقد سیستم گرمایشی، سرمایشی و روشنایی است.
این مقام مسئول عدم نمایندگی در بخش کبگان را یکی از خواسته‌های جامعه ورزش این شهر دانست و خواستار حمایت و توجه مدیر کل ورزش و جوانان استان از ورزش بخش کبگیان شد.
بخشدار شهر چیتاب حضور ملی پوشان ورزشی همچون زهرا علیزاد ه، سردار پادیاب در این بخش را عامل ایجاد انگیزه ورزشکاران دانست و نبود نمایندگی ورزش و حامی مالی را مهم‌ترین مشکل ورزش این بخش دانست و خواستار نگاه ویژه به ورزش این شهر شد.
رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان بویراحمد از افتتاح چمن مصنوعی روستای نقاره خانه در آینده نزدیک و اختصاص اعتبار برای تکمیل سالن‌های چیتاب، گرداب و چین لوداب خبر داد.
ایموری مسئول دفتر فنی و مهندسی از کمبود اعتبار برای حل مشکل برق سالن کبگیان خبر داد و خواستار حمایت امام جمعه و مسئولین بخش در حل مشکل سالن ورزشی این شهر شد.
رهامی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان از امادگی این هیات در برگزاری همایش‌های پیاده روی خبر داد و ازخواستار توسعه زیر ساخت‌های عمرانی در این بخش شد.
محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از پیگیری و حمایت‌های حجت الاسلامی وحدانی امام جمعه بخش کبگیان تقدیر کرد و همت و تلاش امام جمعه و اعضای شورای ورزش را عامل حل مشکلات ورزش بخش ذکرکرد.
علوی از عدم افتتاح سالن‌ها و مکان‌های ورزشی فاقد انشعابات و سرویس‌های بهداشتی خبر داد و حضور قهرمان ورزشی را عامل رشد و ارتقای ورزش دانست.
مدیر کل ورزش و جوانان از توسعه زیر ساخت‌های عمرانی و ورزشی این بخش و راه اندازی نمایندگی ورزش کبگیان در آینده نزدیک خبر داد و خواستار حفظ و نگهداری بهینه از امکانات و اماکن ورزشی شد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و پیگیرهای زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا افزود:۳۰ میلیارد تومان برای احداث چمن مصنوعی در دو شهرستان بویراحمد و دنا اختصاص یافته و امیدواریم با حمایت نماینده ورزش دوست شهرستان شاهد احداث چمن مصنوعی فوتبال در شهر چیتاب باشیم.
در پایان این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان و همراهان ضمن بازدید از سالن ورزشی چند منظوره بخش کبگیان خواستار حمایت و مساعدت مسئولین این شهر در حل مشکلات سالن ورزشی بخش کبگیان شد.
 
برگزاری مسابقات کاراته شهرستان لنده گرامیداشت دهه مبارک فجر
سرپرست اداره ورزش و جوانان لنده از برگزاری مسابقات کاراته، همایش پیاد ه روی و دوچرخه سواری گرامیداشت دهه فجر در این شهر خبر داد.
مسابقات قهرمانی کاراته شهرستان لنده به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر جمعه ۱۳ بهمن در باشگاه رزمی شهرستان لنده به میزبانی باشگاه کاراته شهید رجبی در دو رشته کاتا و کومیته برگزار گردید.
این مسابقات با حضور استاد عزیز قدرت الله عادلپور (بنیانگذار کاراته در شهرستان) و داور ملی آقای امین قنبری برگزار گردید که در ابتدای مسابقات قوانین جدید داوری کاراته توسط این دو عزیز به کاراته کاها آموزش داده شد.
مسابقات در رشته کاتا در ۲ رده و در کومیته (مبارزه کنترلی) به صورت تیمی با حضور ۵ تیم برگزار شد و در پایان تیم‌های برتر مشخص شدند.
لازم به ذکر این مسابقات برای آمادگی هرچه بیشتر کاراته کاهای شهرستان و نیز شناسایی افراد برتر برای شرکت در لیگ استانی برگزار گردید.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/280429/photo_2018-02-03_10-06-19.jpgدر گرامیداشت دهه پر فروغ فجر همایش پیاده روی خانواده در شهر لنده برگزار شد
محمود فاضلی سرپرست اداره ورزش و جوانان لنده و به همت هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان لنده و همکاری شبکه بهداشت و درمان امروز جمعه و به مناسبت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی همایش پیاده روی خانوادگی با حضور پر شور خانواده‌ها در شهرستان لنده برگزارشد.
این همایش از جلوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تا محل دانشگاه نیمه ساخت پیام نور به طول ۲ کیلومتربرگزار شد که در پایان از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده و هیئت ورزش‌های همگانی به قید قرعه به ۲۰ نفر از برندگان جوایزی اهداء شد.
 
برگزاری مسابقه دوچرخه سواری گرامیداشت دهه فجر در لنده
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت: در گرامیداشت دهه مبارک فجر، همایش دوچرخه سواری در لنده برگزار شد.
به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی پنجشنبه ۱۲ بهمن، به همت هیئت دوچرخه سواری شهرستان لنده همایش دوچرخه سواری ویژه نوجوانان از محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان در مسیر خیابان‌های امام خمینی (ره)، شهید مطهری و سادات برگزارشد.
این همایش توسط هئیت دوچرخه سواری و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزارشد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/280431/photo_2018-02-03_10-11-41.jpg برگزاری مسابقات کبدی چند جانبه گرامیداشت دهه فجر در گچساران
در گرامیداشت دهه مبارک فجر یکدوره مسابقات کبدی در شهر گچساران برگزار شد.
در این دوره از مسابقات که به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات و با شرکت تیم‌های کبدی استان‌های خوزستان، اصفهان، لرستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و یک تیم از گچساران در سالن زاگرس شهرستان گچساران برگزار شد، تیم‌های کبدی خوزستان، فارس و گچساران مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در مراسم اختتامیه با حضور مسولان استانی و شهرستانی جام قهرمانی، لوح تقدیر و جوایز به تیم‌ها و نفرات برتر اهدا شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/280469/photo_2018-01-24_16-21-56.jpg در هفتهٔ ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان ۱۲ گل از خط دروازه‌ها گذشت
در هفتهٔ ششم دور رفت مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کهگیلویه وبویراحمد پنج دیدار برگزار و ۱۲ گل از خط دروازه‌ها گذشت.
در هفتهٔ ششم دوررفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان پنج دیدار در شهرهای مختلف استان برگزارشد.
در شهر دهدشت تیم سادات این شهر با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب تیم استقلال چرام شد.
پرسپولیس چرام با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم استقلال دهدشت گذشت.
اتحاد قلعه رئیسی با دو گل تیم ابوذر باشت را شکست داد.
تیم آموزش عالی دانا یاسوج با ۳ گل تیم پاسارگارد چرام را با شکست بدرقه کرد و دیدار دو تیم قلات گناوه گچساران با بنیاد بهمئی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در پایان هفتهٔ شسم این رقابت‌ها تیم پرسپولیس چرام با شش بازی و کسب ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، آموزش عالی دانا یاسوج با ۵ بازی و ۱۲ امتیاز دوم و استقلال چرام با ۵ بازی و ۱۰ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قرار دارد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/280541/photo_2018-02-03_11-31-55.jpg برگزاری مسابقات جودو نونهالان گرامیداشت دهه مبارک فجر در یاسوج
رئیس هیات جودو استان گفت: در گرامیداشت دهه فجر رقابت‌های جودو نونهالان در یاسوج برگزار شد.
در گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقات جودو در یاسوج برگزار شد.
فردین موسوی رئیس هیات جودو استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت:
مسابقات جودو رده سنی نونهالان گرامیداشت دهه فجر در یاسوج در رده سنی نونهالان برگزار شد.
موسوی افزود: در این مسابقات ۷۷ جودو کار در ده وزن از مدرسه جودو حضورداشتند و با هم رقابت کردند که در پایان این نفرات به مقام‌های برتر دست یافتند.
وزن:۲۲ کیلو گرم: ابوالفضل جبا، آرشام نامداری و سینا سجادیان به مقام برتر دست یافتند.
وزن ۲۴ کیلو گرم: حسین فضلی، امیر حسین فرهادی، (بهنام محمودی و ابراهیم غلامی سوم مشترک) اول تا سوم شدند.
وزن ۲۷ کیلو گرم: بهنود هوشیاری، محمد رضا جمشید نژاد، طاها تاوانه
وزن ۳۰ کیلو گرم، امیر محمد صفایی، آرمین سروش نژاد، کیان قلندری و علیرضا پرهیزی
وزن ۳۴ کیلو گرم: علی طاهری، امیر محمد چتر سحر، امیر محمد رنجبرو میتن کرمیان
وزن ۴۶ کیلو گرم: امیر عباس بهرامی، عماد رضا تاوانه، طاها حسین زاده
وزن ۵۰ کیلو گرم: احمد رضا قائمی، معین خوبیاری، امیرسام پناهی، امیر علی عادلی
وزن ۵۵ کیلو گرم: امیر رضا محمدیان، حسین جهانبین، رضا محمدی
وزن ۶۶ کیلو گرم: محمد عوض زاده، رضا نوری، رضا قنبری
وزن ۱۰۰ کیلو گرم: کیارش موسی پور، دانیال موسوی
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بهمراه رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودند.
در پایان به نفرات برتر این مسابقات لوح قهرمانی و هدایای اهدا شد.
 
 http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/280402/photo_2018-02-03_07-50-07.jpgبرگزاری ۱۴ کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در بهمن ماه
معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت:۱۴ کارگاه آموزشی توانمندسازی توسط سازمان‌های مردم نهاد استان در بهمن ماه برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان استان از برگزاری ۱۴ کارگاه آموزشی توانمندی سازی در استان خبر داد.
رحمت الله شاکری با بیان این خبر افزود: این کارگاه‌ها در ۱۴ موضوع مختلف و مشارکت ۱۴ سازمان مردم نهاد در ۴ شهرستان بویراحمد گهکیلویه چرام و لنده برگزار خواهد شد.
شاکری هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را توانمند سازی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف بیان کرد و بیان داشت: این کارگاه‌ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و شرکت تمامی سازمان‌های مردم نهاد استان در این کارگاه‌ها بلامانع می‌باشد.
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش کهگیلویه وبویراحمد از حمایت‌های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در برگزاری این کارگاه‌ها تقدیر کرد.
 
 http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/280409/410.jpgبانوی کوراش کهگیلویه وبویراحمدی در اردوی تیم ملی
بانوی رزمی کوراش کهگیلویه وبویراحمد به اردوی تیم ملی کوراش بانوان کشور دعوت شد.
اردوی تیم ملی کوراش بانوان کشور از ۱۳ لغایت ۲۳ بهمن ماه به میزبانی استان یزد در حال برگزاریست و طاهره آذر پیوند عضو تیم ملی کوراش بانوان کشور از استان کهگیلویه و بویراحمد به این اردو دعوت شد.
این اردو به منظور شرکت تیم ملی کوراش بانوان کشور در رقابت‌های آسیایی که در کشور هند برگزار می‌شود و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی در حال برگزاریست.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/280415/photo_2018-02-03_09-10-49.jpg تساوی نفت و گاز گچساران مقابل شهید چمران لارستان
جدال دو تیم نفت و گاز گچساران و شهید چمران در هفتهٔ سیزدهم لیگ برتر بانوان با تساوی به پایان رسید.
دیدار دو تیم بانوان نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان در لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
از هفتهٔ سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور دیدار دو تیم بانوان نفت و گاز با شهید چمران لارستان با تساوی به پایان رسید.
در این دیدار که در سالن پد خندق شهر گچساران و بین تیم‌های نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان برگزار شد، دوتیم در پایان به تساوی ۲۵ بر ۲۵ رضایت دادند.
در پایان هفتهٔ سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم تاسیسات دریایی تهران با ۲۰ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های نفت و گاز گچساران با ۱۹ و شهید چمران لارستان با ۱۷ امتیاز در مکانهای دوم و سوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار گرفتند.
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران روز جمعه ۲۰ بهمن ماه در سالن اختصاصی هندبال تهران به مصاف تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران می‌رود.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/280422/IMG_7618.JPGدر گرامیداشت دهه مبارک فجر همایش پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار شد
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان گفت: در گرامیداشت دهه مبارک فجر، همایش پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار شد.
در گرامیداشت دهه پر فروغ فجر همایش پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار شد.
محمد علی رهامی با بیان این خبر افزود: در این همایش که از میدان عدل تا پارک ولایت شهر یاسوج و به مسافت ۴ کیلو متر و با حضور ۴۰۰۰ نفر از مردم ورزش دوست شهر یاسوج برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر همایش را پیمودند که در پایان به قید قرعه ۸ دستگاه دوچرخه،۱ دستگاه تردمیل،۱۰ دست لباس گرم ورزشی،۱۰ عدد کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی و ۲۰ عدد کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی به شرکت کنندگان اهدا شد.
رهامی ادامه داد: در این همایش نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، کناری سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد، حکمتی اصل معاون اداره کل، رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و رهامی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان حضور داشتند.
این همایش بصورت مستقیم از شبکه سوم سیما و شبکه استانی دنا برگزار شد.
مشاور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور تصریح کرد: همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت دهه مبارک فجر روز جمعه ۲۰ بهمن ماه با پخش مستقیم شبکه سوم سیما و شبکه استانی دنا در شهر دهدشت برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1