تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۳۱۲۳۶۹

از عصر خاطره انقلاب تا رونمایی از تولیدات تصویری

۰
کبنا ؛رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مرکز ۱۰ ویژه‌برنامه را به مناسبت دهه مبارک فجر در نظر گرفته که مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول این دهه برگزار خواهد شد.
به گزارش کبنا، شریف اسلامی در نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف هنری در استان برگزار می‌شود.
وی تجلیل از خانواده یکی از شهدای انقلاب، عصر خاطره انقلاب اسلامی در شهر باشت، اجرای موسیقی و نمایش‌های خیابانی را برخی از این برنامه‌ها عنوان کرد.
اسلامی رونمایی از تولیدات واحد هنرهای تصویری این مرکز را از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه دانست و گفت: در دهه فجر امسال از ۶ اثر تصویری و فیلم با عنوان محراب آرامش، جوکر، گره، هم‌سنگری، بلبل شیدایی و جامانده با موضوعات دفاع مقدس، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و هم‌چنین آسیب‌های اجتماعی با حضور مسئولین استانی رونمایی خواهد شد.
وی بیان داشت: در طول این دهه برنامه‌هایی ازجمله تحلیل و بررسی فیلم‌های انقلاب و برخی کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف و در مناطق مختلف استان در دستور کار حوزه هنری استان قرار دارد.
وی برگزاری کارگاه‌های خوشنویسی و نقاشی با عنوان زنگ انقلاب در شهرستان باشت را ازجمله این کارگاه‌ها عنوان کرد.
اسلامی ارائه و بیان دست آورده‌های انقلاب اسلامی در طول چهار دهه را از وظایف ذاتی حوزه هنری خواند و گفت: بیان این دست آورده‌ها در قالب هنر یکی از بهترین شیوه‌ها برای اثرگذاری به‌ویژه در میان نسل جدید است که این مرکز نیز از ظرفیت‌های مختلف در رشته‌های هنری در این راستا بهره خواهد گرفت.
وی برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی در دهه فجر را در راستای تبیین دست آورده‌های انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: در کنار نمایشگاه تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی و دست آورده‌های آن‌یک کارگاه ایده پردازی با موضوع انقلاب و نمایشگاه نقاشی کودکان نیز در طول دهه فجر توسط واحد هنرهای تجسمی این مرکز برگزار خواهد شد.
اسلامی هم‌چنین به برنامه‌های این مرکز در بخش شعر و داستان اشاره کرد و گفت: معرفی و خوانش آثار برخی از شاعران و داستان نویسان مطرح انقلاب اسلامی در طول این دهه از برنامه‌های حوزه هنری استان خواهد بود.
رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: علاوه بر این ویژه‌برنامه‌ها حوزه هنری تا پایان سال چندین برنامه تولیدی و اجرایی دیگر با موضوعات مختلف ازجمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هم‌چنین سبک زندگی ایرانی و اسلامی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت که خبر و گزارش آن‌ها در وقت مقتضی ارائه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1