تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۳۱۲۵۹۸

راه‌اندازی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در کهگیلویه / بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۵۲ طرح اقتصادی در استان / چرا استاندار به جمع خبرنگاران نمی‌آید / افتتاح دو واحد نمکزادیی دهه فجر در گچساران

۰
کبنا ؛
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری مجمع سلامت جنوب کشور در بام نفتی ایران
قائم مقام موسسه ملی مرهم از برگزاری مجمع سلامت جنوب کشور در بام نفتی ایران خبر داد.
امیرهوشنگ سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور برترین گروه فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران گفت: این گروه پزشکی از ۱۷ تا ۲۱ بهمن ماه جاری با حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران اقدام به جراحی بیماران شکاف لب، شکاف کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت می‌کند.
قائم مقام موسسه ملی مرهم به سایر اقدامات این موسسه اظهار کرد: موسسه ملی مرهم با دارا بودن سرمایه اجتماعی کم‌نظیر پیشنهاد برگزاری مجمع سلامت منطقه‌ای جنوب و جنوب غربی کشور را به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد داده است.
وی تصریح کرد: این طرح که به‌نام سه گانه خدمت نام‌گذاری شده با موافقت دانشگاه علوم پزشکی استان رو به رو شد و ۲۱ بهمن ماه مجمع منطقه‌ای سلامت با حضور استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
سلیمانی با اشاره به اینکه این موسسه پیشتاز خدمت‌رسان در کشور است، گفت: موسسه ملی مرهم با تدبیر جوانان هم استانی تشکیل شده است و از سال ۹۵ تا به حال سه بار موسسه برتر کشوری شناخته شده و از جمله موسسات مردم نهاد بنام در کشور به حساب می‌رود.
وی عنوان کرد: این موسسه با پیشنهاد طرحی تحت عنوان طرح «سه گانه ی خدمت» در نظر دارد جهت ارائه خدمات بهتر و رایگان به بیماران نیازمند و بسیج کردن استان‌های جنوب و جنوب غربی کشور گامی موثر در این راستا بردارد.
قائم مقام موسسه ملی مرهم به خدمات تعریف شده این موسسه اشاره کرد و گفت: تشکیل مجمع سلامت منطقه‌ی جنوب و جنوب غرب کشور متشکل از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان میزبان،استان‌های خوزستان، فارس،بوشهر، کرمانشاه، ایلام و لرستان، اعزام تیم پزشکی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی و اورتوپد به استان کهگیلویه و بویراحمد وانجام بیش از یک و نیم میلیارد تومان عمل رایگان و احداث پروژه چند منظوره ی بین المللی مرهم در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار متر و وقف درامد حاصله در راستای حل مشکلات نیازمندان از خدمات تعریف شده موسسه است.
سلیمانی با لزوم همکاری مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و افزود: در استان کوچک و محروم کهگیلویه و بویراحمد انجام چنین خدمات ماندگاری موجب روشن شدن چراغ امید و رفع مشکلات نیازمندان می‌شود لذا مسؤولان در این زمینه ما را همکاری کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: موسسه مرهم تا ریشه کن کردن بیماری شکاف لب،کام و جمجمه در کهگیلویه و‌بویراحمد به فعالیت خود ادامه می دهد و تیم‌های فوق تخصصی به این استان اعزام می کند.


نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در کهگیلویه راه‌اندازی می‌شود
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز تأسیس و راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در شهرستان کهگیلویه خبر داد.
عدل‌ هاشمی‌پور امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده زمینه راه‌اندازی نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی در شهرستان کهگیلویه فراهم شده و به‌زودی این پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.
وی با بیان اینکه این نیروگاه با مشارکت شرکت انرژی آفتاب سیوان افزود: خوشبختانه قرارداد خرید برق از سوی شرکت توانیر با سرمایه‌گذار نیز منعقد شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تأمین برق پروژه‌های پتروشیمی دهدشت و سیمان سپوی کهگیلویه از دغدغه‌ها و محور فعالیت‌های ما بود که با ایجاد این نیروگاه، دغدغه تأمین نیروی برق رفع می‌شود.
هاشمی‌پور گفت: مشکل افت ولتاژ و نوسانات برق به‌ویژه در فصل‌های گرم سال از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم کهگیلویه است که با تولید برق در شبکه سراسری برطرف می‌شود.
وی ابراز کرد: عملیات تجهیز کارگاه و کلنگ‌زنی نیروگاه ۲۱ بهمن‌ماه امسال با حضور حسنوند رئیس کمیسیون انرژی و مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه پادوک کهگیلویه انجام می‌شود.
بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۵۲ طرح اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد/ توسعه صادرات غیرنفتی یکی از اولویت‌های اصلی در کهگیلویه و بویراحمد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۵۲ طرح اقتصادی در استان خبر داد.
به نقل از استانداری استان جعفر گوهرگانی با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: از مجموع ۳۷۰ پروژه و طرح تعداد ۱۵۲ طرح با اعتبار ۸۵۶ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال اقتصادی هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد ۱۴۶ مورد با اعتبار ۶۹۸ میلیارد ریال افتتاح و ۶ طرح با اعتبار ۸۵۷ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه تولید و اشتغال دو اولویت دولت دوازدهم است، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های اقتصادی برای ۷۲۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.
گوهرگانی با بیان اینکه سامانه بهین یاب با هدف اختصاص تسهیلات رونق تولید راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: مسئولان حوزه اقتصادی استان تمام تلاش خود را برای فعال شدن واحدهای راکد و نیمه فعال به کار می‌گیرند.
وی افزود: سعی می‌کنیم تمامی واحدهای سرمایه‌گذاری در خود شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر شوند.
گوهرگانی با بیان اینکه طرح‌های اقتصادی مطلوبی برای استان پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما اجرای این طرح‌ها و کمک به پیشرفت فیزیکی طرح‌های نیمه تمام است.
معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: بیش از ۶ مورد شرکت وابسته به نفت و پتروشیمی در استان وجود دارد که باید از ظرفیت‌های موجود و تلاش جهادی برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها استفاده کرد.
وی راه‌اندازی فاز دوم کارخانه آجر دهدشت و ۴ مورد صنایع وابسته به نفت و گاز در گچساران را از مهم‌ترین طرح‌های اقتصادی استان عنوان کرد.
گوهرگانی بر تشکیل شرکت‌های توسعه صادرات غیرنفتی در استان تاکید کرد و گفت: امید است تا ۲ سال آینده با راه‌اندازی چند شرکت توسعه صادرات غیرنفتی از خام فروشی محصولات تولیدی استان جلوگیری شود.
وی یکی از برنامه‌های اصلی حوزه معاونت اقتصادی استانداری را پیگیری مصوبات سفر هیأت دولت به استان عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار تصریح کرد: در بسیاری از بخش‌های صنعتی باید زیرساخت ها فراهم شود و بدون شک با ایجاد صنایع تبدیلی بخش خصوصی نیز آرامش بیشتری برای سرمایه‌گذاری و تولید در استان دارند.
وی با بیان اینکه دولت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه اشتغال و تولید در کشور حمایت می‌کند، گفت: ایجاد اشتغال پایدار روستایی با پرداخت تسهیلات یکی دیگر از سیاست‌های دولت برای گسترش اشتغال در جامعه است.


چرا استاندار با رسانه‌ها نشست خبری برگزار نمی‌کند
۱۴۰ روز از آغاز فعالیت علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد ولی تاکنون رو دروی خبرنگاران با هدف پرسش و پاسخ و ارائه گزارش عملکرد قرار نگرفته است.
۲۵ شهریوماه ۹۶ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن کنعانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج علی محمد احمدی را به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد از آن روز تاکنون ۱۴۰ روز می‌گذرد ولی احمدی در این مدت فرار را بر قرار در مقابل خبرنگاران ترجیح داده است.
انتظار می‌رفت در روزهای اول علی محمد احمدی برنامه‌هایش را برای توسعه استان و بهبود وضعیت موجود، ارتقای شاخص‌های توسعه و ...به رسانه‌ها رائه می‌داد ولی در این زمینه آقای استاندار سکوت پیشه کرد تا برخی در افکار عمومی بر این باور باشند که برنامه‌ای منظم و مدون برای توسعه ندارد.
بنای نقد عملکرد ۱۴۰ روز گذشته احمدی را در شاخص‌های مشخص در این مقال نداریم و تنها دنبال این بوده که بدانیم دلیل فرار استاندار از خبرنگاران چیست و آیا این روند به عنوان یک سیاست توسط نماینده عالی دولت ادامه می‌یابد.
با توجه به اینکه رئیس دولت در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به مردم قول داد هر ۱۰۰ روز گزارش عملکرد ارائه کند به طور حتم انتظار می‌رود نمایندگان عالی دولت در استان‌ها نیز از رئیس خود پیروی کرده و صادقانه مشکلات، دستاوردها و برنامه‌های خود را با مردم در میان بگذارند.
قبل از علی محمد احمدی یکی از برنامه‌های همیشگی استانداران تمامی دولت‌ها در استان نشست با خبرنگاران قبل از آغاز دهه فجر و هفته دولت با هدف ارائه برنامه‌های و تشریح جزئیات پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی بوده است، برنامه‌ای که در دوران مدیریت احمدی نیز به فراموشی سپرده شد.
مردم مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اعم از شهری و روستایی که روزهای اول از گفتار درمانی‌های علی محمد احمدی به آینده امیدوار شده بودند و البته دیری نشد که امیدشان به یاس و ناامیدی تبدیل شد منتظر نشست وی با رسانه‌ها بودند تا شاید از حقایق پرده بردارد و صادقانه با مردم سخن بگوید که دلیل تعارض در سخن و عملش چست؟
نشست نماینده عالی دولت قبل از دهه فجر با رسانه‌ها برگزار نشد و البته روز ۱۲ بهمن یک سنت شکنی توسط احمدی شکل گرفت و آن اینکه استانداران سابق در دهه فجر هر روز را اختصاص به حضور در یک شهرستان می‌دادند ولی احمدی برادریش را به نماینده گچساران ثابت کرد و با یک تابو شکنی دو روز در گچساران ماند.
این در حالی بوده که وضعیت توسعه در شهرستان گچساران نسبت به سایر مناطق مطلوب بوده و ای کاش احمدی دو روز در لنده، بهمئی، دیشموک، سیلاب و کلوار، زیلایی و ... می‌ماند و از نزدیک با زندگی پر از درد و رنج مردم آشنا می‌شد و شب را به جای ساختمان‌های مجلل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در خانه‌های خشتی سیلاب و کلوار بویراحمد و یا رودپر دیشموک سر می‌کرد.
هنوز دیر نشده است مردم همچنان منتظر مانده‌اند تا علی محمد احمدی در نشستی بدون محدودیت وقت با خبرنگاران و یا شبکه استانی دنا تمامی شعارهای روزهای اول خود را مرور و با عملکرد ۱۴۰ روزه خود ارزیابی کند و صادقانه ناگفته‌های که سبب تعارض در گفتار و عملش شده را با مردم در میان بگذارد.
علی محمد احمدی این را باید بداند که با توجه به وضعیت موجود در استان روزهای سختی را در پیش رو دارد و باید خود را برای نبردی سخت و نفس‌گیر آماده کند و در صورتی نتواند صادقانه با مردم سخن بگوید و افکار عمومی را با خود همراه کند بازنده این ماراتن خواهد بود.


برخورد ۳ خودرو روبروی فرودگاه یاسوج/انتقال مصدوم به مراکز درمانی/تصویر
برخورد ۳ خودرو روبروی فرودگاه یاسوج یک مصدوم بر جای گذاشت.


محمد رستمی اظهار کرد: برخورد سمند با دو خودروی پراید و پیکان پارک شده جاده اصفهان روبروی فرودگاه ساعت ۲۱ و۲۰دقیقه شب گذشته اتفاق افتاد.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج افزود: این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت که توسط تیم امداد و نجات آتش نشانی تحویل اورژانس گردید و علت در دست بررسی است.


 
مراجعه بیش از دو هزار زوج به مشاوره ژنتیک در دهدشت
رئیس بهزیستی کهگیلویه از مراجعه دو هزار و ۷۰ زوج از ابتدای سال جاری تاکنون به مرکز مشاوره ژنتیک این شهرستان خبر داد.
جهانگیر افشانده عملکرد اداره بهزیستی در حوزه ژنتیک و معلولیت‌ها را یادآور شد و با توجه به راه‌اندازی مرکز مشاوره ژنتیک در دهدشت اظهار داشت: تاکنون دو هزار و ۷۰ زوج به این مرکز جهت مشاوره مراجعه نمودند.
رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه عنوان کرد: ۲۱۵ زوج دارای ریسک و شجره‌نامه دارای مشکل، با هزینه رایگان به این مرکز ارجاع داده شدند.
وی از انعقاد این مرکز مشاوره با آزمایشگاه مهر خبر داد و افزود: ۱۵۰ میلیون ریال جهت افراد نیازمند آزمایش ژنتیک، به این آزمایشگاه پرداخت شد.
افشانده با بیان اینکه افرادی که طبق تشخیص متخصص نیاز به مشاوره و آزمایشات ژنتیک پیشرفته دارند به مرکز جامع ژنتیک جنوب کشور ارجاع داده می‌شوند، گفت: تاکنون ۳۱۰ زوج یا فرد دارای مشکل ژنتیک به مرکز جامع ژنتیک جنوب کشور با پرداخت هزینه‌های هنگفت توسط سازمان بهزیستی ارجاع داده شدند.
رئیس بهزیستی کهگیلویه، اجرای طرح کشوری آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت‌ها در دوره سالمندی و میان‌سالی به تعداد ۲۲۰ نفر و اجرای همین طرح ویژه دانش‌آموزان پیاه متوسطه در ۱۵ دبیرستان را از جمله عملکرد‌های بهزیستی کهگیلویه در حوزه ژنتیک و معلولیت‌ها در سال‌‌ جاری عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: طرح پیشگیری از تنبلی چشم و هدف‌گذاری جهت سنجش بر ۱۲ هزار کودک ۳ تا ۶ ساله اجرا شد.
افشانده اضافه کرد: هم‌چنین ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت کمک موردی به ۲۵ نفر به بیماری ژنتیک صورت گرفت.
اجرای هشت پروژه راهداری در شهرستان گچساران
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: امسال هشت پروژه با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان گچساران در دست اجرا است.
علی خوان پایه در جمع خبرنگاران با بیان این که هشت پروژه راهداری در شهرستان گچساران در دست اجرا است، اظهار کرد: : این پروژه‌ها با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان گچساران در دست اجر است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این میزان اعتبار ۲۰ میلیارد ریال استانی و ۱۰۰ میلیارد ریال ملی بوده است.
خوان پایه در ادامه با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا گفت: در حال حاضر لکه گیری و روکش آسفالت محور گچساران به باشت از روستای تلخاب تا محدود برون شهری و درون شهری به طول ۱۴ کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال در دست اجرا است که تا کنون ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی گفت: پروژه روشنایی امام زاده جعفر تا باغ عبدالخانی به طول ۱۳ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال که در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در این شهرستان در دست اجراست.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به دیگر پروژه شهرستان گچساران بیان کرد: تهیه تجهیزات نصب و پشتیبانی دوربین‌های ثبت تخلفات به تعداد ۷ دستگاه در نقاط مختلف اعم از مسیر گچساران به باشت، گچساران به خیرآباد، شرکت بهنوش با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.
خوان پایه اذعان کرد: تعمیرات اساسی ساختمان اداره راهداری در گچساران با دو میلیارد ریال و خط کشی، نصب علائم ایمنی و عملیات راهداری از دیگر پروزه های این شهرستان است.
وی افزود: تعمیر و نگهداری روشنایی برون شهری به طول ۱۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال و تعمیرات پل پادوک خیرآباد با اعتبار دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در دست اقدام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:از دیگر پروژه های گچساران لکه گیری و روکش آسفالت راه روستایی خربل به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بیش از چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.
افتتاح دو واحد نمکزادیی در دهه فجر امسال در گچساران
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: دو واحد نمکزدایی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
هوشنگ صیدالی مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران امروز در بازدید از تاسیسات نفتی که به همراه استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت و مسوولان استانی و شهرستانی صورت گرفت، اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های بزرگ تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بعد از شرکت کارون به عنوان دومین تولید کننده نفت در جنوب است.
وی ادامه داد: همه تاسیساتی که در دل مناطق نفت‌خیز جنوب است در دل این شرکت جا گرفته است.
مدیرعامل شرکت بهره بردای نفت و گاز گچساران ادامه داد: این شرکت دارای هفت هزار پرسنل و ما به این دارایی‌های خوب در این صنعت افتخار می‌کنیم.
صیدالی با بیان اینکه ما به این تجهیزات و تاسیسات نگاه نمی‌کنیم، عنوان کرد: بهترین دارایی‌های این شرکت دارای پرسنل خوب و زحمت‌کشی است که از این دستان هنر می ریزد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۶۳۰ هزار بشکه نفت تولید این شرکت است، افزود: تعهد کرده‌ایم و این تعهد را به سرانجام رسانده‌ایم.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه مراحل اولیه مخازن نفت به اتمام رسیده است، گفت: تولید کردن نفت در این شرکت دیگر کار راحتی نخواهد بود و واقعا بایستی پرسنلی باشند که عاشق کار باشند و بتوانند این تولید را حفظ و صیانت کنند.
وی عنوان کرد: علاوه بر تولید نفت، صادرات نفتا و تزریق گاز را داریم و اگر تزریق گاز را به موقعه انجام ندهیم تولید نفت ما با مشکل رو برو خواهد شد.
صیدالی در ادامه با اشاره به تحریم‌های کمرشکنی که وجود داشت، ابراز کرد: کارکنان ما الحق و انصاف سرپا نگه داشتن این تاسیسات کار آسانی نبوده که این کار از عهده کارکنان ما بر خواهد آمد و این نشان از آن دارد که عاشقانه دل در گرو این کشور و نظام دارند.
وی با اشاره به فرسودگی تاسیسات نفتی ابراز کرد: فشارهای زیادی وجود دارد که خود کارکنان نفت بیشتر به این موضوع توجه کرده‌اند.
صیدالی اظهار کرد: یکی از معضلات اساسی ما که نماینده شهرستان به خوبی به این موضوع آگاهی دارند و این موضوع را چندین بار بازگوکرده‌اند بحث فرسودگی تاسیسات نفتی است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اذعان کرد: هم اکنون جدیدترین تاسیسات شرکت نفت ما ((ان جی ال )) است که در دهه فجر امسال نمکزدایی سه گچساران و نمک‌زدایی یک بی‌بی حکیمه افتتاح خواهد شد.
صیدالی با اشاره به افتتاح دو واحد نمکزدایی در این شهرستان گفت: مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این دو واحد شده است.
وی در ادامه با اشاره به مسوولیت‌های اجتماعی این شرکت گفت: شرکت نفت به دلیل قرار گرفتن در چهار استان فارس، خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد و بوشهر مسوولیت اجتماعی آن بسیار زیاد است.
صیدالی با بیان اینکه بسیاری از این تاسیسات در استان کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفته است، افزود: به تبع مرکز اصلی شرکت نفت در این استان است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کچساران با بیان اینکه بسیاری از این تاسیسات در استان کهگیلویه و بویراحمد است خدمات بسیاری در این استان از سوی نفت انجام می‌گیرد، اظهار کرد: به تبع آن شرکت نفت همزمان ارتباطاتی با استاندارهای استان‌های همجوار در زمینه مسوولیت اجتماعی شرکت نفت دارد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: بخش عمده مشکلات ما در زمینه استخدام نیروی کار است که شهروندان گچساران تقاضایی که دارند استخدام در شرکت نفت است که متاسفانه بر مشکلاتی که بر شرکت حاکم است قادر به پاسخگویی و جذب نیرو در شرکت نفت نیستیم.
صیدالی خاطرنشان کرد: در زمینه اشتغال در این شهرستان باید بتوانیم صنایع پایین دستی را در این شهرستان تقویت و قرار دادهایی با شرکت‌های دیگر در این شهرستان به وجود بیاوریم تا بتوانیم برای جوانان این شهرستان کاری انجام داده باشیم.
وی با اشاره به ورزش این شهرستان به خصوص در زمینه نفت عنوان کرد: هر زمان که صدا و سیمای ملی را مشاهده کنیم امکان ندارد که نامی از شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به میان نیامده باشد.
صیدالی ادامه داد: این شهرستان دارای جوانان با تجربه و ارزشمندی دارد که اگر در زمینه ورزشی بر روی این جوانان کار شود آینده درخشانی برای این شهرستان و استان خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: کارکنان شرکت نفت در این تاسیسات در سخت‌ترین و پر استرس‌ترین شرایط کاری با دوری از خانواده در حال خدمت به کشور هستند و باید به جرات اعتراف کرد منابع انسانی ما به عنوان سرمایه اصلی این شرکت به شمار می‌روند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: سالها است که ساختار در این شرکت تغییر نکرده است اصولا این یک روندی است که بعد از سالها کار نسبت به سال گذشته سمت سازمانی تغییر پیدا کند که در این چند سال گذشته این مسئله در شرکت نفت رخ نداده است.
صیدالی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل و مشکلات صنعت نفت افزایش حقوق پرسنل قراردادی این شرکت است
وی اظهار کرد: کارکنان این شرکت همواره در زمینه نظام مشارکت و پیشنهادات در سه سال گذشته مقام برتر را کسب کرده است.
وی با بیان اینکه ما نماینده را به عنوان یک همکار نفتی می‌دانیم، گفت: هر وقت در هر زمان هر مشکلی و در هر زمینه ای که داشته‌ایم، ایشان تلاش و همکاری با این صنعت داشته‌اند.
وی افزود: زمینی در نزدیکی فرودگاه داریم که اگر این زمین به سند صنعت نفت برگردد در زمینه ساخت ترمینال فرودگاه اقدام خواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1