تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۳۱۲۲۳۲

برگزاری مجمع منطقه‌ای سلامت جنوب کشور در گچساران

۰
کبنا ؛مجمع منطقه‌ای سلامت جنوب کشور در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
موسسه ملی ندای سلامت مرهم، پیشرو در زمینه آموزش و فرهنگ‌سازی سلامت؛ مفتخر است که با عنایت به دارا بودن سرمایه‌یِ اجتماعی کم نظیر در اکثر استان‌های کشور؛ پیشنهاد برگزاری مجمع سلامت منطقه‌ای جنوب و جنوب غربی کشور را به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یاسوج تقدیم نموده است.
خوشبختانه طی هماهنگی‌هایِ انجام گرفته با مجموعه‌یِ این دانشگاه برای تقبّلِ میزبانی برگزاری مجمع منطقه‌ای سلامت جنوب و بعد از گذراندن پروتکل اداری و نظارت عالی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ایلام؛ در ۲۱ بهمن ماه سال جاری شاهد برگزاری این رویداد بزرگ در بام نفتی ایران، شهرستان گچساران خواهیم بود.
این کنگره‌یِ اجتماعی می‌تواند به عنوان یک الگویِ شاخص از نحوه‌یِ تعامل سازمان‌های مردم نهاد با متولیان حوزه سلامت در پهنه‌یِ جغرافیایِ جنوب حائز اهمیت فراوان از نگاه توسعه‌ای باشد.
در همین راستا، مرهم با نگاه ویژه به مناطق پیرامونی کشور، سعی بر این دارد که با تسهیلِ پیوند و تقویت ظرفیت‌هایِ حوزه سلامت در استان‌های کم برخودار؛ مجامعِ منطقه‌ای سلامت را در پهنه‌هایِ شرق، غرب، شمالِ غرب و شمال کشور، به‌صورت شایسته در دستور کار خود قرار دهد. این مهم در اولویت دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و امور استان‌ها قرار گرفته است.
مرهم به عنوان سازمانِ مردم نهاد ملی و حامیِ این رویداد مبارک، بر خود لازم می‌داند به پاس میزبانیِ شایسته‌یِ مجمعِ منطقه‌ایِ سلامتِ جنوب؛ از زحمات و پشتیبانی مجموعه‌یِ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، خاصّه اعضای محترم هیئت امنا و مقام محترم ریاست آن دانشگاه، کمال تقدیر و تشکر را به‌عمل آورد.
دفتر هیئت مدیره موسسه ملی مرهم
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1