تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۳۱۰۵۶۷

توضیح مدیرکل ارشاد در خصوص لغو نشست خبری استاندار

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برگزاری جلسات اضطراری در مسائل مدیریتی به‌ ویژه برای یک استاندار امری طبیعی است و لغو نشست خبری آقای احمدی به دلیل جلسه‌ای فوری در تهران بود.
به گزارش کبنا نیوز، رضا دهبانی‌پور در خصوص لغو نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه گفت: ظهر روز یکشنبه ۱۵ بهمن از طریق روابط عمومی استانداری خبرنگاران و اصحاب رسانه به نشست خبری با استاندار در سالن دولت اداره کل آموزش و پرورش دعوت شدند که هماهنگی لاز با اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی جهت دعوت و ارسال پیامک هم صورت گرفته بود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با بیان اینکه با توجه به افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب استان در صبح روز نشست خبری بود استاندار محترم تاکید داشت بنا به اهمیت موضوع نمایشگاه کتاب به‌عنوان یک کار شاخص فرهنگی در آئین افتتاحیه و با توجه به حضور دکتر حسینی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حتماً حضور خواهند یافت.
وی گفت: بعد از هماهنگی لازم با استاندار محترم به جهت حضور در افتتاحیه نمایشگاه کتاب و نشست خبری که خود استانداری هم هماهنگ کرده بودند دفتر ریاست محترم جمهوری استاندار را برای جلسه‌ای فوری در تهران دعوت کردند که استاندار عازم تهران شد و به همین دلیل حضور وی در نمایشگاه و نشست خبری ناچاراً منتفی شد.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با بیان اینکه در مسایل مدیریتی به‌ویژه برای یک استاندار هر ساعت و لحظه امکان چنین جلسات اضطراری به وجود به یاد گفت: این موضوع یک امر کاملاً طبیعی است.
دهبانی پور در پایان اظهار امیدواری کرد خبرنگاران و اصحاب رسانه استان که همواره برای توسعه استان نگاه دغدغه مند دارند در مسایل مختلف اصول اخلاقی و حرفه‌ای رسانه‌ای را مدنظر و اولویت کار خود قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1